معرفی و دانلود کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

عکس جلد کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
قیمت:
۳۴,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک نوشته‌ی جیمز نوربری داستان خواندنی پاندای بزرگ و اژدهای کوچکی را روایت می‌کند که با یکدیگر هم‌سفر می‌شوند. این کتاب جزو آثار پرفروش در انگلیس است و نویسنده مضامینی نظیر بردباری و تلاش برای تغییر در زندگی را در این اثر آموزش می‌دهد.

درباره‌ی کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک (The Journey: Big Panda and Tiny Dragon) اثر جیمز نوربری (James Norbury) برای اولین بار در سال 2022 منتشر شد و نوید پدرام ترجمه‌ی فارسی آن را در سال 1401 به چاپ رساند. نویسنده در کتاب نامبرده مجموعه‌ای از تصویرگری‌های زیبا را در کنار مکالمات آرامش‌بخش و گاهی خنده‌دار پاندا و اژدها به مخاطب ارائه می‌کند. این اثر دومین کتاب از مجموعه‌ی «پاندای بزرگ و اژدهای کوچک» است که جیمز نوربری آن را به رشته‌ی تحریر درآورده.

داستان کتاب اول (به نام پاندای بزرگ و اژدهای کوچک) از این قرار است که پاندا و اژدها در سفری با هم همراه می‌شوند و در مسیرْ راه درست را گم می‌کنند. با این حال، مناظر زیبای زیادی را کشف می‌کنند که اگر راهشان را گم نکرده بودند، با آن‌ها برخورد نمی‌کردند. آن‌ها در طبیعت یاد می‌گیرند چطور در لحظه زندگی کنند، با عدم قطعیت کنار بیایند و در کنار هم قدرتی برای غلبه بر موانع زندگی پیدا کنند. نویسنده در کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک ادامه ماجرای این دو شخصیت را روایت می‌کند. پاندای بزرگ و اژدهای کوچک زندگی آرامی را می‌گذراندند تا اینکه اژدها به این فکر می‌افتد که چیزی در زندگی‌اش کم است؛ بنابراین برای رسیدن به سودای زندگی بهتر پا به سفر به سوی سرزمینی جدید می‌گذارند. درنهایت، آن‌ها درمی‌یابند آنچه به دنبالش بودند در درون خودشان وجود داشته است.

جیمز نوربری نویسنده و هنرمند انگلیسی با الهام از فلسفه و معنویت بودایی، داستانی در خصوص ماجراجویی‌های پاندای بزرگ و اژدهای کوچک خلق کرده است. او در قالب این داستان ایده‌هایی را با مخاطب اثر به اشتراک می‌گذارد که پیش‌تر به خودش در گذر از دوران سخت کمک کرده است. جیمز نوربری امید دارد تصاویر و کلمات کتاب سفر پرماجرا برای دیگران الهام‌بخش باشد و آن‌ها را به این سمت ببرد که از تغییر نترسند؛ چرا که تغییرات و چالش‌ها در زندگی طبیعی است و برای رسیدن به رشد و شکوفایی ضرورت دارد. مکالمات به‌ظاهر ساده و اغلب سرگرم‌کننده بین پاندای بزرگ و اژدهای کوچک نشان‌دهنده‌ی بینش معناداری راجع به دوستی، خرد درونی و پذیرش خود است.

کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک اثری هنری به حساب می‌آید که مطالعه‌ی آن برای تمام خوانندگان الهام‌بخش خواهد بود. این کتاب را می‌توان به عنوان یک هدیه ارزشمند در نظر گرفت که سرشار از حکمت و خرد است.

جوایز و افتخارات کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • جزو آثار پرفروش در انگلیس
  • ترجمه‌شده به چند زبان زنده‌ی دنیا
  • در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های وبسایت آمازون

نکوداشت‌های کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

  • غذایی برای روح. (سی بی اس مورنینگ)
  • سفری تأمل‌برانگیز توأم با همراهی، شجاعت، مهربانی و چای! (آمازون)

کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک را به همه‌ی نوجوانان و بزرگسالان علاقه‌مند به داستان‌های خارجی الهام‌بخش پیشنهاد می‌کنیم.

با جیمز نوربری بیشتر آشنا شویم

جیمز نوربری هنرمند، نویسنده و تصویرگر انگلیسی است که به طبیعت و حیوانات علاقه زیادی دارد. او در دانشگاه جانورشناسی خوانده و در حال حاضر گیاهخوار است. جیمز نوربری عضو سازمان غیرانتفاعی حمایت از گربه‌ها است و با همسرش از هفت گربه در منزل مراقبت می‌کند. او اوقاتِ‌فراغت خود را به کتاب خواندن، بازی‌های ویدئویی، نواختن گیتار و تمرین کاراته اختصاص می‌دهد. همچنین جیمز نوربری تصویرگری آثارش را نیز خودش انجام می‌دهد و به انتشار کارهای متعدد در ژانرهای مختلف علاقه دارد. مهم‌ترین آثار منتشرشده از این نویسنده‌ی انگلیسی کتاب‌های «پاندای بزرگ و اژدهای کوچک» و جلد دوم آن، «سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک» است.

در بخشی از کتاب سفر پرماجرا پاندای بزرگ و اژدهای کوچک می‌خوانیم

هرچی کمتر سعی کنم که دنیا رو به کنترل خودم دربیارم،
راحت‌تر می‌تونم به تماشای بازی‌های شگفت‌انگیز و وحشت‌آورش بشینم. ”
پاندای بزرگ سرش را به علامت تأیید تکان داد.
البته با وجود تمام آموخته‌هایی که اژدهای کوچک پیدا کرده بود،
اما هنوز نمی‌توانست جلوی بازگشت گاه‌به‌گاه ذهنش به گذشته
و حسرت آن چیزهایی که از دست داده بود را بگیرد.
اژدهای کوچک پرسید:
“پاندای گندۀ من، حال خودت چطوره؟ ”
پاندای بزرگ قدری درنگ کرد و گفت:
”میدونی رفیق کوچولوی من،
توی وجود همۀ ما عنصر خردمندی وجود داره،
اما صدای اون، خیلی آروم و لطیفه.
بنابراین نیازه که توی آسودگی تام به صداش گوش کنیم. ”
اژدهای کوچک گفت: “اما به نظر من تو همیشه جواب هر چیزی رو بلدی. ”
پاندای بزرگ لبخندی زد و گفت:
“خب، چون من خیلی بیشتر از تو اشتباه کردم! ”

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک
نویسنده
مترجمنوید پدرام
ناشر چاپیانتشارات ترانه پدرام
سال انتشار۱۴۰۱
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-7940-27-5
موضوع کتابکتاب موفقیت و خودسازی، کتاب‌های فلسفه و منطق
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

خانم کتابخوار
۱۴۰۲/۶/۲۸
این کتاب یکی از سه جلدِ کتاب پاندای بزرگ و اژدهای کوچکه. جلد اول رو از طاقچه هدیه گرفتم جلد دوم رو از دوستم هدیه گرفتم و جلد سوم رو خریدم. جلد اول برای کسانی که گم شدن جلد دوم برای کسانی که در آغاز راه هستن و جلد سوم برای کسانی که در دل سفر هستن. اگر کتاب پسرک، موش کور، اسب و روباه رو خوندین و دوست داشتین به احتمال زیاد از این کتاب هم خوشتون میاد. داستان در مورد دو دوسته یعنی پاندای بزرگ و اژدهای کوچک. کتاب پر از جملات قشنگه. اگر مدتهاست که کتاب نخوندین این کتاب می‌تونه برای شروع دوباره یه انتخاب مناسب باشه.
sahereh sadeghi
۱۴۰۱/۱۰/۱۳
نوشته‌هایی بسیار دلنشین، کلامی گویا و پر انرژی، جمله‌هایی همراه با آرامش، همراه با نقاشی‌هایی که می‌تواند آرامش بخش و دلگشا باشد.
کتابی برای تامل درباره زندگی.
سعیده کاس پور
۱۴۰۱/۹/۱۳
فوق العاده عالی بود
هم برای نوجوانان و هم حتی برای بزرگسالان... حاوی نکات زیاد آموزنده برای نگرش زیبا به زندگی و پیدا کردن معنای زندگی.
از کتابراه متشکرم
Fateme kowsari
۱۴۰۲/۱/۱۳
یه کتاب عالی با متن ساده اما نگرش‌های عمیق و قابل تامل. همه باید این کتاب رو چندین بار بخونند
نازیلا نادری
۱۴۰۲/۱/۲۵
در تمام مدت مطالعه کتاب لبخند روی لبم بود... ارامش بخش و عالی
Ava Mehrad
۱۴۰۲/۱۲/۲۱
این سفر پر از ماجراهای دوستداشتنی بود برای من
فرشته پرواز
۱۴۰۲/۳/۲۶
هر چند روز یبار کل کتاب رو میخونم پر از درس زندگی
بابک قابل رحمت
۱۴۰۱/۱۱/۹
یکی از بهترین هاااااااا
فوق العاده جذاب و آرامش بخش
zahra
۱۴۰۲/۱۲/۱۷
بسیار اموزنده و جالب
Bahar Hjz
۱۴۰۱/۱۱/۱۹
مختصر مفید و عالی
مشاهده همه نظرات 10

راهنمای مطالعه کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک

برای دریافت کتاب سفر پرماجرا: پاندای بزرگ و اژدهای کوچک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.