معرفی و دانلود کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟

عکس جلد کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟
قیمت:
۲۹۹۰۰ ۱۴,۹۵۰ تومان ۵۰%
خرید کتاب صوتی
۳۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟

چطور باید با ترس‌های کوچک و بزرگ خود در زندگی کنار بیاییم؟ کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟ اثری پرفروش، تألیف مؤسسه‌ی HTeBooks، راهکارهای مفید و روشنی‌بخشی را در این‌ باره در اختیار شما قرار می‌دهد.

درباره‌ی کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟

هر یک از ما در زندگی خود کمابیش با ترس‌هایی روبه‌رو هستیم. برخی از این ترس‌ها به برهه‌های خاصی از زندگی ما اختصاص دارند. برای مثال ترس از تاریکی یا موجودات غیرواقعی هیولاوار را ممکن است تنها در کودکی خود تجربه کنیم. یا ممکن است در بزرگسالی و پس از گذراندن تجربه‌ای هولناک مانند تصادف، برای مدتی از قرار گرفتن در شرایط تداعی‌کننده‌ی آن موقعیت دچار ترس و اضطراب شویم. از طرفی بسیاری از ترس‌ها در سراسر طول عمرمان با ما همراهند. مانند ترس از دست دادن عزیزان، ترس از زلزله، ترس از ارتفاع و یا مواردی از این قبیل. در کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟ راهکارهایی در اختیار شما قرار می‌گیرند که با به‌کارگیری آن‌ها می‌توانید با سهولت بیشتری با ترس‌های کوچک و بزرگ خود کنار بیایید.

فراموش نکنید که برخی از ترس‌های شما حتی برای خودتان نیز ممکن است از دلیل و پایه‌ی منطقی برخوردار نباشند. بعضی از انواع نادر و یا رایج فوبیا در این زمره قرار می‌گیرند. ممکن است در ناخودآگاه شما علتی وجود داشته باشد که این سبب برانگیختن این ترس در وجود شما شود؛ علتی که در ساحت خودآگاه از آن بی‌خبرید. برخی از عجیب‌ترین فوبیاهای گزارش‌شده عبارتند از ترس از چسبیدن کره‌ی بادام‌زمینی به سقف دهان، ترس از جنس مخالف، ترس از سبزیجات، ترس از اشیاء متخلخل و...

برخی از فوبیاها، مانند ترس از مارها که با نام افیوفوبیا نیز شناخته می‌شود، معمولاً بر روال زندگی روزمره تأثیر چندانی نمی‌گذارند، اما برخی دیگر، مانند آگورافوبیا یا ترس از فضاهای باز، می‌توانند زندگی عادی را بسیار سخت و حتی مختل کنند. پیش از هر چیز، به دور از هرگونه خودسرزنش‌گری، لازم است احساسات خود را به رسمیت بشناسید و سپس در راستای بهبود بخشیدن به شرایط روانی و ذهنی‌تان اقدامات لازم را انجام دهید. شنیدن کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم (How To Overcome Any Fear) که به کوشش مؤسسه‌ی HTeBooks تألیف شده است، در این مسیر به شما کمک خواهد کرد.

ترجمه‌ی فائزه زارع زردینی را از این اثر با صدای رضا عمرانی می‌شنوید. کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم به همت نشر شکیب و نشر صوتی نوژین تهیه و منتشر شده است.

کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم برای چه کسانی مناسب است؟

اگر از کلنجار رفتن با ترس‌هایتان آزرده‌خاطر و فرسوده شده‌اید، شنیدن این کتاب صوتی می‌تواند به شما در رفع‌ورجوع کردن آن‌ها کمک کند.

در بخشی از کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم می‌شنویم

وقتی مضطرب هستید همیشه بهترین گزینه این است که خود را سرگرم نگه دارید. به این ترتیب تمایل پیدا می‌کنید که توجه خود را روی فعالیت‌های مهم و آن‌هایی که شما را به سمت اهدافتان به پیش می‌برند معطوف سازید. حتی کارشناسان پیشنهاد می‌کنند که خود را با فعالیت‌هایی که توانایی انجام آن‌ها را دارید و اصلاً ترس و اضطرابی در آن‌ها وجود ندارد درگیر کنید. در صورتی که مضطرب هستید و باید لباس‌هایتان را اتو بکشید، کاری کنید که باید آن را انجام دهید. اگر می‌ترسید و باید فیلمی را تماشا کنید، انجامش دهید. اگر مضطرب هستید و باید برای خرید به فروشگاه بروید، به هر حال بروید. وقتی مضطرب می‌شوید، بدترین کاری که می‌توانید انجام دهید ماندن در همان شرایط است. هیچ کاری نکردن تنها دلایل ترس‌هایتان را به شما یادآوری می‌کند. دلایل گرایش به رشد بیش از حد دارند. ممکن است حتی بدون این که خودتان بفهمید شما را از درون نابود کنند. کارهایی که لازم است انجام دهید در درک و یادگیری دروس اصلی زندگی به شما کمک خواهند کرد. طوری زندگی کنید که انگار نمی‌ترسید. این امر حتی وقتی واقعاً مضطرب هستید نیز به شما کمک می‌کند تا روزبه‌روز و کار بعد از کار به سمت جلو به پیش بروید.

فهرست مطالب کتاب صوتی

نمونه
23 دقیقه
بخش اول
28 دقیقه
بخش دوم
24 دقیقه
بخش سوم
24 دقیقه
بخش چهارم

مشخصات کتاب صوتی

نام کتابکتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟
نویسنده
مترجمفائزه زارع زردینی
راویرضا عمرانی
ناشر چاپیانتشارات شکیب
ناشر صوتیانتشارات نوژین
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابMP3
مدت۱ ساعت و ۳۸ دقیقه
زبانفارسی
موضوع کتابکتاب صوتی روانشناسی و موفقیت، کتاب موفقیت و خودسازی
قیمت نسخه صوتی
۲۹۹۰۰ ۱۴,۹۵۰ ت ۵۰%
خرید کتاب صوتی

نقد، بررسی و نظرات کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟

Mahsa Parsae
۱۴۰۲/۱/۲۶
خوبه شاید جسته گریخته اگر کتاب زیاد میخونید در زمینه روانشناسی این مطالب رو خوانده باشد
اما توجه متمرکز به ترس در این کتاب شده اگر عمل کنید قطعا جواب میده
همایون بهشتی زاد
۱۴۰۲/۸/۱۳
سلام ودرود، برای من بسیار مفید بود، سپاس از تیم عالی کتابراه
علی پور
۱۴۰۳/۱/۱۰
مفاهیم روان و بطور ساده و عالی بیان شدند.
مشاهده همه نظرات 3

راهنمای مطالعه کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟

برای دریافت کتاب صوتی چگونه بر هر ترسی چیره شویم؟ و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.