معرفی و دانلود کتاب زنجیرهای نامرئی

عکس جلد کتاب زنجیرهای نامرئی
قیمت:
۹,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زنجیرهای نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زنجیرهای نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زنجیرهای نامرئی

کتاب زنجیرهای نامرئی اثر اسماعیل شفیعی سروستانی سعی در گشودن پنجره‌هایی بر مصادیق بحران‌ها و بن‌بست‌های فرو افتاده بر بخت بلند شرق اسلامی دارد و پرده از بسیاری ترفندها و عملکردهای دشمن دیرینه انسان و یار دیرینش بنی اسرائیل می‌افکند.

این کتاب به بررسی فعالیت‌ها و راه‌هایی که غرب برای تسلط بر جهان از آن استفاده می‌کند و تشریح اهداف غرب برای این تسلط می‌پردازد. جغرافیای شرق اسلامی، زایشگاه اولین و آخرین حوزه‌های فرهنگی و تمدنی است.

جملۀ کتب آسمانی و انبیای عظام الهی، در این بخش از زمین رخ نمودند؛ چنان‌که همۀ زمین‌های نشان شده و مقدس در این جغرافیا جای‌گیر شده و ژرف‌ترین دریافت‌های مقدس دربارۀ هستی نیز حاصل اثر برگزیده‌ترین مردان این منطقه است و بالأخره آنکه حسب تقدیر کلی الهی، نقشۀ سرانجام تاریخ و بودن انسان در زمین، در همین جغرافیا ترسیم و دولت کریمۀ امام مبین، موعود همۀ ملل، در همین منطقه برکشیده می‌شود.

گویا، در این وسعت از خاک خداوند، نردبان‌هایی است که به فرزندان آدمی مجال عروج و صعود سریع با عالی‌ترین مرتبۀ قرب به حضرت حق می‌بخشد. این همه برای زبانه کشیدن شعله‌های خشم دشمن قسم خوردۀ انسان و ادیان کافی بود تا هماره شمشیر آختۀ خود را بر ساکنان این دیار فرود آورد.

ظهور این کین و حسد، در خود، راز بسیج همۀ قوا و امکان شیطانی را برای رهزنی انسان و نابودی ادیان پنهان داشت؛ راز جدال بی‌پایانی که همۀ تاریخ حیات بشر را در خود گرفته است. از این رو شرق اسلامی، به رغم آنکه واجد همۀ بزرگی، شرف و برخورداری از نعمت‌ها بود، هیچ‌گاه روی آرامش نیافت. شرق اسلامی میدان فراخی بود که جنود ابلیس همۀ ترفندها، حیله‌ها و سلاح را در آن به آزمایش گذاردند؛ از کشته‌ها پشته ساختند تا شاید، فصل تجربۀ کمال الدین، کمال نعمت و کمال صفات متعالی را به تأخیر انداخته و جمع بزرگی از ابنای آدمی را ناکام به خاک سرد گورستان بسپارند.

شرق اسلامی، با اندام چاک چاک و گام‌هایی کم رمق، در مسیر تحقق تقدیر کلی الهی پیش می‌رود تا در وقت معلوم، بر همین قطعه از جغرافیای زمین، خیمۀ دولت جهانی مستضعفان و مؤمنان آل محمد (ص) را به امامت خلف صالح از نسل اسماعیل نبی (ع) بر پا کند.

در بخشی از کتاب زنجیرهای نامرئی می‌خوانیم:

نباید فراموش کرد که احساس ناامنی بیشتر از خود ناامنی، فضا، مناسبات و روابط مردم را آلوده و آسیب‌پذیر می‌سازد. شاید به دلیل تجربۀ مکرر و تقریبا نهادینه شدۀ موارد یاد شده باشد که مردم، در وقت مواجهه با مشکلات، از طی مسیر و تجربۀ مجاری قانونی سر باز می‌زنند؛ در حالی‌که خودشان هیچ جرمی مرتکب نشده‌اند. از همین رو در وقت مواجهه با مشکلات، ابتدا به ساکن، سر در پی یافتن واسطه، دلال و پشتیبان می‌گذارند؛ در حالی که اساسا قوانین برای برطرف ساختن موانع، تنظیم روابط، تسهیل مناسبات و دفع مضرات جعل می‌شوند.

جعل، اجرا و نهادینه کردن قوانین بد، صدها مرتبه بهتر است از جعل قوانین خوب، اما اجرای بد. گاهی مردم از انتخاب شدن یک هنرپیشه یا نوازندۀ ساز به عنوان رئیس جمهور یا وزیر در یکی از کشورهای غربی در عجب می‌آیند و نظام‌های سیاسی آن‌ها را به سخره می‌گیرند. آن‌ها از این نکته غفلت می‌کنند، آن‌ها نمی‌دانند که در غرب این عروسک‌های خیمه‌ شب‌ بازی هیچ‌کاره‌اند. استراتژیست‌های پشت پرده، صاحبان کمپانی‌های بزرگ و اعضای بیلدربرگ پخته‌تر و کاردان‌تر از آن هستند که زمام سلطنت و حکومت دولت‌ها را به دست چند هنرپیشه یا جوان نوخط بسپارند و امید تأسیس حکومت جهانی را هم در دل بپرورند.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
فصل اول: بحران فراگیر در شرق اسلامی
جایگاه اهل نظر
شعبده‌بازان صحنه علم و فرهنگ
دروازه گشوده و نگهبان خفته (فراری دادن مغزها)
از بلندای برج‌ها
عاقل و یک اشاره
لطفا آقایان وزرا بخوانند!
استراتژی ناامن‌سازی و تغییر
راز درهای بسته!
از ماست که بر ماست!
بحران فراگیر شرق اسلامی و جهان تک حکومتی
فصل دوم: فرقه‌سازی و سد شکسته ما
فرقه‌ها
جنگ فرقه‌ها!
سیل فرقه‌های نوظهور و سد شکسته ما
از جنگ‌های صلیبی تا فرقه‌سازی معاصر
فرقه‌ها و مهدویت
مسافران ملبورن
استراتژی «تخته قاپو کردن» فرقه‌ها
نبرد تا وقت معلوم
اما بعد!
مثلث خونین، ائتلاف «صلیب، سلفی و صهیون»
مسلمانان صهیونیست و کنفرانس کلیولند
فصل سوم: جهان تک حکومتی و ترفندهای استعمار
طوفان سهمگین
عهد فاستوس و انسان امروز
حمله و یورش غربیان به شرق
هجوم کفتارها
مصداق‌یابی و مصداق‌شناسی
زنجیرهای نامرئی یهود
فرمان دارالانشاء
معماران خاورمیانة جدید
تاریخ فردا
نبرد نهایی
اسلام‌هراسی و اسلام‌گرایی
استراتژی آمریکا بحران برای خروج از ایجاد رعب از دشمن جعلی
نبرد بیوتکنولوژی

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زنجیرهای نامرئی
نویسنده
ناشر چاپینشر موعود عصر
سال انتشار۱۳۹۵
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات280
زبانفارسی
شابک978-964-6938-78-6
موضوع کتابکتاب‌های علوم اجتماعی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زنجیرهای نامرئی

صادق کلوانی
۱۴۰۲/۲/۲۸
کتاب بسیار عالی کاش به انتقادهای به جا، وبه ضعف‌های مدیریت وحکمرانی
توجه می‌شد.
Mahdi Ch
۱۳۹۶/۹/۱۶
کتاب مفیدی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زنجیرهای نامرئی

برای دریافت کتاب زنجیرهای نامرئی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.