معرفی و دانلود کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود

عکس جلد کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود

اگر طرفدار پروپاقرص مجموعه‌ی ریاضی با موشی باشید، حتماً می‌دانید که شیطنت‌های آلبرت کوچولو تمامی ندارد. این‌بار قرار است النور می در کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود از سفر دسته‌جمعی آلبرت و دوستانش برایمان بگوید و ما را به بازی هیجان‌انگیز ریاضی مهمان کند. این کتاب مصور آموزشی به کودکان نشان می‌دهد که ریاضی بیشتر از آنچه بتوانیم تصور کنیم مهیج، مفرح و دوست‌داشتنی است.

درباره‌ی کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود

در هر سن‌و‌سالی که باشیم، حداقل خاطره‌ی یکی‌دوتا از اردوهای مدرسه را به یاد می‌آوریم. هنگامی که در کنار هم‌کلاسی‌ها به تفریح در دل طبیعت رفته‌ایم. النور می (Eleanor May) در کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود (Where's Albert?) همین موضوع را دستمایه‌ای قرار می‌دهد تا مخاطبان خردسالش را با مفاهیم اساسی و اصول پایه‌ای علم ریاضی آشنا کند. البته نه یک آشنایی ساده که در عرض دو یا سه روز از خاطرشان برود. نویسنده تلاش کرده تا با درگیر کردن هیجانات خواننده و مهارت‌های ذهنی او، آموزه‌های ریاضی را در حافظه‌اش جای‌گیر کند.

شاید همه‌ی ما در دوران مدرسه تجربه‌ی یادگیری همراه با تفریح را داشته باشیم. مانند خیلی از اردوهایی که با هدف برگزاری کلاس در طبیعت تجربه کرده‌ایم یا بازی‌هایی که معلمان به فراخور موضوع کلاس برایمان طراحی می‌کردند. در این بین، به خاطر ماهیت درس ریاضی که اصولاً کلاس خشک و غیرقابل‌انعطافی دارد، به نظر می‌رسد ریاضیات بیشتر از هر درس دیگری به تفریح و سرگرمی نیاز داشته باشد. از آنجایی که همیشه و همه جا نمی‌توان ریاضی را با بازی ترکیب کرد، باید به دنبال راه دیگری باشیم. راهی که النور می پیش رویمان گذاشته تلفیق داستان با ریاضی است. روشی که هم برای کودکان جذابیت بالایی دارد و هم به صورت غیرآگاهانه و بدون هیچ تلاشی به آن‌ها پیچیده‌ترین مفاهیم ریاضیات را آموزش می‌دهد.

خب، بد نیست سری هم به ماجرای داستان بزنیم. قصه از این قرار است که آلبرت با همراهی سایر پیشاهنگان مدرسه قصد دارند اردوی خود را آغاز کنند. همگی هیجان‌زده هستند و سر از پا نمی‌شناسند. چندین موش کوچک درحالی‌که برای عزیمت آماده شده‌اند، ناگهان به خود می‌آیند و می‌بینند که یکی از پیشاهنگان غایب است. او کسی نیست جز آلبرت سربه‌هوا که تصمیم دارد حلزون خانگی‌اش را هم به اردوی مدرسه ببرد و به همین خاطر نتوانسته خودش را به‌موقع به گروه برساند. همه حسابی از دست او کلافه شده‌اند. فکر می‌کنید آلبرت سرانجام به گروه هم‌کلاسی‌ها می‌رسد و موفق می‌شود حلزون نازنینش را هم راهی این اردو بکند یا خیر؟

النور می در کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود و سایر آثار این مجموعه یک هدف را دنبال می‌کند. اینکه ریاضی برای کودکان به یک بازی تبدیل شود که هر روز و هر لحظه در حال تکرار آن باشند. کافی است نگاهی به اطرافتان بیندازید. در انجام ساده‌ترین فعالیت‌ها هم می‌توان نیاز به دانستن ریاضی را احساس کرد. درس ریاضیات برخلاف آنچه که از مدرسه به یاد داریم، نه یک درس سخت و سمج، که یک دوست مهربان و بسیار کارآمد است.

کتاب حاضر را با ترجمه‌ی محبوبه نجف‌خانی می‌خوانید که به همت نشر افق روانه‌ی بازار کتاب شده و در اختیار دانش‌آموزان مستعد این مرزوبوم قرار گرفته است.

درباره‌ی مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی

دنیایی از رنگ، نقاشی و بازی که کودکان شما را با جهان شگفت‌انگیز ریاضی آشتی خواهد داد. النور می، جنیفر داسلینگ، دافنه اسکینز، لورا دریسکل و لوری هسکینز هوران، نویسندگان مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی (Mouse Math)، به کودکان می‌آموزند که درس ریاضی چندان هم کسالت‌بار و خسته‌کننده نیست. برعکس، سرشار از بازی و شوخی و خنده است. این مجموعه می‌کوشد به خوانندگان خردسالی که به‌تازگی با مفاهیم ریاضی و ارقام آشنا شده‌اند، شیوه‌ی تفکر خلاق و آموزش همراه با سرگرمی را یاد بدهد.

در یک کلام، کودکان و شاگردان شما به کمک مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی، مفاهیم پایه‌ای ریاضی را به‌خوبی درک کرده و در ذهن خود نهادینه می‌کنند. در این بین، کمی هم تفریح و ماجراجویی‌های هیجان‌انگیز را نیز چاشنی کار کرده و اعداد و فرمول‌ها را با بازی‌های شاد و آموزنده ترکیب خواهند کرد.

تاکنون دوازده جلد از این مجموعه در اختیار فارسی‌زبانان قرار گرفته که قهرمان تمامی آن‌ها یک موش کوچولوی بامزه به نام آلبرت است. او به همراه خانواده‌اش در خانه‌ی یکی از آدم‌ها زندگی می‌کند و قرار است در هر یک از داستان‌های مجموعه‌ی ریاضی با موشی، یکی از مفاهیم این علم را به مخاطبانش آموزش دهد.

مؤلفان این مجموعه، به همراه تصویرگر آن، دبورا ملمون (Deborah Melmon) به کودکان، والدین آن‌ها و معلمان ریاضی نشان می‌دهند که چطور می‌توان درس ریاضی را به بخش شیرین و دلنشین زندگی روزمره تبدیل کرد. محبوبه نجف‌خانی با برگردان روان و جذاب خود مجموعه کتاب‌های ریاضی با موشی را به تمامی کودکان کنجکاو و باهوش ایران‌زمین ارائه کرده و انتشارات افق نیز چاپ و انتشار تمامی کتا‌ب‌های این مجموعه را به عهده داشته است.

کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود برای چه کسانی مناسب است؟

اگر دارای کودک 5 تا 8ساله هستید یا به مربیگری برای کودکان این رده‌ی سنی مشغولید، کتاب پیش‌رو بهترین گزینه‌ای‌ست که می‌توانید برای افزایش سطح یادگیری فرزند یا شاگردانتان در زمینه‌ی ریاضی به آن‌ها معرفی کنید. اثری که هم هیجان‌انگیز است و هم آموزنده.

با النور می بیشتر آشنا شویم

این نویسنده‌ی خلاق حوزه‌ی کودک تاکنون چندین کتاب را تحت عنوان مجموعه‌‌ی ریاضی با موشی، با هدف آموزش اصولی درس ریاضی به کودکان نگاشته. «ریاضی با موشی 2: گم شدن در موزه» و «ریاضی با موشی 1: شهربازی پرماجرا»، دو نمونه از آثار موفق النور می هستند. او در‌حال‌حاضر، همراه با خانواده‌اش در نواحی شرقی پنسیلوانیا سکونت دارد.

در بخشی از کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود می‌خوانیم

آلبرت سرش را از لای چادرش که روی زمین افتاده بود، بیرون آورد و گفت: «نمی‌توانم چادرم را طوری درست کنم که نیفتد!
واندا پرسید: «آلبرت، تیرک‌های چادرت کو؟»
آلبرت پرسید: «تیرک‌های چادر؟ ‌ای وای!»
واندا ناله‌اش درآمد: ‌ «تیرک‌های چادرت را نیاوردی؟»
آلبرت گفت: «چرا، آوردمشان! اما از تپه که بالا می‌آمدیم، چرخ‌دستی‌ام آن‌قدر سنگین بود که چند تا چیز را از توی کوله‌ام گذاشتم بیرون.»
«می‌خواهم موقع برگشتن به خانه، سر راه دوباره همه‌چیز را بردارم و بگذارم توی کوله‌ام.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود
نویسنده
مترجممحبوبه نجف خانی
ناشر چاپینشر افق
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-353-929-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود

برای دریافت کتاب ریاضی با موشی 9: آلبرت به اردو می‌رود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.