معرفی و دانلود کتاب لبخند مسیح

عکس جلد کتاب لبخند مسیح
قیمت:
34000 تومان - 4.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب لبخند مسیح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب لبخند مسیح و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب لبخند مسیح

سارا عرفانی در کتاب لبخند مسیح به بیان اتفاقات زندگی دختری جوان و امروزی به نام نگار می‌پردازد. محور اصلی این رمان دغدغه‌های نسل جوان است، نسلی که همیشه و همواره در پی حقیقت و جستجوی راستی هستند.

نگار ناخودآگاه نردبان صعود یک مرد مسیحی به سوی اسلام می‌شود. او که دین را در زندگی بی اهمیت می‌‌پنداشته و درگیر زندگی به ظاهر شلوغ و به واقع ساده خود بوده است، بی آنکه بخواهد، دست کمک و یاری می‌شود برای یک مسیحی که مسیحیت نتوانسته است به پرسش‌هایش پاسخ بدهد.

او از طریق ایمیل با شخصی به نام نیکلاس که ساکن یکی از کشورهای غربی است آشنا می‌شود. نیکلاس پیرو دین مسیحیت و نگار مسلمان است. در ارتباطات نوشتاری بین آن دو جاذبه‌های دین اسلام از طریق افکار و عقاید نگار به ذهن جستجوگر و حقیقت یاب نیکلاس سرایت می‌کند.

روز به روز بر شیفتگی نیکلاس برای آشنایی بیشتر با دستورات و ویژگی‌های دین اسلام افزوده می‌شود. سرانجام نیکلاس با استقبال از یک پیشنهاد کاری به ایران سفر می‌کند و... سارا عرفانی در این رمان، دغدغه نوشتن از باورهای دینی این سرزمین را دارد.

گرچه پرداختن به داستان‌های اندیشه محور، بسیار سخت است. اما سارا عرفانی در این کتاب توانسته با استفاده از شگردها و زبان ساده داستانی، مخاطب را با خود همراه کند.

در بخشی از کتاب لبخند مسیح می‌خوانید:

گفتم: «ببخشید استاد، اگه یکی بخواد مسلمون بشه، چطوری می‌تونیم کمکش کنیم؟»، عینکش را از چشم برداشت و گذاشت روی میز. گفت: «بیشتر توضیح بدید!» لیلا گفت: «ببینید استاد. تقریبا دو سال پیش، نگار تو یه مجله خارجی، یه مقاله تخصصی می‌خونه و برای نویسنده مقاله ایمیل می‌زنه. خلاصه اونا تا الان با هم ارتباط دارن. حالا اون به دلایلی می‌خواد مسلمون بشه و از نگار خواسته که بهش اطلاعات بده.» به لیلا نگاه کردم و اخم کردم. استاد منتظر ماند تا من چیزی بگویم. آرام گفتم: «اون فکر می‌کنه چون من تو این کشور زندگی می‌کنم می‌تونم بهش کمک کنم.» استاد پرسید: «نمی‌تونید؟»

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب لبخند مسیح
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات سوره مهر
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابEPUB
تعداد صفحات117
زبانفارسی
شابک978-964-506-020-4
موضوع کتابکتاب‌های داستان و رمان ایرانی
قیمت نسخه الکترونیک
34000 ت - 4.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب لبخند مسیح

مهدی کادیجانی
۱۳۹۷/۱۲/۱۷
کتاب خوبی بود. بعد از خوندنش احساس می‌کنی باید شروع کنی و نگاهت رو در مورد زندگی و جهان پیرامون و خداوند، تغییر بدی و با عشق بیشتر و نگاه عمیق تری یه راهت ادامه بدی...
مجید مهربخش
۱۳۹۷/۱۰/۱۱
خوب بود
ولی فکر میکنم در حد یه سر نخ راهنماییت میکنه، و باقیش دست خودته که ادامه بدی یا نه
رضا رضایی
۱۳۹۷/۲/۲۳
این رمان رو 5-6سال پیش هوندم... خیلی قشنگه
رمان پنجشنبه‌ی فیروزه‌ای رو از همین نویسنده بهتون پیشنهاد میدم!
N.S Mireei
۱۴۰۰/۲/۲۳
کتاب خیلی خوبی بود... باتشکر از بانو عرفانی عزیز
صدیقه صداقتی
۱۳۹۸/۷/۵
عالی
تاثیر گذار بود برای من
null null
۱۳۹۷/۹/۱۵
فقط گیج ترم کرد!!!
کاظم کاظمی
۱۳۹۷/۸/۱۹
کتاب خوب و مفیدی بود.
مشاهده همه نظرات 7

راهنمای مطالعه کتاب لبخند مسیح

برای دریافت کتاب لبخند مسیح و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.