معرفی و دانلود کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها

عکس جلد کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها
قیمت:
۳۶,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها

کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها نوشته‌ی آژیا سیترو از بهترین آثار کودک و نوجوان کتابخانه عمومی نیویورک در سال 2017، ماجراجویی‌های جالب و علمی دختری به نام زویی را به تصویر می‌کشد که می‌خواهد به روش خودش مشکل یک اژدهای کوچولو و بیمار را حل کند.

موضوع کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها چیست؟

در داستان عملیات نجات اژدها (Dragons and Marshmallows) که جلد اول مجموعه زویی و عینک ایده ساز است، زویی عکسی عجیب می‌بیند که باعث می‌شود به یک راز شگفت‌انگیز پی ببرد. حیوانات جادویی مجروح برای حل مشکلشان به حیاط خانه‌ی آن‌ها می‌آیند تا مادر زویی مشکلشان را حل کند. وقتی یک اژدهای کوچک و بیمار پیدایش می‌شود، این زویی و گربه‌ی خانگی‌اش ساسافراس هستند که باید بفهمند مشکل اژدها چیست و او را درمان کنند. آیا آن‌ها موفق می‌شوند قبل از اینکه خیلی دیر شود، مشکل اژدها را حل کنند؟

درباره‌ی مجموعه زویی و عینک ایده ساز:

با حیوانات جادویی، علم، رمز و راز و ماجراجویی‌های جذاب مجموعه‌ی زویی و عینک ایده ساز (Zoey and Sassafras) همراه شوید تا به یک دنیای خیالی و جدید قدم بگذارید. آژیا سیترو (Asia Citro) در این مجموعه داستان‌های تخیلی دختری به نام زویی همراه با گربه‌اش ساسافراس را به تصویر می‌کشد. در هر جلد از این کتاب‌ها حیوان جادویی جدیدی با یک مشکل وجود دارد که زویی با کمک علم به دنبال راه‌حل و حل مشکلات این حیوانات است. مادر زویی یک زیست‌شناس و دانشمند است که همیشه مشکلات حیوانات جادویی جنگل را حل کرده و به آ‌ن‌ها کمک می‌کند. آن‌ها هر موقع مشکلی داشته باشند یک زنگ جادویی را فشار می‌دهند تا مادر زویی را خبردار کنند. این بار مادر به سفر می‌رود و زویی باید مراقب مشکلات حیوانات جادویی باشد.

زویی دختری کنجکاو و باهوش است که به طبیعت، علوم تجربی و آزمایش علاقه‌مند است؛ او یک عینک بامزه دارد که نامش عینک ایده سازی است. او هر موقع آن را بالای سرش می‌گذارد تا عینک به مغزش نزدیک‌تر می‌شود، ایده‌های جدید و بکری به ذهنش می‌رسد. زویی در هر داستان با ماجراجویی کودکانه‌اش یا آزمایش می‌کند یا رازی را بررسی می‌کند یا نیاز به تحقیق برای پیدا کردن راه‌حل دارد.

در هر جلد از مجموعه‌ی زویی و عینک ایده ساز اتفاقاتی عجیب و مهیج رخ می‌دهد که قدرت تخیل کودکان را تقویت می‌کند و این موضوع در آینده شغلی و تحصیلی آن‌ها تاثیر دارد. قصه‌های فانتزی، بیان دلنشین و تصویرگری‌های سیاه و سفید و زیبای کتاب به خوبی تکمیل کننده هستند که باعث می‌شود کودکان به خوبی با این مجموعه ارتباط برقرار کرده و یاد بگیرند که هرگز دست از تلاش و پشتکار برندارند. در انتهای هر کتاب معنای کلماتی وجود دارد که به کودکان مفاهیم بسیاری را می‌آموزند که علاوه بر اینکه آن‌ها را سرگرم می‌کند، دانستنی‌هایی را نیز به آن‌ها می‌آموزد.

افتخارات کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها:

- بهترین کتاب کودکان و نوجوانان کتابخانه عمومی نیویورک در سال 2017
- نامزد جایزه Monarch در سال 2019
- نامزد جایزه کتاب Florida SSYRA در سال 2019-2018
- نامزد جایزه Washington OTTER در سال 2019-2018
- کتاب سال A Mighty Girl

نکوداشت‌های کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها:

- سیترو عناصر علمی و فانتزی داستان خود را با لطافت متعادل می‌کند. (Publishers Weekly)
- دیدن داستان‌هایی برای مخاطبان جوان که از روش علمی الگو می‌گیرند بسیار خوب است. (Kirkus Reviews)
- من قطعاً این را به بچه‌ها توصیه می‌کنم و مشتاقانه منتظر کتاب‌های دیگر این مجموعه هستم. (Mel Barnes, University Bookstore)

کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها مناسب چه کسانی است؟

داستان‌های فانتزی و جذاب این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 12 سال آموزنده و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها می‌خوانیم:

مامان در را باز کرد و رفتیم داخل. اصطبل با همیشه‌ فرق داشت. جادویی شده بود. انگارنه‌انگار که تا حالا صد بار آن‌جا را دیده بودم. حالا می‌دانستم چه رازهایی توی دلش قایم کرده‌ام است.

مامان گفت: «ابزار پزشکی‌ای را که در این سال‌ها جمع کرده‌ام، توی این قفسه‌ها گذاشته‌ام. این‌جا هم چندتا کتاب هست که احتمالاً به دردت می‌خورد. هیچ‌کدامشان در مورد حیوان‌های سحرآمیز نیستند ولی بعداً می‌فهمی که موجودات سحرآمیز و حیوان‌های معمولی خیلی به هم شبیه هستند. مثلاً یک بار روباه بالدارِ مریضی آمده بود پیشم. خوشبختانه هم در مورد پرنده‌ها و هم در مورد روباه‌ها کتاب خوانده بودم. بعضی وقت‌ها هم باید با آزمایش بفهمی آن‌ها چی لازم دارند یا بهترین راه‌حل چیست. چندتا از دفترهای علوم قدیمی‌ام هم آن‌جا هستند. می‌توانی بهشان سر بزنی تا منظورم را بهتر بفهمی.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: سیرک حشرات
فصل 2: عکس پر رمز و راز
فصل 3: پیپ
فصل 4:زنگ در
فصل 5: اصطبل
فصل 6: صدای زنگ
فصل 7: بچه‌مارها از تخم در می‌آیند
فصل 8: آزمایش غذا
فصل 9: ساسافراس؟
فصل 10: تلفن
فصل 11: بچه‌اژدها باید چی بخورد؟
فصل 12: گوشت‌خوار یا همه‌چیزخوار؟
فصل 13: مامان!
فصل 14: بزرگ‌تر
فصل 15: آموزش ماهیگیری
فصل 16: دود؟
فهرست کلمات
در مورد نویسنده و تصویرگر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها
نویسنده
مترجمهدا نژادحسینیان
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات101
زبانفارسی
شابک978-600-462-361-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها

سهیلا صفری
۱۴۰۱/۴/۱۴
این دسته کتاب‌های زویی از نظر آموزش برای کودکان فوق‌العاده عالیه
نیره دشتی
۱۴۰۱/۸/۲۶
عالی بود برای دنیای کودکان
زینب دادور
۱۴۰۰/۷/۴
خیلی خوبم نبود ولی رازی بودم
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها

برای دریافت کتاب زویی و عینک ایده ساز 1: عملیات نجات اژدها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.