معرفی و دانلود کتاب خانواده شبیه کیک است: کودکان و احساس تعلق به خانواده

عکس جلد کتاب خانواده شبیه کیک است: کودکان و احساس تعلق به خانواده
قیمت:
۱۴,۵۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب خانواده شبیه کیک است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب خانواده شبیه کیک است و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب خانواده شبیه کیک است: کودکان و احساس تعلق به خانواده

شما می‌دانید خانواده یعنی چه؟ یا اینکه آدم‌ها باید چه ویژگی‌هایی داشته باشند تا آن‌ها را یک خانواده بدانیم؟ شونا آینز در کتاب خانواده شبیه کیک است داستان جذابی را درباره‌ی خانواده، عشق و دوست داشتن و اهمیت آن روایت می‌کند. داستانی که خانواده را شبیه به یک کیک خوشمزه می‌داند! راستی این را می‌دانید که شما هم یک قطعه از این کیک هستید؟ هیجان‌انگیز است، نه؟ این کتاب از جمله آثار راه‌یافته به فهرست لاک‌پشت پرنده است.

درباره‌ی کتاب خانواده شبیه کیک است

خانواده چیست؟ این اولین سوالی است که شاید با دیدن این کتاب از خودتان بپرسید یا از شباهت میان آن با یک کیک خامه‌ای خوشمزه تعجب کنید. اما عجله نکنید؛ شونا آینز (Shona Innes) در کتاب خانواده شبیه کیک است (A family is like a cake) یک داستان خوشمزه، خوش‌عطر و بو و البته پر از عشق و دوست داشتن را برایتان تعریف می‌کند.

اگر قرار باشد خانواده را شبیه به یک کیک بدانیم، هر کسی باید یک بخش از خوشمزگی آن را کامل کند. مثلا بابا اسفنج کیک است و آنقدر بزرگ و قوی است که هر آنچه را درون کیک می‌گذارید، نگه می‌دارد. یا مادر خامه‌ی رنگی‌رنگی و لطیف روی آن است که همه را با مهربانی در آغوشش می‌گیرد و طعم خوشمزه‌ی کیک را کامل می‌کند. بااین‌حساب احتمالا شما و خواهر و برادرهایتان توت‌فرنگی، گردو و موز یا پودر قهوه‌ای هستید که جذابیت و خوشمزگی کیک را ایجاد می‌کند! پس همه‌ی شما جزئی از یک مجموعه‌ی بزرگ هستید که همدیگر را کامل می‌کنید، در کنار هم معنادار می‌شوید و مهم‌تر از همه یکدیگر را دوست دارید!

حالا اگر دوست دارید بدانید نقش شما در طعم و رنگ این کیک خوشمزه چیست، این داستان زیبا را از زبان شونا آینز بخوانید و از دیدن تصاویر جذاب آن لذت ببرید.

شونا آینز در این اثر با نگاهی ملایم و آموزنده، از دیدگاه روان‌شناختی به روابط اعضای خانواده توجه نشان داده و زمینه‌ی بیان احساسات و مشکلات کودک را در فضای خانواده در معرض بحث و گفت‌و‌گو گذاشته است. بی‌شک خواندن این کتاب با راهنمایی والدین یا مربیان دلسوز، می‌تواند در رشد عاطفی کودک، افزایش شناخت و بهبود حس او نسبت به مفهوم خانواده مؤثر باشد.

کتاب خانواده شبیه کیک است، ترجمه‌ی احمد تصویری است و از سوی انتشارات مهرسا که در زمینه‌ی نشر کتاب‌های کودک آموزنده فعالیت مستمری دارد، منتشر شده.

درباره‌ی مجموعه‌ی کودکان و مفهوم زندگی

مجموعه‌ی کودکان و مفهوم زندگی که در زبان اصلی با نام Big hug شناخته می‌شود، در آثار گوناگون خود نگاهی شاعرانه و عمیق نسبت به موضوعاتی چون عشق، خانواده، خشم، اینترنت، دوستی، زندگی و... ارائه داده است. تصویرسازی‌های جذاب این کتاب‌ها و بیان استعاری مفاهیم موجود در آن، حسی خوشایند در کودکان ایجاد خواهد کرد. این داستان‌ها به کودکان می‌آموزد نگاهی متفاوت و زیبا نسبت به پیرامون خود داشته باشند. لازم به ذکر است که از این مجموعه کتاب در سایت انتشارات مهرسا با عنوان «چی شبیه چیه» یاد شده است.

کتاب خانواده شبیه کیک است، مناسب چه کسانی است؟

کتاب حاضر کودکان 5 تا 8 سال را به‌شکل غیر مستقیم با مفهوم خانواده و احساس تعلق به آن آشنا می‌کند.

با شونا آینز بیشتر آشنا شویم

شونا آینز، یک متخصص روان‌شناسی بالینی است و تاکنون توانسته به کودکانی که در شرایط دشوار قرار دارند، کمک کند. او سال‌هاست که در این زمینه فعالیت دارد و جزو روان‌شناسان موفق شناخته می‌شود. از دیگر کتاب های او باید به «مغز شبیه باغ است»، «تو فقط شبیه خودت هستی»، «دوستی شبیه الاکلنگ است»، «نگرانی شبیه ابر است» و... اشاره کرد.

در بخشی از کتاب خانواده شبیه کیک است، می‌خوانیم

خانواده پر است از عشق و همراهی و کمک. بزرگ شدن در خانواده شبیه درست کردن یک کیک هیجان‌انگیز است. کیک‌ها اندازه، طعم و رنگ‌وبوهای مختلفی دارند. هر کیک از مواد مختلفی درست می‌شود. این بخش‌ها به دقت با هم مخلوط می‌شوند تا آخر سر، یک کیک جانانه از آب دربیاید. خانواده شبیه کیک است.

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب خانواده شبیه کیک است: کودکان و احساس تعلق به خانواده
نویسنده
مترجماحمد تصویری
ناشر چاپیانتشارات مهرسا
سال انتشار۱۴۰۰
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات33
زبانفارسی
شابک978-600-9890-00-2
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب خانواده شبیه کیک است

سعید مهربان
۱۴۰۲/۱۰/۱۴
آموزنده بود پیشنهاد میکنم
مشاهده همه نظرات 1

راهنمای مطالعه کتاب خانواده شبیه کیک است

برای دریافت کتاب خانواده شبیه کیک است و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.