معرفی و دانلود کتاب دوازده ستون موفقیت

عکس جلد کتاب دوازده ستون موفقیت
قیمت:
۱۲,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب دوازده ستون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب دوازده ستون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب دوازده ستون موفقیت

جیم ران و کریس وایدنر در کتاب دوازده ستون موفقیت که یکی از محبوب‌ترین آثار انگیزشی و خودسازی در جهان است، تنها راه بهبود وضعیت زندگی هر فرد را ایجاد تغییر در نگرش‌ها و باورداشتن به توانایی‌های شخصی عنوان می‌کنند. آنها با برشمردن دوازده راهکار عملی، چگونگی کسب شایستگی فردی و شناخت اصول موفقیت را آموزش می‌دهند.

درباره‌ی کتاب دوازده ستون موفقیت

آیا تابه‌حال این گزاره را شنیده‌اید که می‌گوید شانس را باید خودمان به وجود بیاوریم؟ اگر به آن معتقدید، پس می‌دانید که هیچ موفقیتی بی‌دلیل به دست نمی‌آید. اما چگونه می‌توان شانس موفقیت را ایجاد کرد؟ جیم ران (Jim Rohn) و کریس وایدنر (Chris Widener) دو نفر از بزرگ‌ترین اندیشمندان و مشاوران تجاری جهان، در کتاب مشترک‌شان به نام دوازده ستون موفقیت (Twelve Pillars)، با طبقه‌بندی این مراحل به ستون‌های دوازده‌گانه‌ی یک بنای باشکوه، راهکارهای عملیِ رسیدن به خوشبختی را، پله‌پله و ستون‌به‌ستون برمی‌شمرند. این دو نویسنده به همه‌ی آن‌ها که از دست‌وپازدن در روزمرگی خسته شده‌اند، از جایگاه شغلی و اجتماعی خود راضی نیستند، و به هدف‌های بزرگ‌تر و زندگی توأم با خوشبختی فکر می‌کنند؛ نقشه‌ی راه موفقیت را نشان می‌دهند.

کتاب دوازده ستون موفقیت، نوشته‌ی جیم ران و کریس وایدنر، با زبانی صمیمی و لحنی آشنا، تغییر نگرش فردی برای کسب خوشبختی را در دوازده مرحله بیان می‌کند. اولین ستون این بنا، در مورد رشد شخصی است؛ به این معنا که موفقیت زمانی سراغ شخص می‌رود که خود را به سطحی والاتر از آنچه هست ارتقا دهد. ستون دوم، برخوردار بودن از هر سه جنبه‌ی یک زندگی سالم است: روح، روان و جسم سالم. به باور نویسنده‌های کتاب، روح به‌معنای توانایی سفر به ماورای جهان، و روان نیز به معنی عقل، احساس و اراده است. ستون سوم موفقیت، موهبت روابط است؛ یعنی صرف هزینه و انرژی کافی برای ایجاد روابطی پیوسته و اثربخش. جیم ران و کریس وایدنر، ستون چهارم موفقیت را دستیابی به هدف‌ها به‌وسیله‌ی تعیین اهداف کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت، و برنامه‌ریزی و ارزش‌گذاری متناسب برای هرکدام می‌دانند.
ستون پنجم موفقیت، استفاده‌ی بهینه از وقت است و پیش‌نیاز آن نیز بیرون‌آمدن از حاشیه‌ی امن زندگی روزمره و مدیریت زمان خواهد بود.

ششمین گام برای کسب موفقیت، هم‌نشینی با بهترین افراد، و هفتمین مرحله نیز یادگیری همیشگی است. جیم ران و کریس وایدنر، ستون‌های بعدی موفقیت را به‌ترتیب تحت‌تأثیر قراردادن دیگر، رشد مالی، تفاهم‌داشتن و همکاری مؤثر با افراد، داشتنِ یک رهبر خوب و قابل‌اعتماد، و دست‌آخر برجای‌گذاشتن یک میراث ارزشمند از خود عنوان می‌کنند. کتاب دوازده ستون موفقیت را الناز قاضی ترجمه کرده و انتشارات فرشته نیز آن را به زبان فارسی به چاپ رسانده است.

نکوداشت‌های کتاب دوازده ستون موفقیت

  • کریس وایدنر یکی از بهترین سخنران‌های امروز آمریکاست. او بسیار باانگیزه، بامزه، تیزبین و سرزنده است. (Brian Tracy)
  • جیم ران یکی از عمیق‌ترین متفکران و توسعه‌دهندگان ذهنی است که تاکنون به او گوش داده‌ام. (Les Brown)
  • جیم ران محرک اصلی است. او دارای سبک، ماهیت، کاریزما، ارتباط و جذابیت است و آنچه می‌گوید تفاوت ایجاد می‌کند. (Mark Victor Hansen)

کتاب دوازده ستون موفقیت مناسب چه کسانی است؟

این کتاب به همه‌ی کسانی که در پی کسب موفقیت در زندگی فردی و اجتماعی خود هستند، پیشنهاد می‌شود.

با کریس وایدنر و جیمز ران بیش‌تر آشنا شویم

کریس وایدنر 52ساله یک تاجر کارکشته، نویسنده‌ای پرفروش، مربی و مشاور مدیران عامل و یک سخنران شناخته‌شده در سرتاسر جهان است. او بیش از 400 مقاله و 22 کتاب نوشته، بیش از 85 برنامه صوتی در موضوعات رهبری، نفوذ و انگیزه تولید کرده و ستون‌نویس سابق مجله SUCCESS است. از بهترین کتاب‌های کریس وایدنر می‌توان به کتاب هنر تأثیرگذاری و کتاب فرشته درون اشاره کرد. دیگر نویسنده‌ی کتاب، جیم ران است که در سال‌های 1980 تا 1990 به‌عنوان برترین اندیشمند حوزه‌ی تجارت شناخته می‌شد و تئوری‌هایش در قرن بیست‌ویکم نیز بر زندگی میلیون‌ها انسان از جمله تاجرها، سخنران‌ها و نویسنده‌ها در سراسر جهان اثرگذار بود. او جایزه‌ی انجمن سخنرانان ملی را برای عنوان استاد تأثیر و نفوذ دریافت کرده است.

جیم ران متولد 1930 بود و در سال 2009 درگذشت. کتاب 7 قانون برای رسیدن به ثروت و شادی و فلسفه‌ی زندگی موفق از بهترین کتاب‌های جیم ران است.

جملات برگزیده کتاب دوازده ستون موفقیت

  • سعی کنید در زندگی به دیگران کمک کنید هم روحی، هم روانی، هم فیزیکی، هم اقتصادی و هم ارتباطی و زندگی استثنایی داشته باشید.
  • ارتباط یعنی دو یا چند نفر که با هم کار می‌کنند تا زمینه‌ای متعارف از درک مشترک بیابند و آنگاه که به زمینه مشترک رسیدند، به اتفاق هم به نیروی عظیمی تبدیل می‌شوند.
  • یکی از راه‌های تأثیرگذاری روی دیگران آن است که آنها ما را به عنوان فردی بااستعداد و شرافتمند بپذیرند.
  • به هر جمعی ملحق نشوید وگرنه رشد نمی‌کنید، هرجا که با خواسته‌ها و انتظارات والایی همراه است بروید.

در بخشی از کتاب دوازده ستون موفقیت می‌خوانیم

«تنها راه که اوضاع برای کسی تغییر کند این است که خودش را تغییر دهد.»
افتضاح!
دستش را به داشبرد کوبید و گفت: «دیگر تحمل این ماشین را ندارم.» این خلاصه زندگی ناخوشایند مایکل جونز است.

40 ساله است. بعد از 15 سال نحوه ارتباط با همسرش را نمی‌داند و دو بچه دارد که به سختی خصوصیاتشان را می‌داند. یک شغل کسالت‌آور را هم به این‌ها اضافه کنید. شغلی که نه پیشرفتی دارد و نه درآمد کافی. در یک کلمه: افتضاح!
زندگی‌اش چگونه گذشته است؟ بعد از اتمام کالج، او و همسرش اِیمی، رؤیاهای بسیاری در سر داشتند. زندگیشان خوب بود و هیچ چیز ناممکن به نظر نمی‌رسید. هر دو پتانسیل بسیاری داشتند و در فکر کار و تلاش بودند. اما اکنون به نقطه‌ای رسیده بودند که خیلی از رؤیاهایشان فاصله داشت.

مایکل عاشق ایمی بود، اما آن‌طور که باید پیش نرفت. سال‌هاست که از یکدیگر جدا افتاده‌اند و او نمی‌دانست چطور باید این مشکل را رفع کند. بچه‌ها بسیار دوست داشتنی بودند، اما مانند یک خانواده «عادی و نرمال» نمی‌توانست با آن‌ها در ارتباط باشد.
و در مورد کارش نیز باید گفت، در شغل مورد علاقه‌اش کار نمی‌کرد... با تمام وجود برای کارش مایه می‌گذاشت اما درآمد سالیانه‌اش فقط به چهل هزار دلار می‌رسید. درحالی‌که او هیچ‌گاه بدنبال چنین شغلی نبود. اکنون هر چه که بود همین بود، گویی در این شغل گیر افتاده بود و به بن بست رسیده بود. شرایط کنونی، آن موقعیت و نشاطی که او و ایمی دنبالش بودند، نبود.

فهرست مطالب کتاب

چند نظر در رابطه با جیم ران...
چند نظر درباره کریس وایدنر...
پیشکش
مقدمه‌ای از کریس وایدنر
مقدمه‌ای از جیم ران
فصل 1: رویارویی شانسی
فصل 2: سلامت زندگی کنید
فصل 3: موهبت روابط
فصل 4: دستیابی به اهداف
فصل 5: استفاده‌ی بهینه از وقت
فصل 6: بهترین افراد را برای هم‌نشینی انتخاب کنید
فصل 7: تمام طول عمر آموزنده باشید
فصل 8: همه‌ی زندگی فروش است
فصل 9: رشد مالی وابسته به رشد فردی است
فصل 10: ارتباط زمینه‌ای متعارف از درک مشترک را همراه دارد.
فصل 11: در دنیا همیشه به وجود رهبری بزرگ نیاز است.
فصل 12: یادگاری از خود بجا بگذارید.
درباره جیم ران
درباره کریس وایدنر

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب دوازده ستون موفقیت
نویسنده،
مترجمالناز قاضی
ناشر چاپیانتشارات فرشته
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات96
زبانفارسی
شابک978-622-7805-58-1
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب دوازده ستون موفقیت

حسین احمدزاده
۱۴۰۲/۹/۲۲
جیم ران یک اسطورس سخنانش ادمو مجذوب ومشتاق میکنه. وچون کتاب به صورت داستانه تاثیر بسزایی داره
کاربر Mahdi
۱۴۰۲/۵/۱۰
عالی کاربردی بسیار شیوا در کل چون به ریز فعالیتها و موفقیت را شرح میدهد برای هر سنی مناسبه
حمیدرضا فراهانی فرد
۱۴۰۳/۱/۲
علاوه بر اینکه راه‌های موفقیت رو بیان میکنه داستان جذاب و گیرایی داره
ابوالفضل مددی
۱۴۰۲/۴/۹
من خیلی تعریف این کتاب رو شنیده بودم اما نمیدونم چرا خوشم نیومد
باران بهروزی
۱۴۰۳/۱/۱۹
خیلی تاثیرگذار و قابل تامل بود خیلی ساده و شیوا
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب دوازده ستون موفقیت

برای دریافت کتاب دوازده ستون موفقیت و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.