معرفی و دانلود رایگان کتاب رها کردن، طریقت تسلیم

عکس جلد کتاب رها کردن، طریقت تسلیم
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رها کردن، طریقت تسلیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رها کردن، طریقت تسلیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رها کردن، طریقت تسلیم

کتاب رها کردن، طریقت تسلیم به قلم دیوید هاکینز، نگاهی متفاوت و نمادین به ضمیر، روان و ذهن انسان می‌کند.

نویسنده در این اثر، مشکلات عمیق و ریشه‌ای فکری و روانی که تقریباً همه‌ی مردم به نوعی با یک یا تعدادی از آن‌ها درگیر هستند را از دیدگاهی چند جانبه با ترکیبی از روان‌شناسی، انسان‌شناسی و دیدی نمادین مورد بررسی قرار داده است.

او پس از تقسیم‌بندی عواطف و احساسات به ریشه‌ها و اثرات احساسات منفی اشاره می‌کند و روشی عملی و مؤثر برای رسیدگی و برخورد با آن‌ها شرح می‌دهد. این کتاب به نحوه‌ی رسیدگی به احساسات منفی سرکوب و مهار شده‌ای می‌پردازد که به صورت انرژی منفی درون انسان انباشته می‌شوند و دیدگاه او را نسبت به جهان تار می‌کنند و سد راه خوشحالی، آرامش، موفقیت و رشدش خواهد شد.

ذهن با تمام افکارش توسط احساسات تحریک و هدایت می‌شود. هر احساسی نیز به نوبه‌ی خود مشتق هزاران فکر است. چون بیشتر مردم در طول عمر خود سعی می‌کنند از احساسات خود فرار کنند، انرژی منفی سرکوب شده از طریق ناهنجاری‌های روان تنی، مشکلات جسمی، امراض روحی و روانی و مشکلات در روابط شخصی خود را نشان می‌دهد. این احساسات انباشته شده جلوی رشد معنوی و بیداری روحی را می‌گیرد و بر سر راه موفقیت در جنبه‌های مختلف زندگی مانع ایجاد می‌کند.

هر کسی می‌تواند با تسلیم و رها کردن در طول کارها و امور روزمره، با نرمی و ظرافت به تمام اهدافش برسد. مشاهده و تجربه‌ی محو شدن منفی‌ها و جایگزین شدن فزاینده‌ی آن‌ها با احساسات و تجارب مثبت، لذت بخش است. هدف اثر پیش رو این است که شما را در راه رسیدن به چنین تجربه‌ای یاری کند.

در بخشی از کتاب رها کردن، طریقت تسلیم می‌خوانیم:

ما یک بار عظیم از احساسات، رفتارها و باورهای منفی انباشته شده را با خود حمل می کنیم. فشارهای جمع شده ی ناشی از آن‌ها ما را بیچاره می کند و سرچشمه بسیاری از امراض و مشکلات است. ما به این فشارها تن داده و آن‌ها را قبول کرده ایم و به اسم «شرایط و طبیعت انسانی» آن را توجیه می کنیم. [ولی در حقیقت] به دنبال هزاران راه برای فرار از آن هستیم. عمر متوسط یک انسان صرف این می‌شود که چطور از این آشوب و بدبختی درونی اجتناب کرده و از دست آن فرار کند. احساس ارزش مان دائماً از درون و بیرون مورد تهدید است.

اگر به زندگی انسانی نگاهی نزدیک بیندازیم، می بینیم که اصولاً بیشتر آن یک کشمکش بغرنج و طولانی برای فرار از ترس های درونی و توقعاتی است که به دنیای خارج منعکس شده اند. گاهی در این میان زمان های کوتاهی از خرسندی وجود دارد که در آن موقتاً از ترس های درونی فرار کرده ایم، ولی این ترس‌ها هنوز آن‌جا منتظر ما هستند. ما از احساسات درونی خود واهمه داریم، زیرا آن‌قدر بار منفی در آن‌هاست که می ترسیم نگاهی عمیق و از نزدیک بیاندازیم، چون بیش از حد تحمل ماست.

ما از احساسات درون خود واهمه داریم، زیرا اگر این احساسات رو شوند هیچ مکانیزم آگاهانه ای نمی شناسیم که بتوانیم آن‌ها را کنترل و هدایت کنیم. چون ما از رویارویی با آن‌ها می ترسیم، آن‌ها پیوسته در حال انباشته شدن هستند. بالاخره کار به جایی می رسد که بی سر و صدا و ناخودآگاه به امید فرا رسیدن مرگ هستیم تا تمام دردهایمان را پایان بخشد. این واقعیات یا افکار نیستند که دردناک می‌باشند، بلکه احساساتی که آن‌ها را همراهی می کنند درد آورند. افکار به خودی خود بدون دردند، ولی نه احساساتی که بستر آن‌ها می باشند!

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: معرفی
فصل دوم: مکانیزم رها کردن
رها کردن چیست؟
احساسات و مکانیزم‌های ذهنی
احساسات و استرس
اتفاقات زندگی و احساسات و عواطف
مکانیزم رها کردن
مقاومت در برابر رها کردن
فصل سوم: آناتومی احساسات
هدف بقا و ماندن
درجات و مقیاسات احساسات
فهمیدن احساسات
برخورد با احساسات
شفا و التیام گذشته
افزایش دادن احساسات مثبت
فصل چهارم: افسردگی و دل مردگی
«نمی توانم» در برابر «نمی خواهم»
مقصر دیدن
انتخاب مثبت ها
انتخاب همنشین
فصل پنجم: اندوه و ماتم
اجازه دادن به اندوه
برخورد با فقدان
جلوگیری از اندوه
فصل ششم: ترس
ترس از سخنرانی در جمع
اثر شفا بخش عشق
به عهده گرفتن «سایه»
احساس گناه
فصل هفتم: اشتیاق و آرزومندی
آرزومندی به شکل یک مانع
داشتن - انجام دادن - بودن
زرق و برق
قدرت تصمیم درونی
فصل هشتم: عصبانیت
استفاده مثبت از خشم
از خود گذشتگی
تصدیق و توجه کردن
توقعات
آزردگی مزمن
فصل نهم: غرور
آسیب پذیری غرور
فروتنی
سرور و سپاس گزاری
عقیده
فصل دهم: روحیه و شهامت
اراده و روحیه رها کردن
خود یاری
توجه به دیگران
فصل یازدهم: قبول و پذیرش
همه چیز همانگونه که هست بی عیب است
قبول کردن خود و دیگران
مسئولیت پذیری شخصی
فصل دوازدهم: عشق
عشق در زندگی روزمره
عشق، شفا دهنده است
عشق نامشروط
وحدت
فصل سیزده ام: آرامش
تاثیر عمیق آرامش
انتقال خاموش
تسلیم به واقعیت غایی
فصل چهاردهم: کاهش دادن استرس و امراض فیزیکی
جنبه های روانی و استعداد استرس
جنبه های پزشکی استرس
واکنش سیستم انرژی بدن به استرس و طب سوزنی
کاستن استرس
تست حرکت عضلات
تکنیک تست ماهیچه ای
ارتباط بیداری ضمیر با استرس و مریضی
فصل پانزده ام: رابطه بین فکر و بدن
تاثیر ذهن
باورهای مریضی آفرین
مقایسه با تکنیک های دیگر
فصل شانزده ام: فواید رها کردن
رشد عاطفی
حل مسائل
سبک زندگی
حل مشکلات روانی: مقایسه با روان درمانی
فصل هفدهم: متحول شدن
سلامتی
ثروت
خوشحالی
حالت آزادی درونی
فصل هجده ام: روابط
احساسات منفی
شرطی سازی بشری
احساسات مثبت
رابطه جنسی
فصل نوزدهم: موفقیت و اهداف شغلی
احساسات و توانایی ها
احساسات منفی در رابطه با کار
احساسات مثبت در رابطه با کار
احساسات و فرایند تصمیم گیری
احساسات و توانایی فروش محصولات
فصل بیستم: دکتر، خودت را شفا بده
اصول اولیه
شفای چندین مرض
بهبود دید چشم
فصل بیست و یکم: پرسش ها و پاسخ ها
مذهب و اهداف روحانی
مدیتیشن و روش های درونی
روان درمانی
اعتیاد به الکل و مواد مخدر
روابط شخصی
راه کار تسلیم
رها ساختن در حد نهایی
مراجع
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رها کردن، طریقت تسلیم
نویسنده
مترجمامیر قانعی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات445
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب رها کردن، طریقت تسلیم

Barati
۱۴۰۲/۶/۱۳
سلام دوباره دوستان اگر بتونید به راهکارش عمل کنید به نظرم بی نظیرهرها کردن یعنی به عنوان یک ناظر، یک شخص بیرونی به احساس نگاه کردن. فرض کن تو یک نفر هستی و احساس تو یک نفر دیگه. اگر بتونی احساس و از خودت تفکیک کنی به راحتی میتونی نظاره گر باشی و نذاری احساست بهت غلبه کنه و کلی افکار با خودش حمل کنه برای آزار تو. بزار احساست بیاد و تو فقط نگاهش کن و بگو این حس تو وجود من بوده، میخوام رهاش کنم و آزاد بشم. گاهی زمان زیادی میبره، بستگی به اون حس داره که چند وقته تو وجودمون تلنبار کردیمش، سرکوبش کردیم و با افکار متفاوت بهش خوراک دادیم. بعدش قطعا باید احساس سبکی کنیم، نشونه رها کردن کامل یک حس اینه افکاری که قبلا شما رو برافروخته میکرد کلا مفقود میشن و اتفاقاتی که شما رو برافروخته میکرد اگر بعد رها کردن دوباره اتفاق بیوفتند شما هیچ حسی بهش ندارید، کاملا بی تفاوت. این روش باعث میشه بر اساس احساس رفتار نکنیم و کنترلمون روی خودم خیلی بیشتر بشه. شخصیت محکمتری پیدا میکنیم.
Farhad Hp
۱۴۰۰/۱۱/۲۷
باتوجه به اینکه سن چهل سالگی معمولا سن بحران وتغییروتحول برای انسان محسوب می‌شود ارزمانیکه تفسیر دیوان شمس مولانا مطالعه ویا گوش میگردم خبلی علاقه شدم به بحث خودشناسی, بطوریکا بعد آشنا شدن با کتاب تفکر زائد آقای محمد جعفر مصفا انگیزه مضاعفی دراین مورد پیداکردم ووقتی با مشکلات روزمره گی که به نوعی د به ایگو وعدم درست استفاده کردن از ذهن برخورد می‌کردم عدم موفقیتهای که درعرم تسلط به خود واحساساتم داشتم نیاز دیدم دراین خصوص ممارست داشته باشم دنبال کتابهای عملی وکاربردی میکشتم که به کتای نیروی حال اگهارت برخوردم چند فصل از کتاب مزبور را مطالعه کردم ولذت بردم وهرچه قدر دراین خصوص مطالعه‌ام بیشتر شد ضعف‌های بیشتری درخود پیدا کردم ودنبال کتابهای بهتری وعمیق تری میگشتم که چند کتاب رایگان ازجمله انسان کامل واگه اشتباه نکنم هفت قانون هرمیس را از سایت کتابراه خواندم که بالآخره درکتابراه به کلمه تسلیم روی جلد این کتاب برخورد کردم وتوجه مرا جلب کردکه تصمیم گرفتم که آنرا بخوانم بیشر فصلهای کتاب را خواندم وحتی بعضی از فصلهارا چندین با مطالعه کردم که مانند کتاب شیدایی که باز آنرا از سایت کتابراه به صورت رایگان هفته‌ای دریافت کردم لذت بردم وحتی دربرخوردهای روزمره گی هم به مواردی برمی خورم که مرا تشویق می‌کند که به این کتاب مراجعه کنم ومطالب را برای چندین بار مطالعه کنم جالبترین بخش این کتاب بخش مربوط به موضوع احساسات است که بین فصلها بخش مورد علاقه من است. مخصوصا بحشهای آناتومی احساس. طریقه عملی برخورد با احسات وروشهای معمول برخورد با آن درجامعه ازقسمت دوست داشتنی وجالب بخش احساسات این کتاب است. سه روش برخورد با احساسات خیلی توجه مرا جلب کرد ومن آن قسمت از کتاب به صورت عکس وپی دی اف گرفته برای
ترانه لطفی
۱۴۰۲/۱۰/۴
متشکرم بابت کتاب رها کردن. کتاب بسیار عالی با محتوای خوبی هستش و و خیلی با این کتاب و مطالبش موافقم چون انرژیهای منفی رسوب شده درون ما ما رو به جایی میرسونه که دیگه مثل ربات میشیم سرد و بی احساس برای نویسنده کتاب ارزش زیادی قایل هستم چون خیلی شفاف و زیبا مطالب رو عنوان کرده اما‌ی نکته رو هم انتقاد میکنم اون هستش که اگر راه کار رها کردن رو با مثالهای بیشتر و مرحله ب مرحله توضیح میداد خیلی روانتر میشد این که من وقتی اون احساس رو شناختم چطور رهاش کنم؟ یا چطور بشناسمش و بدونم درسته؟ این که چطور بدونم مرحله رها سازی رو درست انجام دادم؟ اما خوندنش رو به دوستان توصیه میکنم حتی فکر میکنم اگه چندین بار خونده بشه اگاهی زیادتر و علم بیشتر ازش بدست میاد و حتی میتونه پاسخگوی سوال هامون باشه.
از کتابراه و مترجم عزیز بابت این کتاب مفید، ممنونم.
Mehran
۱۴۰۲/۸/۳۰
کتاب بسیار عالی با محتوای بالا هستش و باهاش موافقم چون انرژیهای منفی رسوب شده درون ما ما رو به جایی میرسونه که دیگه مثل ربات میشیم سرد و بی احساس برای نویسنده کتاب ارزش زیادی قایل هستم چون خیلی شفاف و زیبا مطالب رو عنوان کرده اما‌ی نکته رو هم انتقاد میکنم اون هستش که اگر راه کار رها کردن رو با و ب مثالهای بیشتر مرحله مرحله توضیح میداد خیلی روانتر میشد این که من وقتی اون احساس رو شناختم چطور رهاش کنم؟ یا چطور بشناسمش و بدونم درسته؟ این که چطور بدونم مرحله رها سازی رو درست انجام دادم؟ اما خوندنش رو به دوستان توصیه میکنم حتی فکر میکنم اگه چندین بار خونده بشه اگاهی زیادتر و علم بیشتر ازش بدست میاد و حتی میتونه پاسخگوی سوال هام باشه جا داره از کتابراه تشکر کنم که چنین کتاب مفیدی رو رایگان در اختیار ما گذاشتن این هدیه بسیار قشنگی هست
Z
۱۴۰۱/۸/۱۱
در رابطه با کسایی که میگن چطوری رها کنیم با توجه به مطالعه کتاب‌های دیگه که مکمله باید گفت که کاری که به نظرتون درست میاد و انجام بدین نتیجه رو بسپاریم به خدا برای خدا مشخص نکنید که از چه راهی با چه برنامه‌ای از چه شخصی کمک بگیره مطمئن باشید هر نتیجه‌ای به دست میاد حتی اگر اون اتفاقی که میخوایم نشد به سود ماست و هیچ شکست و از دست دادنی وجود نداره و همه چی به خیرو صلاح ماست و خداوند از خودمون بیشتر حواسش به ما هست و هیچ موقع خداوند دیر نمیکنه اگر به گذشتتون نگاه کنید متوجه میشید که چیزایی که قبلانگرانتون کرده بوده چطوری حل شده باقیشم همینه و یادمون باشه تو این دنیا مسافریم و هیچ چیز ارزش هیچ نگرانی نداره.
مهدی عبدالهی
۱۳۹۹/۳/۱۵
اگر می‌خواهید معجزه رو به چشم خودتون ببینید این کتاب رو مطالعه کنید و از روش تسلیم و رها کردن که توی کتاب گفته شده بهره ببرید.
وقتی یک چهارم کتاب رو خوندم خواستم نظرمو بنویسم اما منصرف شدم و تصمیم گرفتم تمام کتاب رو مطالعه کنم و بعد دیدگاهمو راجب کتاب بیان کنم.
این کتاب به هرکسی توصیه میشه و به و
میتونه همه افرادی که مطالعه میکنند کمک کنه تا آرامش درونی پیدا کنن زندگی بسیار زیبا تری داشته باشند
من روش بیان شده در کتاب رو اجرا کردم و معجزه رو به چشم خودم دیدم. حالا هر روز مشغول تسلیم و رها کردن هستم و کاملا راضیم
javeed mlkrh
۱۴۰۰/۷/۱۵
این کتاب بهم نشون داد من کی هستم و چی جلوی من واقعی رو گرفته.
این کتاب نقش پر رنگی در بهبود زندگیم داشت، داره و خواهد داشت...
بعد از استفاده از این روش، همچی خود به خود درست میشه.
به حرف من اعتماد نکن، خودت امتحانش کن.
بهتر از همچی، اصلا عقیده توش راه نداره. یک روش طبیعی و منطقی هست. یعنی
سعی نداره چیزی بهت بفروشه یا مجبورت کنه که چیزی رو قبول کنی.
من توی کتاب‌های روانشناسی دنبال جوابم بودم، این تو پیداش کردم.
شاد باد مهرافزون.
سپاس از اپلیکیشن کتابراه که این کتاب با ارزش رو به رایگان در اختیار گذاشت.
فرشته جلیلی
۱۴۰۲/۹/۲۸
ممنونم خیلی کتابی بود که من سالها دنبالش میگشتم، نه خود کتاب، بلکه مطلب کتاب، من تووی زندگی به اصل رهایی و تسلیم خیلی اعتقاد داشتم و بدون اینکه اینو بدونم توو زندگیم استفاده میکردم و همیشه نتایج شگفت انگیزی دریافت میکردم، با خوندن کتاب رها کردن کاملا اصل و کاری که انجام میدادم برام روشن شد. اگر تو زندگی واقعا بخوایم سه تا کلید داشته باشیم برای موفقیت و زندگی عالی اون سه تا کلید، رها کردن، سپاسگزاری و مثبت اندیشی هست. رها کنید تا زندگی درهای بیکرانشو براتون باز کنه. همونطور که حضرت مسیح گفته: بمیرید قبل از اینکه بمیرید... سپاسگزارم بابت کتاب خوبتون
Mahin Alipour
۱۴۰۲/۱/۶
بهتره که بدونیم همه ما یک بار از احساسات، رفتارها و باورهای منفی انباشته شده روزانه و حتی سالانه رو با خودمون حمل می‌کنیم. فشارهای جمع شده‌ی ناشی از اون‌ها ما رو بیچاره می‌کنه و سرچشمه بسیاری از امراض و مشکلات و بیماری هاست که ازش غافلیم وعلتش رو هم نمیدونیم. ما به این فشارها تن داده و آن‌ها را ایم قبول کرده و به اسم «شرایط و طبیعت انسانی» اونارو توجیه می‌کنیم و قبول داریم. در حقیقت به دنبال هزاران راه و روش برای فرار از آن هستیم. عمر متوسط یک انسان صرف این میشود که چطور از این آشوب و بدبختی درونی اجتناب کنه و از دست آن فرار کند.
مانی سوری
۱۴۰۲/۶/۷
این کتاب، کتابی بود که من سالها دنبالش میگشتم، نه خود کتاب، بلکه مطلب کتاب، من تووی زندگی به اصل رهایی و تسلیم خیلی اعتقاد داشتم و بدون اینکه اینو بدونم توو زندگیم استفاده میکردم و همیشه نتایج شگفت انگیزی دریافت میکردم، با خوندن کتاب رها کردن کاملا اصل و کاری که انجام میدادم برام روشن شد. اگر تو سه زندگی واقعا بخوایم تا کلید داشته باشیم برای موفقیت و زندگی عالی اون سه تا کلید، رها کردن، سپاسگزاری و مثبت اندیشی هست. رها کنید تا زندگی درهای بیکرانشو براتون باز کنه. همونطور که حضرت مسیح گفته: بمیرید قبل از اینکه بمیرید...
الیاس آریان
۱۴۰۲/۹/۸
این کتاب عالیه و باقی کتاب‌های دکتر هاوکینز ترجه نشده ولی من تو مترجم زدم و تا حدی مطالعه کردم، کتاب قدرت در برابر زور با ترجمه‌ی پارسا پهلوانزاده هم خیلی خوبه، همچنین در ترجمه‌ی این کتاب در فصل هفتم به جای desire که معنی میل میده مترجم از اشتیاق استفاده کرده که اشتیاق جزو سطح‌های بالاتر از شهامت و شجاعته و مثبته اما میل منفی ست. [حدس من اینه چون واژه میل یکم غریب به نظر میاد مترجم از عمد از اشتیاق استفاده کرده] در کل کتاب عالیه و امیدوارم بتونه جهان رو متحول کنه و همه به صلح و آرامش و بهشت روی زمین برسن.
بتول دواری
۱۴۰۰/۴/۲۹
با عرض سلام و درود به کتابراه. من به شخصه باورم نمیشه کتاب به این زیبایی در زمینه رها کردن، رایگان در اختیار ما قرار گرفته باشه و این از رحمت بی منتهای خداوند میدانم که به من این کتاب رو هدیه داد. مطالب مفید و خیلی ارزشمندی داره. و کلا من کتابهای روانشناسی رو خیلی دوست دارم. و خیلی دوست دارم یه در روزی خودم زمینه روانشناسی کتاب بنویسم و رایگان در اختیار عموم قرار بدهم. با تشکر فراوان از نویسنده و مترجم و کتابراه
Mahnaz Hoseinian
۱۴۰۰/۱۰/۸
موضوع کتاب جالب و ترغیب کننده بوداما نتونسته بود راهکارهای عملی بیان کنه درخصوص اینکه واکنش‌های ما به اتفاقات بیرونی از درون ما و تحت فشار احساست سرکوب شده هست درباره این نوشته که به جای اینکه مثلا خشمت رو بر سر دیگری خالی کنی باید رها کنی تسلیم بشی و تکنیک‌هایی که از اون‌ها نام برده اما در مجموع و جای مثال راهکارهای عملی خیلی در این کتاب خالی بود طوری که از اواسط کتاب دیگه انگیزه‌ای برای ادامه مطالب نداشتم انگار چیز جدیدی دستگیرم نشد و مطلب تازه‌ای نداشت
سمانه تیمولو
۱۴۰۰/۷/۲۸
من این کتاب رو هنوز کامل نخوندم ولی تا همینجاش عالی بود.
اینو به هر کسی که میشناسم توصیه میکنم
چون من راهکار این کتاب رو بصورت عملی تو زندگیم پیاده کردم. واقعا جواب گرفتم.
شخصیتم نسبت ب قبل خیلی متفاوت شده
خیلی از مواردی ک قبلا آزارم میداد امروز اصلا حس نمیشه.
وقتی درونتون رها تر میشه و و
بزرگتر میشید. راحت ار میتونید افکار مثبت جذب کننده‌ی قوی داشته باشید.
توصیه من اینه که فقط خواننده این کتاب نباشید. بلکه عمل کنید
Hana Armaghan
۱۴۰۰/۵/۲۰
کتابی است بسیار حرفه‌ای و کاربردی برای هرکسی که مرد میدان درون خویش است و آماده است تا با درون خویش روبرو گردد. به نظر این حقیر انسان راهی جز این ندارد یا مردانه وارد این میدان شده یا برای زمانی طولانی در زندان خود ساخته خواهد ماند. تصمیم با شماست. در پایان از محضر خداوند برای روح دکتر دیوید هاوکینز علو درجات روحانی و معنوی را تقاضامندم. همه ما متصل به هم هستیم. با آرزوی رستگاری همه 🌹❤️🙏
مشاهده همه نظرات 296

راهنمای مطالعه کتاب رها کردن، طریقت تسلیم

برای دریافت کتاب رها کردن، طریقت تسلیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.