معرفی و دانلود کتاب صوتی گزارش محرمانه

عکس جلد کتاب صوتی گزارش محرمانه
قیمت:
109200 تومان - 11.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گزارش محرمانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی گزارش محرمانه و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی گزارش محرمانه

تام راب اسمیت در کتاب صوتی گزارش محرمانه داستان یک افسر سابق اداره‌ی امنیتی به نام لئو دمیدوف را به تصویر می‌کشد که پس از مرگ استالین، در تلاش است گذشته‌ی کاری خود را فراموش کند. اما این امر سخت‌تر از چیزی‌ست که در سر می‌پروراند. کتاب حاضر در ادامه‌‎ی رمان مشهور و پرفروش کودک 44 به رشته‌ی تحریر درآمده و جایزه‌ی «Galaxy» را از آن خود کرده است.

درباره کتاب صوتی گزارش محرمانه:

تام راب اسمیت (Tom Rob Smith)، نویسنده‌ی مشهور انگلیسی که با نگارش رمان کودک 44 اعتباری بین‌المللی به دست آورد، حالا با کتابی تازه بازگشته است. رمان گزارش محرمانه (The secret speech)، دنباله‌ای‌ست پرتعلیق و تاریک بر کودک 44 که توانایی بی‌حد‌وحصر نویسنده‌اش را به تصویر می‌کشد.

در رمان نام‌برده به وقایع سیاسی دوران اتحاد جماهیر شوروی پس از مرگ استالین گوش می‌سپاریم. سال 1956 است، زمانی دشوار برای اتحاد جماهیر شوروی. استالین مرده و رژیم مستبد در حال فروپاشی‌ست. حالا خروشچف، رهبر تازه‌ی شوروی، در کنگره‌ی بیستم حزب کمونیست گزارشی ارائه کرده و در آن به انتقاد از سیاست‌های پرخاشگرانه‌ی استالین پرداخته است. او به مردم وعده‌ی نیک‌رفتاریِ قدرتمندانی را می‌دهد که تا پیش از این به واسطه‌ی کشتارها و پاکسازی‌های گسترده‌‌شان تعریف می‌شدند.

در این اثر نیز همچون کتاب کودک 44 لئو دمیدوف، افسر پیشین اداره امنیت، به همراه رایسا همسرش و دو دختر خوانده‌شان حضور دارند. لئو در تلاش است گذشته‌ی کاری خود را به دست فراموشی بسپارد و با خانواده‌اش زندگی تازه‌ای بسازد. غافل از این که گذشته او را رها نخواهد ساخت و چیزی که در خانواده‌ی او فرو ریخته، به این آسانی از نو بنا نخواهد شد. تام راب اسمیت در کتاب گزارش محرمانه درام‌های پیچیده‌ای خلق کرده؛ به شیوه‌ای که مخاطب را تا ثانیه‌ی آخر با خود همراه می‌سازد. تنش، کینه و بغض در سرتاسر داستان موج می‌زند و تصور پایان‌بندی آن کاری‌ست بی‌نهایت دشوار.

کتاب گزارش محرمانه اولین بار در سال 2009 منتشر و با استقبال گسترده‌ای مواجه شد. همانطور که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، جایزه‌ی کتاب انگلیسی «Galaxy» از جمله جوایزی‌ست که این اثر برای نگارنده‌اش به ارمغان آورده است.

نکوداشت‌های کتاب صوتی گزارش محرمانه:

- رمانی نفسگیر و حماسی. (Amazon)
- اثری غنی و پیچیده. (The Guardian)
- این اثر جایگاه تام راب اسمیت را به عنوان یکی از هیجان‌انگیزترین نویسندگان جدید تثبیت می‌کند. (Barnes & Noble)

کتاب صوتی گزارش محرمانه مناسب چه کسانی است؟

اگر به رمان‌های تاریخی و جنایی علاقه دارید،‌ کتاب صوتی گزارش محرمانه برای شماست.

با تام راب اسمیت بیشتر آشنا شویم:

تام راب اسمیت در سال 1979 و از مادری سوئدی و پدری انگلستانی به دنیا آمد. تام در جوانی به تحصیل در رشته‌ی شعر و ادبیات انگلیسی مشغول شد و پس از آن نیز به مدت یک سال در رشته‌ی نویسندگی تحصیل کرد.

اسمیت اولین رمان خود را با نام کودک 44 در سال 2008 منتشر کرد و با این کتاب، کاندیدای 17 جایزه‌ی بین المللی شد و توانست هفت مورد از آن‌ها را کسب کند. موفقیت و محبوبیت این کتاب به حدی بود که به سی و یک زبان ترجمه شد. از میان دیگر آثار تام راب اسمیت می‌توان به مواردی مانند مزرعه، مامور 6 و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی گزارش محرمانه می‌شنویم:

رایسا ایستاد و شوهرش را تماشا کرد. لئو که مشغول پرونده‌های سری بود، متوجه حضور همسرش نشد. این چهره‌ی لئو رنگ پریده، آشفته، شانه‌های قوز کرده بر اسنادی سری، سرنوشت دیگران را که در دستان او بود می‌توانست از گذشته‌ی ناخوشایند او جدا کند. وسوسه شد با رد شدن از کنار او واکنش نشان دهد، همان طور که پیش از این هم بارها این کار را کرده بود، از او دوری کند و نادیده‌اش بگیرد. هجوم خاطرات بد مثل شکلی از حالت تهوع به او ضربه می‌زد. او علیه این احساس مبارزه می‌کرد.

لئو دیگر آن مرد سابق نبود. رایسا دیگر اسیر آن ازدواج نبود. جلو رفت، دستش را روی شانه‌ی لئو گذاشت و او را به عنوان مردی که تصمیم گرفته بود عاشقش باشد پذیرفت.

الئو از تماس دست او از جا جهید. متوجه ورود زنش به اتاق نشده بود. احساس کرد بی خبر آمدن رایسا رازش را برملا کرده است. به تندی ایستاد و صندلی پشت سرش به صدا در آمد. حالت عصبی رایسا را، چشم در چشم دید. هرگز از او نخواسته بود دوباره چنین احساسی داشته باشد. باید توضیح می‌داد مشغول چه کاری بوده. دوباره در عادت‌های سکوت و اسرار قدیمی‌اش سقوط کرده بود. دستش را دور کمر او گذاشت. رایسا سرش را روی شانه‌ی او گذاشت و لئو متوجه شد که او دزدکی به پرونده‌ها نگاه می‌کند.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه (یک)
نمونه (دو)
55 دقیقه
اتحاد جماهیر شوروی - مسکو - سوم ژوئن 1949
48 دقیقه
هفت سال بعد - مسکو، 12 مارس 1956
40 دقیقه
همان روز
38 دقیقه
همان روز
54 دقیقه
همان روز
41 دقیقه
همان روز
58 دقیقه
پانزده مارس
39 دقیقه
همان روز
64 دقیقه
ده کیلومتری شمال مسکو - هشت آوریل
50 دقیقه
کولیما: پنجاه کیلومتری شمال بندر ماگادان
43 دقیقه
کولیما: سی کیلومتری شمال ماگادان
60 دقیقه
کولیما: همان روز
35 دقیقه
همان روز
50 دقیقه
مسکو - همان روز
45 دقیقه
همان روز
60 دقیقه
پنج ماه بعد - مسکو، بیست اکتبر
61 دقیقه
اروپای شرقی تحت کنترل شوروی
45 دقیقه
بیست‌وچهار اکتبر
52 دقیقه
همان روز
75 دقیقه
همان روز

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی گزارش محرمانه
نویسنده
مترجمنادر قبله ای
راویتایماز رضوانی
ناشر چاپیانتشارات مروارید
ناشر صوتینشر ماه آوا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۶ ساعت و ۵۱ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان خارجی، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه صوتی
109200 ت - 11.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی گزارش محرمانه

Mehdi tanha
۱۴۰۲/۱۰/۴
باسلام
من منتقد نیستم، اما باید درباره این کتاب نظر منتقدانه بدم، پس با اینکه فکر میکنم بین تمام رمان‌های نوشته شده در دنیا، نهایتا می‌شود فقط به ۱۰ اثر امتیاز کامل پنج داد، اما واقعا برای این سه‌گانهء فوق‌العاده تام‌راب اسمیت، وسوسه شدم که امتیاز کامل بدهم...
این کتاب حتی از کتاب اول (کودک ۴۴)
پخته‌تر و جاافتاده‌تر بود، شخصیت‌ها در این کتاب (گزارش محرمانه) بسیار منطقی‌تر از کتاب اول هستند، داستان‌پردازی به شدت هیجان‌انگیز، منطقی و باورپذیر است، هرچند کمی اغراق و غلو داشت اما مگر برای داستان‌پردازی و شکل‌گیری درام کمی بزرگنمایی لازم نیست؟
در گزارش محرمانه، همه چیز و همهء شخصیت‌ها در جای خود قرار گرفته بودند، اما تنها شخصیتی که اندکی غیر قابل درک می‌نمود، شخصیت دختر بزرگشان بود که بیش‌از آنچه که باید رفتار اگزجره، یا بزرگنمائی داشت، در واقع حتی لئو یا همسرش هم از خود دفاعی نمیکردند، لئو اصلا مسئول کشته شدن پدر دختر نبود، او حتی به دلیل برخورد با بانی و قاتل پدر دختر، به گرفتاری‌های بسیاری افتاد و همه چیز را از دست داد و در نهایت، حتی دخترها را به فرزندی پذیرفت...
این درست است که کارهای قبلی لئو، کنش‌های بی‌رحمانه‌اش در گذشتهء شخصیت، اصلا قابل دفاع یا حتی بخشش نبوده، اما در مورد دختر بزرگتر صادق نیست، که حتی در این باره هم، نویسنده با مهارت فوق‌العاده خود، آنرا کمی باورپذیر کرده است...
باتشکر
Zahra Zafar
۱۴۰۱/۱۲/۱
از اونجایی که این کتاب یکی از سه گانه کتاب‌های راب اسمیت در رابطه با دوره کمونیستی روسیه است، ابتدا به دوستانی که قصد دارند این کتاب رو مطالعه کنند پیشنهاد میکنم که حتما کتاب کودک ۴۴ رو بخونند تا در ادامه بتونند راحت تر با این کتاب همراه شوند.
داستان این کتاب نیز مانند داستان قبلی (کودک ۴۴) بسیار
پر کشش بود. داستانی که به وقایع سیاسی دوران اتحاد جماهیر شوروی میپردازد. داستان قبلی در دوره خفقان و سرکوب استالین بود ولی این داستان در دوره پس از مرگ استالین و در زمان خروشچف رهبر جدید شوروی شکل گرفته است. گزارش محرمانه به نامه‌ای از خروشچف اشاره دارد که در سطح کشور پخش می‌شود که به نقد رفتارها و عملکرد دوران استالین پرداخته. گزارشی که باعث به وجود آمدن انتقام و تسویه حساب‌های شخصی می‌شود که زندگی بسیاری از افراد را تحت تاثیر قرار می‌دهد.
نکته دیگری که بر جذابیت داستان افزوده بود صدا و اجرای بسیار زیبای تایماز رضوانی عزیز بود که حس و حال داستان را به خوبی به شنونده منتقل می‌کرد.
فاطمه خجسته
۱۴۰۱/۱۱/۲۷
به اضطراب و التهاب جامعه‌ی اتحاد جماهیر شوروی، پس از مرگ استالین و جانشینی خروشچف پرداخته. خروشچف با اینکه از نزدیکان استالین بوده، در همان آغاز قدرت گرفتنش، نامه‌ای رو در سطح کشور ارسال می‌کنه و در آن به انتقاد از عملکرد پرخاشگرانه، بی‌رحمانه و سیاست‌های استالین در طول دوران زندگیش می‌پردازه. این نامه حتی در مدارس توسط معلمان می‌بایست خوانده می‌شده و جرقه‌ی انقلابی رو باعث میشه که به طرز مهار ناپذیری، ریشه‌ی بسیاری از ناامنی‌های بعدی رو در سطحی گسترده باعث میشه و خواه ناخواه زندگی شخصیت‌های داستان، مثل لئو و بسیاری از دوستانش که افسرانی در زمان جنگ، پس از جنگ و در دوران استالین و خروشچفند، بطور چشمگیری تحت تاثیر قرار می‌ده‌ و از روال عادی خارج می‌کنه. وقتی جایگاه استالین مورد نقد و انتقاد قرار می‌گیره، این دوگانگی پیش آمده، مسیری رو برای شعله‌ور شدن آتش خشمی دراز مدت و زیر خاکستر در سینه‌ی مردمی باز می‌کنه که به نوعی از عملکرد و تصمیمات او، خودشون و یا خانواده‌هاشون آسیب دیدند و اگرچه دست استالین از دنیا کوتاه هست اما به تسویه حساب‌های شخصی و خیابانی با اشخاصی می‌پردازند که باعث از هم پاشیدگی زندگی‌هاشون شدند. این تسویه حساب‌ها، بی‌قانونی‌ها و ناامنی‌های زیادی رو باعث میشه و خانواده‌های بسیاری رو از درون متلاشی یا آسیب دیده می‌کنه. انقلابی که در اون زمان به وسیله‌ی خروشچف شکل می‌گیره، به عقیده‌ی یکی از شخصیت‌های داستان، بدون آمادگی و ایجاد مقدمات اولیه پدید آمده و با سرعت بسیار زیادی مشتعل و مهار ناپذیر میشه و جنگ داخلی گسترده‌ای رو رقم می‌زنه.
بهاره محمدی اسفه
۱۴۰۱/۱۱/۱۸
این کتاب هم مثل کتاب اول بی نظیر بود. داستانی جذاب و نفس‌گیر از دل روسیه زمان خروشچف، با ریتمی تند و توصیفاتی دقیق و شخصیت پردازی درست.
توصیف سرمای شوروی در این داستان چنان است که با خواندن آن خون در رگ‌ها منجمد می‌شود و می‌توان بخار حاصل از نفس شخصیت‌های داستان را هم حس کرد. همچنین است توصیف و و
بی‌رحمی، ناامنی، کشتار، گرسنگی سنگدلی.
نکته دیگر اینکه در این داستان نویسنده به خوبی نشان می‌دهد چگونه است که یک نظام بیمار افراد جامعه تمام ارگان‌ها را هم بیمار می‌کند و هر تلاشی را در جهت اصلاح و بهبود به ناکامی می‌کشاند و چگونگی نابودی انسان و انسانیت را زیر چرخ دنده‌های نظام استبدادی نشان می‌دهد.
موسیقی بسیار زیبا و به جا بود و به خوبی حس اثر را انتقال می‌داد.
صدای گرم جناب رضوانی به همراه اجرای بی نظیر ایشان جذابیت اثر را صد چندان کرده و به انتقال حس قصه کمک شایانی کرده است.
با تشکر از کتابراه.
Amirtaher Shahri
۱۴۰۱/۱۰/۳
همه کامنتها تقریبا کپی همدیگه هستن و من هم نمیخام اشاره کنم این کتاب جلد چندم. کدوم مجموعه هست، بالاخره افرادی که میخان کتاب رو بخونن خودشون حتما متوجه میشن و نیازی نیس این چیزا گفته بشه، هدف از ثبت کامنت اینه که وقتی فردی جدیدا میخاد کتابی رو تهیه کنه میره کامنتها رو میخونه و ببینه نظر مردم که چیه قبلا خوندن و واقعا اینکه اشاره بشه این کتاب جلد چندم. چیه هیچ کمکی نمیکنه و معنی نداره….
اما نظر بنده این هست که کتاب برخلاف کلیشه‌ها که همیشه خسته کننده هستن سطح رئالیتی قابل قبولی داره و این باعث جذابیت اثر شده و همینطور باعث شده غیرقابل پیش بینی باشه که با مطالعه ش هیجان و لذت زیبایی رو همراه خواهد داشت. حتما توصیه میکنم برای کسانی که به کتابهای رمز آلود و‌معمایی و جنایی، اقتباس گرفته از واقعیت وهمچنین اگه به تاریخ کمونیست و اتحاد جماهیر شوروی کتابهای مربوط به اون دوران علاقه داشتین حتما توصیه میکنم مطالعه و اجرای راوی جناب رضوانی با صدای رسا ‌و پر خیلی جذاب‌تر کرده …
با تشکر از کتابراه.
M R
۱۴۰۱/۸/۵
کتاب گزارش محرمانه دومین داستان از سه گانه تام اسمیت و ادامه داستان زندگی لئو و رایساست که در زمان استالین و سالهای بعد از مرگ اون اتفاق میفته. اگر کتاب کودک ٤٤ که اولین داستان این سه گانه هست رو نخوندید ممکنه قسمتهایی از داستان گنگ و بی معنی به نظر برسه، اما اتفاقات این کتاب تقریبا مستقل از گذشته هستن. شاید برخلاف کتاب اول که بیشتر معمایی و جنایی بود و کاملا حس وحال دوران جنگ سرد رو داشت این کتاب بیشتر ماجراجویانه ست و حس و حال جنگ رو انتقال میده. نیاز به گفتن نیست که اتفاقات و صحنه‌ها با چه دقت و زیبایی توصیف شده بطوریکه انگار در حال دیدن فیلم هستید. از نظر محتوی در این کتاب هم با کلی تحولات روحی و فکری قهرمانان همراه میشید اما شاید در مورد لئو و رایسا جاهایی از داستان اغراق آمیز و از حالت رئال خارج شده، و بیشتر فاز قهرمانی و حتی جاهایی که با زویا برخورد دارن حالت فانتزی و رمانتیک پیدا کرده!! که برای حس وحال آدمای اون زمان با توجه به شرایط سخت زندگی شون کمی غیرقابل باوره. صد البته در پس زمینه داستان هیجان و غم ناشی از سیاستی که جنگ رو سبب شده و روشن شدن نیت وقصد واقعی آدمها و تزویر در رفتارشون بارها خواننده رو غافلگیر وحتی سرخورده میکنه، گویی نویسنده در طول داستان به استادی حس وحال اندوه، بی اعتمادی و ترس رو در تک تک سلولهای خواننده بیدار میکنه. روی هم رفته کتاب زیبا و خواندنی هست. البته که نسخه صوتی کتاب امتیاز روایت بی نقص و صدای گرم گوینده رو هم اضافه تر داره که جذابیت داستان رو بسیار بیشتر و دلپذیرتر کرده.
ازاده پورکریمی
۱۴۰۱/۶/۲۳
این کتاب در واقع جلد دوم و ادامه داستان کودک ۴۴ می‌باشد. داستانی واقعی در جامعه کمونیستی روسیه.. حکومت کمونیستی که در سالهای اولیه ظهور خود در جامعه فشار و خفقان شدیدی در جامعه ایجاد کرد قبل از این که با شکستی سنگین نابود شود با مرگ استالین و ایجاد تغییرات نسبی سعی در ایجاد اصلاحاتی در جامعه داشت. این اصلاحات شرایط زندگی را برای مجریان قانون و افرادی که به استالین و قوانین جامعه کمونیستی ایمان کامل داشتند بسیار سخت کرد.
قهرمان داستان لئو که در داستان قبل زندگی خانوادگی خود را سروسامان داده و خانواده خود را با قبول سرپرستی دو دختر قربانی قتل‌های کمونیستی بزرگتر کرده بود، در این داستان به دنبال نجات یکی از دختران خود گرفتار داستان خطرناکی می‌شود و با یکی از زندانیان نجات یافته روبرو می‌گردد. و باز هم دو راهی‌های خطرناک و انتخاب.. لیو قهرمان داستان همیشه با چالش تلاش برای زندگی مواجه است.. تنازع برای بقا.. نجات خود و خانواده..
پانته آ
۱۴۰۱/۱۰/۳
تایماز رضوانی... خسته نباشید... واقعا عالی روایت کردید مثل همیشه...
اسپویل***
داستان خوبی بود... از کودک ۴۴ضعیف تر است... نمیدانم واقعا میشود یک والد (غیر حقیقی) اینقدر برای نجات کودکی که قصد دارد وی را بکشد و در خواب با چاقو بالای سرش می‌ایستد خود را به آب و آتش بزند یا نه؟
صبوری بیش از این و
اندازه زوج در برابر این دختر جالب است فکر میکنم در آن اغراق شده. نجات چندین دفعه‌ای جان مرد اول داستان... فرار پی در پی او از دست کسانی که خواهان قتل او هستند... معمایی هم نبود و بنده شخصا بخاطر کودک ۴۴ این داستان را هم گوش کردم. چرا آن زن معلوم الحال نکشتشان و بازی الکی و مسخره‌ای برایشان ترتیب داد؟...
حسین رومنجانی
۱۴۰۲/۸/۲۰
سلام و عرض ادب،
باید بگم داستان واقعا ارزش شنیدن رو داشت، اما با شنیدنش بسیار زیاد از این که در کشوری بنام ایران با چنین مردی که در کارنامه‌ی خودشون اینقدر در وفاداری، محبت و پشت هم بودن مقام، رتبه و نمره‌ی بالایی دارن، زندگی میکنم و ایرانی هستم از ته دل افتخار میکنم، و داستان با اینکه حس روحی شد
بسیار سردی داره، باعث تا با عملکرد‌های تک تک شخصیت‌ها، شخصا طرف هیچ یک رو نگیرم، و یه جورایی همشون رو از یک قماش بدونم، ودر لابلای نکات ریز ماجرا، عشقم به فرهنگ و سنت‌های مردمه خودمون بیشتر بشه، ممنون
کامران بلوریان
۱۴۰۱/۱۰/۲۷
یعنی یک سه گانه بسیار قوی با شنیدن این سه کتاب اول کودک 44 و دو قسمت بعدی اون یعنی گزارش محرمانه و سومین قسمت یعنی مأمور6 به هیچ وجه دلتون نمیاد کتاب رو زمین بزارید شما علاوه بر یک رمان جنایی و معمایی با یک کتاب که شما رو به قلب روسیه دوران سیاه استالینی میبره و ابعاد تازه‌ای از کمونیست رو براتون و نشون میده البته باید اشاره کرد به خوانش بسیار قوی و عالی جناب تایماز رضوانی که الحق و والانصاف توی دنیای کتابهای صوتی به یک برند تبدیل شده‌اند. به شدت پیشنهاد میشه این کتاب رو از دست ندید
Eti Atshani
۱۴۰۳/۱/۱۷
کتاب خوبی بود، تاریخ را در قالب داستانی زیبا می‌نمایاند. قهرمان داستان لئو، در زمان استالین جزو کا، گ، ب، بوده و سپس بعد از مرگ استالین در زمان خرشچف بخاطر کارهای که به دستور رهبر وقت انجام داده مواخذه میشود و این حالت و این دگرگونی در زندگی کل جامعه اثر میگذارد. در این داستان جامعه‌ای، که در ان و امنیت عدالت نباشد را به زیبایی به تصویر میکشد، دزدی، خیانت، چپاول، برای حفظ موقعت و جان مباح میگردد و نزول انسان وترس حکفرما میکردد ممنون از شما که کتاب را در دسترس قرار دادید
جلال آسائیان
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
سپاس گزارم از زحمات شما عزیزان در شرکت ماه آوا.
و مخصوصن با صدای گرم و زیبای استاد ارجمند آقای تایماز رضوانی.
کتاب بسیار زیبا و خوبی بود. که به ظرافت خاصی آقای تام راب اسمیت توانسته بود زمان فروپاشی شوروی را بعد از مرگ استالین به نگارش در بیاورد.
و نشاندهت که قدرت و سیاست هیچ حد و مرزی ندارن.

و انسانها برای حفظ منابع و قدرت خود دست به چه کارهای کثیفی میتوانند بزنند.
و در بین این کثافات و کشتو کشتارها باز هم عشق جای زیبای خود را دارد.
متشکرم از زحمات شما عزیزان.
فرزانه خراسانی
۱۴۰۱/۳/۱۹
کتاب گزارش محرمانه...
کودک ۴۴ رو شنیدم ودر ادامه گزارش محرمانه، هر دو فوق العاده بودند، بی نظیر، پر از هیجان وشگفتی واین که نمیدانی، ونمیتوانی حدس بزنی که چه خواهد شد...
توصیه میکنم ابتدا کودک۴۴ رابشنوید، تا با شخصیتهای داستان غریبه نباشید وبیشتر لذت ببرید...
واما.... صدای گوینده جذابیت را که
داستان دوچندان میکند، بطوری خودرا در تک تک لحظه‌های پر تاب وتب داستان تصور میکنید...
ممنون از کتابراه، نشر ماه آوا وراوی داستان
محمد باقر عبیری
۱۴۰۱/۸/۴
از کتاب قبلی (کودک ۴۴) بهتر نیست! ولی به لحاظ نزدیکی به تاریخ ارزش مطالعه دارد. قسمت درام داستان هم که به زندگی خانواده لئو دمیدف میپردازد متوسط است. برخی تنگناهای داستان مانند تصمیم رهبر اردوگاه برای ایجاد شورش یا تصمیم نهایی فرائرا برای آزاد گذاشتن قهرمان‌ها اصلاً برای من منطقی نبود. ضمن اینکه به نظرم نویسنده از تعداد زیاد شخصیت خسته شده بود و چند نفری را تنها از سرش باز کرد. در نهایت با توجه به کتاب قبلی ارزش خرید دارد و شما را تا پایان سرگرم میکند.
Amir Farasati
۱۴۰۲/۵/۷
یک داستان پرکشش با ریتمی تند که شنونده رو میخکوب میکنه. به زیبایی اثر مخرب استبداد رو بر جوامع بشری نشون میده که جوری در تار و پود جامعه رسوخ میکنه که اصلاح رویه تنها با اصلاح سیستم حاکم مقدور نیست و میبایست در کنار این اصلاح ساختار، آحاد جامعه‌ای که در این سیستم غرق شدن رو نجات داد و حس خشم و تنفر و انزجاری که نتیجه‌ی سالها زندگی در یک جامعه مستبد در درونشون رشد کرده رو تنزیه کرد، اما چطور؟
مشاهده همه نظرات 64

راهنمای مطالعه کتاب صوتی گزارش محرمانه

برای دریافت کتاب صوتی گزارش محرمانه و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.