معرفی و دانلود کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن

عکس جلد کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن
قیمت:
۳۹۰۰۰ ۳۵,۱۰۰ تومان ۱۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن

کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن نوشته‌ی نوید ملایی و نکیسا رضایی در حوزه‌ی اصول بازاریابی نگاشته شده است. کتاب مذکور حاصل سال‌ها فعالیت و تجربه‌ی نویسندگان در زمینه‌ی بازاریابی، گزینش و آموزش کارکنان است. این کتاب به شما می‌آموزد تا از طریق رفتارشناسی مشتریان فروش محصول یا خدمات خود را افزایش دهید.

درباره‌ی کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن

در دنیای امروز، فروشندگان کالا یا خدمات باید نگرش درستی در مورد حرفه‌ی بازاریابی داشته باشند تا با عملکرد بهتر به فروش بیشتری دست یابند. کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن بر آن است که شیوه‌های مؤثر برقراری رابطه با مشتری را شناسایی کند. سنجیدن رفتار مشتریان و دسترسی به اطلاعات آن‌ها، می‌تواند به ایجاد رابطه‌ای سودمند منتهی شود. این کتاب، اهمیت رفتار مشتریان در بازاریابی را مورد بحث قرار می‌دهد.

ارتباط گرفتن با مشتریان و بهره‌مندی از فناوری در رقابت در بازارهای داخلی و خارجی امری حائز اهمیت است. امروزه بازاریابی مبتنی بر رفتار مشتریان رواج و محبوبیت زیادی یافته است؛ چراکه در کوتاه‌مدت هم سودآوری کسب و کارها را ممکن می‌کند. کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن آموزش می‌دهد که چگونه باید پاسخگوی نیازهای موجود در بازار بود؟ چگونه می‌توان بازارهای هدف را از دریچه‌ی رفتارشناسی مشتریان تفسیر کرد؟ برندسازی و موفقیت کسب و کارها به چه عواملی بستگی دارد؟ شناخت درست باعث می‌شود که بتوانید به بهترین شیوه نیاز مشتریان خود را برطرف کنید. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید مشتریان خود را متقاعد کنید، رضایت آن‌ها را جلب کنید و افزایش فروش داشته باشید.

شناسایی رفتارهای مشتریان مسئله‌ای مهم در بازاریابی‌هاست. مطالعه‌ی رفتار مشتریان در نزدیک شدن به آن‌ها نقش بسزایی دارد. با این کار، می‌توان تجارب و خواسته‌های مشتریان را وارد کار کرد و از آن‌ها جهت جذب مشتریان بیشتر استفاده کرد. اساساً یکی از شروط حصول درآمد بیشتر، برقراری ارتباط مؤثر با مشتری است. واحد بازاریابی می‌تواند با بهبود پیام‌های تبلیغاتی و مؤلفه‌های تصویری، تغییرات مثبتی را که به افزایش فروش می‌انجامد، شناسایی و ایجاد کند. از دیگر اصول بازاریابی مبتنی بر رفتارشناسی، طراحی برنامه‌های خودکار و ارائه‌ی برنامه‌های تشویقی‌ست. نگه داشتن مشتری در وبسایت و حساسیت داشتن در انتخاب عنوان ایمیل مخاطبان خود، از جمله برنامه‌های بازاریابی است. برای عملکرد بهتر، استراتژی‌های محتوا کارآمد واقع می‌شوند و رضایت‌مندی مشتری و ارتباط پس از فروش را به دنبال می‌آورند. ترسیم نقشه‌ی راه و توجه به مجموع این عوامل، در کسب درآمدهای بعدی مؤثر است.

این کتاب، ترفندهای مختلفی را در زمینه‌ی جذب مخاطب و تبدیل او به مشتری معرفی می‌کند. ایمیل‌های تبلیغاتی، دعوت به ساخت حساب کاربری، دعوت به فعالیت در سایت، طراحی برنامه‌ی عدم ترک خرید، استفاده‌ی هوشمندانه از امکانات شبکه‌های اجتماعی و... نمونه‌هایی از ترفندهای بازاریابی هستند که می‌توانند توجه مخاطبین را به کسب و کار شما جلب کنند.

کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن آموزش می‌دهد که چگونه می‌توان از کانال‌های ارتباطی به بهترین شکل بهره جست و داده‌های با کیفیت را برای بهبود کیفیت کار خود جمع‌آوری کرد. همچنین، به معرفی زیرساخت‌های لازم برای این نوع بازاریابی مانند الزامات بودجه می‌پردازد. خواننده‌ی این کتاب با مدیریت کمپین‌های بازاریابی و راهکارهای خلاقانه در راه‌اندازی، اجرا و کنترل آن‌ها آشنا می‌شود.

کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

این کتاب برای همه‌ی کسانی که در حوزه‌ی بازاریابی و فروش فعالیت می‌کنند مناسب است. دانشجویان مدیریت بازاریابی و بازرگانی، کارشناسان بازاریابی و فروش، مدیران ارشد بازاریابی و مدیران اجرایی می‌توانند از آموزه‌های این کتاب استفاده کنند.

در بخشی از کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن می‌خوانیم

ترجیح می‌دهید بشنوید یا بازاریابی کنید؟

پاسخ به این سوال بسیار برحق و موجه در همان ابتدای کار لازم است که: آیا اصلاً می‌خواهید بازاریابی کنید؟ ممکن است احمقانه به نظر برسد، و جواب قطعی شما این باشد که می‌خواهید بازاریابی کنید.

اما اگر قرار است حداقل نیمی از تلاش خود را در شبکه‌های اجتماعی به شنیدن صدای مخاطبین اختصاص ندهید، پس اهمیتش را درک نکرده‌اید. حالا که با هم در این زمینه توافق داریم، تعریف گوش دادن در نگاه ما، یعنی فرایندی برای انجام تحقیقاتی در حوزه‌ی کاربران و تهیه فهرستی موضوعی از مباحث ایشان در هریک از شبکه‌های اجتماعی. بازاریابی کردن از این منظر، دقیقاً همان چیزی است که اکثر مردم به هنگام فعالیت روزمره در شبکه‌های اجتماعی به آن فکر می‌کنند: تولید محتوا و مکالماتی جالب توجه که به برقراری تعاملات می‌انجامد.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: آشنایی با رفتارشناسی مشتریان
فصل دوم: زیرساخت لازم برای بازاریابی مبتنی بر رفتارشناسی
فصل سوم: یک گام عملیاتی به سمت مشتریان
فصل چهارم: از درک فرایند خرید مشتری تا بخش بندی مشتریان
فصل پنجم: برنامه ریزی برای کانال‌های ارتباطی
فصل ششم: مدیریت کمپین‌ها (راه‌اندازی، اجرا، کنترل)
فصل هفتم: عوامل موثر در ساختار بازاریابی مبتنی بر رفتار‌شناسی
فصل هشتم: موفقیت شخصی در راستای موفقیت کسب‌وکار

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن
نویسنده،
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات244
زبانفارسی
شابک978-600-124-738-5
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک
۳۹۰۰۰ ۳۵,۱۰۰ ت ۱۰%
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن

برای دریافت کتاب رفتارشناسی مشتریان در بازاریابی مدرن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.