معرفی و دانلود کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون

عکس جلد کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون
قیمت:
40000 تومان - 4.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون

کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون نوشته‌ی ری اورایان که در سال 2014 جایزه اردک طلایی را دریافت کرده است، داستان‌های مهیج و ماجراجویانه‌ی پسری به نام زک در سال 2120 را به تصویر می‌کشد که همراه با خانواده‌اش از سیاره‌ی زمین به سیاره‌ی دیگری در فضا مهاجرت می‌کند.

موضوع کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون چیست؟

داستان سلام نبولون (!Hello, Nebulon)، در مورد زک پسر بچه‌ای است که همراه با خانواده‌اش از سیاره‌ی زمین به سیاره‌ی نبولون مهاجرت کرده‌اند. او قبل از اینکه از سیاره‌ی زمین اسباب‌کشی کنند نگران مدرسه جدید و پیدا کردن دوستان تازه بود اما دیدن خواب‌هایی عجیب و تصور اینکه دیگر هیچوقت نمی‌تواند با دوستانش در سیاره‌ی زمین ارتباط داشته باشد، باعث شده بود تا زک حسابی نگران شود. آیا او می‌تواند در سیاره‌ی جدید دوست پیدا کند؟! اگر معلم جدیدش دو سر داشته باشد چطور؟!

درباره‌ی مجموعه زک کهکشانی:

ری اورایان (Ray O'Ryan) در این داستان‌ها، کودکان را با خود به یک سفر شگفت‌انگیز و ماجراجویانه در آینده می‌برد. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی (Galaxy Zack Book) در مورد پسری به نام زک است که در آینده و در سال 2120 از سیاره‌ی زمین به یک سیاره‌ی جدید و ناشناخته‌ی دیگر به نام نبولون اسباب‌کشی می‌کنند. در این سیاره‌ی پیشرفته همه چیز با زمین فرق می‌کند.

کودکان در هر جلد از این مجموعه با داستان‌های علمی، غیرقابل پیش‌بینی و مهیج کتاب همراه شده و سفری جذاب به سیاره‌ای جدید همراه با موجودات فرازمینی را تجربه می‌کنند که باعث تقویت قدرت تخیل در آن‌ها می‌شود. داستان‌های مجموعه زک کهکشانی به خوبی با دنیای کودکان ارتباط برقرار کرده و لحظات دلچسبی را برای آن‌ها رقم می‌زند.

کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون مناسب چه کسانی است؟

این کتاب برای کودکان 7 تا 12 ساله‌ای که به داستان‌های فضایی و موجودات فرازمینی علاقه دارند، جذاب و سرگرم کننده خواهد بود.

در بخشی از کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون می‌خوانیم:

بعد دوتایی باهم گفتند: «مخصوصا لونا را.»
پدر گفت: «دخترها راست می‌گویند، خلبان. به محض | اینکه توی نبولون جا افتادیم، لونا هم می‌آید پیشمان. بعد دوباره همگی باهم هستیم.»

زک فقط شانه هایش را بالا انداخت و از پنجره به بیرون ژل زد و زمین را تماشا کرد که هر لحظه کوچک و کوچک‌تر می‌شد.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1: ترک زمین
فصل 2: پیتزای حشرات
فصل 3: در حال فرود هستیم... فرود انجام شد!
فصل 4: چه خانه‌ای!
فصل 5: سیم‌کشی به همه جای خانه! 
فصل 6: آماده؟ حاضر؟ مدرسه!!
فصل 7: هوری - هوری؟
فصل 8: ویییژژژا
فصل 9: یک چیز غیرمنتظره!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون
نویسنده
مترجمشیدا رنجبر
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات129
زبانفارسی
شابک978-600-462-049-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
40000 ت - 4.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون

مریم علیزاده
۱۴۰۰/۸/۹
عالی بود
من خیلی خیلی خیلی دوست داشتم
محمد صمدی
۱۴۰۰/۱/۲۹
کتاب بسیار خوب و تخیلی بود
مشاهده همه نظرات 2

راهنمای مطالعه کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون

برای دریافت کتاب زک کهکشانی 1: سلام نبولون و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.