معرفی و دانلود رایگان کتاب سینا و خرگوشک

عکس جلد کتاب سینا و خرگوشک
قیمت:
رایگان - 0€
۵۰٪ تخفیف اولین خرید با کد welcome

برای دانلود قانونی کتاب سینا و خرگوشک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

برای دانلود قانونی کتاب سینا و خرگوشک و دسترسی به هزاران کتاب و کتاب صوتی دیگر، اپلیکیشن کتابراه را رایگان نصب کنید.

معرفی کتاب سینا و خرگوشک

کتاب سینا و خرگوشک نوشته‌ی کبری قاسمی، از مجموعه داستان‌های سینا و اسباب‌بازی‌ها، با تصاویر رنگارنگ و دلنشین ماجرای پسری را به تصویر می‌کشد که بدون اجازه‌ی مادرش، گوشی او را برداشته و با آن بازی می‌کند.

درباره‌ی کتاب سینا و خرگوشک:

روزی روزگاری روباهی مکار سینا را فریب می‌دهد تا بدون اینکه از مادرش اجازه بگیرد، گوشی او را بردارد و با آن بازی کند. خرگوشک و قلقلی مدام به او تذکر می‌دهند که این کار زشتی است، اما روباه در نهایت کار خودش را می‌کند.

سینا تا قفل گوشی را باز می‌کند، مادرش او را صدا می‌زند که کجایی؟! روباه به او می‌گوید که به مادرش دروغ بگوید. اما سینا ترجیح می‌دهد تا با عذرخواهی و گفتن حقیقت، از مادر خود دلجویی کند.

کتاب سینا و خرگوشک برای چه کسانی مناسب است؟

این کتاب برای کودکان سنین 7 تا 9 سال مناسب است و به آنان می‌آموزد که دروغگویی کار درستی نیست.

در بخشی از کتاب سینا و خرگوشک می‌خوانیم:

روباه بلند باند خندید، انگشت سینا را بوسید و گفت: به حرفای این خرگوش بی‌احساس گوش نده. به دلت گوش کن. مگه دلت یه بازی جدید نمی‌خواد؟

خرگوشک خودش را توی انگشت سینا تکان داد و فریاد زد: نه... اون دلت نیست که می‌گه این کار رو بکنی. خدا همه جا تو رو می‌بینه و بی‌اجازه وسیله‌ی شخصی کسی رو برداشتن غلطه، خدا این کار را دوست نداره!

مشخصات کتاب الکترونیک

نام کتابکتاب سینا و خرگوشک
نویسنده
ناشر چاپیانتشارات عترت نو
سال انتشار۱۳۹۶
فرمت کتابPDF
تعداد صفحات21
زبانفارسی
شابک978-600-6094-48-9
موضوع کتابکتاب داستان کودک
قیمت نسخه الکترونیک
رایگان - 0 یورو
افزودن به کتابخانه

نقد، بررسی و نظرات کتاب سینا و خرگوشک

Mm
۱۴۰۱/۶/۴
چه قدر اموزنده بود و چه تصاویر قشنگی داشت 😍😍🥰 مخصوصا که جای کلمه توپ و گرگ و خرگوش تصویرشون گذاشته بود،،، تصویر خیلی خوبه تو کتاب داستان قشنگ میر تو ضمیر ناخوداگاه،،،، افکار منفی دعوت کننده به کارهای بد همون گرگ و اونی که مارو دعوت میکنه به کارای خوب خرگوشه این یه نوع شبیه سازی بود،،،، بچه‌ها و کنجکاون موبایل و فضای مجازی هر چقد خوب باش همون قدر هم خوبه،،، کتاب واقعا یار مهربون کاش از کودکی به اهمیت کتاب پی ببریم و تمام وقتمون با کتاب بش،،، کتاب بچه هارو انسان بهتری میکنی،،، جامعه بهتر و موفق تر جامعه ایه که اگاهی بیشتری داشته باش...
M_kh_19_96
۱۴۰۲/۱/۲۵
داستان از لحاظ درون‌مایه زیبا و جذاب بود و زبان روان و حوادث ملموسی داشت که مطابق روز بود. تنها اشکال موجود چرخش گهگداری زبان اثر بین ادبی و محاوره‌ست (خارج از دیالوگ‌ها).
درکل پیشنهادم به نویسنده‌ی این اثر دو چیزه:
۱. پایان خیلی زیبایی داشت، اما بهتر بود راهکار یا پاداشی رو هم از زبان مادر به
کودک ارائه می‌داد تا هم بزرگسال و هم کودک بیشتر یاد بگیرن و
۲. بهتر بود کنار علامت خرگوشک، روباه و... اسامی‌شون هم نوشته می‌شد تا وقتی کودک به کتاب نگاه می‌کنه، علاوه بر تصاویر، نوع نوشتاری هم در ذهنش ثبت بشه.
در کل زیبا بود و لذت بردم. موفق باشید.
Sepid Mmm
۱۴۰۱/۶/۲۳
کتاب خوبی بود و این مفهوم را به نمایش می‌گذارد که کودکان نباید بدون اجازه به وسایل و گوشی همراه پدر و مادر یا دیگران دست بزنند اگر میخواهید این مفهوم را به کودک خود آموزش دهید کتاب بسیار مناسب بوده است و با توجه به اینکه به جای اسم شخصیت‌ها از تصاویر آن‌ها استفاده شده است برای کودکان قابل درک تر کرده است
رعنا ایزدی
۱۴۰۲/۱/۱۴
خیلی کتاب خوبی بود من خودم خیلی خوشم اومد اما خواهرم نزدیکی‌های آخرش رفت ولی همچنان گوش می‌داد انگار تصاویر رو دوست نداشت
البته با منم یه کمی لج و لجبازی داره شاید به خاطر اونه
چون واقعا هم قصه شیرین و روان بود هم تصاویر کودکانه بودن
ولی من دلم می‌خواست امتیاز ۱۰ بدم حیف نداره
حسینی
۱۴۰۲/۹/۲۱
داستان بسیار آموزنده‌ای بود. تصویرگری داستان بسیار جذاب بود. به بچه‌ها یادمیده که برای استفاده از وسایل و موبایل پدر و مادرشون حتما اجازه بگیرن و برداشتن یواشکی اصلا کار درستی نیست. و برای نصب بازی‌های جدید از یه بزرگتر کمک بگیرن چون ممکنه هر بازی مناسب سنشون نباشه.
Zeynab
۱۴۰۱/۶/۱۶
کتاب خیلی خوبی بود خصوصا برای بچه‌ها خیلی مفیده
جای اسم شخصیت‌ها تصویرش رو گذاشته بود
خیلی آموزنده بود به بچه‌ها یاد میده که بدون اجازه پدر و مادر دست به گوشی نزنند چون این برای خودشون خوبه و اگه اشتباهی کردند مسئولیت اشتباهشان را به عهده بگیرند
خواندن این کتاب رو پیشنهاد میدم
نیکا شهبازی
۱۴۰۱/۷/۱۵
سلام داستان آموزنده و قشنگی بود تصاویرش هم خیلی خوب بود و این که به جای روباه و خرگوش و توپ و موبایل تصویر گذاشته بود باحال بود و خلاقیت و سرگرمی با هم آمیخته بود کلا کتاب خوبی بود مرسی از کتابراه عزیز.
مرضیه ربانی
۱۴۰۳/۱/۹
کتاب خیلی خوبی بود با تصاویر جالب و جذاب. موضوع داستان درباره یکی از چالشهایی هست که پدر و مادرای امروزی با آن درگیرند یعنی استفاده بچه‌ها از موبایل.
این کتاب میتونه برای بچه‌ها خییلی آموزنده باشه.
مستانه موسوی
۱۴۰۱/۱۲/۲۴
به شدت خلاقانه و با زبان ساده و قابل فهم برای کودکان نوشته شده. من که برای پسرم خوندم خودم هم از توجه به تصاویر که جایگزین کلمات بودند لذت بردم
محمدرضا
۱۴۰۱/۵/۲۳
در این کتاب در قالب داستان به کودکان می‌آموزد که اگر مرتکب خطایی شدند آن را بپذیرند و عذر خواهی کنند و همچنین در جهت جبران آن اشتباه تلاش کنند.
یلدا رشیدی
۱۴۰۲/۴/۱۲
به نظر من عالی بود داستانش من که واسه بچه‌ام خوندم اونم خیلی دوست داشت پیشنهاد میکنم به مامان‌های عزیز برای بچشون بخونن عالی بود باتشکر ❤
Mina Kakouei
۱۴۰۱/۱/۷
کتابی که می‌کوشد مفاهیم اولیه در زندگی کودک مانند درستکاری و پذیرش عواقب کارهای درست و نادرست را با بیان ساده، به کودکان بیاموزد.
ناهید
۱۴۰۲/۸/۲۷
خیلی راحت به بچه‌ها یاد میده که بی اجازه به وسایل بقیه دست نزنن
میتونین با این داستان نمایش هم اجرا کنین
Ameneh bararzadeh
۱۴۰۲/۱/۲
بنظرم تخیل وایده جالبی درنوشتش به کاربرده وشکل تصاویر بیانگر ارتباط خود نویسنده با طراحش را نشان میدهند.
پ ب
۱۴۰۱/۸/۸
ابتکار عکس بجای کلمه جالب بود دختر من هنوز خواندن بلد نیست ولی با این کار تو خواندن داستان مشارکت کرد و بسیار جالب بود
مشاهده همه نظرات 75

راهنمای مطالعه کتاب سینا و خرگوشک

برای دریافت کتاب سینا و خرگوشک و دسترسی به هزاران کتاب الکترونیک و کتاب صوتی دیگر و همچنین مطالعه معرفی کتاب‌ها و نظرات کاربران درباره کتاب‌ها لازم است اپلیکیشن کتابراه را نصب کنید.

کتاب‌ها در اپلیکیشن کتابراه با فرمت‌های epub یا pdf و یا mp3 عرضه می‌شوند.