معرفی و دانلود کتاب زمانی برای پریدن: اگر از شغل خود راضی نیستید، وقت پریدن رسیده‌ است

عکس جلد کتاب زمانی برای پریدن: اگر از شغل خود راضی نیستید، وقت پریدن رسیده‌ است
قیمت:
۳۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زمانی برای پریدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زمانی برای پریدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زمانی برای پریدن: اگر از شغل خود راضی نیستید، وقت پریدن رسیده‌ است

کتاب زمانی برای پریدن نوشته‌ی مایک لوئیس، راهنمایی پرشور و کاربردی برای کسانی است که می‌خواهند با کنار گذاشتن روزمرگی‌ها، آرزوهایشان را محقق سازند. نویسنده با اشتراک‌گذاری تجربیات شخصی و روایت زندگی شخصیت‌های موفقی که این مسیر را پیموده‌اند، فرمولی چهار مرحله‌ای ارائه می‌دهد که نقشه‌ی راه علاقه‌مندان به رشد و تغییر است.

درباره‌ی کتاب زمانی برای پریدن

مایک لوئیس (Mike Lewis) در سن بیست‌وچهارسالگی، درحالی‌که شغلی مناسب در یک شرکت معتبر داشت، تصمیم گرفت آن را ترک کند و رؤیای همیشگی خودش را که تبدیل شدن به یک بازیکن حرفه‌ای اسکواش بود، به واقعیت بدل سازد؛ اما در این مسیر با چالش‌های متعددی مواجه شد که یکی از آن‌ها، شناسایی زمان مناسب برای انتقال از شغلی راحت و بی‌دردسر به شغلی بود که در شهامت رؤیاپردازی خلاصه می‌شد. او وقتی در نهایت موفق شد به آرزوی خود دست پیدا کند، کتاب زمانی برای پریدن (When to Jump) را تألیف کرد تا با نشان دادن راه‌وچاه، خوانندگان را تشویق کند که در مسیر دلخواه خود قدم بردارند.

به همین خاطر کتاب پیش رو سرشار از توصیه‌هایی است که وقتی مایک لوئیس دچار سردرگمی بود، دوست داشت کسی آن‌ها را به او بیاموزد. او برای قابل‌فهم کردن توصیه‌ها، به روایت زندگی کسانی پرداخته که چنین پرشی را از سر گذرانده‌اند. او با شرح احساسات و افکار آن‌ها، به کسانی که در آستانه‌ی تغییر قرار دارند یاری می‌رساند.

کتاب زمانی برای پریدن، بیش از چهل داستان انگیزشی و مشوق را شامل می‌شود. این داستان‌ها، بر سهولت مطالعه‌ی کتاب افزوده‌ و آن را به راهنمایی کاربردی و قابل‌اجرا تبدیل کرده‌ است. این کتاب با معرفی روشی چهار مرحله‌ای موفق شده مسیر زندگی میلیون‌ها انسان را از روزمرگی به تجربه‌ی رؤیاها تغییر دهد.

کتاب پیش رو اولین‌بار در سال 2018 وارد بازار شد. نشر شادن پژواک آن را با ترجمه‌ی فرزان حسنی منتشر کرده است.

نکوداشت‌های کتاب زمانی برای پریدن

  • کتابی خوش‌خوان جهت حمایت و تشویق به دنباله‌روی از رؤیاها. (Kirkus Reviews)
  • کتاب راهنمایی پرشور و الهام‌بخش برای هر کسی که می‌خواهد از وضعیت‌اش از عادی به خارق‌العاده ارتقا پیدا کند. (تونی رابینز، نویسنده)

  • کتاب زمانی برای پریدن از چنان خردی برخوردار است که خوانندگان حتی پس از تغییر هم داستان‌های آن را دوباره مرور خواهند کرد. (پابلیشرز ویکلی)

  • کتاب راهنمایی فوق‌العاده برای کسانی که فقط می‌خواهند به‌صورت آزمایشی وارد دنیای کارآفرینی شوند. مطالعه‌ای الهام‌بخش و مفید که امیدواریم شما را متقاعد کند تا قدم بردارید. (ایندیپندنت)

  • موفق‌ترین استارت‌آپ‌ها عموماً با یک یا دو تصمیم کلیدی تعریف می‌شوند که سرعت رشد و افزایش ارزش آن‌ها را بالا می‌برد. این نکته برای مشاغل فردی هم صدق می‌کند. این کتاب هوشمندانه و جالب توجه شما را تشویق می‌کند تا دورتر و سریع‌تر قدم بردارید. پس قبل از قدم برداشتن حتماً آن را بخوانید. (رید هافمن، نویسنده هم‌بنیانگذار لینکدین)

کتاب زمانی برای پریدن برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب به تمام کسانی که از شغل، حرفه یا مسیر زندگی خود ناراضی‌اند و در شک‌وشبهه‌های تغییر آن به سر می‌برند، پیشنهاد می‌شود.

با مایک لوئیس بیشتر آشنا شویم

مایک لوئیس، نویسنده‌ و فارغ‌التحصیل کالج داتموث است. او پس از انتشار کتاب «زمانی برای پریدن» (When to Jump)، شرکتی با همین نام تأسیس کرد که اکنون مدیریت آن را برعهده دارد. این شرکت، جامعه‌ای جهانی را دربرمی‌گیرد که در آن همه‌ی افراد، مسیری را ترک کرده‌اند تا به سمت‌وسوی متفاوتی بروند. به‌مرور رویکرد مایک لوئیس و چیزی که در جنبش «زمانی برای پریدن» تبلیغ می‌کرد، موفق به جذب میلیون‌ها طرفدار در سرتاسر جهان شد.

در بخشی از کتاب زمانی برای پریدن: اگر از شغل خود راضی نیستید، وقت پریدن رسیده‌ است می‌خوانیم

خیلی وقت پیش، دو سال قبل از اینکه آماده‌سازی پرشم را انجام دهم، با پدرم خیلی کوتاه مکالمه‌ای تلفنی داشتم که بعداً در کار برنامه‌ریزی خیلی برایم مفید شد. این مکالمه در یکی از روزهایی رخ داد که در شرکت گلدمن ساکس کارآموزی تابستانی انجام می‌دادم. من آن روز را مرخصی گرفته بودم و درحالی‌که از آن ساختمان شیشه‌ای بزرگ بیرون می‌آمدم، کت و شلوار راه‌راه تک‌دکمه‌ای پوشیده بودم که از پدرم به من رسیده بود و وارد آن گرمای خفه‌کننده‌ی ماه جولای در جنوب منهتن شدم.

عرق از کمرم به پایین می‌ریخت. پدرم به‌عنوان ولی و سرپرست من سعی می‌کرد نصیحت‌های محافظه‌کارانه‌ای به من بدهد و کاری کند که با احتیاط جلو بروم اما به‌عنوان یک هم‌بازی اسکواش که خودش هم خیلی به این ورزش علاقه داشت، به‌طور غریزی علاقه‌ی من به این ورزش را درک می‌کرد. پدرم در آن سال‌هایی که در کودکی اسکواش بازی می‌کردم، مربی، هم‌تیمی، رفیق هم‌سفر و بهترین دوست من بود. وقتی در سال‌های دبیرستان سعی کردم در سطح بالاتری مسابقه بدهم، پدرم از کارش مرخصی ‌گرفت تا بتواند مرا از این سوی کشور به آن سوی کشور ببرد تا در مسابقات چندجانبه شرکت کنم، آن هم درحالی که همیشه شکست‌هایم بسیار بیشتر از پیروزی‌هایم بود.

وقتی گذشته‌ی خودم در آن روزها را بررسی می‌کنم، می‌بینم که اگر فقط یک چیز باشد که به‌خاطر آن خدا را شکر کنم، پشتیبانی پدرم بود که حتی با وجود اینکه همیشه در مسابقات خیلی زود شکست می‌خوردم و حذف می‌شدم، همیشه پروازها تاخیر داشت و حسابی علاف می‌شدیم و اوقات زیادی را به اجبار دور از خانه می‌گذراندیم، هرگز خللی در این پشتیبانی وارد نشد و او همیشه مرا تشویق می‌کرد که این ورزش را رها نکنم. همیشه در تلاش برای رسیدن به این بازی، پدرم در کنارم بود. احساس افتخار می‌کردم که در همان حال که در این ورزش پیشرفت می‌کردم، برد‌هایم در بازی، هم برای من و هم برای پدرم به برد تبدیل می‌شد.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
مرحله‌ی اول: به زمزمه‌ی درون وجودتان گوش دهید
مرحله‌ی دوم: برنامه‌ریزی برای پرش
مرحله‌ی سوم: به خودتان این فرصت را بدهید که شانس در خانه‌تان را بزند
مرحله‌ی چهارم: پشت‌سرتان را نگاه نکنید
نتیجه‌گیری
تقدیر و تشکر
درباره‌ی نویسنده

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زمانی برای پریدن: اگر از شغل خود راضی نیستید، وقت پریدن رسیده‌ است
نویسنده
مترجمفرزان حسنی
ناشر چاپی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات382
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زمانی برای پریدن

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زمانی برای پریدن

برای دریافت کتاب زمانی برای پریدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.