معرفی و دانلود کتاب رک و صریح حرف بزن: چگونه یک مرد را پیدا، حفظ و درک کنیم

عکس جلد کتاب رک و صریح حرف بزن: چگونه یک مرد را پیدا، حفظ و درک کنیم
قیمت:
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب رک و صریح حرف بزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب رک و صریح حرف بزن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب رک و صریح حرف بزن: چگونه یک مرد را پیدا، حفظ و درک کنیم

استیو هاروی، مجری، کمدین و نویسنده‌ی پرفروش آمریکایی، در کتاب رک و صریح حرف بزن زنان را مخاطب قرار می‌دهد تا به آن‌ها بگوید مردان در روابط خود چطور رفتار می‌کنند و چگونه زن‌ها می‌توانند در جهت حفظ و بهبود رابطه با آن‌ها تلاش کنند.

درباره کتاب رک و صریح حرف بزن

هدف از نوشتن کتاب رک و صریح حرف بزن (Straight Talk, No Chaser) کمک به درک افکار مردان دربارۀ زنان است. استیو هاروی (Steve Harvey)، نویسنده‌ی اثر، در کتاب مذکور با انجام راهنمایی‌های مختلف به دنبال بهبود کیفیت روابط است. استیو توضیح می‌دهد که چه چیزهایی در یک رابطه به مردان انگیزه می‌دهد و چگونه می‌توان از این انگیزه‌ها برای ایجاد یک رابطۀ صمیمی و آرامش‌بخش استفاده کرد. هاروی در این مسیر بسیاری از رازهای درونی مردان و خصوصیات مشترک میان آن‌ها را آشکار می‌کند.

استیو در کتاب حاضر مسیر یک رابطۀ موفق را از ابتدا ترسیم می‌کند. او که همواره آثار خود را خطاب به زنان می‌نویسد، اکنون می‌خواهد به آن‌ها آموزش دهد که چگونه در آغاز مردی را برای خود پیدا کنند و سپس، در ادامه با برقراری تعادل در رابطه و ایجاد فضای درک متقابل، این رابطه را حفظ کنند.

نویسنده در واقع در مسیر «شیوه‌ی همسر‌گزینی مناسب» قدم برمی‌دارد. استیو دست مخاطبانش را می‌گیرد و آن‌ها را در مرحلۀ شناختن شخصیت و علایق خود و هم‌چنین شخصیت و علایق مورد انتظارشان از یک مرد، تا رسیدن به روش‌های یافتن این فرد مطلوب و برقراری ارتباط با او همراهی می‌کند. او در نهایت به خواننده آموزش می‌دهد که چگونه از رابطه مراقبت کند تا هر دو طرف در آن احساس آرامش داشته باشند.

بسیاری از زنان در زندگی به دنبال مردانی هستند که تمام ویژگی‌های شخصیتی مورد انتظارشان را داشته باشد. اما استیو معتقد است که مرد کاملاً ایده‌آل با تمام ویژگی‌های مثبت اصلاً وجود ندارد؛ بنابراین لازم است که زنان واقع‌گرا باشند و مردان را با وجود ایرادهایشان بپذیرند.

بیان کتاب رک و صریح حرف بزن روان و شیواست. نویسنده مطالب را با لحنی صمیمی شرح می‌دهد تا بتواند با مخاطب ارتباطی قوی برقرار کند و در توضیح مطالب تأثیرگذارتر باشد.

کتاب رک و صریح حرف بزن مناسب چه کسانی است؟

اگر برای حفظ ثبات و پایداری در روابطتان به کمک احتیاج دارید، خواندن کتاب رک و صریح حرف بزن برایتان بسیار مفید خواهد بود. هم‌چنین اگر در پیدا کردن فردی که او را مناسب خود بدانید دچار مشکل هستید، اثر حاضر راهنمای خوبی برای شماست.

با استیو هاروی بیشتر آشنا شویم

استیو هاروی زادۀ ژانویۀ سال 1957 است. او اکنون در زمینه‌های مختلفی مانند روان‌شناسی، جامعه‌شناسی، هنرپیشگی، نویسندگی، تهیه کنندگی تلوزیون و کمدی فعالیت می‌کند. کتاب‌های هاروی بیشتر درباره مدیریت رابطه از جمله بهبود کیفیت روابط زناشویی است. از دیگر آثار استیو می‌توان به کتاب‌های «مثل مرد فکر کن مثل زن رفتار کن» و «مانند یک فرد موفق فکر کن و مانند یک فرد موفق عمل کن» اشاره کرد.

استیو هاروی تا کنون سه بار ازدواج کرده است. او که اکنون یکی از مجری‌های و کمدین‌های محبوب تلویزیون آمریکاست، چهار فرزند و سه نوه دارد. استیو ازدواج سوم خود را ازدواجی موفق توصیف می‌کند که به پیشرفت او در زمینه‌های مختلف کمک بسیاری کرده است.

در بخشی از کتاب رک و صریح حرف بزن می‌خوانیم

برای ساختن باورهای جدید فرد باید به‌دنبال الگوهای مناسب از افراد موفق باشد تا بتواند با باورهای جدید آشنا شود و با تکرار زیاد آن‌ها در ذهن خود، این باورها را برای خود ایجاد و تثبیت کند. مثلاً فرد فارغ‌التحصیل در رشتۀ حسابداری می‌تواند از طریق دیدار حضوری با حسابداران موفق یا مطالعۀ مصاحبه‌های آن‌ها در مجلات مختلف حسابداری به دلایل اصلی و مهم موفقیت در بازار کار پی ببرد، باورهای مناسب درخصوص ورود به بازار کار ایجاد کرده و آن‌ها را بارها و بارها در ذهن خود تکرار کند تا جزئی از باورهای قوی‌اش شوند.

در اینجاست که اتفاقات جدید رخ می‌دهند. وقتی باورها تغییر می‌کنند، انرژی زیادی در فرد برای حرکت کردن ایجاد می‌شود. وقتی فرد باور داشته باشد که اگر حرکت کند نتیجه می‌گیرد، راحت‌تر و با مقاومت بسیار کمتری شروع به حرکت می‌کند و مصاحبه‌های مختلف را انجام می‌دهد.

براساس تجربه‌ای که از مصاحبه‌ها کسب کرده‌ است، نقاط قوت و قابل‌بهبود خود را بهتر می‌شناسد و سعی می‌کند با تمرین و مطالعۀ بیشتر و شناخت سیستم‌های به‌روز حسابداری و همچنین افزایش مهارت‌های عمومی مانند ارتباطات و رفتار سازمانی، برنامه‌ریزی، مدیریت زمان، بهبود بهره‌وری، کارایی و...

میزان آمادگی خود را بیشتر کند و بدون شک فرد با این باورها و با این نوع تفکر خیلی زود وارد بازار کار خواهد شد. چون به‌صورت آگاهانه باورهای مناسبی را در ذهنش پرورش داده است، این باورها در ادامۀ مسیر به وی کمک می‌کنند تا رشد و ارتقای زیادی داشته باشد. مگر اینکه فرد بعد از یافتن شغل مناسب و گذشت مدت‌زمان کوتاهی، شرایط برایش عادی شده و به‌اصطلاح دچار روزمرگی شود و دوباره با شنیدن تجربیات نامناسب همکاران و اطرافیان، باورهای محدودکننده‌ای را در ذهن خود پرورش دهد که این امر باعث کُند شدن پیشرفت، متوقف شدن و سپس کاهش آن می‌شود.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
بخش 1: شناخت و تفاهم با مردان
1: ساختن یک مرد
2: ازدواج در دهه‌های مختلف زندگی
3: آیا زنان واقعاً ترسناک‌اند؟
بخش 2: پیدا کردن یک مرد
4: بن‌بست
5: بازی بس است
بخش 3: حفظ مرد
6: شیرینی زندگی
7: حرف «ن» (نق زدن)
8: قدردانی‌تان را ابراز کنید
9: پول و احساس
10: هنر معامله
بخش 4: پرسش‌ها و پاسخ‌ها
از استیو بپرس
برای مردان... ده فرمان برای راضی و خشنود کردن یک زن
واژه‌نامۀ استیو

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب رک و صریح حرف بزن: چگونه یک مرد را پیدا، حفظ و درک کنیم
نویسنده
مترجمعلی اکبر قاری نیت
ناشر چاپیانتشارات نسل نواندیش
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات208
زبانفارسی
شابک978-622-220-697-0
موضوع کتابکتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه الکترونیک
۶۹۹۰۰ ۳۴,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب رک و صریح حرف بزن

Fateme Yaseri Yaseri
۱۴۰۱/۶/۲۰
خیلی کتاب خوبیه حتما بخونید
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب رک و صریح حرف بزن

برای دریافت کتاب رک و صریح حرف بزن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.