معرفی و دانلود کتاب سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده

عکس جلد کتاب سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده
قیمت:
165000 تومان - 17.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده

کتاب سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده نوشته ساسان ناطق، حاوی 77 ساعت مصاحبه این رزمنده درباره روزهای جنگ و عملیات‌های مختلف و تلاش و جانفشانی‌های رزمندگان اردبیلی است. اکبرزاده که متولد هفتم اسفند 1345 در روستای نیار اردبیل است، در 15 سالگی به جبهه رفت. او اکنون کارمند شهرداری است و سه فرزند دختر دارد.

در بخشی از کتاب سربازان نیار می‌خوانیم:

به سنگر که رفتیم، لباس فرم سپاه را درآوردم و روی خط اتویش تا زدم. نمی‌خواستم زیاد بپوشم و خرابش کنم. دراز کشیدم. ناخودآگاه یاد مادرم افتادم. مادرم دو سال بعد از مرگ پدرم ازدواج می‌کند. عموها و عمه‌ام از کار مادرم ناراحت می‌شوند و تصمیم می‌گیرند من و مرضیه به خانۀ عموعلی برویم و برادرم بایرام هم در خانۀ عمو حیدر بماند. برادر بزرگم رجب، برای بخت و اقبال بهتر و لقمه‌ای نان بیشتر برای خانواده، مثل بعضی از جوان‌ها راهی تهران ‌شد؛ در یک آجیل‌فروشی کار می‌کرد و وقتی به خانه برمی‌گشت، با دست پر می‌آمد. عموعلی دامدار بود و عموحیدر، کشاورز.

شوهرِ مادرم مرد مؤمنی بود. به مادرم گفته بود هر وقت خواست به بچه‌هایش سر بزند؛ ولی عموهایم روی خوش به مادرم نشان نمی‌دادند. هر روز بی‌تابی می‌کردم و بهانه مادرم را می‌گرفتم. دلم می‌خواست مرا در آغوش بگیرد، من دستم را روی سینه‌اش بگذارم و او با من حرف بزند. گاهی دور از چشم عمویم پیش مادرم می‌رفتم. با هم بازی می‌کردیم، نازم را می‌کشید و قربان صدقه‌ام می‌رفت. مرضیه چهار سال از من بزرگ‌تر بود و گاهی یواشکی تو گوشم می‌گفت: «اینجا که خونۀ خودمون نیست، شلوغ نکن.» اما دوری مادر برایم سخت بود. این‌جور وقت‌ها، مرضیه می‌گفت: «اگر آروم نباشی، دزد می‌آد می‌بردت!»

بزرگ‌تر که ‌شدم، جای خالی پدرم را بیشتر احساس ‌کردم تا اینکه یک روز مادرم به حرف آمد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات550
زبانفارسی
شابک978-600-03-1668-6
موضوع کتابکتاب‌های انقلاب و دفاع مقدس
قیمت نسخه الکترونیک
165000 ت - 17.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده

یاسر عزیزی
۱۴۰۱/۶/۳۱
این کتاب هم مثل کتاب زندانی فاو از نقطه‌ای به نقطه‌ای دیگر میرود و خواننده را گیج میکند وحواس خواننده کتاب پرت وبه تخیلات خود میرود که چگونه این اتفاق افتاده.
ممنون از کتاب راه.
کتاب‌های صوتی بیشتری بگذارید. ممنون
akbarrafattalab
۱۴۰۲/۴/۲۶
تعدادی از اسامی اشتباهی نام برده شدند عیسی مطلبی به جای موسی مطلبی در ضمن یاور عزیززاده زنده هستند بهتر بود نویسنده تحقیقات بیشتری انجام میدادند
هادی حسن ابادی
۱۳۹۹/۸/۱۳
خیلی عالی بود. راست گویی و صداقتش تحت تاثیر قرار میده انسان رو. ممنونم
علی موحد
۱۳۹۹/۳/۲۷
کتاب خوبیه من که لذت بردم
مشاهده همه نظرات 4

راهنمای مطالعه کتاب سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده

برای دریافت کتاب سربازان نیار: خاطرات کلام اله اکبرزاده و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.