معرفی و دانلود کتاب رهایی از هراس

عکس جلد کتاب رهایی از هراس
قیمت:
۲۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رهایی از هراس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رهایی از هراس و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رهایی از هراس

ناپلئون هیل، نویسنده موفق و پرفروش آمریکایی، در کتاب رهایی از هراس به شما کمک می‌کند با چشم‌اندازی جدید و دیدی بازتر، فرصت‌های پیرامون‌تان را مغتنم شمارید و از آن‌ها بهره‌مند شوید. پس بیایید ذهن خود را با مطالعه این اثر پرفروش سایت آمازون، از جنبه‌هاى منفى پاکسازى کنید!

درباره کتاب رهایی از هراس:

احساس ترس یکی از زیانبارترین و خطرناک‌ترین احساساتی است که می‌تواند به آدمی دست بدهد. هراس و وحشت است که سبب می‌شود در زندگی احساس سستی و تزلزل کنید و البته به درک بهتر و بیشتر از دنیای پیرامونتان برسید. علاوه بر این ترس عاملی است که می‌تواند بر ذهن نیمه هشیار شما اثر بگذارد، در آن نفوذ کند و اعمال و رفتارتان را تحت تاثیر قرار دهد. با این وجود هراس تنها یک احساس است که به راحتی و با انجام تمرینات لازم می‌توانید آن را کنترل کنید و از غلبه‌اش بر خود جلوگیری کنید.

ناپلئون هیل با دو کتاب «قانون موفقیت و بیندیشید و ثروتمند شوید» بسیار مطرح شد. او علاوه بر ثروت به شهرت و تمامی آرزوهای خود رسید و معتقد است که برای موفق شدن اول باید بدانید چه می‌خواهید؛ سپس بدانید چگونه می‌خواهید به آن دست یابید. از نظر وی داشتن یک هدف قطعی و مشخص، مهم‌ترین شاه کلید موفقیت محسوب می‌شود.

اکنون او در کتاب رهایی از هراس (Freedom from Your Fears) به سراغ موضوع تازه‌ای رفته که دربردارنده مجموعه‌ای از راهکارها و آموزه‌هایی است که به شما کمک می‌کند شجاع باشید، از ریسک کردن نهراسید، دیدگاه‌های خود را نسبت به زندگی و موقعیت‌هایی که ممکن است برایتان به وجود بیاید، بهبود ببخشید و در نتیجه بتوانید ثروت فراوانی در زندگی به دست آورید. او به شما کمک می‌کند به ترس اجازه ندهید فرمان زندگیتان را به دست بگیرد و هدایتگر شما باشد.

کتاب رهایی از هراس مناسب چه کسانی است؟

ناپلئون هیل در این اثر بی‌نظیر قوانینی را به شما آموزش می‌دهد که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید بر ترس و وحشت خود غلبه کنید و با گامی استوار به سمت آینده‌ای روشن و موفقیت‌آمیز گام بردارید.

ناپلئون هیل را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده توانا در سال 1883 و در ویرجینیا به دنیا آمد. او در نوجوانی به‌عنوان گزارشگر روزنامه شروع به کار کرد و چندی بعد نوشته‌هایش توجه «رابرت تیلور»، مالک روزنامۀ تیلور را به خود جلب کرد. این فرد ناپلئون هیل (Napoleon Hill) را برای استخدام کرد و او نیز در همان زمان در دانشکدۀ حقوق دانشگاه جرج‌تاون ثبت‌نام کرد.

هیل در سال 1908 به مصاحبه با اندرو کارنگی پرداخت و انجام این مصاحبۀ سه‌ساعته سه روز طول کشید. کارنگی در حین این مصاحبه، فکر سامان دادن اولین فلسفۀ موفقیت شخصی جهان را بر اساس اصول کامیابی به این نویسنده برجسته منتقل کرد. بیست سال بعد از این مصاحبه بود که کتاب هشت جلدی «قانون کامیابی» را در سال 1928 به رشتۀ تحریر درآورد.

ناپلئون هیل در سال 1937، کتاب «بیندیشید و ثروتمند شوید» را نوشت که به پرفروش‌ترین کتاب خودیاری تاریخ تبدیل شد و هنوز هم میلیون‌ها نسخه از آن در سراسر جهان به فروش می‌رسد. از کتاب‌های دیگر او می‌توان به «شاه کلید ثروت»، «توانمندی و پیروزی با اندیشه» و «دینامیت موفقیت» اشاره کرد.

جملات برگزیده کتاب رهایی از هراس:

- دیدگاه یعنى تفاوت میان قطعى شمردن شکست یا رسیدن به موفقیت.
- عظمت راستین روى دیگر سکه شکست موقتى است.
- شرایطى که سبب شده‌اند مردم عادى تن به شکست بدهند، بزرگترین افراد را ایجاد کرده که به بالاترین سطح ممکن برسند.
- ترس فرصت‌هاى مناسب را با منحرف کردن ذهن شما مخدوش مى‌کند.
- هر شکستى با خود بذرهاى موفقیت به همراه دارد.

در بخشی از کتاب رهایی از هراس می‌خوانیم:

تردیدى نیست که هر کدام از شما گاه به طور موقت با دشوارى و شکست روبه‌رو مى‌شوید و تردیدى هم وجود ندارد که تراژدى جمعى، به احتمال از طریق جنگ با کسادى گریبانگیر نسل شما مى‌شود که نظیرش را قبلا دیده‌ایم.

اما در اینجا مى‌توانم واقعیت دیگرى را با شما در میان بگذارم که این هم درباره علم موفقیت شخصى است که من با کمال افتخار در پنجاه سال گذشته آن را تدوین کرده‌ام: و آن مطلب این است که هر شکست و بدبیارى با خود به همان اندازه بذرهاى موفقیت به همراه دارد. اجازه بدهید تکرار کنم: هر شکست و بدبیارى با خود به همان اندازه بذرهاى موفقیت به همراه دارد.

همه کسانى که به موفقیت‌هاى بزرگ رسیده‌اند، با انواعى از شکست‌هاى موقتى روبه‌رو شده‌اند. اما به اندازه کافى دوام آورده‌اند که راهى براى برخورد با شکست و بدبیارى پیدا کنند. آن‌ها مى‌دانند که ترس و ناراحتى لزوماً ویرانگر نیستند. اگر با آن‌ها به درستى برخورد شود مى‌توانند بر سرعت اشخاص براى رسیدن به موفقیت بیفزایند. براساس مقاله‌اى که در روزنامه هاروارد بیزینس ریویو به چاپ رسید، «براى کارفرمایان» و هیل اضافه مى‌کند «براى همه رؤیاپردازان عملى» «شجاعت به معناى نبود هراس نیست، بلکه توانایى مقاومت به رغم این هراس است.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1- هراس یک ذهنیت است
فصل 2- یافتن فرصت مناسب در شکست موقتى
فصل 3- ترس و نگرانى
فصل 4- ورود جریان قدرت
فصل 5- اتاق فکر
فصل 6- ایمان و این دنیاى در حال تغییر
پرسشنامه تحلیل خود- حساسیت به نفوذهاى منفى
درباره نگارنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رهایی از هراس
نویسنده
مترجممهدی قراچه داغی
ناشر چاپیانتشارات ذهن آویز
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات120
زبانفارسی
شابک978-600-118-483-3
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رهایی از هراس

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب رهایی از هراس

برای دریافت کتاب رهایی از هراس و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.