معرفی و دانلود کتاب صوتی معجزه انضباط فردی

عکس جلد کتاب صوتی معجزه انضباط فردی
قیمت:
۴۶,۸۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه انضباط فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی معجزه انضباط فردی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی معجزه انضباط فردی

کتاب صوتی معجزه انضباط فردی نوشته‌ی برایان تریسی، به شما می‌آموزد که تنبلی را کنار بگذارید و در زندگی خود از برنامه‌ریزی و نظم دقیق استفاده کنید تا در تمامی عرصه‌های مالی، شخصی و خانوادگی به شادی و موفقیت برسید.

درباره کتاب صوتی معجزه انضباط فردی:

برای موفقیت در دنیای امروز نیازی نیست که یک سوپراستار خوش شانس با ثروتی فوق العاده باشید یا از همان بدو تولد مهارت‌های خاصی را بدانید. آنچه که شما را در مسیر موفقیت یاری می‌کند و اهداف‌تان را عملی‌تر می‌سازد، داشتن نظم و انضباط شخصی‌ست. متاسفانه مردم اغلب به این موضوع توجه شایانی نمی‌کنند و تسلیم دو دشمن بد و مضر موفقیت می‌شوند؛ یعنی یا تنبل هستند یا می‌خواهند در کمترین زمان ممکن به آرزوی دلخواه خود برسند. کتاب صوتی معجزه انضباط فردی (The Miracle of Self‑Discipline) به شما نشان می‌دهد که چگونه در سه زمینه اصلی زندگی‌تان به موفقیت و شادکامی برسید. این سه هدف اساسی عبارتند از: اهداف شخصی، اهداف مالی و تجاری و خوشبختی و سعادت در تمامی ابعاد زندگی.

برایان تریسی نویسنده پرفروش کتاب‌های خودیاری در کتاب معجزه انضباط شخصی، با استفاده از تمرین‌ها و نکاتی کاربردی نظم زندگی‌تان را تغییر می‌دهد و کیفیت بهتری به آن می‌بخشد.

شما در کتاب معجزه انضباط شخصی خواهید آموخت:

- کنترل کامل وقت‌تان را در دست بگیرید. (بدون انجام این مورد، هرگز به چیزی که می‌خواهید، نمی‌رسید.)

- بر رفتار خود در هر شرایطی از زندگی تسلط داشته باشید. (در این صورت عزت نفسی بالا خواهید داشت.)

- تعلل و تنبلی یک بار برای همیشه از بین ببرید و سریع اقدام کنید. (یکی از مهم‌ترین مهارت‌های این کتاب)

- احساسات منفی که رویاهای شما را از بین می‌برند، نابود کنید. (یاد بگیرید چگونه علت اصلی همه ناراحتی‌ها را از بین ببرید.)

- برنامه‌ای ساده برای مدیریت زمان خود در نظر بگیرید و آن را اجرا کنید. (در این صورت زودتر از حد تصور به آرزوهای خود می‌رسید.)

کتاب صوتی معجزه انضباط فردی به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر می‌خواهید زندگی موفق‌تری داشته باشید و در عرصه‌‌های شغلی و خانوادگی خود بدرخشید، این کتاب برای شما مناسب است.

با برایان تریسی بیشتر آشنا شویم:

یکی از بهترین سخنرانان و نویسندگان انگیزشی در سطح جهان برایان تریسی (Brian Tracy) نام دارد. او تاکنون در 70 کشور دنیا، سمینارهای موفقیت و فروش را برگزار کرده است و تعداد سمینارهای او حدود 5000 هزار با بیش از 2000 شرکت کننده تخمین زده می‌شود.

او رئیس و بنیانگذار شرکت بین المللی برایان تریسی است که در زمینه آموزش و توسعه افراد و سازمان‌ها فعالیت می‌کند و در کنار آن به بیش از 1000 شرکت مشاوره‌های گوناگون داده است.

تریسی در زمینه نویسندگی بسیار فعال بوده و تاکنون 45 کتاب پرفروش نوشته و به زبان‌های مختلف دنیا ترجمه شده است. خود نیز به زبان‌های فرانسوی، اسپانیایی و آلمانی نیز تسلط دارد.

از کتاب‌های پرطرفدار او می‌توان به سرتاسر جهان، روانشناسی موفقیت، فروش بهتر، قورباغه‌ات را قورت بده و... اشاره کرد که آثارش در ایران به عنوان یکی از پایه‌های بازاریابی شبکه‌ای شناخته می‌شود.

این سخنران و مدیر موفق، همواره درباره موضوع توسعه شخصی و حرفه‌ای صحبت می‌کند که با پرورش آن می‌توان به فروش بهتر، خلاقیت، عزت نفس و موفقیت رسید. خود او می‌گوید که ابتدای مسیر، میلیونرهای خودساخته را الگوی کارش قرار داده تا به یک فرد ثروتمند و قوی تبدیل شود.

جملات برگزیده کتاب معجزه انضباط فردی:

- بزرگ‌ترین مانع موفقیت، ترس از شکست است.
- انضباط فردی کلید اعتماد به نفس و احترام به خود است.
- در هر موقعیتی که جرأت لازم است، جرأت به خرج دهید.
- خود را مجبور به انجام کاری بکنید که می‌دانید باید انجام شود.

در بخشی از کتاب صوتی معجزه انضباط فردی می‌شنویم:

برای بهبود ایده‌هایی که به ذهنتان می‌رسد ایده را با کسی که به او اطمینان دارید در میان بگذارید و آن شخص را به‌طور کامل از جزئیات مطلع کنید. از او بخواهید نظر خود و برداشت خود را با شما در میان بگذارد. گاهی شخصی مقابل نظراتی می‌دهد که افکار شما را به کلی تغییر می‌دهد.

یکی از راه‌های بسیار مؤثر برای درست فکر کردن، پرسیدن است؛ مخصوصاً زمانی که کلافه‌اید و نمی‌توانید راه درست را بیابید، بپرسید: «فرضیات من چیستند؟ در مورد این وضعیت، چه فرضی کرده‌ام که ممکن است درست نباشد؟». فرض معمول این است که فی‌المثل بازار خوبی برای محصول شما وجود دارد؛ آیا ممکن است این فرض درست نباشد؟ شاید محصول دیگری با کیفیت بهتر و قیمت پایین‌تر در بازار موجود باشد؛ شاید سلیقۀ‌ مشتری عوض شده باشد؟ یا اصلاً سلیقۀ مشتری آنی نبوده که شما فکر می‌کردید.

پذیرش این حقیقت برای اکثر بازاریان کار مشکلی است. حقیقت این است که 80% محصول یا خدمتی که ارائه می‌شود در نهایت از رواج می‌افتد؛ حالا ممکن است این اتفاق کمی زودتر افتاده باشد. پس از خود بپرسید که شاید فرض‌هایتان اشتباه بوده است. شاید فرض‌های اصلی شما در مورد فلان رابطه، فلان کار، فلان محصول، فلان سرمایه‌گذاری اشتباه بوده باشد. اگر این طور شد چه می‌کنید؟ تفکر درست در چنین وضعیتی این است: نسبت به تغییرات حتی تغییرات بنیادی دید بازی داشته باشید: بپذیرید که ممکن است از ابتدا در اشتباه بوده باشید و نسبت به انجام کاری متفاوت بدبین نباشید. این تفکر ذهن شما را باز می‌کند و به شما این امکان را می‌دهد که فرصت‌های جدید را از آنِ خود کنید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
پیشگفتار
11 دقیقه
اصل اول: درست فکر کردن
10 دقیقه
اصل دوم: برنامه‌ریزی روزانه
8 دقیقه
اصل سوم: مدیریت روزانه
8 دقیقه
اصل چهارم: جرأت
9 دقیقه
اصل پنجم: عادات سلامتی
14 دقیقه
اصل ششم: پس‌انداز و سرمایه‌گذاری
8 دقیقه
اصل هفتم: سخت‌کوشی
4 دقیقه
اصل هشتم: یادگیری
10 دقیقه
اصل نهم: استمرار و پافشاری

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی معجزه انضباط فردی
نویسنده
مترجممحمد اسکندری
راویحمید یزدانی
ناشر چاپیانتشارات شبگیر
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۴۵ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی معجزه انضباط فردی

فاطمه تاجیک
۱۴۰۰/۱۰/۲۸
کتابهای برایان رو خیلی دوستدارم، از نظر من این کتاب کوتاه و مفید بود راهکارهایی واسه انضباط معرفی کرد مثلا فکر کردن در تنهایی از تنهایی فرار نکنیم سعی کنیم نیم ساعت حداقل تنها باشیم و فکر کنیم، جرات و جسارت برای انجام کارها و نترسیم از شکست خوردن، مدیریت روز اینکه در روز کارهای مهم رو انجام بدیم و برنامه ریزی روزانه داشته باشیم از شب قبل برنامه ریزی کنیم برای روز بعد، به سلامتی اهمیت بدیم چکاپ بشیم سالانه، پیاده روی و غذاهای سالم بخوریم، خواب منظم، صبح زود از خواب بیدار شیم، و این قسمت جالب بود برام که هر فرد موفق روزانه ده ساعت کار میکنه و در عرض ده سال حتما به موفقیت چشم گیری میرسه
عارفه مسعودی
۱۴۰۱/۱/۱۶
سلام به همگی😊🖐
اول از همه ممنونم از کتابراه به خاطر ایجاد کردن این محیط بی نظیر🌷
این کتاب به نظر من فوق العاده بود، بسیار جذاب بود و گوینده‌ی مناسبی هم انتخاب شده بود به من خیلی کمک کرد و تونستم پاسخ خیلی از سوالاتم رو دریافت کنم
به همه‌ی دوستان عزیز که به دنبال نظم بیشتر دادن به زندگیشون رو
هستند حتما پیشنهاد میکنم این کتاب از دست ندهند ولی به نظرم بهتره که با تمرکز و حواس کامل به این کتاب گوش داده بشه و از نکات مهمش یادداشت برداری بشه تا بهترین بازده رو براتون داشته باشه⚘💚
شاد باشید 🙂💖
ساناز اس
۱۴۰۰/۱/۲۹
دوستان عزیز، من این کتاب رو گوش کردم و به کسانی که دوستشان دارم توصیه کردم، این کتاب رو حتماً و حتماً گوش کنند! و به نظرم همه شما که مشتاق پیشرفت هستید هم باید این کتاب رو در قفسه کتابخانه خود داشته باشید و بارها و بارها مطالعه کنید!!!. این کتاب فوق‌العاده است #فوق‌العاده#
maryam abb
۱۴۰۱/۶/۲۲
گوینده بسیار عالیه. امااا کتاب چرت و بدون کاربردی هست.
هیچ چیزی نداره فهرستش رو بخونی انگار کتاب رو خوندی.
تو یه فصلش ک فقط میگه مثل اسب کار کنید حتی موقع نهار. در فصل یادگیری هم میگه بیاید سمینارای من و شرکت کنید😂.
نمیدونم چرا انقدر کتاباش طرف دار داره!
طاهره جلالی
۱۴۰۰/۱۱/۱
خلاصه خیلی خوبی از کتاب بود. مطالب مهم کتاب مختصر و مفید بیان شده بود. ‌به نظر من خلاصه کردن کتاب‌های توسعه فردی خیلی مفیده، چون کسی که میره دنبال این یبک کتاب میخواد در کمترین زمان ممکن بیشترین اطلاعات رو به دست بیاره. به نظرم خیلی خیلی بهتر از کلوب ۵ صبح بود.
Mobina Mohamadi
۱۴۰۱/۱/۲۱
کتاب خیلی خوبی برای یه شروع دوباره بود
اگر تمرین‌هایی که گفته شده رو انجام بدین حتی
تو چند روز اول تاثیرشو می‌بینید؛ به شرط اینکه مستمر باشید تو انجام تمرین ها
اگر اولین بارتون که توی این ژانر کتاب مطالعه می‌کنید حتما پیشنهاد میدم گوش کنید این کتاب و
Hoori
۱۴۰۲/۵/۸
بسیار کتاب تاثیرگذار در کار و زندگی و موفقیت با گویندگی بسیار خوب و مسلط به متن کتاب. فقط موردی که هست اینه که گوش دادن به این کتاب کافی نیست بلکه حتما و حتما باید به آن عمل کرد.
شرط بلد بودن کافی نیست بلکه باید انجام داد.
محمود آروین
۱۴۰۰/۷/۲۵
متن عالی. صدا و لحن عالی‌.
لازمِ این نکته رو هم بگم. اگر ده تا کتاب زمینه موفقیت و رشد فردی بخونی متوجه میشی درصد زیادی همپوشانی دارن.
با این وجود این کتاب یکی از بهترین کتاب‌هایی بود که گوش دادم.
David
۱۳۹۹/۱۲/۱۰
کتاب بسیار خوبیه. کتاب‌های صوتی این ناشر اغلب قابل قبول هستند.
اگه بدنبال نسخه کامل و بهتری از این دست کتاب میگردید، توصیه میکنم کتاب صوتی فوق العاده خوب "هدف" از برایان تریسی رو گوش بدید.
سکینه کشاورز
۱۴۰۳/۲/۷
تو این کتاب واقعا مطالب نابی خواندم این نکته خیلی نظرم را جلب کرد اینکه میتوانیم از رفتار کوچک شروع کنیم و خود را به مطلوب برسانیم یعنی از ابتدا اگر نتونستیم کامل عمل کنیم خود را ببخشیم و دوباره تلاش کنیم
محمد رضا علی میرزایی
۱۴۰۲/۹/۱۰
به نظر من این کتاب بیشتر مناسب افراد مبتدی و کسانی که تازه میخوان مطالعه تو این نوع کتابهارو شروع کنن مناسبه
در کل مطلب جدید و خواصی نداشت و به نظرم کتاب قورباغه ات را قورت بده از همین نویسنده جالب تر و کاربردی تر بود
Sama asadzadeh
۱۴۰۰/۱۲/۱۷
مطالب را کامل توضیح داده و خیلی روان و ساده بیان میکند. واسه کسایی که میخوان یه شروع جدیدی در خود داشته بشن ولی نمیدونن از کجا شروع کنن، حتما پیشنهاد میکنم. برای من خیلی کاربردی بود.
mehdi abbasi
۱۴۰۰/۳/۱۶
برای رسیدن به بهترین وضعیت و بهره مند شدن از بیشترین بهره وری شخصی نیاز به انضباط هست تو این کتاب یک سری راهکار ارایه میده که اگر بهش عمل بشه بهبود همه جانبه را در بر داره
MARYAM SHAKER
۱۴۰۰/۳/۴
مطالب این کتاب عالی بود
کتاب صوتی ش هم عالی بود
صدای گوینده. موزیک. سرعت بیان. و همه‌ی موارد عالی بود
پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید
ممنون از کتابراه 🌷
سروش قاسمی
۱۴۰۱/۳/۴
دوستان این کتاب بسیار عالیه برای کسانی که دنبال راهکار عملی برای موفق شدن می‌گردن. ‌ی بار بخونیدش و به صحبتاش عمل کنید قول میدم به حرفم می‌رسید. پیروز و سرزنده بااشید❤️
مشاهده همه نظرات 165

راهنمای مطالعه کتاب صوتی معجزه انضباط فردی

برای دریافت کتاب صوتی معجزه انضباط فردی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.