معرفی و دانلود کتاب صوتی چهار میثاق: یک راهنمای عملی برای آزادی شخصی

عکس جلد کتاب صوتی چهار میثاق: یک راهنمای عملی برای آزادی شخصی
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهار میثاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چهار میثاق و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چهار میثاق: یک راهنمای عملی برای آزادی شخصی

اگر شما هم کمبود شادی را در زندگی احساس می‌کنید و مدام از نگرانی‌ها و افکار آزاردهنده در رنج و عذاب هستید، وقت آن رسیده تا با راهنمایی‌های دون میگوئل روئیز در کتاب صوتی چهار میثاق، پا به دنیای «تولتک»‌ها بگذارید و به خودشناسی و منبع بی‌نهایت معرفت برسید. این اثر پرفروش نیویورک تایمز، تعالیم سرخپوستان آمریکایی را به زبانی ساده و قابل‌درک به انسان‌های دردمند امروزی ارائه کرده تا از این طریق نور آگاهی را به زندگی شما بتاباند.

درباره‌ی کتاب صوتی چهار میثاق

دون میگوئل روئیز (Don Miguel Ruiz) که خود از نوادگان تولتک‌ها به حساب می‌آید، در کتاب صوتی چهار میثاق (The Four Agreements: practical guide personal freedom)، رموز حکمت تولتکی را با شما در میان می‌گذارد. کلام، افکار، تصورات و تلاش همان چهار موضوعی هستند که با شنیدن اثر حاضر، به‌طور کامل تأثیر آن‌ها را در زندگی خواهید شناخت و به کمک آن دستورالعمل‌هایی را می‌آموزید که شما را به سوی خرد راهنمایی خواهند کرد.

تولتک‌ها، در حقیقت سرخپوستان و ساکنان قدیمی مکزیک بودند که باورهای معنوی و آموزه‌های ویژه‌ای برای اعضای قبیله‌ی خود داشتند. اگرچه با هجوم مهاجران انگلیسی به قاره‌ی آمریکا و سپس قتل‌عام ساکنان بومی این قاره، امروزه دیگر تولتک‌ها چندان هم در دسترس نیستند و فراگیری آموزه‌های ایشان اصلاً کار راحتی نیست، اما دون میگوئل روئیز با نگارش اثر پیش‌رو، منبعی را در اختیارتان قرار داده که بتوانید از طریق آن به حکمت باستانی تولتک‌ها و روش به‌خصوص آن‌ها برای زندگی دسترسی داشته باشید.

طبق گفته‌های این کتاب، چهار میثاق یا عهد در زندگی هر یک از ما وجود دارد که کل رفتارها و حتی نگرش ما را نسبت به جهان و همچنین درون خودمان تعیین می‌کنند. عهد و پیمان‌هایی که نادانسته با خود و خدای خود، همین‌طور زندگی و اطرافیانمان بسته‌ایم و بر اساس آن‌ها محدوده‌ها و قراردادهایی را برای افکار یا رفتارمان در نظر گرفته‌ایم. گاهی این میثاق‌ها از ما در برابر خطرات بیرونی محافظت کرده و موجب رشد و بالندگی ما می‌شوند اما در بسیاری از موارد هم، نه‌تنها به پیشرفتمان کمکی نمی‌کنند، که بیشتر مانع آرامش و نشاط ما می‌شوند. کتاب صوتی چهار میثاق به ما نشان می‌دهد که چطور رنج بیهوده، مانند خوره روح آدمی را می‌جود و اگر هرچه زودتر از دست آن خلاص نشویم می‌بینیم که سراسر زندگی، ذهن و روان ما را در خود بلعیده است.

دون میگوئل روئیز در این اثر تحسین‌شده به ما می‌آموزد میثاق‌های مبتنی بر ترس را در زندگی خود شناسایی کرده و آن‌ها را ریشه‌کن کنیم. همچنین رنج‌های دروغین و خودساخته را بیابیم و دنیای ذهن و روان‌مان را از حضور آن‌ها پاک کنیم.

جایگزین کردن میثاق‌های سودمند به جای پیمان‌های زیان‌بار از دیگر فواید شنیدن این کتاب گویاست. با استفاده از این روش می‌توانید تأثیر دنیای بیرون و نداهای تحمیلی آن را به حداقل برسانید و با رجوع به جهان درون، خوشبختی و شادی بی‌نهایت را نصیب خود کنید.

کتاب پیش‌رو با برگردان دکتر فرزام حبیبی اصفهانی، از سوی نشر صوتی رمانو به علاقه‌مندان آثار خودشناسی و خودسازی ارائه شده. این کتاب صوتی را با صدای ایمان رئیسی می‌شنوید.

افتخارات کتاب صوتی چهار میثاق

  • یکی از آثار فهرست «کتاب‌هایی که زندگی شما را دگرگون می‌کنند».
  • از جمله کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز.
  • ترجمه‌شده به 46 زبان زنده‌ی دنیا.

نکوداشت‌های کتاب صوتی چهار میثاق

  • کتابی کوتاه اما اثرگذار! (Numinous)
  • کتابی که در عین سادگی، بسیار قدرتمند است. (اُپرا وینفری)
  • اثری الهام‌بخش و سرشار از نکته‌هایی آموزنده برای زندگی. (وین دایر)
  • نقشه‌ی راهی به سوی روشنایی و خرد. (دیپاک چوپرا)

کتاب صوتی چهار میثاق برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به آثار حوزه‌ی خودیاری و خودسازی علاقه‌مند هستید و تمایل دارید با رسیدن به آرامش معنوی و روحی، موفقیت‌های شخصی را یکی‌‌یکی از آن خود کنید، کتاب صوتی چهار میثاق برای کمک به شما نوشته شده است.

با دون میگوئل روئیز بیشتر آشنا شویم

نویسنده‌ی برجسته‌ی مکزیکی که به‌سبب نگارش کتاب‌های روانشناختی و معنوی‌اش به شهرت رسیده، دون میگوئل روئیز نام دارد. او زاده‌ی 1952 است و به‌عنوان مربی معنوی و همین‌طور نویسنده‌ی آثار نئوشمینیستی شناخته می‌شود.

از دیگر کتاب‌های او می‌توان به «پیمان پنجم»، «استادی در عشق»، «آوای دانش» و «سه پرسش» اشاره کرد.

در بخشی از کتاب صوتی چهار میثاق می‌شنویم

همه از آزادی حرف می‌زنند و در هر نقطه از این جهان پهناور، گروه‌هایی از نژادهای مختلف و کشورهای گوناگون به خاطر آزادی مبارزه می‌کنند. آزادی چیست؟ ما آمریکایی‌ها ادعا می‌کنیم که در کشوری آزاد زندگی می‌کنیم. اما آیا واقعاً آزادیم؟ آیا آزادیم که همان کسی باشیم که واقعاً هستیم؟

جواب منفی است. ما واقعا آزاد نیستیم. آزادی واقعی، آزادی حقیقی، آزادی روح و جان آدمی است. آزادی واقعی یعنی اینکه واقعاً همان کسی باشیم که هستیم. چه کسی مانع آزادی ماست؟ گاهی دولت را مقصر می‌دانیم، گاهی آب‌و‌هوا را. بعضی اوقات، مذهبمان را مقصر می‌دانیم و بعضی وقت‌ها والدینمان را. اما واقعاً چه کسی مانع آزاد بودن ماست؟ بدون شک، خودمان. آزاد بودن چه معنایی دارد؟ گاهی اوقات، ازدواج که می‌کنیم، می‌گوییم آزادی‌مان را از دست داده‌ایم. اما طلاق هم که می‌گیریم بازهم احساس نمی‌کنیم که آزاد شده باشیم.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
2 دقیقه
معرفی
4 دقیقه
تولتک‌ها
8 دقیقه
مقدمه
35 دقیقه
اصل اول
4 دقیقه
پیش‌درآمدی بر رویایی جدید
32 دقیقه
میثاق اول
23 دقیقه
میثاق دوم
20 دقیقه
میثاق سوم
26 دقیقه
میثاق چهارم
19 دقیقه
راه تولتک‌ها
10 دقیقه
هنر دگرگونی
11 دقیقه
انضباط جنگجو
8 دقیقه
تشرف به مرگ

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چهار میثاق: یک راهنمای عملی برای آزادی شخصی
نویسنده
مترجمفرزام حبیبی اصفهانی
راویایمان رئیسی
ناشر چاپیانتشارات آتیسا
ناشر صوتیانتشارات رمانو
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابMP3
مدت۳ ساعت و ۲۲ دقیقه
زبانانگلیسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چهار میثاق

رضااستکی
۱۴۰۲/۱۱/۸
سلام. تشکر از برنامه خوبتون. کتاب مفیدی بود با صدای دلنشین و نکته‌های خوبی را یادآور میشه که در زندگی فردی و جمعی با رعایت کردنشون میشه دلپذیرتر زندگی کرد و با واقعیات بیشتر اشنا شد.
mohsen bohlolvand
۱۴۰۲/۹/۲۴
سلام و عرض ادب خدمت شما واقعا ممنون و سپاسگذارم بابت زحماتی که می‌کشید این کتاب‌ها را در اختیار ما قرار می‌دهید، واقعا عالیه ممنون
Lilith
۱۴۰۲/۶/۳
عالی بود من اولین بار بود که این سبک کتاب گوش میکنم خیلیییی دوست داشتم. خوانش خیلی جذاب بود.
مائده حبیبی
۱۴۰۲/۸/۱۸
عمل به این میثاق‌ها سخته ولی کتاب و صدا عالییی
لیلا مظاهری
۱۴۰۲/۱۲/۱
بسیار عالیه و باید با تمرکز خونده بشه
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چهار میثاق

برای دریافت کتاب صوتی چهار میثاق و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.