معرفی و دانلود کتاب صوتی انگشتر گمشده

عکس جلد کتاب صوتی انگشتر گمشده
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انگشتر گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی انگشتر گمشده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی انگشتر گمشده

کتاب صوتی انگشتر گمشده نوشته‌ی آن ام. مارتین، قصه نوجوانی سیزده ساله به نام استیسی را به تصویر می‌کشد که متهم به دزدی یک انگشتر الماس شده و حالا باید به همه اثبات کند که بی‌گناه است. این رمان اولین سری از مجموعه کتاب‌های رمز و راز به شمار می‌رود.

درباره کتاب صوتی انگشتر گمشده:

داستان از جایی آغاز می‌شود که یک انگشتر الماس گران قیمت در یک مغازه گم می‌شود و همه گمان می‌کنند که استیسی آن را دزدیده است؛ چرا که روز قبل از دزدی، او به مادر و پدرش گفته بود که برایش یک انگشتر الماس بخرند اما والدینش اعتقاد داشتند که جواهری به این ارزشمندی برای یک نوجوان سیزده ساله مناسب نیست.

سرانجام پس از این اتفاق مشکوک همه به استیسی اتهام می‌زنند درصورتیکه او هیچ کاری نکرده و از این موضوع بسیار شوک شده است. به همین خاطر تصمیم می‌گیرد هر طور که شده راز این دزدی عجیب را کشف کند.

کتاب انگشتر گمشده (Stacey and the Missing Ring) اولین سری از مجموعه کتاب‌های رمز و راز است و به طور غیرمستقیم به نوجوانان مفاهیم مهمی نظیر مسئولیت پذیری، حفظ آبرو، تفکر صحیح، مشورت و تصمیم‌گیری مناسب را یادآوری می‌کند.

کتاب صوتی انگشتر گمشده برای چه کسانی مناسب است؟

نوجوانان از شنیدن این رمان هیجان انگیز و پر رمز و راز لذت خواهند برد.

آن ام. مارتین را بیشتر بشناسیم:

او نویسنده آمریکایی‌ست که سال‌هاست برای کودکان می‌نویسد و بیشتر از همه به خاطر مجموعه داستا‌‌‌‌ن‌های The Baby-Sitters Club شهرت دارد. آن ام. مارتین (Ann M. Martin) پیش از آنکه به طور تمام وقت به نویسندگی مشغول شود، معلم و ویراستار کتاب‌های کودکان بود.

در بخشی از کتاب صوتی انگشتر گمشده می‌شنویم:

بعد از ظهر دیر به جلسه رسیدم. پس از تلفن خانم گاردلا یک سره بد آوردم؛ اول از همه موقعی که وارد حمام شدم فهمیدم که شامپوی همیشگی‌ام تمام شده است. بعد نتوانستم یک دست لباس تمیز حسابی پیدا کنم که بپوشم. موقع درست کردن صبحانه هم یک تخم مرغ از دستم افتاد کف آشپزخانه! تازه بعدش قوز بالا قوز شد؛ چون وقتی قند خونم را اندازه گرفتم، گاهی مجبورم روزی چندبار این کار را بکنم، متوجه شدم که خیلی بالاست. البته مقداری که لازم بود به خودم انسولین تزریق کردم اما باید تا مدتی مراقب وضعم باشم. بالا بودن قند خون همیشه خیلی مهم نیست ولی گاهی می‌تواند یک علامت هشدار دهنده حساب شود. بنابراین درک می‌کنید که چرا موقعی که به جلسه رسیدم چرا کمی آشفته بودم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
46 دقیقه
سخنی درباره نویسنده / فصل اول، دوم، سوم
42 دقیقه
فصل چهارم، پنجم، ششم
45 دقیقه
فصل هفتم، هشتم، نهم
43 دقیقه
فصل دهم، یازدهم، دوازدهم
43 دقیقه
فصل سیزدهم، چهاردهم، پانزدهم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی انگشتر گمشده
نویسنده
مترجمپروین علی پور
راویاعظم حبیبی
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
ناشر صوتی گروه فرهنگی سماوا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی نوجوان، کتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی انگشتر گمشده

فه رج
۱۴۰۰/۴/۱۷
داستان خوب که ماجرایی جالب و سرگرم کننده دارد و فرد را وادار به تفکر در خصوص بعضی مطالب می‌کند
نکات جالب و جذابی در داستان است.
Mohtaram hajipour
۱۴۰۱/۳/۱۲
برای نوجوانها آموزنده ست. صدای گوینده هم عالی بود.
Katy
۱۴۰۱/۶/۵
واقعا خیلی قشنگ بود
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی انگشتر گمشده

برای دریافت کتاب صوتی انگشتر گمشده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.