معرفی و دانلود کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی

برای دانلود قانونی کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی

کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی نوشته‌ی فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر، راهنمای اصول و قواعد بازاریابی در قرن بیست‌ویکم است. گفتنی‌ست این کتاب برداشتی از ویرایش پانزدهم کتاب «مدیریت بازاریابی» نوشته‌ی این دو نویسنده می‌باشد.

درباره‌ی کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی

کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی (A Framework for Marketing Management) نوشته‌ی فیلیپ کاتلر (Philip Kotler) و کوین لین کلر (Kevin Lane Keller) کتابی برای آموزش قوانین و ابعاد مختلف بازاریابی در قرن بیست‌ویکم است. این کتاب، اطلاعات کامل و جامعی را از علم بازاریابی در دل خود جای داده است.

علم بازاریابی جایگاه ویژه‌ای در موفقیت کسب‌وکارها دارد. همه‌ی شرکت‌های موفق در جهان در پی آن هستند که با به‌روز نگه داشتن اطلاعات خود در زمینه‌ی بازاریابی، شانس موفقیت و فروش خود را بیش از پیش بالا ببرند. اهمیت این موضوع زمانی اثبات می‌شود که بدانیم علم بازاریابی، به عنوان بخشی از رشته‌ی مدیریت در دانشگاه‌ها تدریس می‌شود. کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی یکی از منابع درسی این رشته است که توسط اساتید سرشناس این حوزه نگاشته شده است.

کتاب پیش روی شما در هجده فصل، تمام اطلاعات مورد نیاز برای آشنایی با علم بازاریابی را با جزئیات توضیح داده است. هر فصل به یکی از جنبه‌های مدیریت بازاریابی پرداخته و ضمن ارائه‌ی توضیحات کافی، مثال‌هایی از کار شرکت‌های واقعی را هم اضافه کرده تا دید جامعی از مطلب به مخاطب بدهد مفاهیمی مثل وظایف مدیریت بازاریابی، سیستم تحقیق بازاریابی، توسعه روابط با مشتری، فرایندهای کلیدی روانشناختی و... از موارد مطرح‌شده در این کتاب هستند.

کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی توسط نوید ملایی و نسیم کردستانی به فارسی ترجمه شده و مئسسه‌ی فرهنگی هنری دیباگران تهران کار چاپ و نشر آن را به عهده داشته است.

کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی برای چه کسانی مناسب است؟

کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی نوشته‌ی فیلیپ کاتلر و کوین لین کلر، به تمام کسانی که در حوزه‌ی مدیریت کسب‌وکار فعالیت دارند پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی می‌خوانیم

اگر شرکت درخواست کافی برای عرضه‌ی محصولات و خدمات و توانایی کسب سود نداشته باشد، امور مالی، عملیات‌ها، حسابداری و سایر کارکردهای تجاری عملاُ بی‌اهمیت خواهند بود. به بیان دیگر، برای آن که سودی وجود داشته باشد، باید حتماً فروش نیز وجود داشته باشد. بنابراین، موفقیت مالی اغلب وابسته به توانایی بازاریابی است. ارزش بازاریابی به صورت یک کل به جامعه سرایت پیدا می‌کند. بازاریابی به معرفی محصولات جدید یا ارتقایافته‌ای که باعث غنی‌تر شدن زندگی انسان‌ها می‌شود، کمک می‌کند. بازاریابی موفق، درخواست برای محصولات و خدمات را ایجاد می‌نماید که این امر به نوبه‌ی خود ایجاد شغل می‌کند. با نقش‌آفرینی در سود، بازاریابی موفق همچنین به شرکت‌ها اجازه می‌دهد تا به‌طور کامل در فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی ایفای نقش نمایند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: دامنه‌ی بازاریابی برای واقعیت‌های جدید
فصل 2: استراتژی‌ها و طرح‌های بازاریابی
فصل 3: تحقیق و تحلیل بازاریابی
فصل 4: ایجاد روابط بلندمدت با مشتری
فصل 5: پویایی‌های خرید مصرف‌کنندگان و کسب‌وکارها
فصل 6: بازاریابی هدف
فصل 7: جایگاه‌یابی رقابتی و موثر برند
فصل 8: برندسازی و رشد کسب‌وکار اصلی
فصل 9: آمیخته‌ی محصول و پیشنهادات جدید
فصل 10: تحلیل و بازاریابی خدمات
فصل 11: مفاهیم و ابزارها برای قیمت‌گذاری استراتژیک
فصل 12: توسعه و مدیریت کانال‌های بازاریابی یکپارچه و استراتژیک
فصل 13: مدیریت خرده‌فروشی، عمده‌فروشی و تدارکات (لجستیک)
فصل 14: طراحی و مدیریت ارتباطات بازاریابی یکپارچه
فصل 15: مدیریت ارتباطات جمعی
فصل 16: مدیریت ارتباطات دیجیتال
فصل 17: مدیریت ارتباطات شخصی
فصل 18: بازاریابی مسئولانه در محیط جهانی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی
نویسنده،
مترجمنوید ملایی، نسیم کردستانی
ناشر چاپی موسسه فرهنگی هنری دیباگران تهران
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات524
زبانفارسی
شابک978-600-124-714-9
موضوع کتابکتاب‌های بازاریابی و فروش
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی

amin jannatkhah
۱۴۰۳/۱/۹
بازاریابی مهم‌ترین بخش در تمامی شرکت‌ها و کسب و کارها می‌باشد. برای یادگیری این مهارت این کتاب توصیه میشه که به شدت کامله مخصوصا که نوشته دو تن از بهترین‌ها در زمینه بازاریابی است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی

برای دریافت کتاب چارچوبی برای مدیریت بازاریابی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.