معرفی و دانلود کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها

عکس جلد کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها
قیمت:
۲۰,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها

ماشین‌ها ما را به هرکجا که دلمان می‌خواهد، می‌برند. شما چند مدل ماشین می‌شناسید؟ جیل مک دونالد در کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها شما را با انواع ماشین‌ها و کامیون‌ها، از جمله ماشین‌های مسابقه، ماشین‌های یدک‌کش، کامیون حمل زباله و تریلی‌ها آشنا می‌کند. این کتاب از مجموعه‌ی پرطرفدار سلام دنیا! انتخاب شده و کلی اطلاعات جالب را در اختیارتان می‌گذارد.

درباره‌ی کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها

شیفتگان اتومبیل‌ها و کامیون‌ها، آماده شوید! دستتان را در دست جیل مک دونالد (Jill McDonald)، نویسنده‌ی کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها (Hello, World! Cars and Trucks) بگذارید و هرآنچه را که باید، درباره‌ی ماشین‌ها فرا بگیرید. ماجراجویان جوان، ما قرار است در متن پیش رو برای‌تان بگوییم که در کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها درباره‌ی چه چیزی مطالعه خواهید کرد. نویسنده‌ی این کتاب شما را با انواع مختلف ماشین‌ها آشنا می‌کند، از ماشین‌های برقی برای‌تان می‌گوید که باید به برق وصل شوند تا شارژ شوند. از نوعی ماشین صحبت می‌کند که آلودگی کمتری دارد و با برق به کار می‌افتد. علاوه بر این‌ها، شما را با کلی ماشین دیگر نیز آشنا می‌کند.

کمربندتان را ببندید، فرمان را دودستی بگیرید و با ما به شهر ماشین‌ها سفر کنید. جیل مک دونالد در کتاب نامبرده به ما می‌گوید که کامیون‌ها و ماشین‌ها در انواع و اندازه‌های مختلفی وجود دارند و هرکدام به هدف خاصی استفاده می‌شوند. بنابراین خوب است که با انواع آن آشنا شویم. ما همچنین با استفاده از ماشین‌ها می‌توانیم به مکان‌های فوق‌العاده‌ای سفر کنیم و خاطرات مختلفی را رقم بزنیم.

نویسنده در ابتدا شما را با ماشین‌های برقی آشنا می‌کند. اگر دلتان می‌خواهد سوار ماشینی شوید که به محیط زیست آسیب نزند و آلودگی کمتری ایجاد کند، این ماشین‌ها بهترین انتخاب برای شما هستند. ماشین‌ِ بعدی، از جمله ماشین‌های سان‌روف است. اگر می‌خواهید سوار ماشینی شوید که حسابی پرزرق و برق باشد، پس حتماً به سراغ ماشین‌های دهه‌ی پنجاه بروید. ماشین‌های مسابقه، تاکسی‌ها، ماشین‌های صحرایی، ماشین‌های یدک‌کش، کامیون حمل زباله، تریلی‌ها و ماشین‌های آتش‌نشانی از دیگر ماشین‌هایی هستند که در کتاب حاضر با آن‌ها آشنا می‌‌‌شوید.

کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها را آناهیتا حضرتی کیاوندانی به زبان فارسی ترجمه کرده و انتشارات پرتقال -ناشر تخصصی کودک و نوجوان- آن را به انتشار رسانده است.

درباره‌ی مجموعه‌ی سلام دنیا

جیل مک دونالد، نویسنده و تصویرگر آمریکایی، در هر مجلد از مجموعه کتاب سلام، دنیا (Hello, World!) به شرح یک موضوع غیرداستانی و آموزنده می‌پردازد. به عبارت روشن‌تر، مجموعه کتابی که در اختیار دارید برای معرفی مفاهیم ساده، اما مهم به خردسالان طراحی شده و طیف وسیعی از موضوعات گوناگون -از علوم طبیعی گرفته، تا آشنایی با حیوانات و مفاهیم مرتبط با فرهنگ- را در بر می‌گیرد. از نقاط قوت مجموعه‌ی سلام، دنیا تصاویر شاد، سرزنده و رنگارنگ آن است که یادگیری را برای کودکان به امری لذت‌بخش تبدیل می‌کند. گفتنی است سه انتشارات مختلف در ایران به انتشار مجموعه‌ی نامبرده همت گمارده‌اند. نخست، انتشارات پرتقال که این مجموعه کتاب را با نام «سلام دنیا!» روانه‌ی بازار نشر کرده و دیگری، انتشارات فراک که این سری کتاب‌ها را ذیل مجموعه‌ی «دنیا، سلام» به مخاطبان عرضه کرده است. انتشارات محراب قلم نیز این مجموعه را با نام «دنیای زیبای من» روانه‌ی بازار کتاب کرده است. نسخه‌ای که پیش روی شما قرار گرفته، به همت انتشارات پرتقال چاپ و منتشر شده است و آنچه در ادامه مطالعه می‌کنید، نام برخی از عناوین منتشرشده ذیل مجموعه‌ی سلام دنیا از همین انتشارات هستند:

  • «موسیقی» (Hello, World! Music)
  • «بدن من» (Hello, World! My Body)
  • «حشره‌ها» (Hello, World! Backyard Bugs)
  • «آب‌وهوا» (Hello, World! Weather)

کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها برای چه کسانی مناسب است؟

مطالعه‌ی کتاب جذاب و آموزنده‌ی سلام دنیا: ماشین‌ها را به کودکان در گروه سنی 3 سال تا 5 سال و همه‌ی بچه‌هایی که عاشق کشف دنیای اطراف خود هستند، پیشنهاد می‌کنیم.

در بخشی از کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها می‌خوانیم

ویژژژ ویژژژ!
این ماشین مسابقه با سرعت خیلی زیاد توی پیست حرکت می‌کند!
در زمان مسابقه، وقتی این ماشین به بنزین یا لاستیک‌های جدید نیاز پیدا کند، توقف کوتاهی می‌کند و نیروهای کمکی همه‌چیز را برایش درست می‌کنند.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سلام دنیا: ماشین‌ها
نویسنده
مترجمآناهیتا حضرتی کیاوندانی
ناشر چاپیانتشارات پرتقال
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات29
زبانفارسی
شابک978-622-274-427-4
موضوع کتابکتاب علمی و آموزشی کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها

هیچ نظری برای این کتاب ثبت نشده است.

راهنمای مطالعه کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها

برای دریافت کتاب سلام دنیا: ماشین‌ها و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.