معرفی و دانلود کتاب شفایافته از سرطان: بیاموزید که چگونه از طریق دعا و ایمان قوی به خداوند، شفا یابید

عکس جلد کتاب شفایافته از سرطان: بیاموزید که چگونه از طریق دعا و ایمان قوی به خداوند، شفا یابید
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب شفایافته از سرطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب شفایافته از سرطان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب شفایافته از سرطان: بیاموزید که چگونه از طریق دعا و ایمان قوی به خداوند، شفا یابید

دودی اوستین در کتاب شفایافته از سرطان در مورد قدرت خداوند، ایمان حقیقی، تغییر در باورها و مبارزه با ترس صحبت می‌کند. او که به بیماری سرطان متاستاتیک کبد مبتلا شده بود به شما می‌آموزد که چگونه می‌توانید از طریق دعا و ایمان قوی به خداوند شفا یابید و به جنگ هر بیماری بروید. گفتنی‌ست این اثر در زمره‌ی 31 کتاب برتر در زمینه معنوی قرار دارد.

درباره کتاب شفایافته از سرطان

دودی اوستین (Dodie Osteen) در کتاب حاضر در مورد بیماری مهلک خود و معجزه‌ای که برایش اتفاق افتاد صحبت می‌کند. زمانی که اوستین 40 سال داشت پزشکان تشخیص دادند که به بیماری سرطان متاستاتیک کبد مبتلا شده و نهایتاً تا یک هفته دیگر زنده می‌ماند. از آن روزها 38 سال گذشته و اوستین همچنان زنده است و چگونگی شفا یافتنش را در کتاب شفایافته از سرطان (Healed of Cancer) شرح داده.

بیماری اوستین به قدری حاد بود که دیگر درمان‌ها بی‌نتیجه بود و باید از دنیا خداحافظی می‌کرد ولی با این حال او زنده ماند! او خود را تسلیم بیماری نکرد و شفای خود را از خداوند خواست.

اوستین اعتقاد دارد زمانی شفا پیدا کرده است که اشتباهاتش را درک کرده و دریافته که چگونه باید زندگی می‌کرده است. منظور از اشتباهات یعنی بسیاری از اعمال و رفتارهایی که روزانه اکثر ما انجام می‌دهیم؛ نحوه نگاه به زندگی، قضاوت کردن در مورد دیگران، بی‌اهمیت بودن به سلامتی و...

با گذشت سال‌های بسیار از آن بیماری اوستین هم‌اکنون در سلامت کامل جسمی و روحی قرار دارد و این نجاتش را مدیون معجره‌ی خداوند است. در آن زمان نمی‌دانست که با این معجزه زندگی‌اش متحول خواهد شد. این شفا باورنکردنی بود.

کتاب شفایافته از سرطان به طور کامل در مورد روند معجزه‌آسای زندگی اوستین و تحولات مثبت بعد از آن است. این کتاب به ما می‌آموزد که چگونه می‌توانیم از قدرت درونی خود برای عبور از تنگناهای زندگی استفاده کنیم و همانند اوستین با دعا و ایمان قوی به خداوند، معجزه را در زندگی خود بیابیم.

کتاب شفایافته از سرطان مناسب چه کسانی است؟

اگر به مطالعه‌ی کتاب‌های خودیاری و آثار مرتبط با زندگی معنوی علاقه‌مندید، خواندن کتاب شفایافته از سرطان به شما پیشنهاد می‌شود.

دودی اوستین را بیشتر بشناسیم

دودی اوستین به همراه همسرِ مرحومش، جان اوستین، کلیسایِ لِیک‌وود را در سال 1959 تأسیس کردند. پس از شفای شگفت‌انگیز و معجزه‌آسای او از بیماری سرطانِ بدخیم، به قلب دودی اوستین الهام شد که باید خود را به طور ویژه وقف دعا برای مردم کند. دودی اوستین نویسنده‌ی کتاب شفایافته از سرطان و کتاب عبارات تأکیدی روزانه با عنوانِ انتخابِ زندگی یکبار برای همیشه است.

در بخشی از کتاب شفایافته از سرطان می‌خوانیم

روزی که به خانه رسیدم، هرگز با این فکر که دیگران از من مراقبت کنند به رختخواب نرفتم. احساس می‌کردم چنین کاری نشان دهنده‌ی فقدان ایمان است و ایمان من را تضعیف می‌کند. من فقط شب‌ها در طول ساعات طبیعی خواب شبانه، می‌خوابیدم. من حتی چُرت هم نمی‌زدم برای اینکه می‌دانستم اگر چنین کاری کنم در رختخواب خواهم ماند، چون این کار، احساس بیماری را در من ایجاد می‌کرد. اولین صبحی که در خانه‌ی خودم از خواب بیدار شدم، به حمام رفتم و سپس لباسی که حالا مناسب وزن چهل و یک کیلویی من باشد به تن کردم. قصد نداشتم مثل یک بیمار ناخوش احوال رفتار کنم.

من و جان به قدرت دعای دسته جمعی ایمان و باور داشتیم. «هرگاه دو تن از شما درباره‌ی چیزی با هم متفق شده و دعا کنند، به راستی از جانب خداوند برای آن‌ها انجام خواهد شد.» آن روز از جان خواستم که همراه من دعا کند. به او گفتم: «عزیزم! تو رئیس و سرور این خانه هستی. تو می‌خواهی که من بر این سرطان در بدنم غالب شوم. ما باید قبول کنیم که خداوند می‌خواهد من را شفای کامل بدهد.»

پس ما دعا کردیم. جان همانطور که در اتاق خوابمان بر روی زمین زانو زده بودیم برایم دعا می‌کرد. ما به پیشگاه خداوند سجده کردیم و جان برای هر بیماری و سلول سرطانی در بدن من طلب شفا کرد. آن روز، یازدهم دسامبر سال 1981 بود. به اعتقاد من، این همان روزی بود که شفای من آغاز شد. بنا به اطمینان و اعتمادی که به کلام خداوند داشتم خود را شفا یافته می‌دیدم. اما بدنم کاملاً با این حقیقت همراه و هم‌سو نشده بود. من همچنان علائم بسیاری داشتم و احساس مریضی می‌کردم، اما در اعماق قلبم می‌دانستم که شفا یافته‌ام.

فهرست مطالب کتاب

فصل اول: شفا از سرطان
بازگشت به خانه
کلام خداوند، زندگی من شد
اکنون می‌خواهم برای شفای شما دعا کنم
دعا
فصل دوم: اظهارات پزشکان در مورد تشخیص بیماری و شفای من
دکتر رینالد بی. چری گزارش می‌دهد
تشخیص محرز شد: سرطان!
معجزه مشهود است
دکتر ریچارد، دابلیو. والکر، جی. آر. گزارش می‌دهد
توموری یافت نشد
دودی اوستین
درباره نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب شفایافته از سرطان: بیاموزید که چگونه از طریق دعا و ایمان قوی به خداوند، شفا یابید
نویسنده
مترجمسمیرا انصاریان
ناشر چاپینشر بید
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات98
زبانفارسی
شابک978-622-7910-49-0
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های ادیان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب شفایافته از سرطان

رویا ابراهیمی
۱۴۰۲/۳/۱۸
عاشق این کتاب شدم، خانم اوستین با تمام قلبش این کتاب رو نوشته، از زمانی که خریدم نتونستم کنار بزارمش، بی وقفه ٥٨ صفحه رو خوندم، جایی که برای خواننده دعا میکنه حس کردم کنارمه و دستش و روی سرم گذاشته و برام دعا میکنه، خیلی اون لحظه حضور خدا رو حس کردم، مرسی از نویسنده، مترجم و کتابراه
معماریان
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
عاالی بود این کتاب به طور معجزه آسایی به منم کمک کرد که معجزه خدا رو ببینم و دیدم هرکی این کتاب رو میخونه حتما به دعاها و کارهایی که گفته شده در کتاب عمل کنه قطعا نتیجشو میبینه صرفا فقط برای بیماری نیست برای هر چالشی که تو زندگیتون دارید، ایمان داشته باشید حل میشه
رحیم جعفرنژاد
۱۴۰۲/۸/۱۹
خیلی عالی بود. من به یه بیماری از نظر دکترها، که قابل درمان ِ قطعی نیست و فقط قابل کنترله دچار شدم. بیشتر روزا و ساعتها در اضطراب و استرسم ولی امشب با این کتاب به آرامش خاصی رسیدم و میخوام به جملات تاکیدیش عمل کنم. لطفا برام دعا کنید.
ممنون کتابراه عزیز.
احسان رحمتی
۱۴۰۲/۹/۱۵
راضی بودم از کتاب اما کمی با دین ما در تضاد بود که یکم آدم سردرگم میشه
مثلاً اونجایی که میگه خدا برای آدم درد نیافریده و به هیچ به انسان درد نمی‌ده و کار شیطان هست ولی در کتب ما میگن که این درد‌های جسمانی و غیره برای پاکسازی جسم از آلودگی‌های دنیا هست
Saeed b
۱۴۰۱/۱۰/۱۹
احساس میکنم نویسنده برای فروش بیشتر، معروف شدن یا... بزرگنمایی نکرده و حس صمیمانه‌ای از کتاب دریافت کردم.
اگر چه بهتر بود بیشتر به جزییات پرداخته میشد.
noor maya
۱۴۰۱/۵/۶
سبک نوشتار نویسنده صمیمانه هست، و الهام بخش کسانی که بدنبال شفا هستند. ۴۰ عبارت تاکیدی پر معنی و زیبا برای شفا و سلامتی دارد.
ملیحه
۱۴۰۲/۲/۸
خیلی خوب بود؛ نویسنده با بیان ساده و در عین حال بسیار گویا بیان کرده که چگونه با ایمان داشتن میتوانیم خود را شفا دهیم
مریم میری
۱۴۰۱/۱۰/۹
کسل کننده بود و خیلی توصیح داده بود ولی در مورد روند بهبودی و شفاش صحبت نکرده بود اینکه از چه زمانی احساس کرد تعییر کرده و بهتر شده
من خوشم نیومد
کبری جمشیدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
این کتاب برای من‌ یک معجزه است یک نشانه از سمت خدا در مسیر شفا قرارگرفته ام
سپیده یساری
۱۴۰۲/۹/۱۳
یک کتابی که امید را در انسان زنده می‌کند و چون واقعی است جذاب تر و تاثیر گذارتر است
فضه پورناصری
۱۴۰۲/۱۰/۲۷
کتابی که با خوندش تونستم روشن‌ترین تصمیم رو بگیرم واقعا ارزش خرید داره
پرنیان حسن زاده
۱۴۰۲/۳/۱۷
اشنایی با این کتاب فقط معجزه‌ی خدا بود.
مشاهده همه نظرات 12

راهنمای مطالعه کتاب شفایافته از سرطان

برای دریافت کتاب شفایافته از سرطان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.