معرفی و دانلود کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم

عکس جلد کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم
قیمت:
30000 تومان - 3.99€
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم

در دومین قسمت مجموعه‌ی دانشجویان کهکشان نیو، آنیتا و چند تن از دوستانش به مأموریتی در سیاره‌ی اوپاکس دعوت می‌شوند. در کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم که به قلم آتوسا حسینی نوشته شده است، ماجرای این سفر پرپیچ‌وخم و هیجان‌انگیز را می‌شنوید.

درباره‌ی کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم

هنوز هم بر سر وجود حیات در دیگر نقاط جهان به‌غیر از زمین مناقشات بسیاری وجود دارد. از دست علم و دانشمندان هنوز کاری برنیامده است، اما نویسندگان دراین‌باره پیشتاز بوده‌اند. تخیّل را حدّ و غایتی نیست و از این رو تاریخ ادبیات رمان‌ها و داستان‌های بسیاری را با موضوع سفر به فضا و حشر و نشر انسان با موجودات فضایی به خود دیده است. کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم نوشته‌ی آتوسا حسینی نیز از این دسته آثار است.

ماجرا از این قرار است که حدود سه قرن از تسخیر زمین به دست موجودات فضایی می‌گذرد. آن‌ها انسان را به اسارت خود درآورده‌اند و سیطره‌ای تمام وکمال بر او دارند. در این میان اما گروهی از انسان‌ها به جهانی دیگر به‌نام کهکشان نیو گریخته‌اند و درصدد آن هستند که ساکنان اسیر زمین را نجات دهند. آن‌ها در کهکشان خود دانشگاهی ساخته‌اند تا در آنجا به کسب دانش لازم برای شکست بیگانگان بپردازند. آنیتا، شخصیت اصلی مجموعه داستان دانشجویان کهکشان نیو نیز یکی از کسانی است که در این دانشگاه تحصیل می‌کند.

در این کتاب صوتی که جلد دوم مجموعه‌ی دانشجویان کهکشان نیو محسوب می‌شود، آنیتا پس از سپری کردن سال اول تحصیلی‌اش در دانشگاه، به پایگاه سیاره‌ی اوپاکس دعوت شده است و داستان درست از نقطه‌ای شروع می‌شود که آنیتا به همراه آرمیتا و آیدا در حال سوار شدن به سفینه است. تعدادی از دوستان و استادان دانشگاه نیز برای بدرقه‌ی آن‌ها آمده‌اند و سفینه رأس ساعت هفت صبح به هوا برخواهد خاست. در چنین فضایی داستان کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم آغاز می‌شود.

آنیتا و دوستانش از پس وقایعی پرفرازونشیب در طول سفر، از جمله دیدار با لئوناردو فیبوناچی و ارائه‌ی یک طرح تحقیقاتی، سرانجام در فاصله‌ای نزدیک با پیروزی علیه بیگانگان قرار دارند، اما هجوم موجودات وحشتناکی به‌نام شارون‌ها، همه‌چیز را دستخوش تغییر می‌کند...

نسخه‌ی کاغذی این داستان علمی-تخیلی توسط انتشارات آرنا به چاپ رسیده است و نسخه‌ی صوتی آن را با صدای ساغر مشهدی‌زاده می‌شنوید.

کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به داستان‌ها و رمان‌های تخیلی ادبیات معاصر ایران علاقه دارید، شنیدن این کتاب و سایر جلدهای این مجموعه را از دست ندهید.

در بخشی از کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم می‌شنویم

زمانی که بچه‌ها به هوش آمدند در سیاره‌ی جاسیکا بودند. سفینه به طرز وحشتناکی تکان می‌خورد و اگر کمربندهایشان بسته نبود به این‌طرف و آن‌طرف پرت می‌شدند. جان ناله‌کنان گفت: «خدایا چه خبر است؟»

سایرین هم به هوش آمده و از تکان شدید سفینه گیج شده، در نهایت همگی متوجه موضوع شدند که یک جانور بسیار غول‌پیکر در حال تکان دادن سفینه‌شان است و همزمان از خودش صداهای وحشتناک درمی‌آورد. بچه‌ها از ترس فلج شده و قادر به کاری نبودند، درنهایت اریک به خود آمد و سعی کرد با روشن کردن سفینه و حرکت به جلو، آن را از دست آن موجود ترسناک نجات دهد؛ ولی تلاشش نتیجه‌ای نداشت و زور جانور خیلی بیشتر از این‌ها بود که سفینه را رها کند! یک دفعه تعدادی از موجودات پاندا مانند که در مسافرت قبلی جانشان را نجات داده بودند، سررسیدند و حواس جانور را پرت کردند؛ جانور سفینه را رها کرد و به دنبال آن‌ها دوید، اریک از فرصت استفاده کرد و سفینه را به هوا بلند کرد و برای اینکه موجودات پاندایی رهایی یابند، شروع به شلیک به سمت موجود غول‌آسا کرد. موجود دوباره به سمت آن‌ها برگشت و موجودات پاندایی فرصت این را پیدا کردند که از درختان بالا رفته و مخفی شوند؛ در این فاصله، یکی از تیرها به موجود غول‌پیکر خورد و او با حیرت به ناحیه‌ی تیرخورده نگاه کرد و از درد، صدای وحشتناکی از خود درآورد. اریک دوباره شروع به شلیک کرد و موجود که تازه فهمیده بود که چیزهایی که به سمت او پرتاب می‌شوند چقدر خطرناک و دردآورند، از ترس شروع به فرار کرد و کمی بعد در جنگل ناپدید شد.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
44 دقیقه
فصل 1: کاپیتان سفینه
38 دقیقه
فصل 2: بار دیگر جاسیکا
30 دقیقه
فصل 3: نیروی جیسانی
23 دقیقه
فصل 4: پایگاه نظامی اوپاکس
28 دقیقه
فصل 5: پایگاه تحقیقاتی اوپاکس
36 دقیقه
فصل 6: ملاقات با لئوناردو فیبوناچی
44 دقیقه
فصل 7: غار اسرارآمیز
53 دقیقه
فصل 8: پایگاه مونوایکس
13 دقیقه
فصل 9: شهر زاگ‌ها
12 دقیقه
فصل 10: مکعب سیاه
11 دقیقه
فصل 11: تحویل یک زاگ به پایگاه نظامی
14 دقیقه
فصل 12: ارائه‌ی کار تحقیقاتی
32 دقیقه
فصل 13: بازگشت به دانشگاه اسکای
40 دقیقه
فصل 14: حوادث غیر قابل پیش‌بینی
48 دقیقه
فصل 15: پایگاه مقاومت
30 دقیقه
فصل 16: پایان کار سارسارها
10 دقیقه
فصل 17: حوادث کهکشان نیو
41 دقیقه
فصل 18: شارون‌ها - قسمت اول
21 دقیقه
فصل 18: شارون‌ها - قسمت دوم
12 دقیقه
فصل 19: گذرگاه دنیای موازی
11 دقیقه
فصل 20: دستگاه زمان
48 دقیقه
فصل 21: شبیه زامبی‌ها
21 دقیقه
فصل 22: جیسان‌ها و نجات کهکشان نیو

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم
نویسنده
راویساغر مشهدی زاده
ناشر چاپیانتشارات آرنا
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۱۱ ساعت
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی داستان و رمان ایرانی، کتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه صوتی
30000 ت - 3.99 یورو
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم

محمد پوران دوست
۱۴۰۱/۱۲/۸
با سلام. داستان خیلی قشنگه. از نظر تخیلی خیلی خوبه و از نظر علمی هم عالی هست. خیلی جالب درون داستان به مباحث علمی پرداخته شده، مثل عدد فی و توضیحات در مورد شخص فیبوناچی. هیجان داستان هم خوبه و مشکلی نداره.
اما بعد نکته‌های کمی هست که باید میگفتم. مثلا در فصل هفت آنیتا با خوندن چند تا جمله رمزی که
خیلی دقیق میفهمه باید به دوستانش چه راه حلی رو بده، میشد رو این قسمت کار بیشتری کرد و به جذابیت داستان افزود.
در جلد اول به رابطه‌های بین افراد بیشتر پرداخته شده بود و در این جلد اتفاق خیلی کم افتاده بود.
در کل داستان نویسنده از کلمه حیران خیلی استفاده کرده بود مثلا خیلی جاها گفته بود که فلانی با صورتی حیران فلان کارو کرد. در صورتی که میشد چهره شخص رو توصیف کرد و حالت رو بهتر توضیح داد ولی نویسنده بیان حالت رو با یک کلمه خلاصه کرده بود.
نکته بعدی اینکه دنیای موازی بدون هیچ مقدمه‌ای و خیلی یهویی وارد داستان شد و این خیلی جالب نبود.
و در آخر پیروزی بر دشمن خیلی غیر واقعی اتفاق افتاد و کمک از یه قدرت ماورایی خیلی تو ذوق میزد که در جلد بعد حتما باید گفته بشه که اون کمک از طرف کی بوده و چطور به دادشون رسیده.
محمدعلی احمدپور
۱۴۰۲/۴/۱۷
من که به شخصه از این داستان هیچ خوشم نیومد و به خاطر بیش از حد کودکانه نوشتن این داستان از تقریباً اواخر داستان گوش دادن آن را متوقف کردم البته توقع داشتم که از جلد اول بهتر باشد اما به نظر من که اینطور نبود و متاسفانه به مذاق من خوش نیامد تا دیگران چه بگویند....
مهران بلوچی
۱۴۰۲/۸/۲۰
سلام به همه
کتاب عالی و داستانی شگفت انگیز بود
گوینده و موزیک متن عالی بود. اینقدر داستان عالی درکنار ترکیب علوم و متافیزیک بود که نمی‌تونستم صبر کنم ببینم تا داستان چی میشه. سپاس از کتابراه
هادی بادفر
۱۴۰۲/۵/۲۰
کتاب جالبی بود مضمونش آخرالزمانی و حمله فضاییها جالبه که توی متن رمان هم اصولی که در مورد تغییر نکرش و تجسم نمودن خواسته‌ها هست هم وجود داره در کل من هر دو جلدشو گوش دادم و مهییج بود
مهدی
۱۴۰۲/۹/۲۷
این کتاب پیرو کتاب قبلی است که به همان زیبایی پیش بوده و گویندگی نیز عالی ادامه داشت این کتاب را به همه علاقه مندان به کتاب‌های علمی تخیلی و نوجوانان کتابراهی پیشنهاد میدهم
ساسان
۱۴۰۱/۱۲/۲۱
با سلام گوینده بسیار زیبا و جذاب بود جلد دوم این کتاب مثل جلد او خوب وشنیدنی و پر از اتفاقات جالب بود
Somaye g
۱۴۰۲/۸/۲۲
خوب بود دوست داشتم تا فصل بعد ببینیم‌چی میشه
میلاد غفاری
۱۴۰۲/۱۱/۲۶
این هم از کتابای خیلی خوبه از دستش ندید
مشاهده همه نظرات 8

راهنمای مطالعه کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم

برای دریافت کتاب صوتی دانشجویان کهکشان نیو: نجات زمین - جلد دوم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.