معرفی و دانلود کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی

عکس جلد کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی
قیمت:
100000 تومان - 10.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی

کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی نوشته‌ی ویتنی نلسون، با آموزش نکات طلایی و رمزهای کلیدی به خواننده کمک می‌کند مهارت گفتاری خود را تا حد قابل‌توجهی بهبود دهد. این راهنما که برای دانشجویان و زبان‌آموزان سطوح پیشرفته نوشته شده، با آموزش گام به گام و در مدتی کوتاه، توانایی صحبت کردن شما را کاملاً متحول کرده و به سطح یک انگلیسی‌زبان بومی می‌رساند.

درباره‌ی کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی

زبان انگلیسی، زبانی جهانی و معیار به‌شمار می‌رود و با دانستن انگلیسی می‌توان راحت‌تر سفر یا مهاجرت کرد، به منابع علمی و سرگرمی بیشتری دسترسی پیدا کرد یا با افراد بیشتری در گوشه گوشه‌ی دنیا ارتباط داشت. درواقع با تسلط بر این زبان بین‌المللی فرصت‌های بیشتر و مناسب‌تری در زمینه‌های گوناگون پیش پای ما قرار می‌گیرد. همین دلایل باعث شده میل به فراگیری این زبان بسیار زیاد باشد. کتاب‌ها و منابع متنوعی در دسترس قرار دارند که می‌توان از آن‌ها برای یادگرفتن زبان انگلیسی سود برد. یادگیری زبان انگلیسی چندان ساده نیست اما با تمرین و ممارست می‌توان سطح خود را در آن ارتقا داد. با این وجود، مشکلی که بسیاری از زبان‌آموزان، حتی آن‌هایی که در سطح پیشرفته قرار دارند با آن مواجهند، مهارت صحبت کردن یا مکالمه است. بسیاری از افراد معمولاً در زمینه‌ی صحبت کردن روان به این زبان ضعیف هستند، کلمات را از خاطر می‌برند یا لهجه‌ی چندان خوبی ندارند. اکثر زبان‌آموزان، مخصوصا آن‌هایی که قصد مهاجرت دارند، مایلند سریع‌تر مهارت اسپیکینگ خود را بهبود دهند تا راحت‌تر در جامعه‌ی جدید پذیرفته شوند. یکی از منابع مفید برای ارتقای مهارت گفتار، کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی (English Fluency For Advanced English Speaker) است. این راهنما که برای سطوح پیشرفته طراحی و منتشر شده است، تکنیک‌هایی طلایی را پیش پای خواننده می‌گذارد که کمک می‌کنند به خوبی یک بومی انگلیسی‌زبان حرف بزند.

نویسنده‌ی این کتاب، ویتنی نلسون (Whitney Nelson) مدرس حرفه‌ای زبان انگلیسی است و سال‌ها به دانشجویان زبان تدریس کرده. او در کتابش نکات، رمزهای کلیدی و روش‌هایی ساده و کاربردی ارائه می‌دهد که کمک می‌کنند در زمانی کوتاه، قواعد و استثنائات پیچیده‌ی انگلیسی را بیاموزید. کتاب روان‌سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی، با اوهام و خیالات رایجی که مانعی برای یادگیری و بهبود زبان هستند آغاز می‌شود. نویسنده از 5 مشکلی صحبت می‌کند که هر کسی احتمالاً با آن دست‌به‌گریبان خواهد بود. برای شروع باید این موانع را از سر راه برداشت. ازجمله نکاتی که کتاب بر آن تأکید دارد، تقویت مهارت شنیداری است. درواقع مهارت Listening و Speaking به‌طور مستقیم با یکدیگر در ارتباطند. ویتنی نلسون بر این نکته اصرار دارد که شما، به‌عنوان دانشجو یا زبان‌آموز انگلیسی باید خود را در این زبان غرق کنید. به زبان انگلیسی فیلم تماشا کنید، به زبان انگلیسی گوش دهید، به زبان انگلیسی بخوانید و حتی به این زبان خواب ببینید!

مبحث مهم دیگری که در کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی، طرح می‌شود اصطلاحات است. نویسنده در این کتاب اعتقاد دارد بدون درک اصطلاحات انگلیسی نمی‌توان به‌صورت روان و فصیح صحبت کرد، و به همین دلیل 10 اصطلاح خیلی رایج و همین‌طور هم‌آواها، هم‌صداها و هم‌نویسه‌های این زبان را ذکر می‌کند. ویتنی نلسون در ادامه بحث اختصارات انگلیسی را پیش می‌کشد و مفهوم و ضرورت آن‌ها را بیان می‌کند.

با بکارگیری متدهای کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی می‌توان مرحله‌به‌مرحله مهارت گفتار را بهبود بخشید و ظرف چند ماه خود را به سطح Native رساند. این کتاب را انتشارات نوآوران سینا با ترجمه‌ی حمیده جواهری طهرانی عرضه کرده است.

نکوداشت‌های کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی

  • نکات خوب زیادی در کتاب هست که کمکم کرده تا به انگلیسی فکر کنم. می‌توان راحت خواند و درکش کرد. (مارک هنسن)
  • روش سایه‌گذاری شیوه‌ی خیلی خوبی است که مثل یک انگلیسی بومی روان حرف بزنید. (میمی تاکاهاشی)
  • سال‌ها تلاش می‌کردم انگلیسی صحبت کنم و این کتاب خیلی کمکم کرد. (ماکلین)
  • من از این کتاب برای شرکت در آزمون تافل و قبولی در آن بهره بردم. (Kitty Lee)

کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی برای چه کسانی مناسب است؟

دانشجویان زبان انگلیسی و زبان‌آموزانی که در سطح پیشرفته هستند، می‌توانند از نکات این کتاب استفاده نمایند.

با ویتنی نلسون بیشتر آشنا شویم

ویتنی نلسون، استاد زبان انگلیسی است. او بیشتر از بیست سال در دانشگاه‌ها و مدارس آمریکا، در تمام سطوح، از مبتدی تا پیشرفته زبان انگلیسی را تدریس کرده است. مدتی هم در شرکت‌هایی بزرگ در کره و چین حضور داشته و برای کارکنان آنجا تدریس کرده. ویتنی نلسون تاکنون چندین کتاب برای آموزش زبان انگلیسی نوشته. و کتاب‌های «روان‌سازی انگلیسی برای آسیایی زبان‌ها»، «روان‌سازی زبان برای بزرگ‌سالان» و «رازهای صحبت در جمع» چند نمونه از آثار او هستند.

در بخشی از کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی می‌خوانیم

تبریک می‌گویم. تصمیم عاقلانه‌ای گرفتید که در جهت رسیدن به اهداف کار تمرین را ادامه دهید. به هیچ‌چیزی اجازه ندهید شما را به عقب برگرداند. به روش‌ها و راهکارها و نکات کلیدی و راهنمایی‌ها و پیشنهادات این کتاب و مطالعات و عادات مؤثر و موفقیت‌آمیز صحبت کردن شخصی مجهز شوید. به‌زودی به موفقیت‌های بسیاری دست خواهید یافت.

اگر هدف شما کسب ترفیع شغلی باشد، می‌توانید اطمینان داشته باشید که یکی از داوطلبان نخست در موفقیت خواهید بود. اگر چنانچه هدف به دست آوردن رتبه‌های بهتر مدرسه است، در این کتاب یاری خواهید شد و به سرچشمه کمک دست می‌یابید. شاید انگلیسی را فقط برای فرزندانتان مطالعه می‌کنید چراکه آن‌ها به‌تازگی درس زبان انگلیسی را در مدرسه شروع کرده‌اند. در هر مورد، روان‌سازی گفتار مهارتی است که برای آینده شما نقش حیاتی و ضروری دارد.

دلایل دیگری هم برای یادگیری زبان انگلیسی وجود دارد همان‌گونه که افراد زیادی آن را به کار می‌برند. صرف‌نظر از دلیل شما در یادگیری زبان انگلیسی، زمانی که تصمیم می‌گیرید زبان انگلیسی را بیاموزید، درمی‌یابید که هیچ مشکلی با یادگیری آن ندارید. در هر زمان در سفر یادگیری احساس کردید که گویا نمی‌توانید قدم بعدی را بردارید و نمی‌دانید چگونه جلوتر و پیش‌تر روید، فقط باید این کتاب را باز کنید و برای یافتن راه‌حل به آن مراجعه کنید. آیا تاکنون همان‌طور که دوست دارید به غوطه‌وری در زبان انگلیسی عادت کرده‌اید؟ شاید به همین دلیل باشد که شما باید دوباره تا پیشرفت خیلی زیاد غوطه‌وری را انجام دهید که به سطح دیگر روان‌سازی گفتار برسید. گاهی چنان درگیر فعالیت‌های روزمره زندگی می‌شویم که فراموش می‌کنیم برای اهدافی که در زندگی ارزشمند هستند وقت بگذاریم. گاهی شور و اشتیاق اول طرح را از دست می‌دهیم.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
این کتاب مبتدیان نیست
سفر به سوی روان‌سازی گفتار
فصل اول
پنج وهم و خیال بازدارنده روان‌سازی گفتار انگلیسی
اوهام و خیالات شخصی شما چه هستند؟
فصل دوم
S. M. A. R. T
نیاز به انعطاف‌پذیری
فصل سوم
خود را در زبان انگلیسی غوطه‌ور و غرق سازید.
تنها راه یادگیری انگلیسی
فصل چهارم
اشتباهات شالوده و بنیان هر گوینده خوب
آیا آماده سرعت گرفتن در مراحل یادگیری هستید؟
فصل پنجم
مهارت شنیداری خود را تقویت نمایید، روان‌سازی گفتار به دنبال آن خواهد آمد.
فراتر از گوش دادن فعال
فصل ششم
سایه‌گذاری
فصل هفتم
رمزهای گوینده فصیح و روان زبان انگلیسی
کتابی را بلند به زبان انگلیسی (بله، به زبان انگلیسی) بخوانید.
فصل هشتم
نمی‌توان بدون دانستن اصطلاحات در گفتار روان و فصیح شد.
چگونه اصطلاحات را یاد بگیریم
10 اصطلاح از رایج‌ترین اصطلاحات
هم‌آواها، هم‌صداها و هم‌نویسه‌ها
کشف هم‌نویسه‌ها
فصل نهم
اختصارات در زبان انگلیسی
به ‌هر حال، اختصار و مخفف چیست؟
نتیجه‌گیری
مایل هستید با یادآوری‌ها به مرحله بالا برسید؟

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی
نویسنده
مترجمحمیده جواهری طهرانی
ناشر چاپیانتشارات نوآوران سینا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات138
زبانفارسی
شابک978-622-5834-19-4
موضوع کتابکتاب‌های آموزش زبان انگلیسی، کتاب‌های دانشگاهی
قیمت نسخه الکترونیک
100000 ت - 10.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی

ناهید صناعی
۱۴۰۲/۲/۳۱
برای یادگیری هر چیزی نیاز به انگیزه هست یکی از روشهای این کتاب دادن انگیزه قویست برای یادگیری زبان انگلیسی و بسیار کمک کنندس ممنون از کتابراه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی

برای دریافت کتاب روان سازی گفتار پیشرفته گوینده انگلیسی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.