معرفی و دانلود کتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد!

عکس جلد کتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد!
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد! و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد!

کتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد! نوشته‌ی ری اورایان ادامه‌ی ماجراهای دوستت داشتنی زک را به تصویر می‌کشد. در این داستان او می‌فهمد که دریک از آب وحشت دارد و شنا کردن هم بلد نیست. همین موضوع باعث رقم خوردن ماجراهایی جالب و بامزه در کتاب می‌شود.

موضوع زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد! چیست؟

هوا حسابی گرم شده و زک دلش می‌خواست آب‌تنی کند اما وقتی فهمید بهترین دوستش یعنی دریک، شنا کردن بلد نیست و از آب می‌ترسد، حسابی تعجب کرد. زک با حوصله به دریک کمک کرد که به داخل آب برود اما آیا او می‌تواند به ترسش غلبه کند و همراه با زک به سیاره‌ی آبی برود؟ برای دانستن جواب این سوالات باید ماجراهای سرگرم کننده‌ی کتاب را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه زک کهکشانی:

ری اورایان (Ray O'Ryan) در این داستان‌ها، کودکان را با خود به یک سفر شگفت‌انگیز و ماجراجویانه در آینده می‌برد. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی (Galaxy Zack Book) در مورد پسری به نام زک است که در آینده و در سال 2120 از سیاره‌ی زمین به یک سیاره‌ی جدید و ناشناخته‌ی دیگر به نام نبولون اسباب‌کشی می‌کنند. در این سیاره‌ی پیشرفته همه چیز با زمین فرق می‌کند.

کودکان در هر جلد از این مجموعه با داستان‌های علمی، غیرقابل پیش‌بینی و مهیج کتاب همراه شده و سفری جذاب به سیاره‌ای جدید همراه با موجودات فرازمینی را تجربه می‌کنند که باعث تقویت قدرت تخیل در آن‌ها می‌شود. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار کرده و لحظات دلچسبی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد! مناسب چه کسانی است؟

کتاب هیجان‌انگیز و مفرح دریک شنا یاد می‌گیرد! (Drake Makes a Splash) برای کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که به ماجراهای فضایی علاقه دارند، مناسب است.

در بخشی از کتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد! می‌خوانیم:

زک داد زد: «عالی شد! تماشای ماجراجویی توی یک رودخانه‌ی خروشان، حسابی خنکمان می‌کند!» زک باعجله به طرف ورودی سینما رفت. یکی دو ثانیه بعد متوجه شد دریک، بی علاقه پشت سرش می‌آید. صبر کرد تا برسد. «چی شده، دریک؟ به نظرت فکر خوبی نیست؟» دریک گفت: «خب... نمی‌دانم.»

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: موج گرما
فصل 2: هیجان در رودخانه‌ی خروشان
فصل 3: یک جای خنک
فصل 4: آموزش شنا
فصل 5: شلپ
فصل 6: کمک از راه می‌رسد
فصل 7: عمیق‌تر
فصل 8: دریک شناگر
فصل 9: آماده برای آراکس
فصل 10: فرار از گرما
فصل 11: شنا در آراکس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد!
نویسنده
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-462-317-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

راهنمای مطالعه کتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد!

برای دریافت کتاب زک کهکشانی 7: دریک شنا یاد می‌گیرد! و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.