معرفی و دانلود کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان

عکس جلد کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان

کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان نوشته‌ی آژیا سیترو، داستان جالب یکی دیگر از حیوانات جادویی جنگل است که برف غیرمنتظره برایشان دردسر درست می‌کند و به همین دلیل برای کمک به سراغ زویی می‌آیند.

موضوع کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان چیست؟

در داستان پرپیشی‌ها در یخبندان (Caterflies and Ice) که جلد چهارم مجموعه زویی و عینک ایده ساز است، برفی غیرقابل پیش‌بینی کل جنگل را می‌پوشاند. پرپیشی‌ها موجودات سحرآمیزی هستند که با گربه‌های دیگر تفاوت دارند، آن‌ها شش پا دارند و مثل پروانه‌ها پرواز می‌کنند. برف و سرما باعث شده تا دو تا از این پرپریشی‌های بامزه به دردسر بیفتند و تخم‌‌هایشان زیر برف گیر کند. آن‌ها برای کمک به سراغ زویی می‌آیند اما این بار زویی یک اشتباه بزرگ می‌کند که ممکن است همه چیز را خراب کند...

درباره‌ی مجموعه زویی و عینک ایده ساز:

با حیوانات جادویی، علم، رمز و راز و ماجراجویی‌های جذاب مجموعه‌ی زویی و عینک ایده ساز (Zoey and Sassafras) همراه شوید تا به یک دنیای خیالی و جدید قدم بگذارید. آژیا سیترو (Asia Citro) در این مجموعه داستان‌های تخیلی دختری به نام زویی همراه با گربه‌اش ساسافراس را به تصویر می‌کشد. در هر جلد از این کتاب‌ها حیوان جادویی جدیدی با یک مشکل وجود دارد که زویی با کمک علم به دنبال راه‌حل و حل مشکلات این حیوانات است. مادر زویی یک زیست‌شناس و دانشمند است که همیشه مشکلات حیوانات جادویی جنگل را حل کرده و به آ‌ن‌ها کمک می‌کند. آن‌ها هر موقع مشکلی داشته باشند یک زنگ جادویی را فشار می‌دهند تا مادر زویی را خبردار کنند. این بار مادر به سفر می‌رود و زویی باید مراقب مشکلات حیوانات جادویی باشد.

زویی دختری کنجکاو و باهوش است که به طبیعت، علوم تجربی و آزمایش علاقه‌مند است؛ او یک عینک بامزه دارد که نامش عینک ایده سازی است. او هر موقع آن را بالای سرش می‌گذارد تا عینک به مغزش نزدیک‌تر می‌شود، ایده‌های جدید و بکری به ذهنش می‌رسد. زویی در هر داستان با ماجراجویی کودکانه‌اش یا آزمایش می‌کند یا رازی را بررسی می‌کند یا نیاز به تحقیق برای پیدا کردن راه‌حل دارد.

در هر جلد از مجموعه‌ی زویی و عینک ایده ساز اتفاقاتی عجیب و مهیج رخ می‌دهد که قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند و این موضوع در آینده شغلی و تحصیلی آن‌ها تاثیر دارد. قصه‌های فانتزی، بیان دلنشین و تصویرگری‌های سیاه و سفید و زیبای کتاب به خوبی تکمیل کننده هستند که باعث می‌شود کودکان به خوبی با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و یاد بگیرند که هرگز دست از تلاش و پشتکار برندارند. در انتهای هر کتاب معنای کلماتی وجود دارد که به کودکان مفاهیم بسیاری را می‌آموزند که علاوه بر اینکه آن‌ها را سرگرم می‌کند، دانستنی‌هایی را نیز به آن‌ها می‌آموزد.

افتخارات کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان:

- بهترین کتاب کودکان و نوجوانان کتابخانه عمومی نیویورک در سال 2017
- نامزد جایزه Monarch در سال 2019
- نامزد جایزه کتاب Florida SSYRA در سال 2019-2018
- نامزد جایزه Washington OTTER در سال 2019-2018
- کتاب سال A Mighty Girl

نکوداشت‌های کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان:

- سیترو عناصر علمی و فانتزی داستان خود را با لطافت متعادل می‌کند. (Publishers Weekly)
- دیدن داستان‌هایی برای مخاطبان جوان که از روش علمی الگو می‌گیرند بسیار خوب است. (Kirkus Reviews)
- من قطعاً این را به بچه‌ها توصیه می‌کنم و مشتاقانه منتظر کتاب‌های دیگر این مجموعه هستم. (Mel Barnes, University Bookstore)

کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های فانتزی و جذاب این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال آموزنده و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان می‌خوانیم:

دستم را جلوی دهانم گرفتم: «ای وااای نه! حالا آب یخ زده و تخم‌هایتان پشتش گیر افتاده‌اند؟» پَرپیشی‌ها با ناراحتی سر تکان دادند. پَرپیشی‌ اول گفت: «خیلی نگران تخم‌هایمان هستیم. ممکن است زیادی سرد شوند.»

این وضعیت واقعاً اضطراری بود. نباید می‌گذاشتیم آن تخم‌ها یخ بزنند. باید فکری می‌کردم؛ زود، تند و سریع. عینک ایده‌سازم را لازم داشتم. خواستم دنبال عینکم بگردم که یکهو یادم آمد از قبل روی سرم است. چه خوب!

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: برف بهاری
فصل 2: کفش‌های روبرفی
فصل 3: کمک!
فصل 4: لطفاً
فصل 5: دیدار با پَرپیشی‌ها
فصل 6: یخ!
فصل 7: درست به‌موقع
فصل 8: باز هم برف
فصل 9: آزمایش علمی
فصل 10: سیب‌زمینی‌های شُل و لاستیکی
فصل 11: سرانجام!
فصل 12: جادو؟
فصل 13: وقتش رسیده!
فصل 14: صدای در
فهرست کلمات
در مورد نویسنده و تصویرگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان
نویسنده
مترجمهدا نژادحسینیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-600-462-417-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان

Banafsheh Farkhondeh
۱۴۰۰/۴/۲۸
وای عالیههه من خیلی این کتاب رو دوست دارم کلا همه کتاب‌های زویی😍 پیشنهاد میکنم حتما بخوانیدش (من ۱۱ سالمه)
پرنیا حکاکی فرد
۱۴۰۰/۴/۱۹
خوبه
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان

برای دریافت کتاب زویی و عینک ایده ساز 4: پرپیشی‌ها در یخبندان و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.