معرفی و دانلود کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها

عکس جلد کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها

کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها نوشته‌ی ری اورایان، در ادامه‌ی ماجراهای هیجان‌انگیز زک است. او این بار همراه با پدرش ماموریت پیدا می‌کنند تا یک بچه تروسور را به سیاره‌اش برگردانند.

موضوع کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها چیست؟

در داستان سیاره‌ی دایناسورها (The Prehistoric Planet)، یک بچه تروسور نمی‌تواند راه خود به خانه را پیدا کند؛ بنابراین زک و پدرش ماموریت پیدا می‌کنند تا او را به سیاره ماقبل تاریخ بازگردانند. آن‌ها وقتی روی سیاره فرود می‌آیند، زک چیزهایی را با چشمانش می‌بیند که نمی‌تواند را باور کند. سیاره ماقبل تاریخ پر از موجوداتی بود که او فقط در کتاب‌ها از آن‌ها خوانده بود و همین موضوع زاک و پدرش را وارد یک ماجراجویی شگفت‌انگیز می‌کند که تا به حال هیچ انسانی آن را ندیده است...

درباره‌ی مجموعه زک کهکشانی:

ری اورایان (Ray O'Ryan) در این داستان‌ها، کودکان را با خود به یک سفر شگفت‌انگیز و ماجراجویانه در آینده می‌برد. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی (Galaxy Zack Book) در مورد پسری به نام زک است که در آینده و در سال 2120 از سیاره‌ی زمین به یک سیاره‌ی جدید و ناشناخته‌ی دیگر به نام نبولون اسباب‌کشی می‌کنند. در این سیاره‌ی پیشرفته همه چیز با زمین فرق می‌کند.

کودکان در هر جلد از این مجموعه با داستان‌های علمی، غیرقابل پیش‌بینی و مهیج کتاب همراه شده و سفری جذاب به سیاره‌ای جدید همراه با موجودات فرازمینی را تجربه می‌کنند که باعث تقویت قدرت تخیل در آن‌ها می‌شود. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار کرده و لحظات دلچسبی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها مناسب چه کسانی است؟

کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که به داستان‌های فضایی و موجودات فرازمینی علاقه دارند، از خواندن این کتاب لذت خواهند برد.

(این کتاب دارای حجم بیش از 20 مگابایت هست، لطفا قبل از خرید، نسخه نمونه را دریافت و از صحت نمایش کتاب در موبایل یا تبلت اطمینان حاصل کنید.)

در بخشی از کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها می‌خوانیم:

وقتی آن جانور روی نبولون نشست، معلوم شد یک بچه پروسور است؛ دایناسوری که صدها میلیون سال پیش در زمین منقرض شده بود!

اخبار تروسور مثل برق در زیمیل‌ها و گزارش‌های خبری گوشی‌های صوتی پخش شد. در یک چشم به هم زدن، همه‌ی ساکنین نبولون - و حتی ساکنین کل کهکشان - از این ماجرا باخبر شدند.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: بدو!
فصل 2: دردسرهای تروسور
فصل 3: نبولونیکس
فصل 4: فرا - انگور
فصل 5: سفر غیرمنتظره
فصل 6: زک نلسون خیال‌پرداز
فصل 7: آمادهی پرواز
فصل 8: مسافر قاچاق
فصل 9: سیارهی ماقبل تاریخ
فصل 10: بازگشت به نبولون - خانه

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها
نویسنده
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-462-051-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها

برای دریافت کتاب زک کهکشانی 3: سیاره‌ی دایناسورها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.