معرفی و دانلود کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار

عکس جلد کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار
قیمت:
۶۸,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار

کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار نوشته‌ی استوارت گیبز به ادامه‌ی ماجراجویی‌های بن می‌پردازد. او این بار در نقش مامور مخفی به یک مدرسه‌ی اسکی فرستاده می‌شود تا از عملیاتی سری سر دربیاورد. این کتاب جذاب از پرفروش‌ترین آثار نیویورک‌تایمز در بخش کودک و نوجوان به شمار می‌آید.

موضوع کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار چیست؟

مدرسه از بن می‌خواهد که در تعطیلات زمستانی به عنوان مامور مخفی به یک مدرسه‌ی اسکی در کلرادو برود. جسیکا دختر یک تاجر بیلیونر و مرموز چینی است که می‌خواهد در مدرسه اسکی ثبت نام کند. بن باید به جسیکا نزدیک شود تا از طریق او بفهمد که لئو شانگ پدر جسیکا چه عملیات خطرناکی می‌خواهد اجرا کند. ابتدا همه چیز خوب پیش می‌رود تا اینکه... به نظر شما چه اتفاقاتی در انتظار بن است؟ برای اینکه متوجه شوید بن در ادامه مسیر موفق می‌شود یا خیر، داستان تعطیلات مرگبار (Spy Ski School) را دنبال کنید.

درباره‌ی مجموعه مدرسه جاسوسی:

این مجموعه‌ی هفت جلدی متفاوت و جذاب که از پرفروش‌ترین‌های نیویورک تایمز به شمار می‌آید، نوجوانان بسیاری را در دنیا شیفته خود کرده است. شخصیت محوری این داستان‌ها پسری به نام بن است که با وارد شدنش به ماجراهای جاسوسی اتفاقات بامزه و مهیجی را رقم می‌زند. استوارت گیبز (Stuart Gibbs) در داستان‌های مدرسه جاسوسی (Spy School) به طرز ماهرانه‌ای بن را که تا حدودی دست و پا چلفتی هم هست در موقعیت‌های مختلف قرار می‌دهد و با ماجراجویی‌های مختلف و کشف رمز و رازهای هر داستان نوجوانان علاقه‌مند به داستان‌های معمایی و هیجان‌انگیز را به شدت جذب خود می‌کند به قدری که به سختی می‌توانند از خواندن آن دست بکشند.

کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار مناسب چه کسانی است؟

این داستان مهیج به نوجوانانی که به ماجراهای جاسوسی و معمایی علاقه دارند، پیشنهاد می‌شود.

در بخشی از کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار می‌خوانیم:

گفتم: «اشکالی نداره.» و با اینکه درد داشتم، سعی کردم طوری رفتار کنم که انگار مهم نیست. علاوه‌ بر آن، سعی داشتم تظاهر کنم از این مأموریت وحشت نکرده‌ام. فکر اینکه شَنگ نقشه‌ای شیطانی در سر داشت برایم ترسناک بود و اعتمادی را که چیپ ظاهراً به من داشت نداشتم. خودم را در آینه‌ی ترک‌خورده‌ای که بالای کمد کج اتاق متل آویزان بود، دیدم. فقط احساس ناتوانی نمی‌کردم؛ قیافه‌ام هم به آدم‌های توانا نمی‌خورد. ولی خب، این احتمالاً بیشتر به لباس‌های رقت‌انگیزم ربط داشت. درحالی‌ که چیپ و جواهر و وارن همگی لباس‌های اسکی کاملاً نو پوشیده بودند، من لباس‌های دست‌دوم پسرخاله‌هایم را به تن داشتم. کاپشن کلاه‌ دارم مال 25 سال پیش بود و تعداد سوراخ‌های شال‌گردنم از پنیر سوئیسی هم بیشتر. دستکش‌هایم هم لنگه‌به‌لنگه بود.

درواقع، فکرش را که کردم، دیدم یک لنگه دستکشم نیست. اولی هنوز با سنجاقی به زیپ کاپشنم وصل بود؛ ولی از دومی اثری نبود. سعی کردم به یاد بیاورم آخرین بار کِی آن را دیده بودم. در لابی. وقتی در پارکینگ متل از اتوبوس فرودگاه پیاده شدیم، دستم بود؛ ‌ ولی دستکش‌هایم را در لابی درآوردم تا دست‌هایم را روی آتش گرم کنم. آتش مصنوعی از آب درآمد چند هیزم سرامیکی که شعله‌های پلاستیکی ارزان‌قیمتی لابه‌لایشان می‌رقصید‌ ولی لنگه دستکشم را پس از آن ندیده بودم.

فهرست مطالب کتاب

1- فعال سازی
2- تقویت حافظه
3- سازگاری با محیط
4- شناسایی
5- تنبیه
6- ارتباط
7- دردسر
8- ارزیابی مجدد
9- حواس پرتی
10- تجزیه و تحلیل
11- کمک
12- کسب اطلاعات
13- خوش و بش
14- نفوذ
15- شنود
16- کشف
17- حمله ی غافلگیرانه
18- امنیت برفی
19- الهام
20- رویارویی
21- فرار
22- مذاکرات
23- خلع سلاح هسته ای
سپاسگزاری

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار
نویسنده
مترجممریم رفیعی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات287
زبانفارسی
شابک978-600-462-156-4
موضوع کتابکتاب داستان و رمان نوجوان
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار

Reza amiri
۱۴۰۲/۲/۲۲
این جلد مجموعه مدرسه جاسوسی که کتاب خیلی خیلی عالی و مهیجی هستش باعث میشه که شما یکم از اون داستان یکنواخت و بدون تنوع جلد‌های قبلی که مرتب نقشه‌های اسپایدر رو به نمایش می‌گذاشت دور میکنه و نشون میده که ذهن نویسنده به یه داستان یکنواخت و یه دشمن همیشگی منتهی نمیشه (البته که اسپایدر هم خیلی داستان و جذابی داره که واقعا کتاب رو جذاب نگه میداره)
توی این جلد روی احساسات ویژگی‌های شخصیت‌ها بیشتر تاکید شده باز هم انتشارات پرتقال که همچین ترجمه دوستانه و صمیمی‌ای رو داره باعث میشه کتاب بیشتر به دل بشینه و آدمو به خوندن بقیه قسمت هاش جذب کنه
ali zohrabi
۱۴۰۱/۲/۳
عالی من همه را خواندم و الان دوباره دارم میخوانم خیلی هیجان انگیزه و اگر تخیل قوی‌ای داشته باشید عالی میشه ممنون از نویسنده، ترجمه گر و منتشر کننده و کتابخانه که این کتاب را گذاشت
علی گرامی نیا
۱۴۰۲/۶/۲۵
عالی یود کتابی جذاب و چشمگیر جوری که مو به تنت خیس میشه هیجانی جوری که نمی‌دانی لحضات بعد داستان رو پیش بینی کنی مثل جلد یک و دو پیشنهاد میکنم بخونینش عالیییی بود
سینا ظریف
۱۴۰۲/۳/۲۳
کتاب خوبی بود خیلی هم اکشنشو زیاد کرده بودن
و موش خرما هم نسبت به نسخه ۲ خیلی ضعیف نشون داده شد
سارا کرمی
۱۴۰۰/۹/۲۳
خیلی کتاب جالبی بود کاراگاه بازی دوست دارید کتاب خوبیه
دستان جلالیان
۱۴۰۲/۱۱/۶
خیلی کتاب خوب و جذابیت. به کسایی که عاشق هیجان و ماجراجویی هستن خوبه
پیمان فقیه
۱۴۰۲/۳/۱۹
بسیار بسیار جذاب و عالی وقتی برای پسرم می‌خوانم خودم محو داستان میشوم😂
مهتا ایمانی
۱۴۰۱/۴/۲۶
خیلی این کتاب رو دوست داشتم
k
۱۴۰۱/۳/۷
از جلد سوم خیلی مهیج تر بود💯
علی محمدی
۱۴۰۰/۱۲/۵
خیلی قشنگ بود وهمینطور کاراگاهی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار

برای دریافت کتاب مدرسه جاسوسی 4: تعطیلات مرگبار و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.