معرفی و دانلود کتاب سرزمین موعود

عکس جلد کتاب سرزمین موعود
قیمت:
218000 تومان - 22.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سرزمین موعود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سرزمین موعود و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سرزمین موعود

کتاب سرزمین موعود، خاطرات جذاب باراک اوباما است که با صداقتی باورنکردنی می‌کوشد رویدادهای زندگی‌اش را برای شما به تصویر بکشد. او روایت خود را از روزهای کودکی آغاز می‌کند و تا پایان دوره اول ریاست جمهوری ادامه می‌دهد. این اثر که به عقیده صاحب‌نظران، مهم‌ترین و بهترین کتاب سال 2020 است، یکی از پرفروش‌ترین‌های نیویورک‌تایمز به شمار می‌آید.

درباره‌ی کتاب سرزمین موعود:

باراک اوباما (Barack Obama) در این کتاب داستان اودیسه‌وار مرد جوانی را شرح می‌دهد که ناممکن را ممکن می‌سازد و با جزئیات، سفری را روایت می‌کند که تا رهبری مهم‌ترین کشور دنیا پیش می‌رود. او در کتاب یک سرزمین موعود (A Promised Land) با جزئیات کامل به زندگی سیاسی و شخصی خود می‌پردازد و از پشت پرده‌ی بسیاری از اتفاقات صحبت می‌کند. اوباما در کمال شگفتی اطلاعاتی در اختیارتان قرار می‌دهد که به هیچ‌وجه انتظارش را ندارید.

رئیس‌جمهور پیشین آمریکا، شما را به روزهایی می‌برد که تنها آرزوهای سیاسی‌اش پیروزی محوری انتخابات آیووا است و قدرت و تأثیر فعالیت‌های مردمی را در چهارم نوامبر 2008 برای‌تان شرح می‌دهد. اوباما احساسات خود را در تمامی فراز و فرودهای زندگی به زیبایی توصیف می‌کند.

نویسنده در کتاب سرزمین موعود با تأمل در خصوص مقام ریاست جمهوری، اکتشافی ویژه و قابل تأمل ارائه می‌دهد و محدودیت‌های قدرت این مقام را در موقعیت‌های حساس روایت می‌کند. این سیاستمدار شما را به مسکو، کاخ سفید، پکن، قاهره و... می‌برد و با زوایای پنهان سیاست‌های بین‌المللیِ آمریکا آشنا می‌شوید.

چهل و چهارمین رئیس‌جمهور ایالات متحده‌ی آمریکا چگونه کابینه‌ی خود را برگزید؟ در زمان بحران اقتصادی چه اقداماتی صورت داد؟ در مقابل سیاست‌های فردی مانند پوتین چه سیاست‌هایی در پیش گرفت؟ کتاب سرزمین موعود فرصتی است تا به درون ذهن اوباما قدم بگذارید و از نقش مهم او در حساس‌ترین وقایع جهان آگاه شوید.

این کتاب، اثری بسیار درون‌گرایانه و صمیمانه است و اوباما با صراحت کلامی خاص چشم‌تان را به روی بسیاری از مسائل مهم تاریخ معاصر می‌گشاید. او فقط به مسائل سیاسی نمی‌پردازد، بلکه شرح جذابی از زندگی خانوادگی خود ارائه می‌دهد و شما را با دختران و همسرش نیز آشنا می‌کند و همین اقدام به صداقت کتاب سرزمین موعود می‌افزاید.

کتاب حاضر پیام بسیار مهمی دارد و اوباما شما را به این حقیقت می‌رساند؛ دموکراسی یک هدیه نیست و ناگهانی به دست نمی‌آید‌، بلکه پدیده‌ای است که در اثر درک مشترک ساخته شده و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد و نیاز به افرادی دارد که برای رشد و پیشرفت آن زحمت بکشند.

جوایز و افتخارات کتاب سرزمین موعود:

- پرفروش‌ترین کتاب نیویورک‌تایمز
- نامزد نهایی NAACP IMAGE
- بهترین کتاب زندگی‌نامه گودریدز 2020
- ترجمه شده به بیش از 16 زبان زنده‌ی دنیا
- در سال‌های 2020 و 2021 جزو ده کتاب برتر نیویورک‌تایمز
- بهترین کتاب سال از نظر واشنگتن‌پست، نیویورک‌تایمز، گاردین و ماری کلر

کتاب سرزمین موعود به چه کسانی پیشنهاد می‌شود؟

اگر به علوم سیاسی به خصوص سیاست‌های آمریکا علاقه‌مند هستید، شک نکنید که از این کتاب لذت خواهید برد. از طرف دیگر کتاب سرزمین موعود زندگی‌نامه‌ی قدرتمندی محسوب می‌شود و دوستداران چنین سبکی را شیفته‌ی خود خواهد کرد.

با باراک اوباما بیشتر آشنا شویم:

او با نام کامل باراک حسین اوباما در چهارم اوت 1961 در ایالت هاوایی به دنیا آمد. چهل و چهارمین رئیس جمهور آمریکا فرزند یک مهاجر کنیایی سیاه‌پوست است و با وجود این‌که پدر حقیقی و حتی پدرخوانده‌اش هر دو مسلمان بوده‌اند اما وی با آموزه‌های مسیحیت تربیت شده است. اوباما تا چهار سالگی در کشور اندونزی زندگی می‌کرد و به مدرسه‌ی کاتولیک‌ها می‌رفت و به همین روی امروزه نیز خود و همسرش عضو کلیسای متحد هستند.

اوباما در دانشگاه کلمبیا تحصیل می‌کرد و در سال 1983 مدرک کارشناسی خود را در رشته‌ی علوم سیاسی با گرایش روابط بین‌الملل دریافت نمود. او برای ادامه‌ی تحصیل چندین سال کار کرد تا این‌که بالاخره توانست با دریافت کمک هزینه‌ی تحصیلی در سال 1988 به دانشکده حقوق هاروارد برود. او در همین ایام بسیار خوش درخشید و به مقام ریاست نشریه قانون هاروارد دست پیدا کرد.

بالاخره اوباما توانست در سال 2004 وارد سنا شود و با کمک مشاوران حرفه‌ای توانست پله‌های ترقی را با سرعت طی کند. این چهره‌ی سیاسی به مدت هشت سال‌ یعنی از 2009 تا 2017 رئیس جمهور کشور آمریکا بود و به واسطه‌ی اقداماتی که داشت تأثیر چشمگیری بر معادلات دنیای سیاست گذاشت.

در بخشی از کتاب سرزمین موعود می‌خوانیم:

آن شب، من و میشل با اتومبیل خود به واشنگتن هیلتون رفتیم، با افراد مختلف عکس گرفتیم و چند ساعت در صدر مجلس نشستیم و در حالی که میهمانانی مانند روپرت مورداک، شان پن، جان بوهنر و اسکارلت جوهانسون با هم ترکیب شدند، صحبت‌های کمی داشتیم. شراب و استیک‌های بیش از حد پخته شده خوردیم. در حالی که بی‌سروصدا روی جریان پرآشوب ذهنم متعادل مانده بودم و افکارم هزاران مایل دورتر بود. صورتم را با لبخندی نگه داشتم. وقتی نوبت به صحبت من رسید، ایستادم و کارهای عادی خود را شرح دادم. تقریباً در نیمه راه توجهم را مستقیماً به ترامپ معطوف کردم.

من گفتم: "اکنون، می‌دانم که او انتقادات، قضاوت‌ها یا طعنه‌های زیادی دریافت کرده است، اما هیچ‌کس خوشحال‌تر نیست، هیچ‌کس جز دونالد افتخار نمی‌کند که شناسنامه من را برای کاهش نگرانی مورد بررسی قرار دهد و این امر به این دلیل بود که او سرانجام می‌توانست به تمرکز بر روی موضوعات مهم برگردد مانند این که آیا ما فرود به ماه را تقلبی و ساختگی ایجاد کرده‌ایم؟ واقعاً چه اتفاقی در رازول (رازوِل از شهرهای ایالات نیومکزیکو آمریکا است.) افتاد؟ و بیگی و توپاک کجا هستند؟" در حالی که تماشاگران می‌خندیدند، من در همین راستا ادامه دادم و به "اعتبار و وسعت تجربه" وی به عنوان میزبان برنامه "کارآموزی افراد مشهور" اشاره کردم و به او تبریک گفتم که چگونه این واقعیت را مدیریت کرده است که "در استیک هاوس، تیم آشپزی مردان نتوانستند داوران Omaha Steaks را تحت تأثیر قرار دهند. این‌ها تصمیماتی هستند که باعث می‌شوند به کارم با همان روش ادامه دهم. خوب مدیریت شد آقا. خوب مدیریت شد."

حضار در حالی که ترامپ در سکوت نشسته بود و لبخند می‌زد، سخت او را مورد اعتراض قرار دادند. من نمی‌توانستم حدس بزنم در طی چند دقیقه‌ای که من او را برجسته کردم چه چیزی در ذهن او گذشت. آنچه من می‌دانستم این بود که او دیدنی بود و در ایالات متحده آمریکا در سال 2011، این نوعی قدرت بود. ترامپ با ثروتی داد و ستد می‌کرد که هرچند کم بود، اما به نظر می‌رسید هر روز بیشتر از دیروز درآمد کسب می‌کرد. همان خبرنگاران که از شوخی‌های من می‌خندیدند همچنان به او زمان پخش می‌دادند. ناشران دعا می‌کردند تا او از پشت میزش بلند شود.

فهرست مطالب کتاب

مقدمه
بخش اول: شرط
بخش دوم: بله ما می‌توانیم
بخش سوم: شورشی
بخش چهارم: جنگ خوب
بخش پنجم: جهان، آن‌چنان که هست
بخش شش: موقعیت خطرناک
بخش هفتم: ریسک بزرگ (بندبازی)

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سرزمین موعود
نویسنده
مترجممجتبی اکبری
ناشر چاپیانتشارات شکیب
سال انتشار۱۳۹۹
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات965
زبانفارسی
شابک978-622-287-011-9
موضوع کتابکتاب‌های زندگی نامه، کتاب‌های علوم سیاسی
قیمت نسخه الکترونیک
218000 ت - 22.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سرزمین موعود

سید مصطفی صالحی
۱۴۰۰/۳/۳۱
کتاب واقعا جالبی هست و به علاقمندان حوزه سیاست و موفقیت توصیه میکنم مطالعه کنن
حرف و نکته‌های بسیار جالبی داره این کتاب
Malihe Shafie
۱۴۰۰/۵/۲۲
کامل نخوندنش هنوز ولی جذابیت کتاب میشل اوباما به نطرم بیشتر بود شایدم تا آخدش بخونم نطرم عوض بشه
Z__ M_ash
۱۴۰۱/۱۲/۳
کتاب جالبیه ولی اگر اشتباه نکنم توی ترجمه یه سری بخش‌های کتب حذف شده
alireza omid
۱۴۰۰/۶/۱
کتاب خسته کننده ایست، اوباما خیلی زیاد به مسائل جزئی پرداخته که برای خواننده کسل کننده است
کناریک اسمعیلی
۱۴۰۰/۳/۳۱
دوستم پیشنهاد داده بود این کتاب رو بخونم
قطعا پشیمون نمیشم👌
علی ملافیلابی
۱۴۰۲/۵/۱۵
نسبت به کتاب‌های قبلی اوباما ضعیف تر بود خیلی هم طولش داده
Temari
۱۴۰۰/۶/۲۳
کامل نخوندمش اما تا اینجا واقعا عالی و اموزنده بوده.
ناصر سهی
۱۴۰۰/۴/۲
پیشنهاد میکنم حتما بخونین
ارزشش رو داره واقعا 👌👌
مهدی ایمانی
۱۴۰۰/۴/۱
خیلی عالی بود دوستان این کتاب رو مطالعه کنید
اینسا ماواتویان
۱۴۰۰/۳/۳۱
تعریف این کتاب رو خیلی شنیدم
poya Rahimi
۱۴۰۰/۴/۱
بسیار عالی بود ممنون از شما
haniyeh sharbaf
۱۴۰۰/۴/۱
کتاب خوبیه ممنون ازتون 🙏🌹
سمیرا محمدی
۱۴۰۰/۴/۱
از خوندنش لذت بردم
omid farzad
۱۴۰۰/۳/۳۱
کتاب خوبیه ممنون ازتون
میر علیرضا مظفری
۱۴۰۰/۳/۳۱
عالی
مشاهده همه نظرات 15

راهنمای مطالعه کتاب سرزمین موعود

برای دریافت کتاب سرزمین موعود و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.