معرفی و دانلود کتاب رقص دلفین‌ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی

عکس جلد کتاب رقص دلفین‌ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی
قیمت:
39000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رقص دلفین‌ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رقص دلفین‌ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رقص دلفین‌ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی

کتاب رقص دلفین‌ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی اثر حجت شاه محمدی، خاطراتی‌ست از سرهنگ نیلی که به صورت حکایات و قصه‌های کوتاه تدوین شده‌اند.

خاطرات به ترتیب از زمان بروز نا آرامی‌های انقلاب در پادگان‌ها شروع شده و تا پایان به ترتیب زمان وقوع‌شان ادامه یافته‌اند. این خاطرات به نسبت موضوع‌شان، گاه چکشی و کوبنده هستند و گاه لحنی رسمی پیدا می‌کنند.

کتاب رقص دلفین‌ها به دلیل جذابیت نبردهای هوایی و تصویری بودن اتفاقات و وقایع، برای در آمدن به قالب فیلم، بسیار مناسب هست. نام کتاب نیز از یکی از خاطرات آن وام گرفته شده است. این خاطره به گشت زنی بالگرد هوانیروز در خلیج فارس برای تأمین امنیت کشتی‌های تجاری ایران، برمی‌گردد و حوادثی که طی آن رخ می‌دهد.

در بخشی از کتاب رقص دلفین‌ها می‌خوانید:

پیش از انقلاب، وضع حقوقی خلبانان هوانیروز بسیار خوب بود. اکثر دوستان بهترین منازل را برای سکونت کرایه می‌کردند. تا قبل از ازدواج، هرکس زندگی مرفهی را تدارک دیده بود و آن‌چه را نیاز داشت از بهترین اجناس خریداری می‌کرد. همین مسئله باعث شده بود، دوستان از یکدیگر توقع داشته باشند تا با سر و وضعی آراسته و شیک با یکدیگر ملاقات نمایند. دنیای متفاوتی داشتیم که در آن از درد و رنج و گرسنگی خبری نبود. امکانات رفاهی هم مزید بر علت بود تا بیش از پیش خود را از طبقۀ محروم و زحمت‌کش جامعه دور نگه داریم.

فهرست مطالب کتاب

1. حاج احمد
2. با انقلاب
3. شباویز کوچه‌های فقر
4. گرفتاری‌های قبل از جنگ
5. اولین مأموریت جنگی
6. ستون پنجمی‌ها
7. امشب اهواز سقوط می‌کند
8. هدف، تانک رو‌به‌رو
9. یادی از شهید حراف
10. هدف اشتباهی
11. کابل‌های برق
12. وصیت
13. سوارکار
14. مبارزه هوایی
15. شک بی‌مورد
16. دو موشک از دو سو
17. رقص دلفین‌ها
18. خبر نادرست
19. دام
20. قاب عکس
21. نارنجک‌های دستی
22. بازگشت
23. عملیات فتح‌المبین
24. کو گوش شنوا
25. بمب‌های خوشه‌ای
26. برج دیده‌بانی
27. موشک گیج
28. فاو
29. آژیر هوایی
30. یک قهرمان
31. نماز صاحب‌الزمان (عج)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رقص دلفین‌ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۸۷
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات111
زبانفارسی
شابک978-964-471-846-5
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
39000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رقص دلفین‌ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی

saeid jafar
۱۳۹۶/۱۲/۱۰
کتاب بسیارخوبی بود. درود خدا برهمه ایرانیان مردان وطن دوست از ایران باستان تاآینده و آینده.‌ای کاش ازدوران دانشجویی شون هم میگفتند ولی خب عیب نداره. ۸سال دفاع از ایران تجربه‌ای گرانبها در اختیار نظامی‌ها قرارداده که بنظرم هیچ دشمنی جرات هجوم داشته باشه. این دفاع درخون تمام ایران الاصل وجود داشته و خواهد داشت. درود بر همه مرزبانان باستان و حال و اینده. که باخون خود دفاع از ناموس ما میکنند.
مجتبی احمدی
۱۴۰۲/۵/۲
به نام خدا. کتاب رقص دلفین‌ها از نظر بنده یک کتاب کامل بود که سعی کرده بود خاطرات دوران جنگ را به صورت مفید و قابل فهم روایت کند. از خواندن این کتاب لذت بردم. اگر کتابی را مطالعه کنم و از آن لذت ببرم سعی میکنم نسخه چاپی آن را تهیه کنم. این کتاب جزو چند کتابی است که در آینده نسخه چاپی آن را تهیه میکنم. ممنون
ابوالفضل کمالی
۱۴۰۱/۹/۲۳
خاطرات روزها و سالهای دفاع مقدس ما هیچگاه از یاد و ذهن ملت ما نمیرود که این کتاب نیز به خوبی سعی در بیان و حفظ و پاسداشت ان دارد که بسیار روان شیرین و دلنشین مخاطب را به دنبال خود میکشد
محسن امیری
۱۴۰۰/۳/۲۷
کتاب پند آموز و مفید و تاثیر گذاری است. راستی مگر هوانیروز ارتش در جنگ حضور داشت و شهید و مجروح و اسیر و مفقود هم داشت!!!؟ شوخی میکنید یا خیال پردازی!!!؟
هادی حسن ابادی
۱۳۹۸/۷/۲۷
راوی یا نویسنده تند و سریع فقط یک سری خاطرات رو مرور و بیان میکند و اصلا حال و هوا و فضایی که اون اتفاق حادث شده رو منتقل نمیکنه. درود به مردان دلیر جنگ
وحید بزرگی
۱۴۰۲/۱۲/۱۴
کتاب بسیار عالی نوشته شده متنش روانه و حس بسیار خوبی به خواننده میده کاش بقیه خاطراتشون رو هم مینوشتن درود به غیرت و شرف این قهرمانان واقعی
saeid jafar
۱۳۹۷/۱/۱۶
ای کاش ما نوشته‌های بیشتری از تک وپاتک از دقاع مقدس داشتیم که متاسفانه خیلی از اونها زیرهزاران خروار خاک مدفون شد.
Scott Mitchell
۱۳۹۹/۱۰/۲۶
برای منی که عاشق پرواز با هلی کوپتر هستم خیلی جالب بود ولی حیف که خیلی کوتاه بود.
علیرضا یگانه
۱۳۹۹/۸/۱۲
ازبین کتابهای دفاع مقدس کتاب نسبتاخوبی بود. فقط کمی زودتمام شد😅
امیر حسین حسین جمال
۱۴۰۱/۸/۲
خیلی جذاب نیست
خیلی اجمالی رد شده از موضوعات
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب رقص دلفین‌ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی

برای دریافت کتاب رقص دلفین‌ها: خاطرات سرهنگ خلبان هوانیروز غلامرضا علیزاده نیلی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.