معرفی و دانلود کتاب رویاھای خطرناک

عکس جلد کتاب رویاھای خطرناک
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رویاھای خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رویاھای خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رویاھای خطرناک

اگر در رمان‌های هری‌پاتر، هاگوارتز نام مدرسه‌ی جادوگرها بود، در کتاب رویاھای خطرناک اثر لارن دیستفانو، برامسر، نام مدرسه‌ی بچه‌های یتیمی است که دارای استعدادی خارق‌العاده هستند. پلام یکی از همین افراد با استعدادی خاص‌تر و هیجان‌انگیزتر از دیگران است: او می‌تواند رویاهای خود را کنترل کند و آنطور به آن‌ها شکل دهد که خود دوست دارد؛ اما این ویژگی او، باعث رخ دادن اتفاقات ناگواری می‌شود که ناگهان همه چیز را تغییر می‌دهند.

درباره‌ی کتاب رویاهای خطرناک

فرض کنید که می‌توانستید رویاهای خود را کنترل کنید، به آن‌ها همانطور که علاقه دارید، شکل دهید و به مسیرهایی هدایتشان کنید که دوست دارید. اگر این استعداد جذاب را داشتید، با آن چه می‌کردید؟

کتاب رویاهای خطرناک (Dreaming Dangerous)، از لارن دیستفانو، داستان دختری با این توانایی خاص است. پلام یکی از شاگردان موسسه‌ی برامسر است و می‌تواند آنطور که خود می‌خواهد رویا ببیند. او و دوستانش، وین، گوئندل و آرتم، در رویاهای خود سفر می‌کنند، به ماجراجویی‌های عجیب‌وغریب و هیجان‌انگیز می‌روند، با هیولاها می‌جنگند و دست به انجام مأموریت‌های خطرناک می‌زنند؛ اما در جریان یکی از رویاها، اتفاقی وحشتناک رخ می‌دهد: پلام اخطاری مرموز دریافت می‌کند. با دریافت این اخطار، پلام می‌فهمد که او و دوستانش دیگر در امان نیستند و درست در روز بعد، آرتم، به شکلی عجیب ناپدید می‌شود.

با ناپدید شدن آرتم، جست‌وجوی دوستانش برای یافتن او آغاز می‌شود. آن‌ها در رویا و واقعیت، برای یافتن آرتم تلاش می‌کنند و این به معنای آغاز سفری‌ست خطرناک که زندگی آن‌ها را از این رو به آن رو می‌کند. آن‌ها در جریان جست‌وجوی خود، حقایقی را درمورد موسسه‌ی برامسر و اهداف آن می‌فهمند و درمی‌یابند که باید هرچه سریع‌تر آرتم را پیدا کرده و نجات دهند. آیا آن‌ها می‌توانند موفق به انجام این کار شوند یا در آن شکست می‌خورند؟ اگر برای رسیدن به پاسخ این سوال کنجکاو هستید، خواندن این کتاب پرکشش و جذاب را به هیچ‌وجه از دست ندهید.

نکوداشت‌های کتاب رویاهای خطرناک

- این کتاب با آغازی پرکشش، به پایانی جذاب ختم می‌شود. بی‌شک این رمان، مانند یک جواهر پربها است. (Booklist)
- رمان رویاهای خطرناک، داستان یک ماجراجویی جذاب و هیجان‌انگیز است. (School Library Journal)
- یک کتاب با ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز! (Kirkus Reviews)
- دیستفانو با استفاده از رویاها و آزادی‌ تخیل، به دوستی می‌پردازد. داستان او، داستانی دوست‌داشتنی و دلخراش است. (Publishers Weekly)

کتاب رویاهای خطرناک برای چه کسانی مناسب است؟

رمان رویاهای خطرناک برای نوجوانانی مناسب است که به خواندن رمان‌های هیجان‌انگیز و معمایی علاقه‌ دارند. همچنین، کسانی که طرفدار اتفاقات جادویی در داستان هستند، این اثر را جذاب خواهند یافت.

با لارن دیستفانو بیشتر آشنا شویم

لارن دیستفانو (Lauren DeStefano)، نویسنده‌ی آمریکایی است که عمده‌ی فعالیت‌های او در زمینه‌ی کتاب کودکان و نوجوانان است. اولین کتاب او در سال 2011 منتشر شد و از رمان‌های معروف او، می‌توان به مجموعه‌کتاب‌هایی با نام باغ شیمیایی اشاره کرد؛ این مجموعه، دربرگیرنده‌ی سه جلد رمان به نام‌های پژمردگی، تب و جدایی است که مجموعاً در لیست مجموعه‌کتاب‌های پرفروش کودکان نیویورک‌تایمز جای گرفتند.

در بخشی از کتاب رویاهای خطرناک می‌خوانیم

صدای محوی شنید که اسمش را صدا می‌زد؛ به‌قدری محو که ممکن بود آن را نشنود. صدا می‌گفت: «پلام؟ پلام، کجایی؟»

«آرتم!» شتاب‌زده به چپ و راست چرخید تا منبع صدا را پیدا کند.

آرتم گفت: «باید از برسمر بری.» صدایش در صدای باد گم می‌شد. باد شدیدتر شده بود. پلام دست‌به‌سینه، بازوهایش را گرفته بود و می‌لرزید. باد موهای تیره‌اش را به یک طرف سرش می‌کشید. آرتم ادامه داد: «باید بزنی بیرون.»

پلام به طرف در دوید و دستگیره‌ی سنگین چوب بلوط را کشید. در کوچک‌ترین حرکتی نکرد. از آرتم پرسید: «چطوری؟ تو چطوری زدی بیرون؟»

صدای غرش بلندی شنید. وقتی بیرون را نگاه کرد، میان آسمان خاکستری و برگ‌های سرگردان در هوا، سایه‌ی تاریک و لرزان یک هیولا را دید. هیولا قدبلند بود و پشت خمیده‌ای داشت. شبیه خرس بود، اما با گوش‌های بلند و تیز. وقتی به پلام نگاه کرد، برق قرمزی در چشم‌هایش ظاهر شد.

پلام کسی نبود که جلوی هیولاهای رویاهایش کم بیاورد؛ ولی احساس می‌کرد این یکی با بقیه فرق دارد. دلیلی برای مخفی شدن نبود. تمام درهای راهرو نقاشی شده بودند و راهی برای عقب‌نشینی وجود نداشت. دوباره دستگیره‌ی چوب بلوط را امتحان کرد. این بار در باز شد. هوای بیرون به رنگ سفید درآمد و باد و باران شدیدتر شد. پلام به‌سختی می‌توانست از میان این هوای غلیظ و سنگین، جلویش را ببیند. همان‌طور که جلو می‌رفت، مرتب آرتم را صدا می‌زد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رویاھای خطرناک
نویسنده
مترجمبابک علوی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات133
زبانفارسی
شابک978-600-462-754-2
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رویاھای خطرناک

ترنم ضیاء
۱۴۰۱/۶/۲۳
یه کتاب به شیرینی رویا و تلخی یه کابوس کتاب داستانی شبیه کتاب مایکل وی زمانی که مرز بین واقعیت و رویا کاسته میشه زیباترین بخش موضوع جالبی داشت کسانی که رویا‌های خطرناک خود رو کنترل میکنن پایانش یه جورایی شبیه پایان فیلم‌های سینمایی درست لحظه‌ای که معلوم نیست میخوان چیکار کنن یه پیام که میگه چند سال بعد میاد و چهره بزرگسال شخصیت‌های اصلی در حالی که همه چی درست شده فقط یه بخش کتاب مشکل داشت و اون این بود که اواسط کتاب شخصیت اصلی بدون اینکه هیچ اطلاعاتی راجب مکانی که دوستش در اون زندانی داشته باشه به سمتش رفت به نظرم رو این قسمت بیشتر باید کار میشد
و کلام اخر
این کتاب با موضوع جالب و متن گیراش مارو به دنیایی بین خواب و بیداری میبره جایی که افسانه‌ها رقم میخورن
S
۱۴۰۲/۳/۱۶
عالی خیلی کتاب هست درباره چهارتا از بچه‌هایی هست که تو مدرسه برسمر زندگی میکنند آن‌ها همیشه در خواب‌های مشترک می‌بینند و همیشه در خواب‌های مشترک خود با هیولاها می‌جنگند هرچه بزرگتر میشوند کشتن هیولاها سخت‌تر می‌شود یک شب در خواب پلام و وین و گوییندل آرتم را پیدا می‌کنند و به دنبالش میروند علف‌ها و رشد می‌کنند نمی‌گذارند به آرتم برسند و فقط پلام می‌تواند به آرتم می‌رسد وقتی او آرتم را پیدا می‌کند او در خلسه است و وقتی پلام به او می‌رسد به پلام میگوید «دارن میان سراغمون سراغ تک تکمون میان تا اونی رو که میخوان پیدا کنن»
Aylin firouzjaei
۱۴۰۱/۱۲/۲۶
این کتاب بسیار عالی بود. داستان کتاب به گونه‌ای است که هر خواننده‌ای رو به خودش جذب کند. این کتاب هم دنیا خواب و هم دنیای واقعی را به تصویر کشید و این باعث زیباتر شدن داستان شد‌. پیشنهاد میکنم حتما این کتاب رو مطالعه کنید.
자이나브 사다트 무사비
۱۴۰۱/۶/۱۴
این داستان برام واقعا جذاب بود اما بعضی جاها برای تصور کردن به مشکل می‌خوردم اخر داستان اینجوری بود که انگار نویسنده حال نداشت دیگ بنویسه:)
Mohtaram hajipour
۱۴۰۱/۶/۶
داستان منو جذب خودش کرد ولی آخر داستان مثل این بود که نویسنده حوصله نوشتن دیگه نداشت و سریع سر و ته همه چی رو هم اورد😉🤔
Mahnegar nikforough
۱۴۰۱/۶/۷
عالی هست シ︎حتما بخونید 👍🏻
مشاهده همه نظرات 6

راهنمای مطالعه کتاب رویاھای خطرناک

برای دریافت کتاب رویاھای خطرناک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.