معرفی و دانلود کتاب صوتی زمانی برای پریدن: اگر از شغل خود راضی نیستید، وقت پریدن رسیده‌ است

عکس جلد کتاب صوتی زمانی برای پریدن: اگر از شغل خود راضی نیستید، وقت پریدن رسیده‌ است
قیمت:
35000 تومان - 4.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زمانی برای پریدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زمانی برای پریدن و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زمانی برای پریدن: اگر از شغل خود راضی نیستید، وقت پریدن رسیده‌ است

به نظر شما بهترین موقع برای پریدن چه زمانی است؟ مایک لوئیس در کتاب صوتی زمانی برای پریدن درمورد لحظه‌هایی حیاتی صحبت می‌کند که شما باید تصمیم بگیرید آن موقعیت را ترک کنید یا به راه خود ادامه دهید. با شنیدن این کتاب یاد می‌گیرید زمان مناسب برای رهاکردن شغل‌تان چه موقع است.

درباره کتاب صوتی زمانی برای پریدن:

شاید شما هم لحظاتی در زندگی‌تان داشته‌اید که مجبور به تصمیم‌گیری شده‌اید. تصمیم‌گیری برای انتخاب چیزی، رهاکردن یا نکردن کسی یا موقعیتی یا حتی ترک کردن حوزه کاری‌تان و خیلی چیزهای دیگر. شاید حتی این چالش برای شما پذیرفتن مسئولیتی جدید در حوزه کاری فعلی‌تان بوده باشد. شما نمی‌دانید در این مواقع باید بپرید یا بمانید.

تصمیم‌گیری برای پریدن کار دشواری است؛ چراکه شما نمی‌دانید این پرش شما را تا کجا می‌برد. شاید به نتایج خوبی منتهی شود یا شاید سرانجام دلخواه شما را در پی نداشته باشد. اما نکتهٔ مهم درمورد آن این است که این پرش‌هاست که شما را قادر می‌سازد رؤیاهایتان را دنبال کنید و به فردی قوی‌تر و سرسخت‌تر تبدیل شوید.

مایک لوئیس در کتاب زمانی برای پریدن (When to Jump) به شما یاد می‌دهد که وقت مناسب برای رهاکردن شغل دقیقاً چه زمانی است. همچنین این نکتهٔ مهم را به شما یادآور می‌شود که وقتی به شما می‌گوییم حالا وقت مناسبی برای پریدن نیست، این معنا را ندارد که هیچ‌وقت نمی‌توانید رؤیاهایتان را دنبال کنید؛ تنها به این معنی است که در حال حاضر زمانش فرا نرسیده است.

این نویسنده روش‌هایی را پیش روی شما می‌گذارد تا با کمک آن‌ها بتوانید احتمال رسیدن به مقصد ایده‌آلتان را به حداکثر برسانید. او خود در 24 سالگی در یک شرکت معتبر مشغول به کار بود. اما همیشه دوست داشت آنجا را ترک کند و به یک بازیکن اسکواش حرفه‌ای تبدیل شود. ولی نمی‌دانست زمان درست برای تغییر شغل کی است و چه زمانی می‌تواند به این آرزوی خود برسد.

مایک برای پیداکردن پاسخ سؤال‌هایش به سراغ افرادی رفت که پریده بودند و به رؤیایشان دست پیدا کرده بودند. به طور مثال یک بانکدار که یک آبجوسازی راه انداخت، یک روزنامه‌نگار که اسقف شد، یک رفتگر که طراح مبلمان شد. او داستان این افراد را در کتاب صوتی زمانی برای پریدن با دیگران به اشتراک گذاشت تا به بقیه نیز در این راه کمک کند تا زمان درست پریدن را در زندگی خود پیدا کنند.

نکوداشت‌های کتاب صوتی زمانی برای پریدن:

- راهنمایی پرجنب‌وجوش و الهام‌بخش برای هرکسی که می‌خواهد از حالت عادی به حالت خارق‌العاده جهش کند. (آنتونی رابینز - نویسنده، سخنران، مربی و بازیگر آمریکایی)

- چه در بلاتکلیفی باشید یا فقط احساس می‌کنید که چیز دیگری می‌خواهید، کتاب «زمانی برای پریدن» اثر مایک لوئیس بهترین کتاب برای شماست. این کتاب با بیش از چهل داستان الهام‌بخش از افرادی که تصمیم به ایجاد یک تغییر اساسی گرفته‌اند، چارچوبی کاربردی و ساده ارائه می‌دهد تا به شما کمک کند شما هم بپرید. کتابی که هرکسی که نه‌تنها به دنبال موفقیت بلکه شکوفایی است، باید بخواند. (آریانا هافینگتن - نویسنده، روزنامه‌نگار و تحلیلگر سیاسی آمریکایی - یونانی‌تبار)

- یک کتاب الهام‌بخش و مفید که امیدواریم شما را متقاعد کند، قدم بردارید. (ایندیپندنت - روزنامهٔ صبح بریتانیایی آنلاین چاپ لندن)

- موفق‌ترین استارتاپ‌ها اغلب با یک یا دو تصمیم کلیدی تعریف می‌شوند که رشد و ارزش آنها را به‌شدت تسریع می‌کند. همین امر در مورد مشاغل فردی نیز صادق است. این کتاب جذاب با نشان‌دادن نحوه ریسک‌های هوشمندانه دقیقاً در لحظه مناسب، به شما انگیزه می‌دهد تا سریع‌تر پیش بروید. قبل از پریدن حتماً این کتاب را بخوانید. (رید هافمن - کارآفرین، سرمایه‌گذار، نویسنده، بازرگان و مدیر ارشد اجرایی آمریکایی)

- زمانی برای پریدن به‌اندازه کافی خرد و دانش ارائه می‌دهد که خوانندگان حتی پس از پرش خود به این داستان‌ها باز خواهند گشت. (پابلیشرز ویکلی - مجله خبری تجاری هفتگی در آمریکا)

- یک کتاب خواندنی آسان برای تشویق حمایتی افراد برای دنبال‌کردن رؤیاهای خود. (Kirkus Reviews - مجله نقد و بررسی کتاب آمریکایی)

کتاب صوتی زمانی برای پریدن به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر قصد دارید راه جدیدی در زندگی خود پیش بگیرید یا موقعیتی را که در آن قرار دارید ترک کنید، راهکارها و توصیه‌های ارائه شده در این کتاب کمک زیادی به شما می‌کند. همچنین علاقه‌مندان به کتاب‌های موفقیت و توسعه فردی از شنیدن این کتاب صوتی لذت خواهند برد.

مایک لوئیس را بیشتر بشناسیم:

این نویسنده برجسته مدرک کارشناسی خود را از کالج دارتموث دریافت کرد و پیش از اینکه وارد تیم اسکواش شود، در شرکتی به نام Bain Capital کار می‌کرد. او در حال حاضر بنیان‌گذار و مدیرعامل شرکت زمانی برای پریدن (When to Jump) است. مایک لوئیس (Mike Lewis) در این شرکت جمعی را شکل داده که در زندگی‌شان ریسک کرده‌اند و توانسته‌اند از موقعیت امن خود دور شوند و مسیری متفاوت را برگزینند. کتاب و شرکت «زمانی برای پریدن» به میلیون‌ها نفر در سراسر جهان کمک کرده تا بتوانند به رؤیای خود دست پیدا کنند.

در بخشی از کتاب صوتی زمانی برای پریدن می‌شنویم:

نگران سن و سالتون برای پرش نباشین و هرکسی هم که برعکس این موضوع رو به شما میگه اشتباه می‌کنه. من برای پریدن دیرتر از بقیه اقدام کرده بودم و مسیری که باید برای رسیدن به خط پایان طی می‌کردم با بیشتر مردم تفاوت داشت. حالا که به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که به هیچ صورت دیگه‌ای نمی‌تونستم این کارو انجام بدم.

من بزرگ‌ترین دختر از میون چهار دختری بودم که از پدر و مادری فوق‌العاده و سخت‌کوش در شهر کوچیکی در ایندیانا به دنیا اومده بودم. پدر و مادرم مارو اینطور بزرگ کردن که فروتن، مهربون و سخت‌کوش باشیم و به بزرگتر احترام بذاریم. هر ایده‌ای که داشتم فقط باید چیزی می‌بود که در شهر خودمون انجام می‌شد. وگرنه باهاش مخالفت می‌کردن.

نه والدین خودم نه پدربزرگ و مادربزرگم نه حتی هیچ‌کدوم از بچه‌های فامیلمون تا اون موقع دانشگاه نرفته بودن. پدرم کودکیشو در سال‌های آخر دوران رکود بزرگ گذرونده بود. مادرم در سال‌های جنگ جهانی دوم بزرگ شده بود.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
52 دقیقه
پیشگفتار
49 دقیقه
مرحله اول: به زمزمه درون وجودتان گوش کنید / بخش اول
44 دقیقه
مرحله اول / بخش دوم
57 دقیقه
مرحله دوم: برنامه‌ریزی برای پرش
50 دقیقه
مرحله سوم: به خودتان این فرصت را بدهید که شانس در خانه‌تان را بزند
63 دقیقه
مرحله چهارم: پشت سرتان را نگاه نکنید

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زمانی برای پریدن: اگر از شغل خود راضی نیستید، وقت پریدن رسیده‌ است
نویسنده
مترجمفرزان حسنی
راویغلامرضا صادقی، اعظم حبیبی، بهجت توجه، آبتین ممدوح، سید ایمان اصفهانی، فرزانه فائزی، ایمان اصفهانی
ناشر صوتی شادن پژواک
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۱۴ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
35000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زمانی برای پریدن

عقیل زینل زاده
۱۴۰۰/۱۲/۱۸
همش قصه میکه و تجربیات خودش
من دوست نداشتم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زمانی برای پریدن

برای دریافت کتاب صوتی زمانی برای پریدن و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.