معرفی و دانلود کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان

عکس جلد کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان

کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان تألیف مدرس حرفه‌ای و با تجربه‌ی زبان، ویتنی نلسون، قدم‌به‌قدم کمک می‌کند مهارت مکالمه به زبان انگلیسی را در خود ارتقا دهید. این راهنمای کاربردی برای کسانی نوشته‌شده که در سنین بالاتر قصد یادگیری زبان دارند. با تکنیک‌هایی که مؤلف در این کتاب ارائه می‌دهد، می‌توانید در مدت‌زمان کوتاه گفتارتان را به سطح یک انگلیسی‌زبان بومی برسانید.

درباره‌ی کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان

فرآیند یادگیری زبان هر چه زودتر آغاز شود، نتیجه‌ی بهتری در پی خواهد داشت. آنچه در بحث آموزش مطرح می‌شود، توانایی یادگیری سریع کودکان است. چراکه بچه‌ها انرژی، انگیزه و فرصت بیشتری برای زبان‌آموزی دارند و یادگیری زبان جدید راحت‌تر برای آن‌ها اتفاق می‌افتد. درباره‌ی بزرگسالان مساله کمی تفاوت دارد و فرآیند یادگیری به دلایل مختلف کندتر می‌شود. البته این بدان معنا نیست که بزرگسالان هیچ شانسی برای زبان‌آموزی ندارد. اما آن‌ها نیازمند زمان بیشتر برای تمرین در این حوزه هستند. یکی از سخت‌ترین قسمت‌های زبان‌آموزی در سنین بزرگسالی، مربوط به مهارت گفتاری یا اسپیکینگ است. بسیاری از افرادی که در سن بالا تلاش می‌کنند زبان بیاموزند، با قصد مهاجرت همیشگی، ادامه‌ی تحصیل یا اشتغال در خارج از کشور این کار را دنبال می‌کنند. بنابراین اغلب، زمان پیش روی آن‌ها اندک است و باید سریع‌تر خود را به سطحی قابل‌قبول برسانند. برای پیشرفت در مهارت Speaking منابع زیادی در دسترس است اما یکی از کاربردی‌ترین آن‌ها کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان (English Fluency For Adult) است. این منبع با ارائه‌ی تکنیک‌ها و نکات کاربردی کمک می‌کند ظرف مدتی کوتاه به مقصود خود برسید.

ویتنی نلسون (Whitney Nelson)، در زمینه‌ی تدریس زبان انگلیسی بسیار باتجربه و حرفه‌ای است و نزدیک به 23 سال در موسسات مختلف زبان درس داده: از آمریکا تا شرق آسیا. از مدرسه و دانشگاه تا ادارات و سازمان‌ها. او همین‌طور با دانشجویانی در سطوح مختلف، از مبتدی تا پیشرفته کار کرده. نلسون با کمک تجربیاتی که در تمام این سال‌ها به‌دست آورده، استراتژی‌ها و متدهایی را ارائه می‌دهد که می‌توانند مهارت گفتاری زبان‌آموزان، مخصوصاً بزرگ‌سالان را تا حد قابل‌توجهی بهبود بخشند یا به قول خودش با سطح یک بومی انگلیسی‌زبان برسانند. او به این نکته واقف است که یک بزرگ‌سال انرژی، فرصت یا تمرکز زیادی ندارد، بنابراین این مدرس با علم به مشکلات و مصائبی که این افراد با آن‌ها مواجهند، رمزهای طلای یادگیری را در کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان پیشنهاد می‌دهد.

راهنمای ویتنی نلسون از هفت فصل تشکیل شده. او در فصل اول به فرآیند ذهنی یادگیری زبان می‌پردازد و سعی می‌کند توضیح دهد که در حین یادگیری زبان خارجی چه اتفاقی در مغز انسان رخ می‌دهد و به چه دلیل کودکان سریع‌تر زبان را فرامی‌گیرند. در فصل بعد کتاب روان‌سازی انگلیسی بزرگسالان او، به باورهایی که مانع و محدودکننده‌ی یادگیری هستند اشاره می‌کند و اصرار دارد که در قدم اول باید این موانع را از پیش رو برداشت. از نظر نلسون اصلی‌ترین متد یادگیری زبان، غوطه‌ور شدن در زبان است و شب و روز زندگی کردن با زبان انگلیسی بهترین راه برای پیشرفت در این زمینه به‌شمار می‌رود. او این مسأله را در فصل سوم و چهارم پیش می‌کشد و پیشنهاداتش را برای پیاده کردن این شیوه مطرح می‌کند. و در نهایت، فصول پایانی این کتاب به توصیه‌های نویسنده برای بالا بردن اعتمادبه‌نفس و افزایش تلاش اختصاص دارد.

کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان را حمیده جواهری طهرانی ترجمه و انتشارات نوآوران سینا چاپ کرده است.

نکوداشت‌های کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان

  • این کتاب همه‌ی مزایای تکنیک سایه‌گذاری را توضیح می‌دهد و قدم‌به‌قدم کمکم کرد تا صحبت کردنم را به زبان انگلیسی بهتر کنم. (آنّا لی)

  • اگر بزرگ‌سال هستید و می‌خواهید و گفتارتان را بهتر کنید این کتاب راهنمایی فوق‌العاده است. نکات خیلی خوبی در آن هست که کمکم کرده به انگلیسی فکر کنم، به‌راحتی آن را بخوانم و بفهمم. (آلبرت نوگِن)

کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دوست دارید مهارت گفتاری را در زبان انگلیسی بهبود ببخشید و صحبت کردن را در سطح بالایی بیاموزید، می‌توانید این کتاب کاربردی را مطالعه نمایید.

با ویتنی نلسون بیشتر آشنا شویم

ویتنی نلسون مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی است و بیشتر از بیست سال در دانشگاه و مدرسه زبان تدریس کرده. همین‌طور چند سالی در کشورهای شرق آسیا بوده و به کارمندان شرکت‌های بزرگ چینی و کره‌ای انگلیسی آموزش داده است. ویتنی نلسون چندین کتاب در زمینه‌ی آموزش زبان منتشر کرده که از میان آن‌ها می‌توان به «روان‌سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی»، «روان‌سازی انگلیسی برای آسیایی‌ها» و «راحت انگلیسی صحبت کنید» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان می‌خوانیم

آیا شما از تخیل و تصور خود استفاده می‌کنید؟ در اینجا فقط چند روش سریع وجود دارد که چنانچه در حال تمرین و یادگیری زبان هستید به شما معرفی می‌شود.

باید از یادگیری زبان لذت ببرید. یادگیری زبان باید شما را سرشار از هیجان سازد، اما بیشتر از همه باید از توانایی‌های ذاتی در سراسر مراحل یادگیری استفاده نمایید. بخش دیگری از زبان‌آموزان که از اینکه در زبان روان نیستند متأسف می‌شوند و نمی‌دانند کجای کار اشتباه است؛ این افراد قسمتی از گروهی هستند که از غوطه‌ورسازی خود در زبان سر باز می‌زنند. در واقع، آن‌ها عقیده دارند که حتی لازم نیست مسئولیت یادگیری زبان را بپذیرند. اگر با این اشخاص در کلاس‌های زبان ملاقات نکنید، بدون شک آن‌ها را در دوران تحصیل و اماکن استخدامی مشاهده خواهید کرد. زمانی که به دانش‌آموزان دیگر مبالغی می‌پردازند تا به جای آنان انگلیسی را یاد بگیرند و تکالیف آن‌ها را یا هر چیز دیگری را که می‌توانند برای ایشان انجام دهند، به نظر می‌رسد سرمایه نامحدودی دارند. این افراد با یادگیری زبان این‌طور برخورد می‌کنند که گویا یک تراشه در مغز شخص کاشته می‌شود و به طور شگفت‌انگیز و رؤیایی می‌توانند مانند شخص بومی به راحتی انگلیسی صحبت کنند. نه اینکه یادگیری حاصل زحمات و تمرینات و نتیجه تجربیات آن‌ها باشد.

اجازه بدهید مطلب را به زلالی آب رودخانه روشن کنم. شما نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که به جای شما زبان را یاد بگیرد. خوب، حداقل اگر بخواهید در زبان روان و فصیح صحبت کنید نخواهید توانست چنین شخصی را بیابید. پس کسانی که هرگز سفری به کشوری که به آن زبان صحبت می‌کنند حتی برای امتحان نداشته باشد نمی‌تواند زبان را به خوبی بومی فراگیرد.

فهرست مطالب کتاب

انکار و سلب مسئولیت
مقدمه
تخیل خود را به کار بیندازید
فصل اول: درک چگونگی یادگیری مغز پیچیده است
زبان پیچیده است
هنگام یاد گرفتن زبان خارجی چه اتفاقی در مغز انسان می‌افتد
اسرار بیشتری آشکار می‌گردد
چرا کودکان زبان را سریع‌تر از بزرگسالان یاد می‌گیرند؟
بهبودی بهتر از آثار ضربه و تکان
فصل دوم: باورهای محدودکننده را از ذهن پاک کنید
برای رسیدن به هدف وقت ندارم
فراگیری زبان به عنوان بزرگسال بیشتر دشوار است
از اشتباه کردن در حضور دیگران می‌ترسم
خداحافظ باورهای محدودکننده؛ سلام بر ساختار رشددهنده
فصل سوم: تنها روش یادگیری زبان و روان‌سازی گفتار انگلیسی در بزرگسالان
چرا روش غوطه‌وری و غرق‌سازی به صورت قابل‌توجهی مؤثر است
چطور غوطه‌وری عمل می‌کند
همراه با اجرای فعالیت‌ها آن‌ها را به انگلیسی برگردانید
آیا می‌خواهید در زبان انگلیسی به روان صحبت کردن دست یابید؟
فصل چهارم: به طور دقیق باید چه کاری انجام دهید
از یوتیوب (You Tube) استفاده کنید
به انگلیسی بخوانید
چگونگی تلفظ کلمات را برآورد نمایید
کسی که در میهمانی سخنران بعد از شام را معرفی می‌کند
تمام روز سعی کنید فقط به زبان انگلیسی صحبت کنید
برای انگلیسی صحبت کردن فرصت‌های بیشتری به وجود بیاورید
داوطلب خدمات شما
فصل پنجم: نتیجه‌گیری
هرگز دلسرد نشوید
آن را تصور کنید
برنامه درسی و کاری خود را تنظیم نمایید
فصل ششم: فصل جایزه
سایه‌گذاری
مراحل سایه‌گذاری
چرا راه رفتن و صحبت کردن همراه هم
روش دفترخانه‌ای
فصل هفتم: شالوده یک گوینده خوب را اشتباهات می‌سازند
آیا آماده سرعت دادن به مراحل یادگیری هستید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان
نویسنده
مترجمحمیده جواهری طهرانی
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات106
زبانفارسی
شابک978-622-7312-99-7
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان

برای دریافت کتاب روان سازی انگلیسی بزرگسالان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.