معرفی و دانلود کتاب زندگی برزخی

عکس جلد کتاب زندگی برزخی
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زندگی برزخی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زندگی برزخی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زندگی برزخی

کتاب زندگی برزخی نوشته‌ی آلن اسکینز درباره‌ی جوانی به نام جو است که با کهنه سرباز جنگ ویتنام آشنا می‌شود و می‌فهمد که این سرباز در گذشته به یک نوجوان تجاوز کرده و او را کشته است. جو قصد دارد این جنایت را بررسی کند و شما را با تبعات جنگ آشنا سازد. این رمان پرافتخار با استفاده از حقایق تاریخی، چهره‌ی واقعی کشور آمریکا را نشان می‌دهد.

درباره‌ی کتاب زندگی برزخی:

جو تالبرت شخصیت اصلی رمان زندگی برزخی (The Life We Bury) خانواده‌ی بسیار خاصی دارد. پدر پیش از تولد، او و مادرش را ترک کرده، مادر خانواده نیز دائم‌الخمری است که از اختلال دوقطبی رنج می‌برد. از طرف دیگر یک برادر ناتنی‌ هم دارد که مبتلا به اوتیسم است. جو که در چنین خانوده‌ای بزرگ شده به بهانه‌ی دانشگاه به شهر دیگری فرار می‌کند.

او اکنون در روزهای نخست تحصیلش به سر می‌برد و باید پروژه‌ی زندگی‌نامه‌نویسی را انجام دهد. او قصد دارد تکلیف خود را به آسان‌ترین شکل ممکن انجام دهد. جو برای این کار به سراغ پیرمردی در آسایشگاه سالمندان می‌رود که تصور می‌کند قهرمان ملی محسوب می‌شود؛ چرا که در جنگ ویتنام حضور داشته است اما به مرور متوجه می‌شود که این پیرمرد به دختری نوجوان تجاوز کرده و بعد او را کشته است و به دلیل بیماری و کهولت سن سال‌های آخر حبس ابد خود را در این آسایشگاه به سر می‌برد.

اکنون جو قصد دارد این پروژه را به صورت جدی دنبال کند؛ او تمایل دارد بداند که این پیرمرد واقعاً این جنایت‌ را انجام داده و یا دست‌های دیگری سرنوشت او را تغییر داده است. البته شخصیت اصلی داستان در حل این معمای جنایی تنها نیست و دختری به نام لی‌لا نیز در حل پرونده او را همراهی می‌کند. جو احساس می‌کند با آشکار کردن حقایق این ماجرا می‌تواند خود را هم از برزخی که سال‌هاست در آن دست و پا می‌زند، نجات دهد. شما چه فکر می‌کنید، آیا او موفق می‌شود؟

لازم به یاد آوری است آلن اسکینز (Allen Eskens) در طول داستان و از زبان شخصیت‌های مختلف، جنگ ویتنام را به کشتار سرخپوستان بومی آمریکا تشبیه کرده و ضمن اشاره به جنایات آمریکا در ویتنام، به بررسی پیامدهای روانی این جنگ بر سربازان آمریکایی نیز می‌پردازد.

جوایز و افتخارات کتاب زندگی برزخی:

- کتاب برتر یو. اس. ای تودی
- برنده‌ی جایزه‌ی لفتکوست کرایم
- بهترین رمان ژانر مینه سوتا بوک
- نامزد جایزه ادگار
- نامزد جایزه آنتونی اواردز
- برنده‌ی جایزه‌ی بری
- برنده‌ی جایزه‌ی سیلور فالچن
- بهترین رمان آی تی دبلیو تریلر اواردز
- بهترین رمان میستری پیپل
- مقام دوم بهترین کتاب سال مجله ساسپنس

نکوداشت‌های کتاب زندگی برزخی:

- تعلیقی استادانه. (BOOKPAGE)
- یک آغاز مسحورکننده، آشکار ساختن چندین دهه راز در یک داستان با ارزش از رستگاری. (JULIE KRAMER)
- طرفداران آثار هیجان‌انگیز باید نگاه خود را به اسکینز معطوف کنند؛ او یک فرد بی‌نظیر است. (BOOKLIST)
- یک داستان هوشمندانه و جذاب با شخصیت‌هایی که از همان ابتدا شما را شگفت‌زده می‌کنند. (THE BIG THRILL)

کتاب زندگی برزخی مناسب چه کسانی است؟

اگر به داستان‌های تاریخی، روانشناسی و جنایی علاقه دارید، مطالعه‌ی این رمان را از دست ندهید.

با آلن اسکینز بیشتر آشنا شویم:

او قبل از مهاجرت به شمال برای شرکت در دانشگاه مینه‌سوتا، در شهر جفرسون ایالت میسوری بزرگ شد. بعد از فارغ‌التحصیلی با مدرک روزنامه‌نگاری، به دانشگاه حقوق رفت و سرانجام در مانکاتوی مینه‌سوتا، جایی که شروع به کارآموزی حقوق کرد و خانواده‌اش را تشکیل داد، مستقر شد. او مهارت‌های خلاقانه‌ی نویسندگی‌اش را در برنامه‌ی وزارت امور خارجه در دانشگاه دولتی مینه‌سوتا و مرکز ادبیاتی لافت و فستیوال تابستانی نویسندگان در آیوا تعالی بخشید.

در بخشی از کتاب زندگی برزخی می‌خوانیم:

ژانت، متصدی عمارت هیل ویو، این‌بار که از در جلویی وارد شدم بهم لبخند زد. اینکه تماسم برای گرفتن برنامه‌ی خواب و خوراک آقای ایورسون موثر افتاد. بهم گفت که حوالی ساعت دو برم، که درست به موقع رفتم، همین‌که از در داخل شدم دیوارِ بوی ماندولاتوم رو پیش‌بینی می‌کردم.

زن پیری که کلاه‌گیس کج به سر داشت هنوز جلوی در ورودی بود و وقتی که از در داخل می‌شدم توجهی به من نمی‌کرد. قبل از اینکه از آپارتمانم بیام بیرون، جرمی رو روی مبل نشوندم و فیلمش رو براش گذاشتم و دوباره بهش نشون دادم که کدوم دکمه‌های رو کنترل رو فشار بده و به کدوما دست نزنه. اگر همه‌چی به خوبی پیش می‌رفت و ایورسون قبول می‌کرد که موضوع تحقیقم بشه، فقط یه کم زمان احتیاج داشتم که برای تکلیفم، پیش‌زمینه جمع کنم.

ژانت بلند شد و از پشت میز پذیرش اومد بیرون و گفت: «سلام جو.»
پرسیدم: «به موقع اومدم؟»
«به همون خوبی که باید باشه. آقای ایورسون شب بدی رو گذروند. سرطان پانکراس چیز وحشتناکیه.»
«حالش خوبه؟ می‌تونه...»
«الان خوبه. شاید یه کم خسته باشه. درد شکمش بعضی وقتا عود می‌کنه و ما مجبوریم آرومش کنیم که چند ساعت بتونه استراحت کنه.»
«پرتودرمانی یا شیمی‌درمانی نمی‌شه؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زندگی برزخی
نویسنده
مترجمصفورا صحافی
ناشر چاپی آوای دانش گستر
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات350
زبانفارسی
شابک978-622-674612-0
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زندگی برزخی

παρισα κη
۱۴۰۰/۸/۶
داستان یه کتاب هر چقدر هم که خوب باشه، اگر مترجم نتونه کارش رو به درستی انجام بده، در نهایت به یه فاجعه تبدیل میشه و در مورد کتاب "زندگی برزخی" باید بگم که ترجمه‌ی خانم صحافی خیلی فوق العاده بود... داستان خوب کتاب در کنار ترجمه‌ی عالی ایشون، تجربه‌ی دلنشین و لذت بخشی برای من بود...
علی م
۱۳۹۹/۱۲/۲۵
این رمان به خوبی سبک زندگی آمریکایی رو که طی فرایند جهانی سازی می‌خوان به بقیه دنیا قالب کنن به تصویر می‌کشه، و البته شخصیت اول داستان جو تالبرت هم به خوبی تونست از اون زندگی جهنمی، زندگی جدیدی برای خودش درست کنه و در کل ماجرای جالب و خوندنی درست کرده که خوندنش رو به بقیه هم توصیه می‌کنم.
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زندگی برزخی

برای دریافت کتاب زندگی برزخی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.