معرفی و دانلود کتاب ساحل رویایی من

عکس جلد کتاب ساحل رویایی من
قیمت:
25000 تومان - 2.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ساحل رویایی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ساحل رویایی من و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ساحل رویایی من

کتاب ساحل رویایی من نوشته‌ی شیوا رومانی، رمانی با تم عاشقانه و جنایی است که در نیمه قرن بیستم در اروپا می‌گذرد. داستان این کتاب درباره پسری است که دلباخته‌ی نامزد مرد ثرومتمند دیگری می‌شود و سر از یک مثلث عشقی در می‌آورد.

درباره کتاب ساحل رویایی من:

عنوان این کتاب برگرفته از ساحل دریایی است که شخصیت اصلی داستان در اولین تجربه زندگی خود، در نتال با آن روبه‌رو می‌شود. ساحلی شنی که صخره‌های بلند در درازای آن گسترده شده‌اند. ساحلی که از ابتدا تا انتهای داستان بارها شخصیت اصلی داستان پس از وقایعی که آمیزه‌ای هستند از عشق، خیانت، طرد شدن، امید و بیم، مهر و کین به آن پناه می‌برد. ساحلی که نظاره‌گر تکامل شخصیت ماتیاس از پسری نوجوان و خام تا مردی پخته و بالغ بوده است تا جایی که در نهایت ماتیاس خود را با آن یکی می‌بیند.

ماتیاس راینهارد پسر نوجوانی است که به همراه پدر و مادر سالخورده‌اش در مزرعه‌ای خارج از دهکده زندگی می‌کند. ماتیاس مجبور است برای رسیدگی به کارهای مزرعه، مدرسه را ترک کند چرا که پدرش کم‌توان و سالخورده شده است. در این میان ماتیاس دل به دختری به نام آمیلیا می‌بازد که به تازگی به نامزدی یکی از ثروتمندان دهکده در آمده است اما مرگ پدر باعث فراموشی این عشق برای مدتی می‌شود. ماتیاس برای خاکسپاری پدر به زادگاهش سفر می‌کند و درمی‌یابد صاحب یک میراث خانوادگی شده که تاکنون از آن بی‌خبر بوده است. با گذشت زمان رابطه‌ای بین آمیلیا که حالا شوهر دارد و ماتیاس شکل می‌گیرد اما اتفاقات تلخ و ناخواسته‌ای پیش می‌آید که سبب نافرجام ماندن عشق آن دو می‌شود.

خواندن کتاب ساحل رویایی من مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این کتاب به کسانی که به رمان‌هایی با داستان‌هایی عاشقانه، پیچیده و پر رمز و راز علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب ساحل رویایی من می‌خوانیم:

هیچ کلمه‌ای نمی‌تواند به درستی حال آن روز من را شرح دهد فقط می‌توانم بگویم که برای لحظه‌ای تمام ابرها کنار رفتند و حقیقت مانند پرتوهای خورشید ذهن من را روشن کردند. حال می‌توانستم تمامی اتفاقات آن دوران را که تا آن روز برای من غیرقابل درک بودند مانند تکه‌های جورچین کنار یکدیگر قرار دهم تا داستان زندگی من تنها به یک راوی نیاز داشته باشد.

ورود دونالد به اتاق رشته افکارم را در هم ریخت. آلبی از اتاق خارج شد و با صدای بلند گفت: «آن مرغداری لعنتی کجاست؟ می‌خواهم نابودش کنم». دونالد از همه جا بی‌خبر در گوشه اتاق ایستاد و با تعجب ما را نگاه می‌کرد. به بیرون از اتاق حرکت کردم. مستقیم به سمت جایی که شنل آمیلیا را مخفی کرده بودم رفتم. شنل هنوز آن جا بود. آن را به آلبی دادم و بدون به زبان آوردن کلمه‌ای به سمت مرغداری رفتم. به داخل مرغداری که رسیدیم آلبی درب را بست. به سمت دستگاه رفتم آلبی نیز به دنبال من آمد. بدون اینکه از من توضیحی بخواهد مرگ آمیلیا را برای او بازسازی کردم و سپس کنار دستگاه نشستم. او به دستگاه نگاهی انداخت و گفت: «پس خواهر من را درون این دستگاه انداختی و او غذای جوجه‌ها شد. سپس آن‌ها به مردم دهکده فروختی تا از گوشت بدن خواهر من تغذیه کنند. الآن تکه‌های بدن آمیلیا در بدن تک‌تک مردم دهکده است. درست می‌گویم؟ خواهر من خوراک مردم این دهکده لعنتی تو و او کارگر لعنتی شده است. خود تو نیز از او تغذیه کردی؟»

من: «ساکت شو آلبی ساکت شو. مردم زمانی که او را قضاوت کردند روح او را تکه‌تکه کردند و او را زنده‌زنده کشتند. من هم مثل تو از همه این مردم بیزارم. می‌فهمی؟»

آلبی: «این شنل آمیلیا ست؟»

من: «بله. آن شب این شنل را بر تن داشت. می‌بینی آلبی هنوز بوی او را می‌دهد». سپس ادامه دادم: «می‌خواهی با من چه کار کنی؟ تصمیم بعدی تو چیست؟ اگر بیش از این اینجا بمانی دونالد ساکت نمی‌ماند. او تا همین الآن هم به ما مشکوک شده. هر کاری می‌خواهی انجام بده فقط اجازه بده همه چیز زودتر تمام شود.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ساحل رویایی من
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آرنا
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات243
زبانفارسی
شابک978-600-356-852-5
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
25000 ت - 2.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ساحل رویایی من

سمیه اسدپور
۱۳۹۹/۱۱/۳۰
خیلی خوشحالم از داشتن این فایل و برنامه. من عاشق کتاب خوندنم. الاخص وقتی کتاب هارو رایگان دانلود میکنم ذوق میکنم یه کتاب دیگه تو قفسه برا مطالعه دارم. ممنون از فرصتی که در اختیارمون گذاشتید.
نیا حسینی
۱۴۰۲/۱۰/۲۸
اصلا خوب نبود. دیگه نمیشه به نظرات اعتماد کرد انگار. کل کتاب منتظر بودم که اتفاقی بیافته یا معلوم بشه کل ادبیات نوشته شده شوخی بیش نبوده. ولی کتاب تموم شد و انگار یک بچه نوشته بود کتاب رو
🧚‍♀️Shokoofe🦄 .
۱۳۹۹/۱۲/۲۲
خوب بود، توصیف هاشو دوس داشتم از زندگی روستایی، حس میکردم خودم توی مزرعم، اما از اولش از عشقش خوشم نیومد و حس خوبی بهم نمی‌داد، پایان خوبی هم داشت
نوشین عسگری
۱۴۰۰/۲/۱۸
عالی بود، هیچ جوری نمیتونستم آخر کتاب رو حدس بزنم، پایان قشنگی داشت، آفرین به این نویسنده، پیشنهاد میکنم کتابو بخونید ولی زود تصمیم نگیرید
بازمانده ‌
۱۳۹۹/۱۲/۹
حضور همزمان غم، شادی، استرس و آرامش حس جدید و خاصی بود که از این رمان دریافتم.
ارزش خواندن را دارد.
سحر شیردل
۱۴۰۰/۵/۲۰
یکم خشن تموم شد انتظار میرفت شخصیت زن به گونه‌ای از داستان خارج بشه ولی مرگ قابل تصور نبود
لولیتا پروانه
۱۴۰۰/۱/۵
حس و حال خوبی در داستان وجود داره، من خوشم اومد زندگی روستایی و حس خوب پایان خوبی هم داره
Mohammad Bagheri
۱۴۰۰/۱/۳
داستان قشنگ و کار شده‌ای بود، بطوریکه تفاوتی با آثار غیرفارسی همین ژانر نمی‌شه در اون پیدا کرد.
Vahideh null
۱۳۹۹/۱۲/۸
کتاب عاشقانه جنایی بدکی نبود برای اونایی که تازه شروع به خواندن کتاب از نوع رمان می‌کنند خوب هست.
Reza Rezaei
۱۳۹۹/۱۲/۴
نخوندم اما انگار زیباست اینطور که ازش تعریف می‌کنن بسیار زیباست و عشق عشق خاصیه و نصیب کسی نمیشه
Najmeh Yzn
۱۴۰۰/۳/۷
جذاب و مقداری همراه با ترس و دلهره، شاید هرکسی این سبک داستانها رو نپسنده
مهدیس حسینی
۱۳۹۹/۱۲/۱۱
خیلی روایت ساده و قشنگی داشت دوستش داشتم
خانم محیا
۱۳۹۹/۱۲/۷
خیلی خوب بود حس خوبی بهم داد خوندنش، به خصوص اخرش
یحیی ملک رییسی
۱۳۹۹/۱۲/۴
جالب اس عاشق بودن وقصه‌های جالب ودیدنی زیباست
behnam alamdari
۱۴۰۰/۹/۱۸
کتاب خوبی بود ممنون از کتاب راه بابت هدیه کتاب.
مشاهده همه نظرات 44

راهنمای مطالعه کتاب ساحل رویایی من

برای دریافت کتاب ساحل رویایی من و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.