معرفی و دانلود کتاب ما دروغگو بودیم

عکس جلد کتاب ما دروغگو بودیم
قیمت:
59000 تومان - 6.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب ما دروغگو بودیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب ما دروغگو بودیم و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب ما دروغگو بودیم

یک راز سربه‌مهر که شما را به دل حادثه و شورشی باورنکردنی هدایت می‌کند. امیلی لاکهارت در کتاب ما دروغگو بودیم ماجرای زندگی عجیب، پیچیده و شوم دختری به نام کادنس را روایت می‌کند که به‌صورت ناگهانی بخشی از حافظه‌اش را از دست داده و هیچ چیزی را به یاد ندارد. این رمان شگفت‌انگیز که جوایز و افتخارات بین‌المللی زیادی از جمله عنوان رمان پرفروش نیویورک تایمز را به‌دست آورده، با پایان غیرقابل پیش‌بینی‌اش شما را در بهت و حیرت فرو می‌برد.

درباره‌ی کتاب ما دروغگو بودیم

تصور کنید فردا که از خواب بیدار می‌شوید، هیچکس را نمی‌شناسید و هیچ چیز را از خود و زندگی‌تان به یاد ندارید. ترسناک است نه؟ ماجرا زمانی ترسناک‌تر می‌شود که هیچ فردی حاضر نباشد اطلاعاتی به شما بدهد. این دقیقاً شالوده‌ی اتفاقی است که در کتاب ما دروغگو بودیم (We Were Liars) جریان دارد.

داستان با معرفی خانواده‌ی ثروتمند و متمول هریس سینکلر آغاز می‌شود. خانواده‌ای که از دور کاملاً خوشبخت و بی‌عیب‌ونقص به‌نظر می‌رسد و گاهی حتی موجب حسادت و رشک دیگران می‌شود. کادنس، نوه‌ی ارشد این خانواده و قهرمان داستان کتاب ما دروغگو بودیم است. کسی که به همه‌ی عیوب خانواده‌ی بزرگ و ثروتمندش آگاه است و از رفتارهای ناپسند اعضای خانواده‌اش خبر دارد.

پدر و مادر کادنس به‌تازگی از هم جدا شده‌اند و به‌همین‌دلیل برای اولین بار، او و مادرش نزد پدربزرگ، مادربزرگ، خاله‌ها و فرزندانشان رفته‌اند. آن‌ها طبق رسم هر ساله‌شان، تابستان را در جزیره‌ای خصوصی به نام بیپ‌وود می‌گذرانند. اما این‌بار همه‌چیز فرق می‌کند؛ دست‌کم برای کادنس! چراکه بر اثر یک حادثه‌ی مرموز و شوم و ضربه به سرش، بخشی از حافظه‌ی خود را از دست می‌دهد و میگرن‌های شدید و تمام‌نشدنی‌اش آغاز می‌شود. او به‌ یاد نمی‌آورد که در بیپ‌وود چه اتفاقی برایش رخ داده و گاهی تنها تصاویری مبهم و گنگ را از دریا و بیهوشی‌اش در ساحل می‌بیند.

او که احساس می‌کند اطرافیان به‌صورت عمدی موضوعی را از او پنهان می‌کنند و پاسخی برای هزاران پرسش او ندارند، بیش‌ازپیش برای یافتن این راز پنهان کنجکاو می‌شود. این درحالی‌است که اعضای خانواده یکی‌یکی بیمار می‌شوند و همه‌چیز به شکل عجیب و ترسناکی درهم می‌پیچد!

امیلی لاکهارت (E. Lockhart) با هنرمندی بی‌نظیری این رمان جذاب و پرطرفدار را نوشته و در میان همه‌ی راز و رمزهای آن که تا خط آخر رمان آن را نخواهید یافت، ماجرای عشق میان کادنس و پسرعمویش، گت، را هم روایت می‌کند. یک ماجرای احساسی که زندگی کادنس را زیرورو می‌کند.

کتاب ما دروغگو بودیم، یادآور موضوعات مهمی چون اخلاق، عشق، خانواده، حقیقت و پذیرفتن خود است و خواننده را به‌شکلی هنرمندانه با خود همراه می‌کند. اگر دوست دارید بدانید چه اتفاق شومی زندگی کادنس را تحت تأثیر قرار داده و در بیپ‌وود چه ماجراهایی جریان دارد، همین حالا با امیلی لاکهارت و اثر هنرمندانه و خارق‌العاده‌اش همراه شوید.

اثر حاضر با ترجمه‌ی کاوان بشیری و به همت نشر میلکان منتشر شده است.

اقتباس سینمایی از کتاب ما دروغگو بودیم

از این کتاب محبوب و خواندنی فیلمی با همین نام اقتباس شده که نگارش فیلم‌نامه‌ی آن را استفانی شانون برعهده داشته است.

افتخارات و جوایز کتاب ما دروغگو بودیم

  • رمان پرفروش نیویورک تایمز
  • برنده‌ی جایزه‌ی تخیل کودکان
  • برنده‌ی جایزه‌ی ماکیل لوپز چاپز
  • برنده‌ی جایزه‌ی کتاب ملی برای نوجوانان
  • بهترین کتاب نوجوان سایت آمازون در سال 2014
  • قرار گرفتن در لیست چهار کتاب برتر کودکان گاردین در سال 2014
  • برنده‌‌ی جایزه‌ی «منتخب گودریدز» به‌عنوان بهترین داستان نوجوان در سال 2015
  • جزء ده داستان برتر انجمن کتابخانه‌های آمریکا (ALA) برای نوجوانان در سال 2015

نکوداشت‌های کتاب ما دروغگو بودیم

  • ما دروغگو بودیم کتابی است که برای همیشه در خاطرتان خواهد ماند و پایان‌بندی آن رضایت و حیرت را همراه با هم به شما هدیه می‌کند. (هفته‌نامه‌ی سرگرمی)

  • داستانی هیجانی و مرموز با یک پایان غافلگیرکننده. (MTV News)

  • لاکهارت در این کتاب یک قصه‌ی درام خانوادگی و غمگین را روایت می‌کند که بسیار دقیق، قوی و زیباست. (بوک لیست)

  • این کتاب از امیلی لاکهارت با داستان پیچیده و جذابش، آنقدر خوب روایت شده که هم مخاطبان نوجوان و هم بزرگسالان را به خودش جذب می‌کند. (وال‌استریت ژورنال)

  • نویسنده در کتاب ما دروغگو بودیم داستان زندگی دختری را روایت می‌کند که در آستانه‌ی از دست دادن خانواده‌اش قرار گرفته. دختری که خانواده برای او همه چیز است و فقدانش می‌تواند بسیار غم‌انگیز باشد. (هفته‌نامه‌ی ناشران)

کتاب ما دروغگو بودیم برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای همه‌ی مخاطبان نوجوان و بزرگسال که به خواندن داستان‌های ماجراجویانه، معمایی و البته احساسی و خانوادگی علاقه دارند بسیار دلپذیر خواهد بود. برای آنکه بدانید چه رخ‌دادی زندگی کادنس را زیرورو کرده و در میان اعضای خانواده‌ی ثروتمند هریس سینکلر چه اتفاقاتی در جریان است، این رمان را مطالعه کنید.

با امیلی لاکهارت بیشتر آشنا شویم

امیلی لاکهارت از جمله نویسندگان پرفروش و آمریکایی نیویورک‌تایمز به‌شمار می‌رود که داستان‌های مصور او برای کودکان، رمان‌های نوجوانان و بزرگسالش بسیار مشهور و محبوب هستند. او مدرک دکترای ادبیات انگلیسی خود را از دانشگاه کلمبیا دریافت کرده است و با نوشتن کتاب «تاریخ بحث برانگیز بانک‌های فرانکی لاندو» شناخته شد و توانست نامزد جایزه‌ی پرینتز و جایزهی کتاب ملی شود.

او بیشتر در حوزه‌ی کودکان و نوجوانان می‌نویسد و مخاطبانش بیشتر کودکانی هستند که خود امیلی به‌طور مستقیم از طریق فضای مجازی با آن ارتباط دارد و به آن‌ها اهمیت ویژه‌ای می‌دهد.

در بخشی از کتاب ما دروغگو بودیم می‌خوانیم

غروب همان روز جانی در مورد دوست‌دختر نیویورکی به من چیزهایی گفت. اسمش راکول بود. جانی او را دیده بود. جانی در نیویورک زندگی می‌کند، مانند گت، اما در مرکز شهر با کری و اد، درحالی‌که گت در بالاشهر با مادرش زندگی می‌کند. جانی گفت که راکول رقاصی امروزی است و لباس‌های سیاه می‌پوشد. تافت، برادر مرین، به من گفت که راکول برای گت بسته‌ای کیک شکلاتی خانگی فرستاده است. لیبرتی و بونی به من گفتند که گت عکس او را در گوشی‌اش دارد.

گت اصلاً حرفی از او نزد، اما نمی‌توانست راحت به چشمانم نگاه کند.
همان شب اول گریه کردم، انگشتانم را گاز می‌گرفتم.
با مشت به دیوار حمام کوبیدم. شرم و خشمم را با آب سردِ سرد شستم. بعد با لرز مانند سگی طردشده‌ به تختم رفتم، پوستم به روی استخوان‌هایم می‌لرزید.

صبح روز بعد و همه‌ی روزهای بعد، عادی رفتار کردم. چانه‌ی مربعی‌ام را بالا گرفتم. قایق‌سواری کردیم و آتش‌بازی به‌راه انداختیم. من مسابقه‌ی تنیس را بردم. خمره‌های بستنی درست کردیم و روی ساحل کوچک، زیر آفتاب، دراز کشیدیم. یک شب، هر چهار نفر ما در ساحل کوچک به پیک‌نیک رفتیم. صدف‌های پخته، سیب‌زمینی و ذرت شیرین. خدمتکاران درست‌اش کرده بودند. نام‌شان را نمی‌دانم.

فهرست مطالب کتاب

بخش اول: خوشامدگویی
بخش دوم: ورمونت
بخش سوم: تابستان هفدهم
بخش چهارم: نگاه کن، آتش
بخش پنجم: حقیقت

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب ما دروغگو بودیم
نویسنده
مترجمکاوان بشیری
ناشر چاپینشر میلکان
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات195
زبانفارسی
شابک978-600-7443-24-8
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان، کتاب‌های داستان و رمان خارجی
قیمت نسخه الکترونیک
59000 ت - 6.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب ما دروغگو بودیم

Sarina
۱۴۰۲/۶/۱۸
خیلی خوب بود این که آخرش کیدنس سعی کرد احساساتش را بپذیرد و خودش را ببخشد و اینکه تراژدی رااز زوایای مختلف دیدو همین که خودش گفت از پیچاندن معنا خوشم می‌آید از این رمان یاد گرفتم که احساساتمان را بپذیریم هر چند که ناراحت کننده و دردناک باشند و اون موضوعی که فکر می‌کنیم خیلی م ا را رنج می‌دهد و خاطر آزرده مان می‌کند از زوایای مختلف بهش نگاه کنیم و خودمان را ببخشیم و خودمان را دوست بداریم و در آخر حرف مرین کمی مهربان تر از چیزی باش که باید باشی فکر می‌کنم نباید به این فکر کنیم و بگیم این داستان پایانش خوش بود یا بد بلکه باید به پندو اندرز‌هایی که یک داستان به ما یاد می‌دهد بیاندیشیم
نوشین صفری
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
ازیه طرف فوق العاده جذاب چون دیوانه کننده اس وقتی هرچی داستان پیش میره واز خودت توقع داری که بتونی پیش بینی کنی و۱۰ احتمال میدی با درصدهای کاملا مساوی تازه اخر داستان میبینی هیچ کدومش درست نیست، اما غم انگیزه، گریه که نه، سوگواری کردم
خاطره کیاشمشکی
۱۴۰۲/۲/۲۲
کتاب فوق‌العاده‌ای بود. تا سه چهارم کتاب تعریف و توصیف بود ریتم معمولی داشت اما یک چهارم اخر واقعا نفس گیر و جذاب بود. انتظار چنین پایان جذاب و غیر قابل پیش بینی رو نداشتم.
الهام کریمی
۱۴۰۲/۲/۱۳
از اینکه اینجور غافلگیر شدم لذت بردم و با کتاب گریه کردم دردناک بود هنوز دارم بهش فکر میکنم این توانایی نویسنده رو در کشوندن داستان به زیبایی و لو ندان تا پایان خیلییییی دوستش داشتم
Dina
۱۴۰۲/۱/۱۴
باسلام
واقعا کتاب بسیارر عالی بود. اتفاقات غیر قابل پیش بینی بودند واصلا انتظار پایانی ناراحت کننده را نداشتم.
باتشکر از کتابراه
Melina nuri
۱۴۰۲/۱۲/۱۲
واقعا داستان قشنگی بود. شاید در طول داستان یه جاهایی حس کنید خیلی کند داره پیش میره یا نواجوانانه است اما پایان کتاب واقعا جالب بود.
آناهیتا شاهنظری
۱۴۰۲/۶/۳۱
میتونم بگم بهترین رمانی بود که تا الان خوندم
پایان شگفت انگیز
توصیفات نویسنده بسیااار جذاب بود
اونقدر زیبا که خودتو جزیی از داستان می‌دیدی
ساناز حاجی نژاد
۱۴۰۲/۱۰/۱۷
قسمت‌ها بی ربط و بدون ارتباط با هم. سوژه خیلی حوصله‌سربر و کلا کسانی که میگن با آخرش گریه کردم رو متوجه نمیشم!!
مهسا عبادی
۱۴۰۲/۲/۲۵
یکذره وسط هاش رو گذاشت به کسل شدن ولی آخرش خوب بود غیر منتظره وجالب. درکل ارزش خوندن داره
فاطی
۱۴۰۲/۱۱/۱۳
من از داستانش خوشم نیومد به نظرم خیلی معمولی بود وآدمو جذب نمیکرد
;Jesi
۱۴۰۳/۱/۱۷
میتونم بگم شوکه شدم از آخرش:) ) خیلی خوب بود.
فائزه احمدی
۱۴۰۳/۱/۱۰
آخرش واقعا شوکه کننده و غیرقابل پیش بینی بود
پگاه فردوسی
۱۴۰۲/۱۲/۲۲
پایانش رو دوست داشتم و یک کمی هم گریه کردم باهاش
فاطمه برزگر
۱۴۰۲/۸/۸
پایان خیلی تاثیرگذاری داشت
یاسمن
۱۴۰۱/۱۲/۱۸
خیلی حوصله سربر بود
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب ما دروغگو بودیم

برای دریافت کتاب ما دروغگو بودیم و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.