معرفی و دانلود کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول)

عکس جلد کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول)
قیمت:
70000 تومان - 7.49€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول)

کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول) نوشته‌ی جس مک کان، دربردارنده‌ی راهکارهای مفید و ویژه‌ای در زمینه‌ی روانشناسی است که به زنان کمک می‌کند پیچیدگی‌های درونی و خصوصیات فردی طرف مقابل خود را بشناسند و به یک رابطه‌ی خوب و ایده‌آل دست پیدا کنند.

درباره‌ی کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول):

ازدواج و تشکیل خانواده در جهان امروزی کار آسانی نیست زیرا یافتن شخصی ایده‌آل در زندگی و شناخت خصوصیات و پیچیدگی‌های درونی او کاری زمان‌بر است و به توجه و دقت بسیاری نیاز دارد. آیا تاکنون از خود سوال کرده‌اید که چگونه می‌توانید همسر آینده خود را بیابید؟ شما پس از شنیدن کتاب صوتی زن‌ها مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ و آموختن دستورالعمل‌های قدم به قدم آن می‌توانید به این خواسته دست یابید. راهکارهای جس مک کان (Jess McCann) در این اثر بسیار مفید هستند و تمام زنان جهان با بهره‌گیری از آن‌ها می‌توانند مرد ایده‌آل خود را پیدا کنند.

کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (You lost him at hello) زنان را شگفت‌زده می‌کند، بسیاری از زنان با این دید زیسته‌اند که همیشه باید مردان به آن‌ها احترام بگذارند. آن‌ها اینگونه آموخته‌اند که این مردان هستند که باید از وجود زن در زندگی خوشحال باشند و این بخشی از وظایف زن است که مرد را به دنبال خود بکشاند.

در واقع زنان یاد گرفته‌اند که تنها باید در یک رابطه باشند تا آن مرد را از خود راضی نگه دارند و کار آن‌ها همین‌جا به پایان می‌رسد. زنان گمان می‌کنند که فقط مردان باید در رابطه با یک زن عشق‌ورزی نمایند. این تصورات و انتظارات بی‌جا و اشتباه موجب می‌شود تا رابطه‌ها دچار شکست شوند و زن تصور کند که مرد او را ترک کرده و رابطه‌ی آن‌ها به پایان رسیده است. اما موضوع مهم این است که زنان هم برای حفظ نگه‌داری یک رابطه باید بکوشند و احساس حقیقی خود را به مردان ابراز نمایند.

مروری بر فصل‌های کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول):

این اثر دربردارنده‌ی هشت فصل است که هر کدام از آن‌ها به زنان یاد می‌دهند که چگونه کنترل روابط خود را به دست بگیرند و از لحاظ عاطفی شکست نخورند.

فصل اول این کتاب «این مشکل تو است، نه مرد!»، نام دارد که نویسنده آن را با خاطره‌ای از دوست خود آغاز می‌کند و در طی آن به شما می‌گوید که همیشه این‌طور بیاندیشید که اگر در رابطه‌تان شکست خوردید، هر دو مقصر هستید و فقط مشکل از مرد نیست. در حقیقت این فصل به زنان یاد می‌دهد که در گام نخست زنان چگونه با مردان رفتار کنند و کنترل احساسات‌شان را به دست بگیرند.

فصل دوم با عنوان «قواعد بازی» به بررسی این موضوع می‌پردازد که موفقیت در فروش فقط رضایت مشتری برای خرید نیست بلکه مجموعه‌ای از شیوه‌ها و راهکارهاست که باید در زمان‌بندی خوب و با برنامه‌ریزی انجام شود. این فصل تاکید می‌کند که عشق‌ورزی نوعی ترفند است که به زمان نیاز دارد و به زنان نشان می‌دهد که چگونه با آموزش این مهارت‌ می‌توانند در رابطه موفق باشند.

فصل سوم با نام «خود را بشناسید»، توضیح ویژه‌ای از شناخت خود به زنان ارائه می‌نماید و درباره‌ی برخورداری از اعتماد به نفس، اطمینان به خود، داشتن ظاهر مناسب و متفاوت بودن سخن می‌گوید.

فصل چهارم با نام «یافتن مرد» به شما یاد می‌دهد که خلاق بودن در روابط با مردان چگونه است و اینکه با چه ترفندهایی می‌توان وارد گفت‌وگو با یک مرد شد.

فصل پنجم با نام «علاقه‌مند کردن مرد»، درباره‌ی یکی از شیوه‌هایی که برای علاقه‌مند کردن مردان نیاز است، به نام «شناختن نشانه‌ها» صحبت می‌کند.

فصل ششم کتاب با عنوان علاقه‌مند نگه داشتن مرد، به شما می‌گوید که اگر زنان در شروع رابطه تمام گلوله‌های خود را شلیک نمایند، در آخر علاقه‌ی مردان را نسبت به خود از دست می‌دهند.

فصل هفتم با عنوان «بستن قرارداد»، به زنان یاد می‌دهد که چه رفتاری از خود بروز دهند تا مردان را در رابطه حفظ کنند و نادیده گرفته نشوند.

فصل آخر کتاب با عنوان «حفظ ذهنیت درست» به زنان می‌گوید که چگونه در روابطی که هیچ‌ نتیجه‌ای برایشان ندارد، شرکت نکنند و به آن‌ها توصیه می‌کند که اگر مردی به معنای حقیقی خواستار آن‌ها نیست این مسئله هیچ ربطی به زن ندارد و به طور منطقی باید با این مسئله کنار بیایند و فرصت دیگری به خود بدهند.

شنیدن کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول) به چه کسانی پیشنهاد می‌شود:

این کتاب برای زنانی مناسب است که از شکست در رابطه‌ واهمه دارند و نمی‌دانند چگونه باید محبت و عشق ورزیدن به مردان را بیاموزند. زنانی که در روابط گذشته یا فعلی خود شکست خوردند و در پی اصلاح رابطه‌ی خود هستند.

با جس مک کان بیشتر آشنا شویم:

جس مک کان نویسنده‌ای برجسته و مربی درخشانی در زمینه‌ی ازدواج است که در آمریکا زندگی می‌کند. او تاکنون به افرادی زیادی یاری رسانده تا با استفاده از شیوه‌ها و راهکارهای او عشق واقعی خود را پیدا کنند و یک رابطه‌ی موفق و شاد را تجربه نمایند. جس با بهره‌گیری از تکنیک‌ها و راهکارهای ثابت شده‌ به زنان نشان می‌دهد که به سرعت پاسخ این پرسش که «اشتباه من چیست» را بیابند.

او این اثر را در سال 2013 بازبینی و منتشر نموده و در آن شیوه‌های غیرمعمولی را که دو طرف برای آشنایی باید از آن‌ها استفاده کنند را ارائه می‌دهد. خود مک کان هم با بهره‌گیری از همین شیوه‌ها توانسته همسرش را بیابد و در حرفه‌اش به موفقیت برسد.

در بخشی از کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول) می‌شنویم:

«همان‌طور که قبلا گفتم، در یک رابطه نتیجه مطلوبی حاصل نمی‌شود، بیشتر زن‌ها، مردها را مقصر می‌دانند. زن‌ها هیچ وقت نمی‌خواهند بپذیرند کار اشتباهی انجام داده‌اند. زیرا اگر این کار را بکنند، آن‌گاه باید سرزنش خراب شدن رابطه را هم بپذیرند.»

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه 1
نمونه 2
26 دقیقه
فصل اول: این مشکل تو است، نه مرد!
25 دقیقه
فصل دوم: قواعد بازی
19 دقیقه
فصل سوم: خود را بشناسید - بخش اول
18 دقیقه
فصل سوم - بخش دوم
22 دقیقه
فصل چهارم: یافتن مرد
32 دقیقه
فصل پنجم: علاقه‌مند کردن مرد - بخش اول
34 دقیقه
فصل پنجم - بخش دوم
23 دقیقه
فصل ششم: علاقه‌مند نگه داشتن مرد - بخش اول
20 دقیقه
فصل ششم - بخش دوم
30 دقیقه
فصل هفتم: بستن قرارداد - بخش اول
31 دقیقه
فصل هفتم - بخش دوم
27 دقیقه
فصل هشتم: حفظ ذهنیت درست

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول)
نویسنده
مترجممهراوه فیروز
راویفرناز مرکباتی
ناشر چاپینشر البرز
ناشر صوتی آوانامه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابMP3
مدت۵ ساعت و ۷ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب‌های خانواده و روابط
قیمت نسخه صوتی
70000 ت - 7.49 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول)

Sara kazemi
۱۴۰۲/۴/۱۱
عالیه. من دو بار گوش دادم. به مهربانوان محترم پیشنهاد می‌کنم که بخونید. جالبه که در راهکارها و موضات و پیشنهادهایی که نویسنده میده احساس نمی‌کنید که نویسنده ایرانی نیست و جالبه که راهکارها و پیشنهادهای نویسنده با وجودیکه ایرانی نیست، خیلی نزدیک به فرهنگ ایران هست و به شدت برای بانوان مفید هست. من و کتاب روانشناسی درباره روابط زوج‌ها درباره خانمها زیاد خونده بودم ولی این کتاب رو بیشتر دوست داشتم. نویسنده خیلی صادقانه مشکلات و مسائل و اشتباه‌های خودشو تعریف می‌کنه و خیلی ساده و شفاف راهنمایی می‌کنه. به نظرم بانوان محترم بخونید و راهکارهاشو چه مجردها و چه متاهلین بشنوید و استفاده ببرید. با تشکر از کتابراه.
Roz Saadati
۱۳۹۹/۱۲/۳۰
خانم‌ها حتما حتما حتما بخونید
کتاب به زبان ساده روان و قابل فهم و عمل نوشته شده
اگه میتونید نسخه کتابی رو پیدا کنید نگهدارید و هزاران بار بخونید
برخلاف باقی کتاب‌ها که روش‌های برخورد با مردان و میگه و در مورد شناخت مردها حرف میزنن. این کتاب راه حل میده بهتون بهتون میگه از چیزهایی که تا الان در و
مورد مردا شنیدید خوندید چطور استفاده کنید چکار کنید و چطور به یک بانوی باوقار برای مرد تبدیل بشید. چطور به عشقتون برسید و چکارهایی باید انجام بدید
پریسا میرزایی
۱۴۰۱/۷/۴
این کتاب عالی بود
از همش جالبتر برای من این بود که سرمایه زندگی شخصی نویسنده بود و مثال‌های واضح و عینی میزد از اتفاق‌هایی که برای خودش افتاده بودو احساس قدرت بهم داد وقتی فهمیدم فقط کافیه که ما خانمها یادمون نره باارزش هستیم و بیش از حد نباید تلاش و توجه کنیم
و بسیار عالی بود که نویسنده یه در
فروشنده عالی زندگی شخصیش بود و از فوت و فن‌های کارش در زندگی عاشقانه استفاده میکرد
و کتاب بسیار کاربردی بود و مثل کتاب‌های روانشناسی از کلمه‌های قلمبه سلمبه برای درک موقعیت خانمها در رابطه استفاده نمیکرد و پیچیده نمیکنه موضوع رو
Kosar
۱۴۰۱/۱۰/۱۴
کتاب خوبیه و نکات مهم و ظریفی داره که به بهبود روابط کمک میکنه
نکات مهم فصل چهارم:
-در ابتدای رابطه وقت محدودی رو اختصاص بدید و
همیشه در دسترس نباشید و به همه‌ی قرار‌ها جواب مثبت ندید، درسته سخته و این کشش از سمت شما هم وجود داره ولی برای رابطه‌ی پایدار لازمه که جلوی خودتون رو بگیرید
-در شما
ملاقات‌ها زودتر خداحافظی کنید
-در صحبت‌ها سریع روی صحبت رو با تعریف خاطره‌ی مشابه به سمت خودتون برنگردونید و راجع به خودتون توضیح ندید؛ سعی کنید طرف مقابلتون بیشتر صحبت کنه و شما سوالات مختلف در باره‌ی خودش بپرسید.
Shirin Kamali
۱۴۰۰/۴/۲۸
کتاب خوبیه اما تمومش توی چند جمله خلاصه میشه
خودتونو گول نزنید یه وقتایی از رابطه عاشقانتون بیرون بیاید و دوست داشتن و کنار بزارید و تمام اتفاق هارو مرور کنید
وقت گذاشتن ابراز احساسات کردن خواستن هیچکدوم نباید اول از طرف یه مرد باشه.
مرد‌ها مثل گربه‌ها و زن‌ها موش تا وقتی فرار کنی دوست داشتنی ترینی.
کتاب عالیه من واقعا دوستش داشتم.
شیما ش
۱۳۹۹/۷/۲۳
کناب مفیدی بود ولی راوی کتاب خیلی بیان اعصاب خورد کن و عجولانه‌ای داشت مخصوصا که اصلا اصول بیان و اجرا را رعایت نمیکرد و با کشیدن (ش) بیش از حد،
روایت را ازار دهنده کرده بود برخلاف خیلی از کتابهای مفید دیگر که نمیتوان کنار گذاشت این کتاب را باید مرتب کنار بگذاریم و بعد دوباره سراغش برویم
Maral Z
۱۴۰۱/۱۱/۱۲
کتاب بسیار ساده و روان و قابل درک بود، غیر از روابط برای شغل و کارمان هم بسیار کاربردی و مفید بود و مطالب قابل استفاده داشت خانم جس مک کان مطالب را پیچیده و کشدار نکرده بود و من خودم یک روزه کتاب را تمام کردم و لذت بردم منتظر نتیجه هستم😅
با تشکر از صدا و خوانش دلپذیر و زیبای خانم فرناز مرکباتی و ممنون از تیم بسیار عالی کتابراه🫶🏻
م کردانی
۱۴۰۱/۶/۱
عالی بود
هر چیزی که میگفت درست به شخصیت و رفتارهای اشتباه من اشاره میکرد. واقعا در زندگیم نمیدانستم چرا چنین اتفاق‌ها و شکست‌هایی رو تجربه میکنم ولی بعضی با سعی کمتر و شرایط پایین تر موفق تر از من بودند.
با گوش دادن به این کتاب متوجه شدم اشتباه کارم در کجا بوده. فقط حیف که دیر با این کتاب آشنا شدم.
Parisa Barzegari
۱۴۰۲/۳/۱۱
بنظرم این کتاب راه گشاترین کتاب در حوزه ارتباطات عاطفی و کاری بود. خصوصا که نویسنده کتاب یک مدیر فروش حرفه‌ای بود پس تمام قوانین رو به سادگی بلد بود.
بسیار خوشحالم که کتاب رو مطالعه کردم و کاملا احساس میکنم دانشم در حوزه روابط پیشرفت چشمگیری داشته.
بی صبرانه منتظرم تا جلد دوم رو هم بخونم.
با تشکر از کتابراه
M_Oo
۱۴۰۱/۱۰/۲۰
کتاب خوبی بود برای کسایی که تازه میخوان وارد رابطه عاطفی بشن و نمیدونن یا از اطراف یادنگرفتن چطور با مزدها رفتار کنن بسیار بدرد بخوزه. واقعا خوشم اومد از زیرک بودن نویسنده و ترفند‌هایی که میگفت من خیلی هاشو میشنیدم اما نمیدونستم چطور بکار بگیرم این کتاب بهتون یاد میده چطور از ترفند هاشم استفاده کنید
نادیا
۱۴۰۱/۶/۲۱
با تشکر از کتابراه کتاب فوق العاده خوبی هست خوشحالم که آشنا شدم واین کتاب را خریدم. در یکی از شبکه‌های اجتماعی، فردی یک پی دی اف 200 صفحه‌ای را باقیمت 700 هزار تومان می‌فروشد که خیلی از مطالب این کتاب در آن پی دی اف هست. این کتاب نکاتی را آموزش می‌دهد که تا الان که فصل 5 هستم، مغایرتی با فرهنگ ایرانی ندارد.
minoo zarei
۱۴۰۲/۵/۱۴
به نظرم یک کتاب بسیار کامل برای رابطه هست...
تاکید زیادی داره روی اینکه حس از دست دادن باید به مردها داد. زیاد صحبت نکنید. ‌سوال بپرسید. بذارید اون بیشتر در مورد خودش صحبت کنه. اول آشنایی زیاد قرار نذارید و بیرون نرید. و خانمها زودتر خداحافظی کنند و کنترل رابطه رو خانم در دست بگیره. واقعا مفید بودن
sara
۱۴۰۲/۹/۱۷
بسیار بسیار بسیار کتاب خوبیه و راهنمای جامعی برای تجربه یه رابطه برابر برای خانما بدون داشتن حس قربانی؛ پادری؛ مادر و تمام الگوهای کلیشه‌ای که زن جذاب و خواستنی بودن رو زیر سوال می‌بره. اگه می‌خواین یه رابطه طولانی رو با پارتنرتون تجربه کنید توصیه می‌کنم بخونید.
Reyhan Maleki
۱۴۰۲/۳/۴
خوندن این کتاب رو به همه خانوما توصیه میکنم. مخصوصا خوندنش برای خانومای مجرد بسیار مفیده ولی همه میتونن ازش استفاده کنن. تو این کتاب با شیوه درست برخورد با مردانی که تو زندگیتون میان و علاقمند نگه داشتن اونا بدون آسیب رسیدن به خودتون اشاره میشه. امیدوارم برای همه مفید باشه
Aban Paeez
۱۴۰۱/۷/۱۶
کتاب خوبی برای قبل از شروع رابطه ست نکات خوبی در مورد نحوه برخورد و حفظ اصول فردی رو بیان میکنه، میشه گفت خیلی از موارد و چندین بار شنیدیم ولی واقعا با این بیان مثل این میمونه که خود فرد داره اونها رو برای خودش بیان میکنه و در این حالت بهترین برداشت‌ها رو میشه داشت
مشاهده همه نظرات 154

راهنمای مطالعه کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول)

برای دریافت کتاب صوتی زن‌ها، مردها را از دست می‌دهند، چرا؟ (جلد اول) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.

ازدواج، موفقیت در زندگی زناشویی، کتاب زن ها مردها را از دست می دهند چرا، کتاب صوتی زن ها مردها را از دست می دهند چرا، کتاب زن ها مردها را از دست می دهند چرا جلد اول، قیمت کتاب زن ها مردها را از دست می دهند چرا، راهنمای زندگی زناشویی، روابط زن و مرد، حل مشکلات زناشویی، موفقیت در ازدواج، مهارت های ازدواج، آموزش مهارت های زندگی، مشاوره ازدواج، راه و رسم زندگی، موفقیت در زندگی، روابط عاطفی، عشق در زندگی، داشتن زندگی عاشقانه، کتاب ازدواج موفق، دانستنی های ازدواج، عشق ورزیدن به همسر، همسر داری، انتخاب همسر مناسب، جذب همسر، همسر دلخواه، آموزش انتخاب همسر، قانون جذب معشوق، همسریابی، روانشناسی مردان، روابط نزدیک زن و مرد، راز شناخت مردان، دانلود کتاب شناخت مردان، کتاب شناخت مردان، شناخت مردان، بهبود روابط اجتماعی، You lost him at hello، Jess McCann، خرید کتاب زن ها مردها را از دست می دهند چرا، معرفی کتاب زن ها مردها را از دست می دهند چرا، فایل صوتی کتاب زن ها مردها را از دست می دهند چرا، خرید اینترنتی کتاب زنها مردها را از دست میدهند چرا، جس مکن