معرفی و دانلود کتاب زاویه زیبا (قاعده زیست انسان با عناصر در محیط)

عکس جلد کتاب زاویه زیبا (قاعده زیست انسان با عناصر در محیط)
قیمت:
37000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زاویه زیبا (قاعده زیست انسان با عناصر در محیط) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زاویه زیبا (قاعده زیست انسان با عناصر در محیط) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زاویه زیبا (قاعده زیست انسان با عناصر در محیط)

بهروز کمائی کتاب زاویه زیبا (قاعده زیست انسان با عناصر در محیط) را با هدف از بین بردن خلأ بنیادی که در ساختار ارتباطی میان انسان و طبیعت وجود دارد، نوشته است.

کتاب زاویه زیبا (Beautiful angle) با تأثیر اولیه از کتاب (راه و رسم زندگی) دکتر الکسیس کارل و مطالعات و بینش شخصی نویسنده نگاشته شده است.

توانش یا پتانسیل در هر انسان می‌تواند در ابراز بیان خنثی شود و بهترین راه ارتباط بین انسان‌هاست، زیرا خصوصیات آن‌ مانند دیگر ارتباطات دچار آسیب نمی‌شود. برای مثال هنگامی که فضایی برای بیان در اجتماع وجود نداشته باشد، توانایی افراد در کالبد دردمند عاطفی آن‌ها منحرف می‌شود که موجبات خشونت و زیرمجموعه آن را فراهم می‌سازد. اگر هر جامعه‌ای در عاقبت امور خود رستگاری می‌خواهد می‌بایست فضایی را برای بیان - تجزیه و تحلیل مسائل در اجتماع - بلاخص (زیان در زندگی امروز) فراهم آورد. 

دنیا بیش از هر چیزی نیاز به صداقت طبیعی مردانی و زنان سرزنده‌ای دارد که مطابق با میل خود به شیوه‌ای زندگی می‌کنند که باعث می‌شوند زندگی دیگران بهتر شود‌. ‌برای مثال: اگر کسی با اعتماد بنفس در مسیر رویاهای خود به پیش رود و سعی کند به آنگونه زندگی کند که در تصویر خود دارد‌، ‌با موفقیتی غیر قابل انتظار در ساعات عادی روز مواجه می‌شود‌.

با علم به اینکه هر یک از ما مسئول معنایی هستیم که در زندگی پیدا می‌کنیم‌، ‌درک آگاهی یعنی شناخت ماهیت یا هویت اشیاء‌، ‌اما در اقتصاد جهان امروز بهره‌وری از اشیا بر همه‌چیز ارجع است‌. ‌نویسندۀ این کتاب معنای چرخۀ پسماند مواد معدنی را برای زندگانی انسان‌ها و نشاط آن با اهمیت‌ترین اصول زیست بیان می‌کند، ‌زیرا تفکر در خلق مخلوقات‌، ‌تفکر در شناخت خداست‌. ‌این است منشأ ما‌، ‌همان‌گونه که یقیناً مقصد نهایی ما نیز هست.

تا زمانی که به خشونت توجه داریم‌، ‌معنای زندگی را درک نمی‌کنیم‌. ‌فکر به فتح کردن و پیروزی بر دیگران‌، ‌بدون توجه به اینکه این اهداف یا کارها با چه اجباری اجرا می‌شوند‌، ‌مانع از حفظ آرامش طبیعت اولیۀ خود هر کدام از ما انسان‌ها است؛ برای مثال‌، ‌کدورت‌های که ما از رفتار یا برخورد انسان‌های اطراف خود می‌گیریم و در وجود ما منجر به کینه می‌شود بمانند پسماندی است که در زندگی روزمره تولید می‌کنیم و متوجه آن نمی‌شویم و مسئولیت آن را نمی‌پذیریم‌ ‌و انباشت پسماند و عدم چاره‌اندیشی نسبت به عوارض آن‌ها منجر به نوعی بیماری روان‌تنی در انسان‌ها می‌شود. ‌

جملات برگزیدۀ کتاب زاویه زیبا:

- افراط از سرریز شدن طاقت انسان برای بیان یک گفته آغاز می‌شود.
- چرخه پسماند تنها اصول قدرتمندی خواهد بود که خارج از جنون فکری بشری است.
- نبود نظم و انضباط بین افراد و امور جامعه به طور قطع موجب فرسایش جامعه می‌شود‌.
- انسان‌های توانمند یا روشن‌ فکر از تشکیل بنیاد بد در نهاد افراد و ساختار جامعه می‌ترسند.

در بخشی از کتاب زاویه زیبا می‌خوانیم:

بینش هر جامعه‌ای در سبک زندگی اجتماعی آن مشهود است که ضعف و توان آن نیز بر محیط فیزیکی نقش بسته است‌. ‌از بدو تولد تا زمان مرگ‌، ‌هر یک از انسان‌ها به میزانی از عناصر در محیط بهره‌مند می‌شود‌. ‌در هر نقطه از جهان و با توجه به رسومات‌، ‌نسبت به بازماندۀ پیکر یک انسان اتمام حجت می‌کنند؛ برای مثال‌، ‌یکی از گرایش‌هایی که کشور‌های کوتاه‌نگر را از دیگر مردم دنیا متمایز می‌سازد‌، ‌بینش آنان نسبت به مردگان است‌. ‌اگر مکان دفن انسان‌ها را در مناطق حاکمیتی آنان بنگرید‌، ‌به وضوح روشن است که از بیشترین مواد معدنی برای آراستن مقبره‌ها استفاده کرده‌اند و در عین حال‌، ‌ناهمواری‌ و تناقض در سبک‌های گوناگون مشهود است‌. ‌می‌توان بیان کرد که در هر جا از عالم که افسردگی رخت بست و عقلانیت حاکم گشت‌، ‌استفاده از مواد معدنی کمتر شد.

در واقع‌، ‌هنگامی که فرد از یافتن جایگاه در خور خود ناکام مانده است‌، ‌روان ناخودآگاه انسان برای نگهداری از نیرو و توانایی نیاز به مسکن را ضروری می‌داند‌. ‌تسکین‌دهنده‌ها نوعی مقاومت فرد جهت نپذیرفتن انحطاط است‌. ‌در بسیاری از جوامع‌، ‌به دلیل نبود آزادی بیان و تحلیل‌، ‌در بیشتر مواقع دیده می‌شود که افراد توانمند در مسیر استفاده از مسکن‌ها تا انتهای زندگی خود پیش می‌روند که شاید گفت نوعی تباهی یا اعتراض است‌. ‌مواد مخدر از جمله سیگار محرک فعالیت‌های شیمیایی مغز جهت نگهداری از پتانسیل انعطاف‌پذیر در فرد هستند در هر فرد فرمان استفاده از آن‌ها را قدرت ناخودآگاه انسان صادر و رصد می‌کند‌. ‌هدف از این عمل انسان‌، ‌نگهداری از پتانسیل به کارگیری نشده برای ماندگاری طولانی در فرد است؛ شاید برای به تکامل رساندن آن با سلیقه‌ای متفاوت از دیگران در شخصیت خود فرد‌. ‌و دلیل آن است که از نظر مخاطبان آزادی برای اجرای آن (نوع نگرش فرد) جایز نیست.

فهرست مطالب کتاب

دربارۀ نویسنده
مقدمه
فصل اول: امکان یا عدم امکان بررسی جداگانۀ فرد و محیط
1. ‌آیا می‌توان فرد و محیط را جدای از یکدیگر مورد بررسی قرار داد؟
2. ‌عاطفۀ انسان نسبت به چرخۀ طبیعت و عناصر آن
3. ‌انحراف علوم یا انحراف عواطف
فصل دوم: قاعدۀ زیست انسان با عناصر موجود درمحیط
1. قاعدۀ زیست انسان با عناصر موجود در محیط: انقلابی در پرورش و آموزش اجتماع
2. ‌ایجاد تغییر در الزامات قانونی بناهای سنتی
3. ‌تغییرات برای اعتمادسازی
فصل سوم: اصول زندگی انسان با محیط
1. ‌قانونمندسازی چرخۀ مواد معدنی؛ توسعۀ بدون عوارض زیستی و اجتماعی
2. ‌مدیریت مواد مازاد و مخرب با همکاری تولیدکنندگان آن
3. ‌تلاش برای انعکاس اهمیت «قاعدۀ زیست انسان با محیط» در برخورد با عناصر
فصل چهارم: عامل ساختارهای منزوی و پرعوارض نسبت به برخورد با طبیعت
1. ‌درک انسان از محیط
2. ‌سنت (قاعده) و مدرنیته (انضباط)
3. ‌تقابل
4. ‌ترس محیط فیزیکی و هدف زندگی
5. ‌محیط و تأثیرات آن بر پرورش و آموزش اجتماع
6. ‌نسبت وجدان با ساختار محیط فیزیکی
1. ‌نگرش و واکنش انسان نسبت به واقعیت بیرون
2. ‌ضعف
3. ‌انحطاط
4. ‌تحقیر انسان‌ها توسط یکدیگر در دنیای امروزی
سلامت و شخصیت انسان
لزوم طراحی ساختار ارتباطی برای تعریف منابع و مشاغل نسبت به پذیرش وظیفه در انسان
ساختار در جامعه
به کارگیری توانش یا پتانسیل سازه‌های دولتی
فصل پنجم: درک حقیقت و عوارض آزادی
1. ‌شناخت حقیقت و عوارض آزادی
2. ‌انتقاد از روند مدیریت امور در تاریخ معاصر
3. ‌روند آرام نابودی طبیعت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زاویه زیبا (قاعده زیست انسان با عناصر در محیط)
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات ارشدان
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات108
زبانفارسی
شابک978-600-8999-24-9
موضوع کتابکتاب‌های زیست شناسی
قیمت نسخه الکترونیک
37000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زاویه زیبا (قاعده زیست انسان با عناصر در محیط)

بهروز کمائی
۱۳۹۹/۱۲/۷
با سلام و احترام
کتاب دارای محتوایی تامل بر انگیز هر چند در بعضی جاها برای عموم سنگین و نامفهوم است. بسیار آموزنده و درکی عمیق از دنیای واقعی است.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب زاویه زیبا (قاعده زیست انسان با عناصر در محیط)

برای دریافت کتاب زاویه زیبا (قاعده زیست انسان با عناصر در محیط) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.