معرفی و دانلود کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو

عکس جلد کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو
قیمت:
10000 تومان - 1.49€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو

کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو به قلم سارا ناتان، درباره‌ی مسابقه‌ای است که سوفیا به همراه دوست و همراه همیشگی‌اش کلوور قصد دارند در آن شرکت کنند. سوفیا در این داستان می‌آموزد که دوستی بیش از هر چیزی ارزشمند است.

موضوع کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو چیست؟

قرار است در قصر مسابقه بامزه‌ترین حیوان دست‌آموز خانگی برگزار شود. به همین خاطر سوفیا تصمیم می‌گیرد تا با خرگوش دوست داشتنی‌اش، کلوور در این مسابقه شرکت کند. اما به نظر سوفیا، کلوور هیچ کاری جز نشستن و هویج خوردن بلد نیست، غافل از اینکه کلوور می‌تواند برقصد، کاری که هیچ یک از حیوانات دیگر بلد نیستند!

کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو مناسب چه کسانی است؟

سارا ناتان (Sarah Nathan) کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو (Blue Ribbon Bunny) را برای همه کودکان دبستانی علاقه‌مند به قصه‌های تخیلی و آموزنده به رشته تحریر در آورده است.

در بخشی از کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو می‌خوانیم:

سوفیا به کلوور می‌گوید که برای مسابقه باید چند شیرین کاری یاد بگیرد. او برای کلوور خوراکی می‌اندازد و کلوور به هوا می‌پرد و آن را می‌گیرد. سوفیا می‌گوید: خوب است ولی باید کارهای دیگری هم یاد بگیری. آمبر و جیمز در باغ مشغول تمرین با حیوانات خود هستند. حیوانات آن‌ها هم عجیب هستند و هم کارهای جالبی می‌کنند. اما کلوور هیچ کاری بلد نیست. فقط دوست دارد بنشیند و هویج بخورد.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سوفیا و خرگوش کوچولو
نویسنده
مترجمداود سالک
ناشر چاپیانتشارات معیار اندیشه
سال انتشار۱۳۹۸
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات17
زبانفارسی
شابک978-964-6617-87-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
10000 ت - 1.49 یورو
خرید کتاب الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو

زینب جمشیدی
۱۴۰۱/۱۲/۱۴
بسیار عالی بود تصویر سازی هم قشنگ بود.
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو

برای دریافت کتاب سوفیا و خرگوش کوچولو و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.