معرفی و دانلود کتاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels)

عکس جلد کتاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels)
قیمت:
13000 تومان - 1.99€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels)

در کتاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) به قلم جاناتان سویفت، که به صورت دو زبانه (فارسی - انگلیسی) به رشته تحریر در آمده، دریانوردی به نام گالیور، سفرهایش به سرزمین‌های ناشناخته و ساکنان عجیب و غریب آن در چهار گوشه جهان را به تصویر می‌کشد. این کتاب مناسب برای زبان‌آموزان در مقطع STAGE 4 است.

گالیور مرد جوان و باهوشی بود که حس ماجراجویی بالایی داشت و تنها آرزویش این بود که به کل دنیا سفر کند و همه جا را ببیند. او به یاد گرفتن زبان جدید و دیدن آدم‌های جدید بسیار علاقه نشان می‌داد. همین موضوع باعث شده بود تا تصمیم بگیرد، زندگی عادی و خسته کننده‌اش را رها کند و پا به دنیای سفرهای دریایی بگذارد تا چیزهای جدیدی را تجربه کند. او در سفر دور و درازش قدم به سرزمین‌هایی عجیب می‌گذارد.

سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) یکی از آثار ماندگار و کلاسیک ادبیات انگلیسی و دربردارندۀ داستان‌های ماجراجویانه جاناتان سویفت است.

گالیور در این داستان‌ها ابتدا به عنوان یک پزشک در کشتی و سپس به عنوان ناخدا حضور دارد. او به سرزمین «لی ‌لی‌ پوت» سفر می‌کند و مردمی ریزی می‌بیند که قامت آن‌ها حدود 15 سانتی‌متر است. پس از آن وارد سرزمین «براب ‌دینگ ‌نَگ» می‌شود که مردم غول‌پیکری دارد. و سپس به «هوی هن هنمز» سفر می‌کند. مکانی که اسب‌های آن هوشمند و فهیم هستند. موجوداتی وحشی شبیه انسان را رام می‌کنند، که «یاهو» (Yahoo) نام دارند!

از جاناتان سوییفت (Jonathan Swift) به عنوان یکی از توانا‌ترین و زبردست‌ترین نثرنویسان ادبیات انگلیسی یاد می‌شود که معروف‌ترین اثر او به نام سفرهای گالیور در میان مردم بسیار محبوب شد. علاوه بر این از آثار کوتاه‌ترش می‌توان به قصه یک لاوک، پیشنهاد مؤدبانه و نبرد کتاب‌ها اشاره کرد.

سفرهای گالیور از نخستین چاپش بسیار مورد توجه قرار گرفت و میان مردم محبوب شد و هنوز هم به صورت‌های مختلف چاپ می‌شود. همچنین از این کتاب برای ساخت انیمیشن، فیلم، سریال و امثال آن استفاده شده است. کتاب سفرهای گالیور که در چهار بخش به رشته‌ی تحریر درآمده است، سفرنامه دریانوردی به نام ناخدا لموئل گالیور را از زبان خود او روایت می‌کند.

در بخشی از کتاب سفرهای گالیور می‌خوانیم:

After eating, the farmer, or my master, as I shall now ‌call him, went back to his work in the fields. I think he ‌told his wife to take good care of me, because she put ‌me carefully on her bed and locked the bedroom ‌door. I was exhausted, and slept for two hours‌.

کشاورز، یا رییس من، که اکنون باید او را به این نام صدا می‌زدم، پس از ‌خوردن غذا به کارش در کشتزار بر می‌گشت. فکر می‌کنم او به ‌همسرش گفته که از من خوب مراقبت کند، زیرا او مرا با دقت روی ‌تخت خود گذاشت و در اتاق خواب را قفل کرد. من خسته بودم، و مدت ‌دو ساعت خوابیدم. ‌

When I woke up, I felt very small and lonely in such a ‌huge room, and on such a large bed. Suddenly I saw ‌two huge rats run towards me across the bed. One ‌came right up to my face, so I pulled out my sword ‌and cut open his stomach‌.

وقتی بیدار شدم در چنین اتاق عظیمی و روی چنین بستر بزرگی خیلی ‌احساس کوچکی و تنهایی کردم، ناگهان دو موش عظیم دیدم که روی ‌بستر به سمت من می‌دویدند. یکی، درست به سمت صورت من می‌آمد، پس شمشیرم را کشیده و شکم او را دریدم. ‌

The other ran away at once. I walked up and down on ‌the bed, to control my trembling legs, and looked at ‌the dead rat. It was as large as a big dog, and its tail ‌measured two meters‌.

دیگری بی‌درنگ گریخت. من روی بستر به طرف بالا و پایین راه رفتم تا ‌لرزش پاهایم را کنترل کنم، و به لاشه موش نگاه کردم. به بزرگی یک ‌سگ بزرگ، و دمش دو متر بود.

فهرست مطالب کتاب

فصل 1‌: سفر به لی لی پوت: A voyage to Lilliput
فصل 2‌: زندگی در لی لی پوت: Life in Lilliput
فصل 3: لی لی پوت در جنگ: Lilliput at war
فصل 4: گالیور از لی لی پوت می‌گریزد: Gulliver escapes from Lilliput
فصل 5: سفر به برویدینگ ناگ: A Voyage to ‌Brobdingag
فصل 6: گالیور و رییسش: Gulliver and his ‌master
فصل 7: در کاخ پادشاه: At the King's palace
فصل 8: ماجراهای دیگر در بروبدینگ ناگ More adventures in Brobdingnag
فصل 9: گالیور از بروبدینگ ناگ می‌گریزد: Gulliver escapes from Brobdingnag
فصل 10: جزیره پرنده، لاپوتا: The flying island of laputa
فصل 11: گلوبداب ریب و لاگناگ ‌: ‌ ‌Glubbdubdrib and Luggnagg
فصل 12: سفر به کشور هویمن هنمز: A voyage to the country of the Houyhnhnms
GLOSSARY: Astonishment great surprise. ‌
Gulliver's Travels
ACTIVITIES: While Reading
ACTIVITES: After Reading

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels)
نویسنده
مترجممحمدصادق شریعتی
ناشر چاپیانتشارات گویش نو
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات160
زبانفارسی
شابک978-622-6480-14-7
موضوع کتابکتاب‌های چند زبانه
قیمت نسخه الکترونیک
13000 ت - 1.99 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels)

ح ح
۱۴۰۲/۷/۷
توصیه میکنم. لطفا تعداد کتابها را بیشتر و کل کتاب اصلی را قرار دهید نه خلاصه. کتاب اصلی طولانی تره ولی کتاب‌های دوزبانه خلاصه شده می‌باشد
سیدمحسن حسینی
۱۴۰۰/۲/۳
خوب بود،
لطفا کتاب‌های دوزبانه رو بیشتر در سایتتون قرار بدید.
Shima Anjidani
۱۴۰۱/۷/۲۰
از داستان‌های کلاسیک تخیلی خوب میشه ازش یادکرد و خواندنیست.
Reyhane Manafi
۱۴۰۰/۳/۲۵
عالیههههههههه واقعا داستان قشنگیه پیشنهاد میکنم حتما بخونید
Nasrin Namvar
۱۳۹۸/۹/۷
یاد دوران کودکی..... 😊😊😊
مهسان حشمتی
۱۴۰۱/۷/۱۲
منو برد به دوران کودکی
Elahe Masihipoor
۱۴۰۰/۲/۲۵
خوشم اومد کتاب جامعی بود از کلمات
amin abay
۱۳۹۹/۶/۱۲
عالی، یاد دوران نوجوانی
Farzaneh Khalilpor
۱۳۹۹/۳/۳
عالی بود👌👌👌👌👌
مشاهده همه نظرات 9

راهنمای مطالعه کتاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels)

برای دریافت کتاب سفرهای گالیور (Gulliver's Travels) و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.