معرفی و دانلود کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی: سریع‌ترین روش بهبود انگلیسی گفتاری

عکس جلد کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی: سریع‌ترین روش بهبود انگلیسی گفتاری
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی: سریع‌ترین روش بهبود انگلیسی گفتاری

کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی، اثر مدرس بین‌المللی زبان، کریستوفر هیل است. نویسنده در این کتاب سعی دارد تا حاصل سال‌ها تجربه‌ی آموزشی خود را در قالب مجموعه‌ای از کاربردی‌ترین نکات و روش‌ها برای تقویت مکالمه‌ی زبان انگلیسی ارائه دهد و گام‌به‌گام زبان‌آموزان را تا رسیدن به سطح گفت‌وگوی روان و آسان زبان انگلیسی همراهی کند.

درباره‌‌ی کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی

همه‌ی ما می‌دانیم که یادگیری زبان انگلیسی به‌واسطه‌ی کاربرد آن در ارتباطات جهانی اهمیت ویژه‌ای دارد؛ اما شاید شما هم از آن دسته افرادی باشید که ساعت‌ها وقت خود را صرف کتاب‌های زبان‌آموزی کرده‌ یا آن که روزهای زیادی پای دروس کلاس زبان نشسته‌اند، اما همچنان قادر به مکالمه‌ی شیوا و روان زبان انگلیسی نیستند و از نتیجه‌ی تلاش‌ و سرعت یادگیری خود ناامید شده‌اند. نگران نباشید؛ شما در این مسیر تنها نیستید. کریستوفر هیل (Christopher Hill)، نویسنده‌ی کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی (The Black Book of Speaking Fluent English) کلید حل این مسئله را به دستتان خواهد داد.

ممکن است مطالعه‌ی کتاب‌های لغت یا امتحان کردن کلاس‌های آموزشی و متدهای مختلف، مجموعه‌ای از واژگان جدید و یادگیری قواعد نگارشی را برایتان به ارمغان آورده باشد. بااین‌وجود این روش‌ برای بسیاری از زبان‌آموزان لزوماً توانایی صحبت کردن زبان انگلیسی، آن هم به شیوه‌ی راحت و روان را به‌ همراه نخواهد داشت. شاید برای رسیدن مهارت مکالمه در زبان انگلیسی، آن هم با استفاده از کلمات و ترکیب‌های درست، نیاز به یادگیری قواعد و اصول جدیدی باشد. اگرچه این مسیر در ابتدا به نظر سخت خواهد آمد، اما کریستوفر هیل در کتاب خود به شما می‌آموزد تا با کاربردی‌ترین اصول و ساده‌ترین روش‌ها، مهارت مکالمه به زبان انگلیسی را به یک تمرین و تجربه‌ی شیرین و دلچسب تبدیل کنید.

قدم گذاشتن در این مسیر شما را به جهانی تازه، با تجربه‌های شگفت‌آور خواهد رساند و درهای ورود به ارتباطات بین‌اللملی را به رویتان خواهد گشود. کافی‌ست گام‌به‌گام با دروس و نکات این کتاب همراه باشید تا روند پیشرفت در مکالمه‌ی زبان را مشاهده کنید. نویسنده در این کتاب با موضوعات متنوعی و کاربردی زیادی، مثل نکات مربوط به دقیق‌شنیدن، اهمیت یادگیری اصطلاحات عامیانه، نحوه‌ی اصلاح لهجه و همچنین آشنایی با روند و سیم‌کشی مغز در یادگیری را بازگو می‌کند. او قبل از هر چیز به ما می‌آموزد تا از یادگیری زبان لذت ببریم، از اشتباه کردن نهراسیم و از صحبت کردن به زبان انگلیسی واهمه نداشته باشیم.

این کتاب برای اولین بار در سال 2020 وارد بازار جهانی شد و نسخه‌ی فارسی آن نیز به همت نشر نوآوران سینا و با ترجمه‌ی حمیده جواهری‌طهرانی در اختیار عموم علاقه‌مندان فارسی‌زبان قرار گرفت.

در نکوداشت کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی

  • کریستوفر هیل راه‌های منحصر‌به‌فردی را برای بهبود سریع گفتار انگلیسی به شما نشان می‌دهد. با این کتاب خواهید فهمید که یادگیری و روان صحبت‌ کردن به انگلیسی چقدر آسان و بدون‌دردسر است! (وب‌سایت آمازون)

کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب ویژه و آموزنده به تمامی زبان‌آموزان و علاقه‌مندان به یادگیری زبان انگلیسی پیشنهاد می‌شود. کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی، همچنین هدیه‌ی جذابی‌ست برای کسانی که در روند یادگیری مکالمه‌ی زبان نیازمند یاری بیشتری هستند.

با کریستوفر هیل بیشتر آشنا شویم

کریستوفر هیل از اساتید به‌نام و شناخته‌شده‌ی زبان انگلیسی است. او کار خود را از بیست سال پیش آغاز کرد و سابقه‌ی آموزش زبان در تمامی سطوح درسی و در ابعاد بین‌المللی را در سابقه‌ی خود دارد. تخصص ویژه‌ی هیل در زبان‌آموزی حوزه‌ی تجاری‌ست و به دانشجویان ESL برای در آمادگی برای امتحانات و دوره‌های مختلف کمک می‌کند. او همچنین از برگزارکنندگان آزمون آیلتس، ارزیابی کمبریج و TEA بوده است.

در بخشی از کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی می‌خوانیم

به تازگی به نظریه‌ای دست یافته‌ام که تا جایی که امکان دارد در زبان انگلیسی غرق و رها شوید. اگر کسی بتواند چنین کاری انجام دهد از او قدردانی می‌کنم، ولی به اینترنت دسترسی دارید و نسبت به کسی که در دو دهه قبل می‌خواست انگلیسی یاد بگیرد مزیت بزرگی دارید. اگر با یک بومی‌زبان تمرین مهارت مکالمه داشته باشید، مراحل دستیابی به روان صحبت کردن سریع‌تر می‌شود. به دلیل اینکه به طور ناخودآگاه رشته کلام را از شخص دیگر می‌گیرید و سطوح اطمینان و اعتماد به نفس در همان زمان در شما به وجود می‌آید. هرگز قدرت اعتماد به نفس را دست کم نگیرید، وقتی به یادگیری هر زبانی - نه فقط زبان انگلیسی - می‌پردازید چنانچه فرصت گفتگو با بومی‌زبان را ندارید فیلم‌های انگلیسی ببینید و از زیرنویس‌های آن در ساخت اتصالات بین کلمات زبان بومی کمک بگیرید. در زمانی که به کلمات گوش می‌دهید توجه کنید چگونه تلفظ می‌شوند. برای آگاهی از تکیه‌کلام در چنین شرایطی به چه چیزهایی نیاز دارید. انگلیسی‌زبانان بومی تنها یک لهجه ندارند. کشورهای انگلیسی‌زبان اصلی پادشاهی انگلستان، آمریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، نواحی مختلف دارند. در هر کدام از نواحی به طور کامل لهجه‌های متفاوتی وجود دارد. برای مثال: در انگلستان به تنهایی، تفاوت زیادی بین لهجه شخصی از شهر لیورپول یا نیوکاسل در مقایسه با کسی که در لندن به دنیا آمده و بزرگ شده وجود دارد و چنین چیزی در سراسر ایالات متحده آمریکا هم هست.

در بریتانیا‌ی کبیر افراد زیادی به زبان انگلیسی ملکه صحبت نمی‌کنند. برای مثال علی‌رغم قوانین یکسان گرامر، لهجه انگلیسی رسمی کات گلس در نمایش‌های تلوزیونی در دهه‌های ویکتوریا شنیده می‌شد. اجتناب از عبارت‌های عامیانه قسمت حیاتی این پازل است. می‌توانید کتاب‌های انگلیسی کودکان را انتخاب کنید.

فهرست مطالب کتاب

سپاسگزاری
درباره مؤلف
مقدمه
«روان‌سازی» چیست
آیا یادگیری زبان انگلیسی سخت است
فصل اول: چه مدت طول می‌کشد تا بتوانیم روان انگلیسی صحبت کنیم
صحبت کردن درسطح اشخاص بومی یک زبان زمان می‌برد
هنر دوباره سیم‌کشی مغز
رهاسازی کامل خود در زبان انگلیسی
فصل دوم: سه قانون طلایی روان صحبت کردن انگلیسی
قدرت غوطه‌وری در زبان
از اشتباه کردن نترسید
فصل سوم: توضیح فن و تکنیک سایه‌گذاری
تکنیک «سایه‌گذاری» چیست
مراحل سایه‌گذاری
چگونه سایه‌گذاری به طور قابل توجهی انگلیسی گفتاری شما را بهبود می‌بخشد
فصل چهارم: چگونه دقیق شنیدن صحبت روان را بهبود می‌دهد
دقیق گوش دادن چیست
توضیح نحوه دقیق گوش دادن
چگونه دقیق گوش دادن انگلیسی گفتاری را تقویت می‌کند
فصل پنجم: اهمیت یادگیری اصطلاحات و زبان عامیانه
چرا برای روانی صحبت اصطلاح و عبارت‌های عامیانه مهم است
اصطلاح چیست
عبارت عامیانه چیست
آیا اصطلاحات و عبارت‌های عامیانه از منطقه‌ای به منطقه دیگر فرق می‌کند
چگونه اصطلاحات و عبارت‌های عامیانه یاد بگیریم
یادگیری اصطلاحات رایج
یادگیری عبارت‌های رایج محاوره
فصل ششم: چطور گرامر و لغات باعث افزایش روان صحبت کردن می‌شوند
چرا گرامر اهمیت دارد
چطور بدون حفظ قوانین گرامری را یاد بگیریم
چطور لغات ثابت بسازیم
قدرت یادگیری عبارات
فصل هفتم: روش‌های کاهش لهجه
سایه‌گذاری روش درجه یک کاهش لهجه
سایه‌گذاری
فصل هشتم: کلید تسلط
شناختن هنر تکرار
گام‌های سه‌گانه تسلط بر روان‌سازی
چرا نباید انتظار معجزه داشت
فصل نهم: روش محرمانه 21 روزه مهارت فوق‌العاده در روان صحبت کردن
سه مطلب اولیه لازم برای تسلط بر روان صحبت کردن
خطوط راهنمای شیوه سریع
گوش دادن روزانه دو ساعت
سایه‌گذاری - 2 ساعت
نتایج
زبان‌آموزان عزیز

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی: سریع‌ترین روش بهبود انگلیسی گفتاری
نویسنده
مترجمحمیده جواهری طهرانی
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات90
زبانفارسی
شابک978-622-7312-78-2
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی
قیمت نسخه الکترونیک
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی

علی زندی فر
۱۴۰۲/۶/۲۶
این کتاب واسه کسایی که سطح متوسط دارن و میخوان به سطح پیشرفته برسن کتاب خوبیه، مخصوصا تکنیک سایه زنی که یه تکنیک پیشرفته هست رو خوب توضیح داده
هانیه هژبرالساداتی
۱۴۰۲/۸/۲۹
کتابی کاملا بیخود!
نکاتی رو که در دو تا ویدیوی یوتیوب میتونید در ده دقیقه ببینید، یا ممکنه خودتون حتی بلد باشید تبدیل به کتاب کرده.
بنفشه یاس
۱۴۰۲/۴/۲۶
در این کتاب تمامی نکاتی رو که برای روان سازی مکالمه لازمه و باید انجام بشه، اشاره کرده و یک به یک نام برده. حتما مطالعه کنید
اسدالله پناهی
۱۴۰۲/۱/۱۳
کتاب بسیار مفید که در یادگیری زبان انگلیسی براتون انقلابی ایجاد می‌کند
حتماً مطالعه کنید
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی

برای دریافت کتاب سیاه روان‌سازی گفتار انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.