معرفی و دانلود کتاب زنان کوچک

عکس جلد کتاب زنان کوچک
قیمت:
۱۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنان کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنان کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنان کوچک

کتاب زنان کوچک به قلم شاگاهیراتا از مجموعه قصه‌های شیرین جهان، جزو یکی از برجسته‌ترین آثار کلاسیک جهان بوده و به ماجراها‌ی پر فراز و نشیب زندگی چهار خواهر می‌پردازد؛ خواهرانی که برای نبرد با فقر و دستیابی به استقلال با مصیبت‌های زیادی روبه‌رو می‌شوند.

موضوع کتاب زنان کوچک چیست؟

روزی روزگاری چهار خواهر به نام‌های مگ، جو، بث و ایمی در خانواده‌ای گرم و صمیمی زندگی می‌کردند. آن‌ها همانند بقیه خواهر و برادران با وجود تفاوت‌های شخصیتی بسیار و مشکلاتی که گاهی اوقات با هم داشتند، یکدیگر را دوست داشته و حمایت می‌کردند. پدر این چهار خواهر برای کمک به وطن راهی جبهه‌های جنگ شده بود و به همین دلیل همسر و فرزندانش در نبود پدر، روزگار خود را به سختی می‌گذراندند.

داستان پرفروش زنان کوچک (Little Women)، در حقیقت قصد دارد تا خانواده و روابط میان آن‌ها را به شیوه‌ای خارق‌العاده به تصویر کشیده و به شما نکات اخلاقی زیادی نظیر تلاش، کوشش، صداقت، درستکاری و ... را بیاموزد.

کتاب زنان کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

این داستان مشهور و پرآوازه که در تمام دنیا با فرهنگ‌ها و مذاهب گوناگون توانسته جذابیتی چشمگیر داشته باشد، قطعاً برای همه‌ی کودکان دبستانی سودمند خواهد بود.

در بخشی از کتاب زنان کوچک می‌خوانیم:

جو غرغرکنان گفت: «کریسمسی که بدون هدیه باشد، کریسمس نیست.»
کریسمس نزدیک بود، اما چهار دختر خانواده مارچ، از اینکه فقیر بودند و نمی‌توانستند برای سال نو چیزی بخرند، ناراحت بودند. مادرشان گفته بود، وقتی مردها در جبهه جنگ، سختی می‌کِشند، درست نیست برای خوشگذرانی، پول خرج کنند. البته تا چند سال پیش، وضعشان خوب بود، اما آقای مارچ برای کمک به یک دوست، ثروتش را از دست داده بود و حالا هم برای کمک به ارتش، به جبهه رفته بود.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنان کوچک
نویسنده
مترجمزهره فنایی
ناشر چاپیانتشارات آذر آبادی
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات25
زبانفارسی
شابک978-622-6468-04-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زنان کوچک

فاطمه اس
۱۳۹۹/۲/۱۷
خیلی خوب، اولش که میخواستم بخونم خیلی مشتاق نبودم ولی بعد از اینکه شروع کردم دیگه نتونستم رهاش کنم، یه جورایی برای ما که الآن درگیری پاندمی کرونا و تورم اقتصادی هستیم، مثل یه تسکین دهنده هست و آدم رو سر شوق و ذوق میاره. ممنون از کتابراه
Hananh shadab
۱۳۹۹/۱۰/۱۱
ووووووووااااااااایییییییییییی خیای عللی بو 5 تا ستاره کمه باید بهش99999999999999999999999999ستاره بدیم حتما بخونین خیلی آمدزنده هست من داستان و لو نمیدم خودتون بخونین ببینین
محمود افسردلیر
۱۴۰۱/۱/۵
من سارا هستم و ۸/۹سالم هست من تو تعطیلاط هستم و من در تعطیلاط کتاب داستان (کتابراه) را میخوانم و لذت میبرم من که به کتاب (زنان کوچک) ۹۰۰۰۰۰۰۰۰میدهم
راحله موسوی
۱۴۰۱/۶/۱۵
کتاب خیلی خوبیه مخصوصا برای دختران
Deko Products
۱۴۰۰/۶/۱۰
عالی خیلی خوب بود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب زنان کوچک

برای دریافت کتاب زنان کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.