معرفی و دانلود کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین

عکس جلد کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین
قیمت:
۴۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین

کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین نوشته‌ی ری اورایان، ادامه‌ی ماجراهای هیجان‌انگیز و بامزه‌ی زک در سال 2120 را به تصویر می‌کشد. در این داستان زک می‌خواهد از سیاره‌ی نبولون به زمین سفر کند اما این بازگشت به سیاره‌ی زمین، منجر به یک مشکل غیرمنتظره برای زک می‌شود.

موضوع کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین چیست؟

در داستان بازگشت به زمین (!Return to Earth)، زک می‌خواهد برای اولین بار از وقتی که به سیاره‌ی نبولون نقل مکان کردند، به زمین سفر ‌کند. او با خوشحالی می‌خواست تا بهترین دوست خود روی سیاره‌ی زمین یعنی برت را ببیند و دوست جدید خود در سیاره‌ی نبولون، ست استیونز را به جاهای دیدنی زمین ببرد اما یک دردسر غیرقابل پیش‌بینی برای زک به وجود می‌آید؛ لونا گم می‌شود. آیا زک می‌تواند قبل از اینکه مجبور شود به سیاره‌ی نبولون برود، لونا را پیدا ‌کند؟

درباره‌ی مجموعه زک کهکشانی:

ری اورایان (Ray O'Ryan) در این داستان‌ها، کودکان را با خود به یک سفر شگفت‌انگیز و ماجراجویانه در آینده می‌برد. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی (Galaxy Zack Book) در مورد پسری به نام زک است که در آینده و در سال 2120 از سیاره‌ی زمین به یک سیاره‌ی جدید و ناشناخته‌ی دیگر به نام نبولون اسباب‌کشی می‌کنند. در این سیاره‌ی پیشرفته همه چیز با زمین فرق می‌کند.

کودکان در هر جلد از این مجموعه با داستان‌های علمی، غیرقابل پیش‌بینی و مهیج کتاب همراه شده و سفری جذاب به سیاره‌ای جدید همراه با موجودات فرازمینی را تجربه می‌کنند که باعث تقویت قدرت تخیل در آن‌ها می‌شود. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار کرده و لحظات دلچسبی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین مناسب چه کسانی است؟

این داستان برای کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که علاقه‌مند به داستان‌های فضایی و موجودات فرازمینی هستند، سرگرم کننده و دوست داشتنی خواهد بود.

در بخشی از کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین می‌خوانیم:

ست گفت: «هرچی بخواهی روی زمین نشانم بدهی، اینجا هم هست! زمین در فناوری، ابزار و روبات‌ها، از نبولون خیلی عقب‌تر است!» زک که می‌خواست ست را برای این سفر هیجان زده کند، گفت: «بله، ولی صبر کن تا مزه‌ی پیتزاهای زمین را بچشی. می‌دانی که پیتزا روی زمین اختراع شده.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: سیاره‌ی مهم
فصل 2: آماده برای رفتن
فصل 3: زمین
فصل 4: مامان بزرگ و بابابزرگ
فصل 5: فورکیوس - هگنیوس
فصل 6: فرار لونا
فصل 7: خانی قدیمی
فصل 8: به دنبال لونا
فصل 9: فروشگاه حیوانات خانگی
فصل 10: استخوان

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین
نویسنده
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-462-324-7
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین

برای دریافت کتاب زک کهکشانی 9: بازگشت به زمین و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.