معرفی و دانلود کتاب سادی

عکس جلد کتاب سادی
قیمت:
۸۰۰۰۰ 40000 تومان ۵۰%
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سادی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سادی

دنیا از پلیدی‌هایی پر شده است که رهایی از آن‌ها بسیار گران است! کتاب سادی یک اثر زیبا و بی‌نظیر از کورتنی سامرز و روایتگر داستانی غمناک و تامل‌برانگیز از دو خواهر به نام‌های متی و سادی است. سادی، کتابی است که شما را با ترکیبی از هیجان،‌ خشم،‌ غم، و انتظار روبه‌رو می‌کند و تاکنون برنده جوایز زیادی از جمله جایزه ادگارد و آئودی در سال 2019 شده است.

درباره کتاب سادی:

زندگی سرشار از معماهای حل‌نشده و اتفاقات غیرمنتظره تلخی است که می‌تواند زندگی آدم‌ها را دست‌خوش تغییر کند. به‌همین‌دلیل گاهی آدم‌ها با شرایطی روبه‌رو می‌شوند که برای رهایی از آن، ناگزیرند خودشان، به‌تنهایی دست‌به‌کار شوند. کتاب سادی (Sadie) یک روایت داستانی بسیار شگفت‌انگیز و محبوب است که کورتنی سامرز (Courtney Summers) آن را در سال 2018 به رشته تحریر درآورد.

رمان سادی داستان دو خواهر به نام‌های سادی و متی را روایت می‌کند که رابطه بسیار خوبی با یکدیگر دارند. سادی که خواهر بزرگتر است، همیشه تلاش می‌کند که شرایط بهتری را برای زندگی خودش و خواهرش ایجاد کند و در نقش یک حمایتگر ظاهر می‌شود. اما، مفقود شدن و سپس مرگ متی، داستان کتاب را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سادی را با درد و رنجی بی‌انتها روبه‌‌‌رو می‌کند. سادی که از قتل خواهرش به‌شدت ناراحت و غمگین است،‌ تصمیم می‌گیرد که خودش برای یافتن قاتل او دست‌به‌کار شود و برای رسیدن به هدف خود، سفری را آغاز می‌کند. آیا سادی به راز قتل خواهرش پی می‌برد؟!

داستان کتاب حاضر گاهی از زبان سادی و گاهی از زبان فردی به نام وست مک‌کری در پادکست جنایی دختران روایت می‌شود که این دو زاویه دید متفاوت در کتاب، ‌جذابیت بی‌نظیری را به داستان بخشیده‌اند. سامرز این کتاب را با قلم توانا و روایتی جذاب و گیرا نوشته است. گفتنی است، کتاب سادی در سال 2018، پس از مدت کمی از انتشار آن،‌ در لیست پرفروش‌ترین آثار نیویورک تایمز قرار گرفت و به شهرت رسید. با خواندن این کتاب نوجوان در مقابل ترکیبی از روایت زیبای داستانی،‌ هنرمندی در داستان‌پردازی و یک قصه متفاوت جنایی و معمایی قرار می‌گیرید که شما را مجذوب خود می‌کند.

جوایز و افتخارات کتاب سادی:

- برنده‌ جایزه ادگار (2019)
- برنده‌ جایزه آئودی (2019)
- برنده‌ جایزه سیبلیس (2019)
- برنده جایزه اودیسه (2019)
- انتخاب مخاطبان سایت گودریدز (2018)
- برنده‌ جایزه‌ بهترین کتاب صوتی سال (2019)
- نامزد جایزه کتاب نوجوان رود آیلند (2020)
- نامزد جایزه لینکلن (2020)

کتاب سادی مناسب چه کسانی است؟

کتاب سادی یکی از محبوب‌ترین رمان‌های نوجوان است که همه افراد علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و جنایی را به خودش جذب می‌کند.

با کورتنی سامرز بیشترآشنا شویم:

خواندن کتاب‌های گوناگون، ‌به‌ویژه اگر این آثار جزء کتاب‌های بسیار خاص و پرفروش جهان باشند،‌ آدم‌ها را به آشنایی با خالق آن‌ها بیشتر مشتاق می‌کند. کورتنی سامرز نویسنده توانمند و مشهور کانادایی داستان‌های نوجوان است که تاکنون آثار قابل توجهی را از خودش برجای گذاشته است. او با نوشتن رمان سادی در سال 2018، عنوان پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز را از آن خودش کرد. کورتنی علاوه‌بر کتاب سادی، آثار دیگری نیز دارد که از مشهورترین‌های آن می‌توان به Cracked Up to Be، This is Not a Test، All the Rage اشاره کرد.

در بخشی از کتاب سادی می‌خوانیم:

خیلی عجیب است که سیلاس بین خواهرش و کیث، دومی را انتخاب کرده. نمی‌توانم حتی تصور کنم کسی را قبل از متی قرار دهم. هرگز. برایم سؤال است که مارلی درباره‌ کیث چه چیزهایی به سیلاس گفته. به هر حال از فقر زندگی او این‌جا‌‌ خبری نیست. گاهی وقت‌ها هر قدر هم که به موفقیت برسی، فقر لکه‌ای روی پیشانی‌ات باقی می‌گذارد که محال است بتوانی پاکش کنی، اما سیلاس بیکر خوب پاکش کرده، یعنی با ثروتش روی آن لکه را پوشانده. یک خانه‌ دوطبقه‌ بزرگ با معماری مدرن. پنجره‌های بزرگی دارد که اگر به قدر کافی نزدیک شوی می‌توانی داخلش را ببینی. بام از نوع شیبدار است و رویش با صفحات باتری خورشیدی پوشانده شده. مرسدس آبی خوشگلی هم توی ماشین‌رو پارک است. به آهستگی از کنار خانه رد می‌شوم، ماشین را جایی پارک می‌کنم که فاصله داشته و در عین حال از آینه‌ی عقب روی ماشین‌رو و در خانه دید داشته باشم. سرم را می‌چسبانم به پنجره. حدود یک ساعت بعد یک وانت غول‌آسای قرمز، از آن‌هایی که باید نردبان بگذاری تا پایت برسد به رکاب‌‌شان، در خلاف جهت از کنارم رد می‌شود. وارد ماشین‌رو خانه‌ی خانواده‌ی بیکر می‌شود و با اختلاف کمی از کنار مرسدس عبور می‌کند.

بعد از دقایقی نوآ از کامیون پیاده می‌شود. کامیون را دور می‌زند و خواهرش را از سمت شاگرد پیاده می‌کند. خیلی مست‌تر از زمانی هستند که ترک‌شان کردم. به این فکر می‌کنم که یعنی اوضاع خاوی هم همین قدر ناجور است؟ و آیا آن‌قدر حماقت به خرج داده که پشت فرمان بنشیند؟ تلوتلوخوران راه می‌افتند سمت در خانه و تماشا کردن‌شان حین آن ده دقیقه که طول می‌کشد تا بتوانند کلید را توی قفل جا بزنند، واقعاً درد دارد. و تمام مدتی که این‌ها مشغول این کار مسخره هستند... خواهر من مرده. «متی مرده.»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سادی
نویسنده
مترجمرضا اسکندری آذر
ناشر چاپینشر سنگ
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات318
زبانفارسی
شابک978-622-99936-2-0
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
۸۰۰۰۰ 40000 ت ۵۰%
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سادی

لیلی
۱۴۰۱/۱۰/۱۸
کتابی بود که اولش خیلی هیجان داشتم بخونم، حدود بیست صفحه که جلو رفتم یهو دیگه حوصله خوندن اینو نواشتم و چون کوتاه بود خودمو مجبور کردم بخونمش و از این بابت به شدت خوشحالم. بازم از سبک کتابایی بود که به نوع جدید و باحالی نوشته شده بود. کتابی هست که میدونم شبیه تو ذهنم میمونه چون به شدت تاثیرگذار از بود. خانواده، دوستی، خواهری، سختی و درد و رنجی که هیچ کس چیزی دربارش نمیدونه میگه. از اینکه دنیا تا چه حد کثیفه میگه. و از اینکه بعضی آدما چقدر کثیفن... به نظرم همه باید حداقل یه بار بخوننش، خوبه بهمون یادآوری بشه هر ادم مهربونی واقعا اونی نیست که نشون میده. شخصیت اصلی دختری بود که فکر کنم اکثر بلایی که سرش اومده بود رو اکثر دخترا تو هر کشور و فرهنگی به نوعی تجربه‌اش کردن و حتی سرسوزنی از اون اتفاق هم قابل فراموشی و بخشش نیست. سیدی قربانی اعتماد بی اساس و پایه‌ای بود که در کمال ناباوری نادیده گرفته شده بود. به خودتون یه لطفی کنید و این کتاب رو بخونید.
آنیتا ارزانی
۱۴۰۱/۱۰/۲۴
🍃💜🍃با درود و سپاس فراوان از کتابراه عزیز بخاطر نشر فرهنگ کتابخوانی و تنوع گزینه‌های رایگان
✔با وجود محدودیتهای مترجم در انتخاب برخی لغات، توانایی ایشان را در رسایی جملات تحسین میکنم، موضوع داستان مطلبی نیست که بتوان کاملا بدون پرده پوشی از آن سخن گفت، متعجبم که برای قشر جوانان باشد!؟
✔با به
توجه روابط اجتماعی و خانوادگی در جوامع امروز، این داستان یک هشدار بسیار واضح به مادرانی است که هر محبت سوال برانگیزی را با بی توجهی به حریم امن خانواده راه میدهند و کودکان بیگناه خود را مانند تکه گوشتی در اختیار شکارچی درنده میگذارند
✔نویسنده با هنر تحسین برانگیزی کتاب را با دو راوی پیش میبرد طوری که هر تعلیق را سریعتر پشت سر میگذاری تا به بعدی برسی
✔محتوی یک هشدار برای تمام دورانهاست
✔آسیب شناسی روان انسان در قالب خود کاملا جانمایی شده و دقیقا به جهت درست هدایتتان میکند
✔تصویر سازی، احساس هیجان و همذات پنداری را بطور ناخودآگاه به ذهن تزریق میکند
✔و نهایتا پایان بندی فوقالعاده‌ای که صدای ذهن تشنه‌ی خواننده را از نهادش در میاورد؟!
✔کشش داستانی نمیگذارد کتاب را حتی برای کمی خواب بکناری بگذارید
✔توصیه میکنم به والدین و بخصوص مادران مجرد در شرف ازدواج مجدد و بچه دار، اعم از پسر یا دختر، فرقی ندارد، این آگاهی بازدارنده‌ی بسیاری اتفاقات جبران ناپذیری است که میشد هرگز پیش نیاید
✔با صدمه‌ی روانی در کودکی فقط میتوان زنده ماند بدون اینکه زندگی کرد😭😭😭
مهناز کیان مهر
۱۴۰۲/۶/۷
داستان جذاب و پر کشش هست، البته بیست صفحه اول رو باید تحمل کنید و صبور باشید، به نظرم این سبک شروع برای فیلم مناسبه نه داستان. داستان آسیبی که اعتیاد و در نتیجه آن بی مسوولیتی به خانواده میزنه رو به خوبی حکایت کرده. نویسنده به خوبی ابتدا قطعه گمشده رو با یه راوی ایجاد می‌کنه و بعد با راوی دیگری اون رو سر جاش میزاره. با اینکه قاتل از اول مشخصه اما داستان پر کشش هست، بخش‌های اتصال حال به گذشته در روایت‌های سادی، خیلی خوب انجام شده. یکی دو بار در مورد سن اشتباه شده. یه ایرادی که میشه به نویسنده گرفت، اینکه اگه قرار بود آخر داستان رو مبهم بزاره چرا از شخصیت اول برای راوی استفاده کرده. در طول داستان، احساسات و اتفاقات افتاده رو سادی روایت می‌کنه اما آخر داستان رو نه. اگه دفتر خاطرات و یا صدای ضبط شده‌ای بود روایت نشدن آخر داستان توسط سادی می‌تونست توجیه بشه. ترجمه خوب و روان هست اما چند کلمه به کار برده شده که بهتر بود معادل فارسیش استفاده بشه، سیزن، اپیزود، دکمه پاز، بارمن، اتو استاپ. بلوبرد هم پرنده آبی ترجمه میشد بهتراز کبود مرغ بود. در کل خوندن داستان رو به همه، مخصوصا پدر و مادرها پیشنهاد میکنم
افسون خ
۱۴۰۲/۱/۸
کتاب در سبک جنایی معمایی است. دختر نوجوانی که خواهر کوچکتر خود را از دست داده برای پیدا کردن قاتل او دست به سفری دور و دراز میزند. این دو خواهر که مشکلات زیادی در زندگی خانوادگی و بخصوص با مادرشان داشتند به شدت به هم وابسته بودند و مرگ خواهر کوچکتر برای خواهر بزرگتر بسیار دردآور و غیر قابل پذیرش در است. طول سفر سادی، خواهر بزرگتر، با آدمهای متفاوتی آشنا میشود و اتفاقات گوناگونی را از سر میگذراند و با یادآوری خاطرات خود خواننده با ابعاد مختلف زندگی و شخصیت او آشنا میشود. خط سیر داستان مستقیم نیست و با خاطرات سادی ما فلش بکهایی به گذشته داریم تا با همه ابعاد داستان و فاجعه‌ای که در آن رخ داده و نقطه‌ای که قهرمان داستان را بدانجا رسانده آشنا شویم. معماگونه بودن داستان باعث جذب بیشتر مخاطب میشود و قلم زیبا و روان نویسنده و ترجمه محکم مترجم بر این جذابیت می‌افزاید.
Ala gol
۱۴۰۱/۱۱/۱۵
رمان خوبی بود. اما هیجانش کمتر از چیزی بود که انتظار داشتم.
بیشتر درگیری ذهنی ایجاد میکرد و تقریبا اواخر رمان بود که جواب سوالات داده میشد.
هرچند سوالاتی آخر داستان حل نشده باقی موندن که خود کتاب هم بهشون اشاره کرد و ظاهرا خواست نویسنده بود که مثل تمام اتفاقات واقعی اینچنینی باشه.
کتاب برام و
جذابیت خاص انچنانی نداشت اما اصل جذابیت اون به خاطر یک واقعه نسبتا واقعی تو دنیا بود حل معما ها. هرچند خداروشکر این میزان پیچیدگی واقعه و به این شکل تو ایران خیلییی کمه اما بازهم واقعیتی از بخشی از زندگی و امنیت زنان و دختران هست که هیچوقت بهشون توجه نمیکنیم.
یادآوری وجود این دست اتفاقات ترسناک تو زندگی، دردناک و پر از حس بده. ولی با این وجود این کتاب با یادآوریش، میتونه کمک کنه تا بیشتر مواظب خودمون و فرزندان و عزیزانمون باشیم.
MoonRiver
۱۴۰۱/۱۲/۷
بعنوان یه داستان جنایی به قدری کشش داشت ک تو کمتر از ۶ ساعت باوجود کلی مشغله تموم‌ش کردم... موضوعش نه میشه گفت تکراری و نه میشه گفت جدید ولی مهم بود. خیلی خوشحالم ک دوباره رمانی دیدم ک بهش پرداخته... تقریبا خیلی خوب فضا سازی شده بود... از نظر پیچیدگی و نوع حل شدن معما (که البته اون‌طوری ک من انتظار داشتم و می‌خواستم معما حل نشد) خوب بود...
اما متاسفانه جواب سوالات اساسی و مهم داستان گفته نمیشه و از اون مدل کتاب‌هایی هست که کاملاً پایان بازه! با اینکه این سبک داستان‌ها تاثیرگذار هستن اما با سلیقه من جور نیست؛ چون فکر می‌کنم نویسنده حتی خودش هم نمیدونسته میخواد در نهایت به کجا برسه و نتیجه‌ای در کار نیست! یکمی هم گفت‌وگوها پیچیده و در هم برهم بودن! در کل انتخاب این کتاب سلیقه‌ای هست.
A.asgari
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
داستان غم انگیزی بود داستان درباره‌ی دختری به نام سادی بود که خواهرش متی به طرز عجیبی کشته شده بود و سادی ناپدید شده بود
داستان در باره‌ی مشکلات نوجون‌ها و بچه‌ها بود
بچه‌های که محبت مادر و پدری نمیبینن و در کودکی مورد ازار جنسی. قرار میگیرن
سادی عاشق خواهرش متی بود تمام زندگی شو وقف متی کرد از
محبت از کار کردن و عشق دادن و بخاطر اون و رنج‌های که کشیده بود دنبال قاتل خواهرش میگشت اونم تنهایی بدون اب و غذا و خواب با کلی زخم و ناراحتی اخرشم طرف و پیدا کرد و یه چاقو بهش وارد کرد و در اثر عفونت چاقو اون مرد فوت کرد ولی سادی نه جنازه ش پیدا شد نه خودش
و واقعا چقدر درد ناک که کودکانی مورد آزار جنسی قرار میگیرن و تا ابد با این درد زندگی‌میکنن
M R
۱۴۰۲/۲/۱۴
کتاب روایت داستان زندگی دو خواهر و شرح اتفاقاتیه که برای اونها میفته، نویسنده کتاب رو دو جور روایت میکنه، یکی شبیه به گزارش از افرادی که دربخشی از داستان شریکن و روایت دوم از قهرمان داستان، خواهر بزرگتر بنام سادی. درون مایه داستان رنج‌ها و بلاهایی هست که بر سر دختران میاد و همه اونها رو شنیدن اما ش شاید هیچوقت عزم عمومی بر علیه اتفاق نیفتاده، در هیچ جای دنیا... موضوع کتاب جدید و خاص نبود، داستان تلخی بود، مقاومت و تلاش قهرمان کمی اغراق آمیز بود و البته انتظار پایان خوش هم نداشته باشید گرچه شاید پایانش به اتدازه خود کتاب تلخ نبود. امیدوارم چنین کتاب‌هایی تلنگری برای همه ما باشه که از دختران اطرافمون بیشتر حمایت و حفاظت کنیم.
❤M❤
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
داستان خیلی غم انگیزی بود انگار داشتم یه فیلم می‌دیدم نویسنده خیلی عالی وقایع و احساسات رو توضیح داده بود این داستان منو یاد اتفاقی که برای اهورا افتاده بود انداخت مسعول مرگ اون دوتا دختر مادرشون بود اگه اون یه مادر وظیفه شناس و با محبت بود اون دو تا زنده می‌موندن داستان بچه‌هایی رو روایت میکنه که قربانی پدر و مادرهای بی رحمی هستند پدر مادرهایی که از عواقب ندانم کاری و رفتار‌های وحشیانه و بدون ترحمشان صدمات جبران ناپذیری رو روی زندگی فرزندانشون می‌گذارند قاتل متی و سادی و امثال آن‌ها مادرها و پدرهای بی مسعولیت و بی محبتی هستند که متاسفانه با بستن چشمشون روی حقایق دنیا بچه هاشون رو توی لجنی که خودشون درست کردند غرق می‌کنند
مهدی عزتی
۱۴۰۱/۱۰/۲۶
توصیه میکنم حتما بخونید چون بعد خوندن حس عجیبی پیدا میکنید من رسما از لحاظ عصبی قاطی شدم و موندم گریه کنم بخندم یا اندوهگین بشم داستان به شیوه‌ی خاص و جالب تعریف میشه با تحت عنوان پادکست خواهران دریک طرف وست مک کری را داریم که پادکست رو شروع میکنه و به ما چگونگی معما و راه حل رو میده و دریم طرف هم یادی رو داریم که با توضیح کامل به داستان شفافیت میده موضوع داستان درحین غمگینم بودن صد درصد واقعی است واز لحاظی با خوندن این داستان آگاه میشید حدود 20 تا 25 صفحه اول شروع داستان فکر میکنید بهتره کتاب رو نخونید چون اصلا جذابیتی پیدا نمیکنید ولی بعد اون صفحات اگر بخواهید هم نمیتونید از داستان دست بکشید
فاطمه
۱۴۰۲/۱/۲۵
دیشب تمومش کردم خیلی خیلی عالی بود
اوایل کتاب اصلا دوست نداشتم بخونمش چون یه مدلی بود انگار یه طوری بود که ادم خوب متوجه نمیشید هی شخصیت‌ها عوض میشید و داستان کاملا گنگ بود
بعدش به زور چون دوست ندارم کتابی رو نصفه ول کنم تا اخر خوندم تا وسطای کتاب روزی ده صفحه هم نمیخوندم چون علاقه نداشتم اما
بعدش کتابو تو کمتراز یکروز تموم کردم چون واقعا خیلی قشنگ داستان خیلی جذابی داشت و‌ای کاش سادی اخرش معلوم میشد چیشد
بهتون پیشنهاد میکنم حتما این کتابو بخونید فکرنکنید چون اولش زیاد خوب نیست کتاب بدیه ولی واقعا کتاب خیلی جذابی هستش
یوسف رضا عابدی
۱۴۰۱/۱۲/۸
با اینکه روایت‌ها و بازگویی‌های شخصیت‌ها جذابیت خاصی به قصه داده بود ولی از روان بودن اون کم کرده بود و یه جاهایی خط قصه رو گم میکردم.
جزئیات زیادی نبود و کاملا ملموس بود و کمک زیادی تو تصور کردن صحنه‌ها میکرد. تصویر سازی خیلی خوب.
و اینکه کاراکتر‌ها هر چند بعضاً چند خطی ولی هر کدوم شخصیت عجیبی
داشتند.
تلخی داشت که طبیعتاً به‌خاطر موضوع پرداخته شده بود
احساس میکنم اواخر کتاب کمی به سمت شعاری شدن پیش رفت و فلسفه نویسنده رو خیلی دوست نداشتم.
در مجموع کتاب رو با لحاظ کردن رده سنی پیشنهاد میکنم.
Mobina Jafari
۱۴۰۱/۱۰/۳۰
واقعا خیلی جالب بود این شیوه‌ای که کلمات رو کنار هم قرار دادین و یه اثر فوق العاده بوجود آوردین، ارزش دو روز وقت گذاشتن و خوندن رو داره و نشون میده نباید بقیه رو راحت قضاوت کرد، تحقیق و حل کردن معما بهمون نشون میده همه چی اونقدر خوب نیست و باید دنبال ریز‌ترین سرنخ‌ها باشیم تا کارمون آسون شه
و دلم
اینکه خیلی خیلی میخواد بدونم سرنوشت اون دختر بعد از تمام سختی‌هایی که پشت سر گذاشت به کجا رسید، الان کجاست و چی تو ذهنش میگذره؟ آیا اونم مثل کیث، هویت جدید پیدا کرده؟ خدای من، خیلی هیجان زدم🤌😭
Zaynab Vahdani
۱۴۰۳/۱/۳
تا بخشی از کتاب رو خوندم به نظر جالب میومد اما نقدهایی رو عارضم که مطرح کنم:
یک اینکه همون ابتدا کتاب مفهوم گنگی داره و کمی طول میکشه تا ماجرای اصلی استارت بخوره همون ابتدا احساس میکنم نویسنده از دیدگاه خودش کتاب رو نوشته یعنی خودش رو جای مخاطب نزاشته که ببینه متنی که مینویسه قابل فهمه یا نه
در
کل ارزش خوندن داره ولی این ارزشه بعد از چند صفحات معنی پیدا میکنه
من با وجود نقدی که دارم از نویسنده ولی کتاب جالبیه و دوست دارم که ادامش و بخونم
Ali Mohammdi
۱۴۰۱/۱۱/۱۰
داستان در مورد دختری نوزده ساله است که به دنبال پیدا کردن شخصی محل زندگیش رو ترک می‌کنه دختری که همراه خود اندوه بزرگی رو به دوش می‌کشه روایت زندگی بی سر و سامان زندگی زنان و اعتماد بی جا به افراد ناشناخته به زندگی شون
داستانی بسیار آموزنده که به والدین گوشزد کنه بیشتر مواظب فرزند هاشون باشن و به
توجه بیشتری خرج بدن
یه جورایی هم روایت زندگی‌های الان جامعه است که اعتماد به افراد نادرست و عدم شناخت چه تعبات جبران ناپذیری برای فرد به دنبال خواهد داشت
مشاهده همه نظرات 140

راهنمای مطالعه کتاب سادی

برای دریافت کتاب سادی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.