معرفی و دانلود کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز

عکس جلد کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز

کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز نوشته‌ی آژیا سیترو، ماجرای دانه‌ی گیاهی اسرارآمیز و نایاب است که به دست زویی می‌رسد و او می‌خواهد این دانه‌ها را بکارد تا راز آن‌ها را کشف کند.

موضوع کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز چیست؟

در داستان آخرین دانه‌ی سحرآمیز (The Pod and the Bog)که جلد پنجم مجموعه زویی و عینک ایده ساز است، ماجرا از اینجا آغاز می‌شود که پیپ قورباغه دانه‌ی گیاهی جادویی را به زویی می‌دهد. به نظر پیپ برای نجات دانه باید هر چه سریع‌تر آن را در خاک بکارند اما زویی نمی‌داند چه خاک و آب و هوایی برای رشد این گیاه سحرآمیز لازم است. او کتاب‌های مختلفی را مطالعه می‌کند تا بلکه اطلاعاتی از این گیاه پیدا کند اما تلاشش بی‌نتیجه است؛ بنابراین تصمیم می‌گیرد تا خودش دست به کار شده و آزمایشاتش را روی دانه شروع کند اما این تازه شروع ماجرا است...

درباره‌ی مجموعه زویی و عینک ایده ساز:

با حیوانات جادویی، علم، رمز و راز و ماجراجویی‌های جذاب مجموعه‌ی زویی و عینک ایده ساز (Zoey and Sassafras) همراه شوید تا به یک دنیای خیالی و جدید قدم بگذارید. آژیا سیترو (Asia Citro) در این مجموعه داستان‌های تخیلی دختری به نام زویی همراه با گربه‌اش ساسافراس را به تصویر می‌کشد. در هر جلد از این کتاب‌ها حیوان جادویی جدیدی با یک مشکل وجود دارد که زویی با کمک علم به دنبال راه‌حل و حل مشکلات این حیوانات است. مادر زویی یک زیست‌شناس و دانشمند است که همیشه مشکلات حیوانات جادویی جنگل را حل کرده و به آ‌ن‌ها کمک می‌کند. آن‌ها هر موقع مشکلی داشته باشند یک زنگ جادویی را فشار می‌دهند تا مادر زویی را خبردار کنند. این بار مادر به سفر می‌رود و زویی باید مراقب مشکلات حیوانات جادویی باشد.

زویی دختری کنجکاو و باهوش است که به طبیعت، علوم تجربی و آزمایش علاقه‌مند است؛ او یک عینک بامزه دارد که نامش عینک ایده سازی است. او هر موقع آن را بالای سرش می‌گذارد تا عینک به مغزش نزدیک‌تر می‌شود، ایده‌های جدید و بکری به ذهنش می‌رسد. زویی در هر داستان با ماجراجویی کودکانه‌اش یا آزمایش می‌کند یا رازی را بررسی می‌کند یا نیاز به تحقیق برای پیدا کردن راه‌حل دارد.

در هر جلد از مجموعه‌ی زویی و عینک ایده ساز اتفاقاتی عجیب و مهیج رخ می‌دهد که قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند و این موضوع در آینده شغلی و تحصیلی آن‌ها تاثیر دارد. قصه‌های فانتزی، بیان دلنشین و تصویرگری‌های سیاه و سفید و زیبای کتاب به خوبی تکمیل کننده هستند که باعث می‌شود کودکان به خوبی با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و یاد بگیرند که هرگز دست از تلاش و پشتکار برندارند. در انتهای هر کتاب معنای کلماتی وجود دارد که به کودکان مفاهیم بسیاری را می‌آموزند که علاوه بر اینکه آن‌ها را سرگرم می‌کند، دانستنی‌هایی را نیز به آن‌ها می‌آموزد.

افتخارات کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز:

- بهترین کتاب کودکان و نوجوانان کتابخانه عمومی نیویورک در سال 2017
- نامزد جایزه Monarch در سال 2019
- نامزد جایزه کتاب Florida SSYRA در سال 2019-2018
- نامزد جایزه Washington OTTER در سال 2019-2018
- کتاب سال A Mighty Girl

نکوداشت‌های کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز:

- سیترو عناصر علمی و فانتزی داستان خود را با لطافت متعادل می‌کند. (Publishers Weekly)
- دیدن داستان‌هایی برای مخاطبان جوان که از روش علمی الگو می‌گیرند بسیار خوب است. (Kirkus Reviews)
- من قطعاً این را به بچه‌ها توصیه می‌کنم و مشتاقانه منتظر کتاب‌های دیگر این مجموعه هستم. (Mel Barnes, University Bookstore)

کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های فانتزی و جذاب این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال آموزنده و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز می‌خوانیم:

صبح روز بعد، من، مامان و ساسافراس دور غلاف دانه‌ی درخشان جمع شدیم. هنوز هم همان چرخش پرنور و زیبای دیشب ادامه داشت: رنگ قرمز که نرم و آرام با نارنجی آمیخته می‌شد و بعد به رنگ زرد تغییر می‌کرد. این چرخه این‌قدر ادامه پیدا می‌کرد تا یک دور به تمام رنگ‌های رنگین‌کمان تبدیل می‌شد و بعد دوباره از سر گرفته می‌شد. آخر سر مامان سکوت را شکست و گفت: «می‌توانم کل روز تماشایش کنم

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: وقت خواب
فصل 2: مهمان شبانه
فصل 3: همه چیز در مورد گیاهان
فصل 4: از کجا؟
فصل 5: آزمایش!
فصل 6: خبری نشد؟!
فصل 7:‌ای وای، نه!
فصل 8: چه قدر آب؟
فصل 9: وای دوباره نه!
فصل 10: غافلگیری!
فصل 11: فقط دو‌تا
فصل 12: آن بوی چیست؟
فصل 13: چادر زنی!
فصل 14: عکس؟
فهرست کلمات
در مورد نویسنده و تصویرگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز
نویسنده
مترجمهدا نژادحسینیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-600-462-438-1
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز

بارین
۱۴۰۱/۱/۲
عالی بود
من واقعا دوست داشتم
در این داستان خیال پردازی خیلی زیاد است
و همین داستان رو جالب کرده
درباره‌ی تحقیقات علمی هست
من واقعا خیلی دوستش دارم
بقیه‌اش رو نمیگم تا خودتون بخونید
و اینکه حتما این کتاب رو بخونید عالیه
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز

برای دریافت کتاب زویی و عینک ایده ساز 5: آخرین دانه‌ی سحرآمیز و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.