معرفی و دانلود کتاب سبک زندگی: چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

عکس جلد کتاب سبک زندگی: چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟
قیمت:
۵۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سبک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سبک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سبک زندگی: چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟

چقدر نسبت به زندگی‌تان حساس هستید و برای آن برنامه‌ریزی می‌کنید؟! پوریا درخوش در کتاب سبک زندگی، شما را به اندکی تأمل درباره‌ی زندگی و خویشتن دعوت می‌کندو در تلاش است مسیر بهتری را برای پیش‌رفتن در زندگی به دست آورید. در این کتاب شیوه‌های مثبت‌اندیشی، مدیریت زمان، شادی و ... را می‌آموزید.

درباره‌ی کتاب سبک زندگی

اگر تابه‌حال به دنیای پیرامون با دیدی عمیق نگاه نکرده و فلسفه‌ی زیستن خود را به چالش نکشیده‌ایم، پس جای تعجب ندارد اگر از زندگی و دنیا رضایت نداریم. بسیاری از ما در گیرودار رسیدن به خواسته‌های بزرگ از یک‌ موضوع مهم غافل مانده‌ایم و آن خود زندگی است! کتاب سبک زندگی اثر پوریا درخوش ما را دعوت می‌کند تا کمی بیشتر از زیستن و زندگی استفاده کنیم و از لذت زنده بودن غافل نشویم؛ زیرا زیستن خود هنر است و زیبایی‌های نهفته‌ای دارد که اغلب با پرداختن به حواشی و موضوعات کم‌اهمیت آن را فراموش می‌کنیم. اگر توجه بیشتری به زندگی نشان دهیم و شیوه‌ی درست و اصولی زیستن را یاد بگیریم، بسیاری از موارد، از غذا خوردن و لباس پوشیدنمان گرفته تا انتخاب شغل و ... برایمان معنادار می‌شوند و از کنار آن‌ها ساده نمی‌گذریم. درواقع هدف درست زیستن این است که ما هیچ‌چیز را در زندگی‌ بی‌اهمیت تلقی نکنیم و سبکی مختص به خودمان را برای ادامه‌ی حیات برگزینیم.

در کتاب سبک زندگی، نویسنده قدرت تأمل درباره‌ی خود را یادآوری و به ما کمک می‌کند تا وجوه گوناگون زندگی را ببینیم. بسیاری از ما تصور می‌کنیم که می‌دانیم زندگی دقیقا چیست و چه چیزی را از ما طلب می‌کند. اما اگر صادقانه و بی‌پرده به چیستی و سبک زندگی‌مان فکر کنیم، خواهیم دید که یافتن یک سبک زندگی صحیح کار آسانی نیست!

پوریا درخوش در کتاب سبک زندگی به این نکته می‌پردازد که انسان‌ها دنباله‌روی یکدیگر می‌شوند و زندگی کردن را بیش از آنکه یاد بگیرند، تقلید می‌کنند. این درحالی است که زندگی‌ را باید بر اساس ارزش‌ها و توانایی‌های خود بسازیم تا بتوانیم هنر زیستن را فرابگیریم و درگیر تکرار گذشتگان نشویم. نکته‌ی مهم‌تر این است که هر انسان اصول و قواعد متعلق به خودش را دارد و درواقع همین اصول، قواعد، ارزش‌ها و توانایی‌هاست که انسان را می‌سازد. پس بهتر است در قدم‌های ابتدایی چهارچوب‌های مخصوص به خودمان را پیدا کرده و یک تکان اساسی به زندگی‌مان بدهیم.

نویسنده در فصل اول کتاب سبک زندگی به موضوع مثبت‌اندیشی می‌پردازد و بیان می‌کند اگر مثبت‌اندیش باشیم قدم اول را در تجربه‌ی یک زندگی خوب برداشته‌ایم. ما باید خود را ارزشمند بدانیم و عزت‌نفس داشته باشیم. همچنین ضروری است که بدانیم توانایی انجام هر کاری را داریم. اگر مثبت‌اندیش باشیم از انتقاد دیگران نمی‌هراسیم و سعی نمی‌کنیم ایراد و ضعفی را در خود بپوشانیم؛ بلکه سعی در حل چالش خود داریم.

در ادامه‌ نویسنده به آموزش مدیریت زمان می‌پردازد. باید یاد بگیریم که بهترین بهره را از زمان ببریم و خود را رشد دهیم. رؤیاپردازی موضوع مهم دیگری است که در زندگی اکثر انسان‌ها گم شده. در کتاب سبک زندگی یاد می‌گیریم که چطور باید رویاپردازی کنیم و چگونه لذت رویاپردازی را به زندگی خود برگردانیم. زندگی شادمانه، عدم تعلل و داشتن عزم راسخ، تمرکز حواس، حمایت رهبری، کنترل احساسات و استقلال بخشی از مواردی هستند که در این اثر به آن‌ها پرداخته شده است.

اگر دوست دارید شیوه‌های سبک زندگی را بیاموزید و تغییری اساسی در زندگی شخصی، کاری و روابط اجتماعی‌تان ایجاد کنید، از خواندن این اثر غافل نشوید. کتاب سبک زندگی زمینه‌ساز تغییرات بزرگ در باورها و عقاید شماست و با قلم پوریا درخوش توسط نشر آینده پژوه به بازار کتاب عرضه شده است.

کتاب سبک زندگی مناسب چه کسانی است؟

مطالعه‌ی این کتاب به علاقه‌مندان کتاب‌های سبک زندگی، موفقیت و خودسازی پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب سبک زندگی: چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟ می‌خوانیم

برای رؤیاپردازی، باید خلاقیت داشته باشید. برای این کار باید بتوانید کلیشه‌ها را بشکنید، باید ساختارشکنی و کلیشه‌شکنی فکری انجام دهید. یکی از بزرگان دنیا می‌گوید هر روز صبح هنگام خوردن صبحانه، 5 چیز غیرممکن را تصور می‌کردم. مثلاً اینکه انسان‌ها به‌تنهایی و بدون داشتن وسیله‌ای بتوانند پرواز کنند، و تصور داشتن هزار نفر پرسنل داشتم.

باید از لحاظ روحی - روانی به قدری بالا بروید که شما هم مانند خداوند به هر چیز بگویید بشو بشود؛ یعنی کن‌فیکون شود، ‌ای مس طلا بشو، مس به یک‌باره طلا شود. این کار به آرامی ذهن شما را کلیشه‌شکن می‌کند و ذهن شما شروع به قاعده‌شکنی می‌کند و در نتیجه از آنجایی که غیرممکن‌ها متفاوتند، ذهن شما یاد می‌گیرد به چیزهای غیرممکن بیندیشد و چارچوب‌شکنی کند. به ‌طور مثال اگر نویسنده نیستید تصور کنید جایزه نوبل گرفتید، تصور کنید خانواده شما بهترین خانواده کشور است، این تمرین خیلی مهم است، تصور کردن مداوم غیرممکن‌ها که باعث می‌شود شما در عمل بتوانید این کار را انجام دهید و غیرممکن‌ها را عملی کنید.

آن چیزی که تصور می‌کنید بگذارید دیگران هم ببینند، اجازه دهید دیگران هم قدرت رؤیاپردازی شما را ببینند و با افرادی که شما را باور دارند رؤیاهایتان را به اشتراک بگذارید.

افراد دو دسته‌اند: افرادی که رؤیاهایشان را در خواب می‌بینند و در بیداری به دنبال تعبیرش می‌گردند. این افراد کبریت بی‌خطر هستند. ولی افرادی که رؤیاهایشان را در بیداری با چشم باز می‌بینند، این افراد قدرتمندند. این افراد می‌روند و رؤیایشان را عملی می‌کنند.

فهرست مطالب کتاب

پیشگفتار
فصل 1: مثبت‌اندیش باشید
فصل 2: مدیریت زمان داشته باشید
فصل 3: اهل تعلل نباشید
فصل 4: رؤیاپرداز باشید
فصل 5: تمرکز حواس داشته باشید
فصل 6: شادمانه زندگی کنید
فصل 7: مستقل باشید
فصل 8: حفره کن زندان و خود را وا رهان
فصل 9: همچون مخترعان زندگی کنید
فصل 10: حامی باشید
فصل 11: رهبرانه زندگی کنید
فصل 12: به‌تنهایی یک ملت باشید
فصل 13: احساسات خود را کنترل کنید
فصل 14: بر اهداف و مسائل اولویت‌دار تمرکز کنید
فصل 15: با احساس مأموریت زندگی کنید

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سبک زندگی: چگونه زندگی بهتری داشته باشیم؟
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات آینده پژوه
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات109
زبانفارسی
شابک978-600-726598-7
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سبک زندگی

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سبک زندگی

برای دریافت کتاب سبک زندگی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.