معرفی و دانلود کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

عکس جلد کتاب الگوهای شمعی ژاپنی
قیمت:
۶۵,۰۰۰ تومان
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب الگوهای شمعی ژاپنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب الگوهای شمعی ژاپنی و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

کتاب الگوهای شمعی ژاپنی جامع‌ترین و بهترین راهنما برای یادگیری یکی از ضروری‌ترین ابزارهای تحلیل تکنیکال است که استیو نیسون برای اولین بار آن را به خوانندگان غربی معرفی کرد. مثال‌ها و نمودارهای کتاب درک مفاهیم را آسان کرده‌اند و نویسنده همه‌ی مطالب را به ساده‌ترین زبان ممکن توضیح داده است.

درباره‌ی کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

نمودارهای کندل استیک یا شمعی ژاپنی نوعی از تحلیل تکنیکال هستند که همراه با ابزارهای دیگر، تحلیل بازار را ساده‌تر می‌کنند. تحلیلگران باتجربه با اضافه کردن نمودارهای شمعی ژاپنی به سایر ابزارهای فنی،‌ تکنیک‌ها و تاکتیک‌های قدرتمندانه‌تری را برای تحلیل به کار خواهند برد. استیو نیسون (Steve Nison) سال‌ها در این زمینه مطالعه، تحقیق و تجربه‌ی عملی داشته و برای اولین بار این مفهوم را در کتاب الگوهای شمعی ژاپنی (Japanese Candlestick Charting Techniques)، به خوانندگان غربی معرفی کرده. او حتی برای نگارش کتاب اصطلاحات و مفاهیم ژاپنی را یاد گرفته است تا آن‌ها را دقیق‌تر برای مخاطبان کتابش توضیح دهد. این کتاب همه چیز را در مورد تحلیل نمودارهای شمعی پوشش می‌دهد و با استفاده از صدها مثال، مطلب را برای هر فردی، حتی افراد مبتدی در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری، روشن می‌کند.

چرا نام این نمودارها،‌ شمعی است؟ زیرا خطوط این نمودارها شبیه شمعدانی هستند و در خاور دور و به‌خصوص ژاپن استفاده می‌شده‌اند. تا قبل از انتشار کتاب الگوهای شمعی ژاپنی، چنین چیزی رازی بزرگ در دنیای غرب به شمار می‌آمد. اما حالا هر کسی می‌تواند به‌راحتی و با کمی آموزش نمودارهای شمعی را بفهمد و اولین نشانه‌های تغییر در بازار را متوجه شود. حال تفاوت آن‌ها با نمودارهای میله‌ای چیست؟ هر دو نمودار از داده‌های مشابهی استفاده می‌کنند؛ اما بینش‌های هر کدام در مورد بازار با یکدیگر متفاوت است. (نمودار شمعی دقیق‌تر و کامل‌تر است.)

در کتاب الگوهای شمعی ژاپنی یاد می‌گیرید که چگونه امتیازها و نمرات خطوط شمعی را تفسیر و نمودارهای شمعی را رسم کنید. استیو نیسون در بخش دوم ارزش تفسیر نمودارها را با شیوه‌های فنی غربی توضیح داده است. برای سرعت گرفتن روند آموزشی کتاب،‌ نگاره‌هایی از الگوهای شمعی در کتاب قرار گرفته‌اند. شاید اصطلاحات کتاب در نگاه اول برای شما پیچیده باشند. به همین خاطر در پایان کتاب دو فهرست واژگان و اصطلاحات قرار گرفته‌اند که شما را در فهم بیشتر کتاب یاری می‌دهند. انتشارات نبض دانش کتاب الگوهای شمعی ژاپنی را با ترجمه‌ی فرشته شفیعی روانه‌ی بازار کرده است.

در نکوداشت‌ کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

  • کیفیت کار استیو نیسون در این کتاب قابل توصیف نیست. کتاب الگوهای شمعی ژاپنی به‌وضوح از بهترین‌ کتاب‌هایی است که در حوزه‌ی سرمایه‌گذاری نوشته است. (بروس بابکوک جونیور، سردبیر Commodity Traders Consumers Report)

کتاب الگوهای شمعی ژاپنی برای چه کسانی مناسب است؟

معامله‌گران و سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان به بازارهای مالی مخاطبان اصلی کتاب الگوهای شمعی ژاپنی هستند.

با استیو نیسون بیشتر آشنا شویم

استیو نیسون کسی بود که الگوها و نمودارهای شمعی ژاپنی را به دنیای غرب معرفی کرد و اغلب او را پدر الگوهای شمعی ژاپنی می‌دانند. او مدرک MBA در امور مالی و سرمایه‌گذاری دارد و از اولین کسانی بود که نشان متخصص فنی خبره‌ی بازار (CMT) را از انجمن متخصصان فنی بازار (MTA) دریافت کرد. او به‌خاطر سال‌ها فعالیت در پیش‌بینی قیمت و تجزیه‌وتحلیل بازار، نامزد دریافت جایزه‌ی «بهترین بهترین‌ها» از انجمن متخصصان بازار شد. او علاوه بر کتاب الگوهای شمعی ژاپنی،‌ کتاب دیگری نیز با نام «فراتر از نمودارهای شمعی» نوشته است.

در بخشی از کتاب الگوهای شمعی ژاپنی می‌خوانیم

شعله‌های علاقه به این ابزارهای ترسیم نمودار، هرساله، پیوسته فروزان‌تر می‌شود. این بدان خاطر است که نمودارهای شمعی:

درکشان آسان است: همگان، از یک نمودارنگرِ بار اوّلی گرفته تا حرفه‌ای‌های باتجربه، به‌آسانی می‌توانند قدرت نمودارهای شمعی را تحت کنترل درآورند.

بینش‌های بی‌نظیر در خصوص بازار فراهم می‌کنند: نمودارهای شمعی، نه‌تنها همچون نمودارهای میله‌ای، روند حرکت را نشان می‌دهند، بلکه برخلاف نمودارهای میله‌ای، نمودارهای شمعی شالوده و بنیان حرکت را نیز نشان می‌دهند.

یادگیری‌شان لذت‌بخش است: اصطلاحات بدیعی نظیر پوشش ابر تیره، چکش‌ها و پنجره‌ها، استفاده از نمودارهای شمعی را خوشایند می‌سازند؛ اما اجازه ندهید اسامی «بدیع و جالب» شمارا فریب دهند. این فنون سلاح‌های پُرقدرتی در نبرد شما با بازارها هستند.

تحلیل نمودارکشی‌های غربی را ارتقا می‌بخشند: نمودارهای شمعی به‌قدری تطبیق‌پذیر هستند که می‌توانند با هر ابزار فنی غربی‌ای درآمیزند. ما برای مشتریانمان، بینش‌های برگرفته از نمودارهای شمعی را با قوی‌ترین و مؤثرترین ابزارهای غربی تحلیل فنی در هم می‌آمیزیم. چنانچه متخصّصی مجرب باشید، کشف خواهید نمود که چطور پیوند شمع‌های ژاپنی با ابزارهای فنی دلخواهتان می‌تواند هم‌افزایی قدرتمند فنون را ایجاد نماید. این ادغام تحلیل‌های غربی و شرقی، جهش و خیزش ناگهانی‌ای را به شما نسبت به کسانی که فقط از فنون سنّتی غربی ترسیم نمودار استفاده می‌کنند، تقدیم می‌دارد.

کارایی و سودمندی تجزیه‌وتحلیلتان را افزایش خواهند داد: چون اطلاعات بصری فوری و ضروری توسط نمودارهای شمعی ارسال و مخابره می‌شوند، پس این نمودارها می‌توانند تحلیل شما از بازار را سریع‌تر و اثربخش‌تر سازند.

فهرست مطالب کتاب

پیش‌گفتار
تقدیر و تشکر
درباره‌ی نویسنده
فصل اول: مقدمه
فصل دوم: پیشینه‌ی تاریخی
فصل سوم: ساخت خطوط شمعی
فصل چهارم: الگوهای واژگونی
فصل پنجم: ستاره‌ها
فصل ششم: الگوهای بیشترِ واژگونی
فصل هفتم: الگوهای ادامه‌ای
فصل هشتم: دوجی‌های جادویی
فصل نُهم: در کنار هم گذاشتن همه‌ی مطالب
فصل دهم: یک دسته شمع
فصل یازدهم: شمع‌ها همراه با خطوط روند
فصل دوازدهم: شمع‌ها همراه با سطوح اصلاح
فصل سیزدهم: شمع‌ها همراه با میانگین‌های متحرّک
فصل چهاردهم: شمع‌ها همراه با نوسانگرها
فصل پانزدهم: شمع‌ها همراه با حجم
فصل شانزدهم: حرکات اندازه‌گیری‌شده
فصل هفدهم: بهترینِ شرق و غرب؛ قدرت همگرایی
نتیجه‌گیری
فرهنگ واژگان فنی الف: اصطلاحات شمعی و واژه‌نامه‌ی دیداری
فرهنگ واژگان فنی ب: اصطلاحات فنی غربی
مرجع‌شناسی
فهرست واژگان و اصطلاحات

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب الگوهای شمعی ژاپنی
نویسنده
مترجمفرشته شفیعی
ناشر چاپیانتشارات نبض دانش
سال انتشار۱۴۰۲
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات304
زبانفارسی
شابک978-622-7848-52-6
موضوع کتابکتاب‌های آموزش سرمایه گذاری، بورس و فارکس
قیمت نسخه الکترونیک

نقد، بررسی و نظرات کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

Nima mmd
۱۴۰۲/۹/۶
امتیاز برای خود کتاب هست که واقعا کتاب خوبی برای آشنایی با نمودار‌ها و تحلیل تکنیکال هست ولی متاسفانه ترجمه خیلی بد هستش چون این کتاب، یک کتاب ادبی نیست یعنی نه از دسته کتاب‌های ادبیات فارسی هست نه کتاب زبان عربی، ولی من اسم‌هایی ک برای الگوها در ترجمه انتخاب شدن رو خیلی سخت میتونم درک کنم مثلاً کف و سر تراشیده‌ی مفتوح یا ستاره ثاقب و... از این اصطلاح‌ها در کتاب زیاد هست و درک مفاهیم رو یکم سخت می‌کنه بهتر بود از اسم‌های عامیانه تر استفاده میشد و ترجمه یه مقدار روان تر و قابل درک تر و می‌بود برای درک کامل کتاب باید اول امتحان ادبیات فارسی و امتحان زبان عربی رو قبول بشیم و بعد خود کتاب رو بخونیم تا متوجه همه اصطلاحات شد
علی سلاطیان
۱۴۰۲/۱۲/۲۷
این کتاب برای کسانی فوق العاده مطلوب أست که با صبر و حوصله به تمامی نکات ذکر شده در کتاب توجه کرده و در معاملات خود لحاظ میکنند.
مجتبی
۱۴۰۳/۲/۷
ترجمه یه مقدار گنگه طبیعی هم هست چون مترجم آشنایی کافی با اصطلاحات رایج بازار مالی نداره اما در کل پسندیدم
B Khani
۱۴۰۲/۹/۲۵
ترجمه بسیار ضعیفی داره.
به شدت خسته کننده
سید مسعود محمودی
۱۴۰۳/۱/۲۹
کتاب خوبیه پیشنهاد میشود
مشاهده همه نظرات 5

راهنمای مطالعه کتاب الگوهای شمعی ژاپنی

برای دریافت کتاب الگوهای شمعی ژاپنی و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.