معرفی و دانلود کتاب سخنان معنوی

عکس جلد کتاب سخنان معنوی
قیمت:
18000 تومان - 2.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سخنان معنوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سخنان معنوی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سخنان معنوی

رابین شارما در کتاب سخنان معنوی جملات انگیزشی و آموزنده‌ی خود و افراد سرشناس و بزرگی همچون ویکتور فرانکل، هانس سلی، هلن کلر و... را جمع‌آوری کرده و الهام صیفی نیز در این اثر بخش مهمی از این جملات را به دو زبان فارسی - انگلیسی انتخاب و ترجمه نموده است.

درباره‌ی کتاب سخنان معنوی:

در میان روزمرگی‌ها و دغدغه‌های زندگی، خواندن جملات انگیزشی و مثبت می‌تواند تأثیر به سزایی بر روح و جانمان بگذارد. گاهی با مطالعه‌ی این جمله‌ها و با تعمق بر آن‌ها می‌توانید زندگی خود را آنگونه که می‌خواهید تغییر دهید.

کتاب سخنان معنوی برای چه کسانی مناسب است؟

اگر به خواندن جملات قصار و مطالب انگیزشی علاقه‌مند هستید، کتاب سخنان معنوی (Daily thoughts on greatness) را مطالعه کنید.

در بخشی از کتاب سخنان معنوی می‌خوانیم:

«موفقیت را مانند شادی، نمی‌توان پیگیری کرد.

موفقیت باید تحقق یابد.

موفقیت زمانی تحقق می‌یابد که اراده‌ای بزرگ‌تر از اراده‌ی خود فرد، به صورت ناخودآگاه، آن را اهداء می‌نماید.»

"ویکتور فرانکل"

Success, like happiness, cannot be pursued. It must ensue

And it only does so as

. The unintended side of one's personal dedication to a cause greater than oneself

"Viktor Frankl"

فهرست مطالب کتاب

مقدمه ناشر
مروارید
رضایت
امید
بخشش
شادی
موفقیت
هرگز
امروز
زندگی
شاه‌ کلید
شهرت
کار حرفه‌ای
مدیران
سکوت
کوچک باش
عهد
شمع
خرد
احساسات
نفوذ
طرح
فرزند
مسئولیت
قلب
شکست
ستایش
تجربه
قدرت
پایان عمر
نعمت
بهبود
آتش
علم
فرصت
اعتماد به نفس

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سخنان معنوی
نویسنده
مترجمالهام صیفی
ناشر چاپیانتشارات ارغوان مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات80
زبانفارسی
شابک978-600-98049-3-1
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه، کتاب‌های جملات قصار
قیمت نسخه الکترونیک
18000 ت - 2.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سخنان معنوی

مصطفی عزیزی
۱۴۰۲/۲/۱۲
با درود، کتاب در مجموع برگزیده‌ای از سخنان بزرگان تاریخ و خود آقای شارما هستش که خانوم صیفی زحمت ترجمه این کتاب خوب را کشیده‌اند و همون جملات به زبان انگلیسی هم وجود داره در صفحه. اینکه کتاب چقدر می‌تونه موثر باشه به برداشت هر شخص از جملات و به قولی توصیفش در راستای زندگی خودش هست. در جایی عنوان به شده قول آقای شارما که پر از معنا و مفهومه اینکه هر حرف و کاری که باید قبل از مرگ انجام بده، به نوعی داره مفهوم اینو به ما می‌رسونه که زندگی، را زندگی کن. اگر حتی با یک لبخند و یا جمله‌ای می‌تونی به کسی زندگی‌ای ببخشی و حالشو خوب کنی ازش دریغ نکن. ‌ای کاش متوجه این بشیم که خیلی زود تر از اونی که بدونیم دیر میشه. استفاده بردم از تک تک جملات و خسته نباشید به خانوم صیفی محترم و تیم خوب کتابراه برای این کتاب.
داود بختیاری
۱۴۰۲/۱/۳
درود بر دوستان..
این کتاب از متن روی جلد مشخص شده که تعدادی از سخنان بزرگان راگرد آوری نموده و خیلی خلاصه و مفید در اختیار خواننده قرار داده.. بسیار ارزشمند و مفید میباشد.. البته دوستان در کتاب‌های ارزشمند عرفای ایران مطالب بسیار زیبا و هوشمندانه گنجانده شده که قابل تقدیر و ستودنی است. سپاس از مدیران کتابراه که این هدیه نو روزی را در اختیار کاربران قرار داده.. قابل تقدیر میباشد.
Amir Karimi
۱۴۰۰/۱۲/۱۶
صحبتهای رابین شارما بیشتر در منطقهای معنوی قرار میگیره ولی خب قبل تر از این اشخاص کسانی بودن که این صحبتها رو کرده بودند.
من نمیدونم این جمله‌ام کی ثبت میشه
انسان موفق کسی است که افکارش درگیر نشه. حالا این درگیر شدن از نظر سیاسی، اقتصادی، و....
امیر زید
۱۴۰۱/۱۱/۵
کتاب خوبیه سخن «شهرت یک هزار ساله ممکنه یک شبه از بین بره» سخن زیبایی است شاید بتونم بگم خیلی از سخنان بزرگان کپی سخنان امامان و پیامبران هست در نتیجه اگر میشد یکی دوتا حدیث هم میاوردید با تشکر
سارا صالح پور
۱۴۰۱/۶/۱۹
حرفای خوبی توش بود ولی خیلی کوتاه بود
شاید ۶۰تا جمله به نظرم این کتاب بیشتر انگیزشی بود تا معنوی
می تونست جملات تاثیرگذار تری هم داشته باشه
در کل به عنوان یه کتاب رایگان خوب بود
ف آ
۱۴۰۳/۱/۲۳
سلام کتاب خیلی خوبی بود... اگرچه کوتاه بود ولی خیلیییی مفید بود. اسم کتاب با مطالب کتاب زیاد هم خوانی نداره. متن کتاب تعدادی جملات کوتاه ست که هر صحفه یه جمله با ترجمه انگلیسی اش هست.. و بیشتر انگیزشی بود تا معنوی.
(◠‿◕) ΛЛłT͎Λ
۱۴۰۱/۳/۱۹
یکی از بهترین کتابهای رابین شارما با ترجمه خوب و دلخواه با بهترین انتخاب کلمات جایگزین. حتما بخونید. حتی شده روزی ۱۵ دقیقه مطالعه کنید. و در دراز مدت نتیجه‌اش را ببینید. ممنون از کتابراه.
ش ش
۱۴۰۲/۹/۲۴
گرد آوری گزیده‌هایی پند آموز از خود شارما و دیگر افراد شاخص. «شهرت یک هزارساله میتواند در یک لحظه بر باد رود». از این کتاب بهره بردم و دوست داشتم این جملات زیبا رو.
Divine shakti
۱۴۰۲/۴/۲۸
رابین شارما تمامی جملاتی را که برای یک زندگی بهتر مورد نیاز است گرد هم اورده جملات انگلیسی با ترجمه روان فارسی خیلی عالی بود با تشکر از کتابراه
جواد محمدزاده
۱۴۰۲/۳/۱۶
هر شخص در زندگی خود مواقعی می‌رسد که به یک تلنگر احتیاج پیدا می‌کند و به نظر بنده این تلنگر را رابین شارما به زیبایی هر چه تمام وارد می‌کند
Mohammad Bagheri
۱۴۰۰/۱۰/۱۵
جز چند مورد بقیه سخنان در حدس نبودن که بشه اسم سخنان معنوی روشون گذاشت، ترجمه گفتاوردها هم به نظرم کمی سنگین و از حالت عامه فهم دور بود.
زهرا زارعی
۱۴۰۳/۱/۴
من در حاد یادگیری زبان انگلیسی هستم این کتاب به من کمک کرد تا جملات رو به زبان انگلیسی حفظ کنم در عین حال که جملات انگیزشی و ارزشمند بودن
بهروز علامه
۱۴۰۲/۴/۲۸
این سخنان حکیمانه از بزرگان جهان دارای معانی زیبا و انگیزشی هستند و بسیار تاثیرگذار هستند و باعث رشد تفکرات ما خواهند شد.
, مرضیه حمیدی
۱۴۰۲/۲/۳
خواندن این کتاب رو توصیه میکنم. با توجه به اینکه به زبان انگلیسی هم این سخنان نوشته شده، از نظر آموزش زبان انگلیسی مفید هست.
Parastoo
۱۴۰۲/۱/۳۰
کتاب سخنان معنوی کتابیست با سخنان انگیزشی و معنوی و با معانی فوق العاده زیبا و کاربردی و انگیزشی است. یکی از بهترین کتابهای رابین شارما
مشاهده همه نظرات 127

راهنمای مطالعه کتاب سخنان معنوی

برای دریافت کتاب سخنان معنوی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.