معرفی و دانلود کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی

عکس جلد کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی
قیمت:
36000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی

کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی نوشته‌ی آژیا سیترو، ماجرای بامزه‌ی یکی از حیوانات جادویی جنگل را به تصویر می‌کشد که موهایش هر روز کپک می‌زند و از زویی می‌خواهد که هر چه زودتر راه‌حلی برای این کپک‌ها پیدا کند.

موضوع کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی چیست؟

در داستان هیولای کپکی (Monsters And Mold) که جلد دوم مجموعه زویی و عینک ایده ساز است، یک هیولای بامزه به نام گروپ با یک مشکل عجیب به سراغ زویی و ساسافراس می‌آید تا به او کمک کنند. با وجود اینکه گروپ هر روز خودش را می‌شست اما روز بعدش موهایش پر از کپک می‌شد. او به مهمانی هیولاها دعوت بود اما با این وضعیت موهایش خجالت می‌کشید در جشن شرکت کند. زویی وقتی از مشکل گروپ باخبر شد، عینک شگفت‌انگیزش را روی سرش گذاشت و شروع به انجام دادن آزمایش‌های مختلف کرد تا به هیولای کپکی کمک کند. به نظر شما زویی و گربه‌اش ساسافراس موفق می‌شوند خودشان به تنهایی راه‌حل این مشکل را پیدا کنند؟

درباره‌ی مجموعه زویی و عینک ایده ساز:

با حیوانات جادویی، علم، رمز و راز و ماجراجویی‌های جذاب مجموعه‌ی زویی و عینک ایده ساز (Zoey and Sassafras) همراه شوید تا به یک دنیای خیالی و جدید قدم بگذارید. آژیا سیترو (Asia Citro) در این مجموعه داستان‌های تخیلی دختری به نام زویی همراه با گربه‌اش ساسافراس را به تصویر می‌کشد. در هر جلد از این کتاب‌ها حیوان جادویی جدیدی با یک مشکل وجود دارد که زویی با کمک علم به دنبال راه‌حل و حل مشکلات این حیوانات است. مادر زویی یک زیست‌شناس و دانشمند است که همیشه مشکلات حیوانات جادویی جنگل را حل کرده و به آ‌ن‌ها کمک می‌کند. آن‌ها هر موقع مشکلی داشته باشند یک زنگ جادویی را فشار می‌دهند تا مادر زویی را خبردار کنند. این بار مادر به سفر می‌رود و زویی باید مراقب مشکلات حیوانات جادویی باشد.

زویی دختری کنجکاو و باهوش است که به طبیعت، علوم تجربی و آزمایش علاقه‌مند است؛ او یک عینک بامزه دارد که نامش عینک ایده سازی است. او هر موقع آن را بالای سرش می‌گذارد تا عینک به مغزش نزدیک‌تر می‌شود، ایده‌های جدید و بکری به ذهنش می‌رسد. زویی در هر داستان با ماجراجویی کودکانه‌اش یا آزمایش می‌کند یا رازی را بررسی می‌کند یا نیاز به تحقیق برای پیدا کردن راه‌حل دارد.

در هر جلد از مجموعه‌ی زویی و عینک ایده ساز اتفاقاتی عجیب و مهیج رخ می‌دهد که قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند و این موضوع در آینده شغلی و تحصیلی آن‌ها تاثیر دارد. قصه‌های فانتزی، بیان دلنشین و تصویرگری‌های سیاه و سفید و زیبای کتاب به خوبی تکمیل کننده هستند که باعث می‌شود کودکان به خوبی با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و یاد بگیرند که هرگز دست از تلاش و پشتکار برندارند. در انتهای هر کتاب معنای کلماتی وجود دارد که به کودکان مفاهیم بسیاری را می‌آموزند که علاوه بر اینکه آن‌ها را سرگرم می‌کند، دانستنی‌هایی را نیز به آن‌ها می‌آموزد.

افتخارات کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی:

- بهترین کتاب کودکان و نوجوانان کتابخانه عمومی نیویورک در سال 2017
- نامزد جایزه Monarch در سال 2019
- نامزد جایزه کتاب Florida SSYRA در سال 2019-2018
- نامزد جایزه Washington OTTER در سال 2019-2018
- کتاب سال A Mighty Girl

نکوداشت‌های کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی:

- سیترو عناصر علمی و فانتزی داستان خود را با لطافت متعادل می‌کند. (Publishers Weekly)
- دیدن داستان‌هایی برای مخاطبان جوان که از روش علمی الگو می‌گیرند بسیار خوب است. (Kirkus Reviews)
- من قطعاً این را به بچه‌ها توصیه می‌کنم و مشتاقانه منتظر کتاب‌های دیگر این مجموعه هستم. (Mel Barnes, University Bookstore)

کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های فانتزی و جذاب این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال آموزنده و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی می‌خوانیم:

هیولا دوباره به من رو کرد، ولی سرش را پایین انداخته بود. «خیلی چندش‌آور است. خودم می‌دانم.» گفتم: «واای! ببخشید! جدی این‌قدر هم بد نیست. فقط غافلگیر شدم. همین. راستش تا حالا ندیده بودم که مو کپک بزند. ولی خب از طرفی هم من تا حالا موی هیولا ندیده بودم. خیلی از هیولاها این‌طوری می‌شوند؟»

آهی کشید و با ناراحتی گفت: «نه، فقط من این‌طوری شده‌ام. خیلی شرم‌آور است. ما هیولاها خیلی به ظاهرمان اهمیت می‌دهیم. ولی هرچقدر هم که دوش می‌گیرم، این کپک‌های لعنتی دست‌بردار نیستند. از پشتم شروع می‌شود و این‌قدر پخش می‌شود تا این‌که همه‌جایم پر از کپک شود.»

فهرست مطالب کتاب

پبشگفتار
فصل 1: آزمایش روی نان
فصل 2: ببخشید‌ها
فصل 3: موی کَپَکی
فصل 4: این‌که کاری نداشت!
فصل 5: باز که برگشت!
فصل 6: خمیربازی
فصل 7: علوم در آشپزخانه
فصل 8: در جست‌وجوی نگهدارنده‌ها
فصل 9: آزمایش روی موی کپکی
فصل 10: موفق شدم؟
فصل 11: تصمیم، تصمیم
فصل 12: وای نه!
فصل 13: ممنون
فهرست کلمات
در مورد نویسنده و تصویرگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی
نویسنده
مترجمهدا نژادحسینیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-600-462-376-6
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
36000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی

برای دریافت کتاب زویی و عینک ایده ساز 2: هیولای کپکی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.